Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2005, 17:40
Lucilla
Avatar van Lucilla
Lucilla is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 17-04-2005 @ 18:36 :
Enorm misverstand. Ja, je bouwt spiermassa op. Maar niet gigantisch veel, je bent een vrouw. Maar daarnaast verbrand je vet. Je gaat er strakker en beter gevormd uitzien, zeker niet breder
Oh oke, bedankt!
Oud 17-04-2005, 17:53
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Is het echt zo slecht om na het avondeten niks meer te eten? Dat doe ik ook niet, en ik kom ook bijna nooit in de verleiding om 's avonds chips ofzo te gaan snaaien. Ik heb juist als ik om 20.00 uur ofzo nog eet zo'n vol gevoel als ik ga slapen, en dat vind ik niet fijn. Maar doet dat echt veel 'kwaad' dan?
Oud 17-04-2005, 17:55
Mara
Mara is offline
Citaat:
Bloem schreef op 17-04-2005 @ 18:53 :
Is het echt zo slecht om na het avondeten niks meer te eten? Dat doe ik ook niet, en ik kom ook bijna nooit in de verleiding om 's avonds chips ofzo te gaan snaaien. Ik heb juist als ik om 20.00 uur ofzo nog eet zo'n vol gevoel als ik ga slapen, en dat vind ik niet fijn. Maar doet dat echt veel 'kwaad' dan?
Je metabolisme stort in principe wel in. Het is dus beter om wat te eten. Een bordje yoghurt word je toch niet echt vol van neem ik aan?
Oud 17-04-2005, 18:01
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 17-04-2005 @ 18:55 :
Je metabolisme stort in principe wel in. Het is dus beter om wat te eten. Een bordje yoghurt word je toch niet echt vol van neem ik aan?
Nee daarvan misschien wel niet, maar ik heb ook echt geen trek meer na het avondeten, eerder tegenzin. Ik kijk wel of het goed gaat als ik mijn toetje een uur later ofzo eet
Oud 17-04-2005, 18:11
ANGE
ANGE is offline
Ik heb echt gigantisch veel gegeten vandaag.
's Ochtends: krentenbol + cracker
's Middags: 2 broodjes + krentenbol (!!!!!)
' Avonds: Mix van sla, tomaat, ei en aardappelsalade

Hmm....
Oud 17-04-2005, 18:11
Verwijderd
Even een tip voor de mensen die de gewone magere yoghurt of kwark niet te eten vinden: Doe er een scheutje limo light onder! Het is beter dan suiker of zoetstof en het smaakt ook veel lekkerder. Als ik mijn magere yoghurt zoet wil krijgen dmv van zoetstof dan moet ik er zo'n grote hoeveelheid indoen dat het eerder zoetstof met yoghurt dan yoghurt met zoetstof is.
Oud 17-04-2005, 18:13
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
ANGE schreef op 17-04-2005 @ 19:11 :
Ik heb echt gigantisch veel gegeten vandaag.
's Ochtends: krentenbol + cracker
's Middags: 2 broodjes + krentenbol (!!!!!)
' Avonds: Mix van sla, tomaat, ei en aardappelsalade

Hmm....
geweldig meid! onwijs goed van je

en, begin je al een beetje trots op jezelf te worden?
__________________
I'm in the forest
Oud 17-04-2005, 18:15
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
cerys schreef op 17-04-2005 @ 19:13 :
geweldig meid! onwijs goed van je

en, begin je al een beetje trots op jezelf te worden?
Ik ben misselijk.
Oud 17-04-2005, 18:17
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
ANGE schreef op 17-04-2005 @ 19:15 :
Ik ben misselijk.
dat vroeg ik niet
__________________
I'm in the forest
Oud 17-04-2005, 18:26
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
cerys schreef op 17-04-2005 @ 19:17 :
dat vroeg ik niet
Meer voel ik op het moment ook niet.
Oud 17-04-2005, 18:56
-(L)-
@Ange; dit had ik niet verwacht. Het gaat dus de goede kant op. Nu volhouden
Oud 17-04-2005, 19:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 17-04-2005 @ 19:11 :
Even een tip voor de mensen die de gewone magere yoghurt of kwark niet te eten vinden: Doe er een scheutje limo light onder! Het is beter dan suiker of zoetstof en het smaakt ook veel lekkerder. Als ik mijn magere yoghurt zoet wil krijgen dmv van zoetstof dan moet ik er zo'n grote hoeveelheid indoen dat het eerder zoetstof met yoghurt dan yoghurt met zoetstof is.
Ik doe er vaak een appel of banaan in .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-04-2005, 19:40
Verwijderd
Ange wat goed!

