Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2012, 01:52
martinesardine
Avatar van martinesardine
martinesardine is offline
Ik wil samen met vriendinnen een Eurotrip maken. We wonen allemaal verspreid over europa Ik zoek alleen voor een goed openbaarvervoer deal. Ik ken ns high speed, maar ik vraag me af of jullie misschien een betere deal weten!?

Alzovast bedankt
xoxox
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2012, 02:05
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Liften. Als meisje van 17 moet het toch geen probleem zijn met een vrachtwagenchaffeur (mee) te rijden.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 16:07
Eind-Baas
Eind-Baas is offline
Hoe ken je allemaal mensen verspreid over Europa?
Met citaat reageren
Oud 27-02-2012, 16:23
Lotte^^
Avatar van Lotte^^
Lotte^^ is offline
Is er niemand van je vriendinnen met een rijbewijs? Ik denk als je met meerdere bent de auto altijd wel goedkoper is.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 16:19
Mister2510
Mister2510 is offline
Als je de trein neemt rij dan via belgië is vele malen goedkoper daar
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 21:31
martinesardine
Avatar van martinesardine
martinesardine is offline
Citaat:
Hoe ken je allemaal mensen verspreid over Europa?
Ik doe mee aan een uitwisselings progamma, een high school year. En er zijn ook veel uitwisselings studenten uit Europa, en we willen samen een eurotrip maken en iedereen weer eens opzoeken
Met citaat reageren
Oud 03-03-2012, 23:01
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik doe mee aan een uitwisselings progamma, een high school year. En er zijn ook veel uitwisselings studenten uit Europa, en we willen samen een eurotrip maken en iedereen weer eens opzoeken
Leuk! Met EF? Ik zou ook wel ergens in het buitenland willen zitten een tijdje, gezellig met mensen uit allerlei landen en dan een taal ofzo leren, geweldig! Ik heb geen tips uit ervaring voor je maar sla wel regelmatig aan het dromen en daaropvolgend googlen, en ben een keer deze pagina tegengekomen: http://www.rugzaktrips.nl/europa/treinreizen.htm

Hopelijk heb je er wat aan, kijk ook vooral door bij de linkjes onderaan de pagina! Veel succes en plezier
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 01:53
martinesardine
Avatar van martinesardine
martinesardine is offline
Citaat:
Leuk! Met EF? Ik zou ook wel ergens in het buitenland willen zitten een tijdje, gezellig met mensen uit allerlei landen en dan een taal ofzo leren, geweldig! Ik heb geen tips uit ervaring voor je maar sla wel regelmatig aan het dromen en daaropvolgend googlen, en ben een keer deze pagina tegengekomen: http://www.rugzaktrips.nl/europa/treinreizen.htm

Hopelijk heb je er wat aan, kijk ook vooral door bij de linkjes onderaan de pagina! Veel succes en plezier
Jaa het is echt super, Moet je echt doen! Het is echt een super leuke ervaring en je houdt er echt super goede vrienden voorover. Nee ik reis met AFS, vondt ef niets. Maargoed er zijn echt enorm veel bureas met wie je kan reizen.
En bedankt voor de link, daar kan ik zeker wel wat mee, vooral die sparreis, daar zitten precies de landen tussen waar we heen willen!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 14:42
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Dat is mooi! Ik heb even op de site van AFS gekeken, klinkt ontzettend leuk! Helemaal zo'n vrijwillig gastgezin. In welk land ben je als ik vragen mag, naar het Oosten toevallig?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2012, 23:15
martinesardine
Avatar van martinesardine
martinesardine is offline
Citaat:
Dat is mooi! Ik heb even op de site van AFS gekeken, klinkt ontzettend leuk! Helemaal zo'n vrijwillig gastgezin. In welk land ben je als ik vragen mag, naar het Oosten toevallig?
Jaa zou het raar vinden als iemand er voor wordt betaalt. Dan weet je niet of ze het alleen maar voor het geld doen, of ze het ook echt leuk vinden. =)

Nee zit in in Amerika. Texas(Houston) eigenlijk. Wordt hier als een eigen landje gezien. Heb het heel erg naar me zin, maar ben toch wel blij dat ik in nederland woon. Ik weet dat ik soms loop te klagen, maar we hebben het er super goed. Vooral het vervoer. Ze hebben hier geen bussen, treinen of taxi's. Je moet een auto hebben. Fietsen wordt het hem oook niet, aangezien ze hier geen fietspaden hebben, en soms niet eens voetpaden. Maar verder is het super
Met citaat reageren
Oud 14-03-2012, 09:08
Kim
Avatar van Kim
Kim is offline
Al gekeken naar Interrailen?
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 09:17
Vivys
Vivys is offline
Hey, heb je al gedacht aan interrail? Dat is hartstikke leuk en goed te doen met een groepje. Ik weet dat er ook organisaties zijn die de reizen compleet voor je verzorgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Anderstalige films waarin nederlands wordt gesproken
Muchacha
58 23-07-2008 01:47
Lifestyle Amusant
Uice
498 23-12-2007 10:27
Lifestyle Lifestylers Naar Lowlands Continues
Verwijderd
271 27-08-2004 21:11
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 26: Ladykillers, Shrek 2 + Verwacht: Thunderbirds.
AJMouse
3 12-08-2004 12:32
Films, TV & Radio AJMouse's Premières - Week 24: Eurotrip en meer!
AJMouse
5 20-06-2004 17:40
Films, TV & Radio Buffy topic #5
x-spekkie-x
500 26-05-2004 15:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:29.