Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-03-2012, 18:32
malino95
malino95 is offline
Hallo,

In mijn ID-kaart zit rechts bovenin een scheurtje van 1,5 - 2 cm, mijn vraag was of iemand van jullie misschien weet of ze daar moeilijk over kunnen gaan doen? Ik heb over 2 weken mijn theorie-examen voor de auto en heb mijn ID-kaart dan. Heeft misschien iemand ervaring met zo'n kleine beschadiging. Graag hoor ik van jullie wat jullie er over weten!

Dank!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-03-2012, 18:51
Pythagoras.
Avatar van Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Lijkt me niet dat dit een probleem is. Misschien kan je hem voor de zekerheid nog even vastzetten met plakband zodat die niet verder scheurt.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 18:54
Verwijderd
Een ID-kaart met een scheurtje is niet meer geldig. Ik weet niet precies of ze er moeilijk over gaan doen, maar als je een geldig identiteitsbewijs nodig hebt, dan heb je dat niet. Een vriendin van mij wilde met het vliegtuig op vakantie, maar omdat haar ID-kaart beschadigd en dus ongeldig was, moest ze een spoed-ID-bewijs aanvragen. Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het in ieder geval even navragen.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2012, 23:47
Linda Prins
Avatar van Linda Prins
Linda Prins is offline
Zolang je nog niet op vakantie gaat, of naar het buitenland, zou ik nog even verder gaan met die beschadigde ID kaart, ze nemen gewoon je gegevens over van die ID kaart, bij het theorie-examen maken ze er een fotokopie van net als bij een gewoon paspoort, daar vallen ze heus niet over dat scheurtje, meer of jij wel de zelfde persoon bent die op de foto staat van het ID pasje. maar kijk uit dat je het ding niet verder uitscheurt, want éénmaal in tweeën heb je echt een ID probleem, omdat hij dan zeker ongeldig is geworden.succes, met je theorie
Met citaat reageren
Oud 22-03-2012, 09:54
malino95
malino95 is offline
Ok dank jullie wel, ik ga het gewoon met deze proberen dan! Als er nog mensen met ervaring zijn hoor ik het graag!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2012, 22:02
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Officieel mag een identiteitskaart niet beschadigt zijn en/of bijgewerkt.
Maar als je geluk hebt dan vinden ze het daar niet erg.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
Gatara
499 14-10-2007 19:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:33.