Ik heb me gisteren vreselijk misdragen: alcohol, koekjes, dove amicelli, nootjes en niet in kleine hoeveelheden ook. Vandaag pas laat opgestaan.

12.30
Waldkornbol met warme geitenkaas en honing en klein handje nootjes.

16.00
200 gram kwarkt
25 gram muesli

Avondeten:
2 stronken witlof met wat kaas
nog geen 100 gram ovenfrites
Quorn Filet
schaaltje chocoladeijs

Zometeen:
150 gram kwark met wat honing.


Slechte verdeling, niet echt veel (maar goed stond laat op) en ook niet echt goede inhoud. Morgen weer gezond en genoeg eten.
Oud 17-04-2005, 19:43
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 17-04-2005 @ 20:40 :
Ange wat goed!

Ik heb me gisteren vreselijk misdragen: alcohol, koekjes, dove amicelli, nootjes en niet in kleine hoeveelheden ook. Vandaag pas laat opgestaan.

12.30
Waldkornbol met warme geitenkaas en honing en klein handje nootjes.

16.00
200 gram kwarkt
25 gram muesli

Avondeten:
2 stronken witlof met wat kaas
nog geen 100 gram ovenfrites
Quorn Filet
schaaltje chocoladeijs

Zometeen:
150 gram kwark met wat honing.


Slechte verdeling, niet echt veel (maar goed stond laat op) en ook niet echt goede inhoud. Morgen weer gezond en genoeg eten.
Het lijkt erg gecompenseerd. Idd véél te weinig, zelfs als je laat op staat. Eet anders vanavond nog wat brood...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 17-04-2005, 19:50
kliwie
kliwie is offline
weet iemand hoeveel calorien er eigenlijk in een beker warme chocoaldemelk zit? dus zeg maar 250 ml warme magere melk met 3/4 theelepels cacauo (shit hoe schrijf je dat) en 3 zoetjes? vroeg me dat even af.

heb vanavond zelf pizza gemaakt, was lekker en niet zo heel ongezonde dingen erop gedaan: tomaat, champignon, tonijn, ansjovis, kaas en ook een stukje met salami gehad.
Oud 17-04-2005, 19:52
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 17-04-2005 @ 19:56 :
@Ange; dit had ik niet verwacht. Het gaat dus de goede kant op. Nu volhouden
Ik ben kotsmisselijk. Morgen toch ietsjes minder, mijn maag kan het niet aan in één keer.
Oud 17-04-2005, 20:12
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 16-04-2005 @ 19:14 :
@Blurred:
Ik heb hetzelfde op dit moment (k sport ook bijna niet), alleen ben ik dan 3kg zwaarder ipv 2. En bij mij zie je het ook niet echt, maar het is ondanks dat toch niet leuk
Het is helemaal niet leuk nee!! Alsof gezond eten andersom werkt ofzo....

En ANGE, you go girl!! Jammer dat je nu misselijk bent, maar dat is in principe ook wel begrijpelijk.... Morgen ietsje minderen, en dan steeds na 2 dagen ofzoiets weer iets erbij misschien?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 17-04-2005, 20:20
Verwijderd
Citaat:
kliwie schreef op 17-04-2005 @ 20:50 :
weet iemand hoeveel calorien er eigenlijk in een beker warme chocoaldemelk zit? dus zeg maar 250 ml warme magere melk met 3/4 theelepels cacauo (shit hoe schrijf je dat) en 3 zoetjes? vroeg me dat even af.

heb vanavond zelf pizza gemaakt, was lekker en niet zo heel ongezonde dingen erop gedaan: tomaat, champignon, tonijn, ansjovis, kaas en ook een stukje met salami gehad.
250 ml magere melk = +/- 85 kcal
3 zoetjes = 0 kcal
3/4 theelepels (15 gram) cacaopoeder (niet gezoet) = 35 kcal

Samen 120 kcal
Oud 17-04-2005, 20:35
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 17-04-2005 @ 21:20 :
250 ml magere melk = +/- 85 kcal
3 zoetjes = 0 kcal
3/4 theelepels (15 gram) cacaopoeder (niet gezoet) = 35 kcal

Samen 120 kcal
waarom zitten er in zoetjes en bijv. cola light geen kcal maar in zoetstof meestal wel? en nog best veel ook. iets van 290 kcal per 100 g. ik vind het vaaag.
__________________
I'm in the forest
Oud 17-04-2005, 20:46
Mara
Mara is offline
Citaat:
cerys schreef op 17-04-2005 @ 21:35 :
waarom zitten er in zoetjes en bijv. cola light geen kcal maar in zoetstof meestal wel? en nog best veel ook. iets van 290 kcal per 100 g. ik vind het vaaag.
In cola light zit dat ook, maar in mindere geconcentreerde mate dus levert het minder energie.
Oud 17-04-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 17-04-2005 @ 21:35 :
waarom zitten er in zoetjes en bijv. cola light geen kcal maar in zoetstof meestal wel? en nog best veel ook. iets van 290 kcal per 100 g. ik vind het vaaag.
Wij hebben ook een pot zoetstof staan. In die hele pot zit 'maar' 75 gram terwijl de pot toch ongeveer zo groot is als een 1 liter fles. Als je bijv. 1 eetlepel zoetstof onder je yoghurt doet levert dat natuurlijk wel calorieën, maar dat zijn er zo weinig (misschien 5 kcal ofzo) dat het verwaarloosbaar is. Hetzelfde geld voor zoetjes. Er zitten natuurlijk wel calorieën in, maar dat is 0,2 kcal per zoetje ofzo. Verwaarloosbaar dus.
Oud 17-04-2005, 21:00
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Nou, dat uitetengaan was vreselijk. Je kon niets kiezen, menu was van te voren geregeld
En ik woog zaterdagochtend (dus de ochtend van het diner, niet erna) 65 kg ... Ik ben in 1,5 week 3 kg aangekomen met maximaal 1600 kcal op een dag!
Oud 17-04-2005, 21:02
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Sassiefje, zoiets heb ik ook. Met zeker niet te veel eten ben ik zomaar 2 kilo zwaarder, ik heb geen idee hoe dat kan. En Happy heeft zoiets ook zei ze.... Ik vraag me echt af hoe we dat dan doen!! En wat ik helemaal niet snap ik dat ik, als ik in de spiegel kijk, mezelf helemaal niet dikker vind, juist niet....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 17-04-2005, 21:03
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
blurred schreef op 17-04-2005 @ 21:12 :
Het is helemaal niet leuk nee!! Alsof gezond eten andersom werkt ofzo....

En ANGE, you go girl!! Jammer dat je nu misselijk bent, maar dat is in principe ook wel begrijpelijk.... Morgen ietsje minderen, en dan steeds na 2 dagen ofzoiets weer iets erbij misschien?
Ja, morgen ga ik dus écht niet zoveel eten hè!! En overmorgen ook niet... Ik heb d'r zo'n spijt van, ik wist niet dat je je zo beroerd kon voelen....
Oud 17-04-2005, 21:05
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 17-04-2005 @ 22:00 :
Nou, dat uitetengaan was vreselijk. Je kon niets kiezen, menu was van te voren geregeld
En ik woog zaterdagochtend (dus de ochtend van het diner, niet erna) 65 kg ... Ik ben in 1,5 week 3 kg aangekomen met maximaal 1600 kcal op een dag!
Is juist goed

Vooral dat 't geregeld was, daardoor heb je meer kcal binnengekregen en dat is bij jou juist de bedoeling!
Oud 17-04-2005, 21:05
Mara
Mara is offline
Citaat:
ANGE schreef op 17-04-2005 @ 22:03 :
Ja, morgen ga ik dus écht niet zoveel eten hè!! En overmorgen ook niet... Ik heb d'r zo'n spijt van, ik wist niet dat je je zo beroerd kon voelen....
Misschien teveel in 1x, je lichaam is dat natuurlijk niet gewend. Wat langzamer opbouwen dus

Hoe bedoel je het beroerd voelen? Puur lichamelijk, of ook geestelijk?
Oud 17-04-2005, 21:05
Verwijderd
Je maag is er nog niet aan gewend, dan wordt je inderdaad misselijk van meer eten dan normaal. Ik denk dat je daar al minder last van hebt als je dezelfde hoeveelheid in kleine porties verdeelt en die als meer maaltijdjes eet. Het is in elk geval al heel goed dat je het voor elkaar hebt gekregen om het op te eten
Oud 17-04-2005, 21:06
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 17-04-2005 @ 22:02 :
Sassiefje, zoiets heb ik ook. Met zeker niet te veel eten ben ik zomaar 2 kilo zwaarder, ik heb geen idee hoe dat kan. En Happy heeft zoiets ook zei ze.... Ik vraag me echt af hoe we dat dan doen!! En wat ik helemaal niet snap ik dat ik, als ik in de spiegel kijk, mezelf helemaal niet dikker vind, juist niet....
Het gaat toch ook niet om het nummertje op je weegschaal, maar om je gevoel en om hoe je jezelf ziet?

Dus negeer die 2 kg die de weegschaal meer aangeeft, als jij jezelf er beter/slanker uit vind zien!
Oud 17-04-2005, 21:08
ANGE
ANGE is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 17-04-2005 @ 22:05 :
Misschien teveel in 1x, je lichaam is dat natuurlijk niet gewend. Wat langzamer opbouwen dus

Hoe bedoel je het beroerd voelen? Puur lichamelijk, of ook geestelijk?
Beiden.... Ik ga toch echt weer terug naar m'n crackers...
Oud 17-04-2005, 21:09
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Sneeuwvlokje schreef op 17-04-2005 @ 22:06 :
Het gaat toch ook niet om het nummertje op je weegschaal, maar om je gevoel en om hoe je jezelf ziet?

Dus negeer die 2 kg die de weegschaal meer aangeeft, als jij jezelf er beter/slanker uit vind zien!
Dat weet ik wel, maar het is gewoon stom en vreemd en achterlijk dat je BMI ineens hoger is terwijl je helemaal niets hebt gedaan om dat zo te krijgen.... En ik weet dat het maar 2 kilo is, maar met 65 voelde ik mezelf al niet helemaal superblij, dus nu het 2 meer is helemaal niet meer, eigenlijk. Ik hoop dat het een hoop vocht was en dat ik, als ik mezelf over 2 weken weer kan wegen, gewoon weer 65 ben....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 17-04-2005, 21:10
Mara
Mara is offline
Citaat:
ANGE schreef op 17-04-2005 @ 22:08 :
Beiden.... Ik ga toch echt weer terug naar m'n crackers...
Nee, niet doen. Je verstand zegt je dat dat niet goed is, dat weet je wel.

Bouw 't gewoon wat langzamer op, dan voel je je lichamelijk beter en dan is 't geestelijk ook niet in 1x zo'n klap.
Oud 17-04-2005, 21:19
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
ANGE schreef op 17-04-2005 @ 22:08 :
Beiden.... Ik ga toch echt weer terug naar m'n crackers...
Doe dat nou alsjeblieft niet....

Je bent vandaag gewoon ietsje te entoushiast te werk gegaan, dat heeft je lichaam aangegeven. In één keer van 2 crackers en een botherham naar veel meer dat gaat niet in één keer goed. Zoals Meelfriek zegt, je moet het langzamer opbouwen. Dat weet je nu, dus kun je misschien een schema opstellen van hoe je het op gaat bouwen.... Dat werkt geestelijk misschien ook wat handiger.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 17-04-2005, 21:39
Mara
Mara is offline
Schematje voor morgen

Ontbijt
2 knackebrot, 1x 20+ kaas 1x runderrookvlees

Tussendoor
2x waldkornbrood, 1x light-jam 1x runderrookvlees

Lunch
2x waldkornbrood, 2x kipfilet

Tussendoor
2 gekookte eieren
250g magere kwark

Avondeten
200g gekookte aardappels
Groente+vlees nog onbekend

Avond
100g koolvisfilet
200mL magere melk
2 rijstwafels


1111kcal zonder groente en vlees. Morgen eerst zien wat dat is, kijken of ik dan nog aanpassingen moet maken
Oud 17-04-2005, 23:01
Verwijderd
Citaat:
ANGE schreef op 17-04-2005 @ 22:08 :
Beiden.... Ik ga toch echt weer terug naar m'n crackers...
Probeer het nou toch vol te houden, al eet je elke dag een klein beetje meer. Je hoeft ook niet meteen jezelf vol te stoppen met eten, dan word je inderdaad misselijk.

Alleen crackers, daar kan je niet op leven. Ik hoor je nu denken "oh jawel, dat doe ik al een tijd, en ik kan het zo lang volhouden als ik wil".
Ja leuk hoor, je denkt dat je erop kan leven, maar kijk eens naar hoe weinig energie je hebt? En wil je de rest van je leven alleen crackers blijven eten?

Je gaat je lichaam echt niet mooier vinden, geloof me. Hoe weinig je ook eet, het is nooit goed. Misschien beter dan als je meer eet, denk je. Onzin. Echt onzin. Je zal altijd verlangen naar minder. En dat kan niet goed blijven gaan.

En ik mag hopen dat je wel vitaminepillen slikt?
Oud 18-04-2005, 07:11
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Het gaat idd niet om het getalletje, maar mn broeken zitten ook strakker
Oud 18-04-2005, 08:15
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sassiefje schreef op 18-04-2005 @ 08:11 :
Het gaat idd niet om het getalletje, maar mn broeken zitten ook strakker
Ik heb trouwens een tijdje gekeken hoeveel jij eet op een dag op E&D, maar dat is gewoon te weinig. Een tijdje heb je goed gegeten, maar nu eet je gewoon weer te weinig. Het lijkt wel alsof je die kilo's er weer af wil. Het is niet voor niets dat je menstruatie ermee opgehouden is, en hij is pas weer teruggekomen, dat betekent dat je nog steeds gewoon op het randje voor jouw lichaam zit. Je hart is toch belangrijker dan een strakke broek? Dan koop je maar een maatje groter, je was gewoon veel te licht en dun.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 08:26
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
is kipfilet vergelijkbaar met kalkoensfilet?

mijn ontbijt : 2X brood Kalkoensfilet + Thee
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Oud 18-04-2005, 08:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Lily16 schreef op 18-04-2005 @ 09:26 :
is kipfilet vergelijkbaar met kalkoensfilet?

mijn ontbijt : 2X brood Kalkoensfilet + Thee
ja
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 08:45
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Gisteren las ik hier dat iemand zei dat 2x volkoren knackebrod gelijk staat aan een boterham. Ik heb nu ontbeten met 4x volkoren knackebord met kaas, dat is dan dus gezond en niet te weinig?
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-04-2005, 09:03
Cath
Avatar van Cath
Cath is offline
Gisteren een high tea gehad met ouders en schoonouders, daarna 's avonds thuis soep met kruidenstokbrood en pizza. :\
Ik had me voorgenomen om geen calorieen te tellen, ook niet gedaan. Maar ik voel me behoorlijk volgevreten voorlopig.
Vandaag weer hard verder en woensdag eerste weegdag.
Ik ben zo nieuwschierig!
Oud 18-04-2005, 09:49
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
blurred schreef op 18-04-2005 @ 09:45 :
Gisteren las ik hier dat iemand zei dat 2x volkoren knackebrod gelijk staat aan een boterham. Ik heb nu ontbeten met 4x volkoren knackebord met kaas, dat is dan dus gezond en niet te weinig?
waarom niet gewoon brood?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 18-04-2005, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 18-04-2005 @ 10:49 :
waarom niet gewoon brood?
Omdat iets anders ook wel eens lekker is...?

En wat voor de één gewoon is, hoeft dat voor de ander niet ook te zijn.
Oud 18-04-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
blurred schreef op 18-04-2005 @ 09:45 :
Gisteren las ik hier dat iemand zei dat 2x volkoren knackebrod gelijk staat aan een boterham. Ik heb nu ontbeten met 4x volkoren knackebord met kaas, dat is dan dus gezond en niet te weinig?
dat was ik het is niet écht gelijkstaan, maar het komt wel ongeveer overeen. En je ontbijt is zo dus ook wel in orde.
Oud 18-04-2005, 10:54
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Brood vind ik erg lekker, maar niet de hele dag door. Daarom eet ik voor de afwisseling vaak knackebrod of een mueslibol of iets dergelijks..... Ik vind trouwens dat deze manier ook niet slecht is. Ik weet dat heel veel mensen hier zullen zeggen dat ik gewoon brood moet eten, maar dat doe ik. Alleen niet de hele dag door. Meestal ontbijt ik met een kom muesli met magere biogarde, alleen was de muesli vanochtend op

En net heb ik boodschappen gedaan. Ik had altijd magere zuivel voor op brood, van dat smeerspul met tzatzikismaak, heel lekker. Nu zag ik dat er naast die tzatzikiversie een perziksmaak stond, en dat leek me ook heel lekker dus nam ik die.... Maar nu zie ik net dat die perzik niet mager is, maar 60+ roomkaas!! Dat was niet de bedoeling....
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 18-04-2005, 11:32
Lily16
Avatar van Lily16
Lily16 is offline
totaal vandaag:

5/6 keer boterham + Kalkoensfilet
1 bak thee
1 klein beetje yoghurtdrink 0% vet

Mama gaat strax kiwi's kopen dan kan ik
dat ook weer toepassen
aarghh hopelijk lukt het nu een keer!!
__________________
there’s no beauty in bleeding mascara
Oud 18-04-2005, 12:36
Verwijderd
Argh... gisteren high tea met vriendinnen (lees: brownies, cakejes, chocotoff ) was allemaal heerlijk natuurlijk, maar ik zat stampvol en eigenlijk vond ik de brownies niet eens zo heel lekker. Ik had ook niet het idee van 'goh, wat heb ik dit gemist' ofzo. Maar goed. Vandaag weer opnieuw.
Ik heb gisteren wel een cool shirt gekocht die me harstikke lekker zit en waar ik slanker in lijk volgens de spiegel dus op zich was gisteren geen slechte dag
Oud 18-04-2005, 13:01
-(L)-
Citaat:
blurred schreef op 17-04-2005 @ 22:02 :
Sassiefje, zoiets heb ik ook. Met zeker niet te veel eten ben ik zomaar 2 kilo zwaarder, ik heb geen idee hoe dat kan. En Happy heeft zoiets ook zei ze.... Ik vraag me echt af hoe we dat dan doen!! En wat ik helemaal niet snap ik dat ik, als ik in de spiegel kijk, mezelf helemaal niet dikker vind, juist niet....
Het enige verschil is dat ik bezig was op gewicht te blijven. Maarja, vanaf vandaag ben ik dus weer op gaan letten.
Oud 18-04-2005, 13:18
sheepdog
sheepdog is offline
Laat opgestaan vandaag en had 's ochtends nog geen brood in huis.

11.30 4 cracottes met jam, banaan, kiwi
12.30 wortel
13.30 2 beschuiten met aardbeien, 2 droge toscane boterhammen
15.30 2 cracottes met jam
18.30 spaghetti met gehakt, prei, ui, knoflook, paprika, peper en tomatensaus
20.30 magere yoghurt met appel
Oud 18-04-2005, 13:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Net medisch onderzoek gehad waarbij je lengte en gewicht ook bepaald werd. Ik was 1.699 (dacht dat ik langer was, dacht 1.72 m) maar ik woog minder dan ik dacht: 64,7 ipv 67 volgens onze weegschaal thuis. Mijn BMI blijft gelijk (22.6) maar ik vond het wel even een ego-oppeppertje, deed me wel goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-04-2005, 13:45
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-04-2005 @ 14:26 :
Net medisch onderzoek gehad waarbij je lengte en gewicht ook bepaald werd. Ik was 1.699 (dacht dat ik langer was, dacht 1.72 m) maar ik woog minder dan ik dacht: 64,7 ipv 67 volgens onze weegschaal thuis. Mijn BMI blijft gelijk (22.6) maar ik vond het wel even een ego-oppeppertje, deed me wel goed
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:00.