Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-05-2005, 16:57
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Arenda schreef op 03-05-2005 @ 17:54 :
Vandaag goed begonnen, hopen dat dat zo blijft, dit is dus wat ik al gehad heb en wat de rest van de dag de planning is.

10:00 Bord volle yoghurt m raisin bran, 1 banaan, glas grapefruitsap
12:30 2 bb m l-jam, kleine beker karnemelk, in olie gebakken ei+1 eiwit m ui en paprika
14:30 appel, thee
15:00 1 bb m l-jam
16:30 85g (droog) volkoren spaghetti met rode saus
19:30 mueslireep
21:30 1 bb m l-jam
22:30 1 bb m l-jam
24:30 1/2 bb m l-jam, thee

Da's 1670 mis alleen wat groente, nahja, kan wel voor een dagje.
waarom eet je om 22.30 en 24.30 (ik neem aan 00.30?) nog brood?>
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 16:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ANGE schreef op 03-05-2005 @ 17:55 :
2 crackers &
4 boterhammen

Oei, da's toch even schrikken, het is wel veel...
Maar nu moet je wel ook je avondeten nemen he? Anders maakt het nog geen fluit uit.
Oud 03-05-2005, 16:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
ANGE schreef op 03-05-2005 @ 17:55 :
2 crackers &
4 boterhammen

Oei, da's toch even schrikken, het is wel veel...
terug waar je gestopt was , gaat weer de goede kant op, volhoude nu he...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 17:04
Hagel
Hagel is offline
vraagje: Ik heb een gemengde rauwkost salade gekocht, daar zit in: wittekool, water, opgiet (olie), opgiet (griekse), winterpeen, papika groen, paprika rood
en het is 350 gram. Er staat alleen niet op hoeveel calorien er in zitten, iemand enig idee? Die opgiet is denk ik dus olie, zal daar veel inzitten? Ik vind het namelijk zo lekker en wil het graag eten
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 17:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-05-2005 @ 18:04 :
vraagje: Ik heb een gemengde rauwkost salade gekocht, daar zit in: wittekool, water, opgiet (olie), opgiet (griekse), winterpeen, papika groen, paprika rood
en het is 350 gram. Er staat alleen niet op hoeveel calorien er in zitten, iemand enig idee? Die opgiet is denk ik dus olie, zal daar veel inzitten? Ik vind het namelijk zo lekker en wil het graag eten
voor groente hoef je geen cal te tellen.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 17:05
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 18:05 :
voor groente hoef je geen cal te tellen.
ja maar die olien? zal het dan niet aantikken?
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 17:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 18:05 :
voor groente hoef je geen cal te tellen.
Hoezo niet? Ze bevatten toch calorieën? Niet allemaal benoemenswaardig veel, maar toch...

Hetzelfde principe als fruit.
Oud 03-05-2005, 17:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-05-2005 @ 18:06 :
Hoezo niet? Ze bevatten toch calorieën? Niet allemaal noemenswaardig veel, maar toch...

Hetzelfde principe als fruit.
Idd, al die dieeten gaan er vanuit dat je groente en fruit onbeperkt kan eten, het is toch te belachelijk voor woorden dat mensen gaan bezuinigen op andere dingen of juist op groente/fruit en gaan compenseren en bv geen banaan meer eten, omdat het toevallig wat meer cal bevat.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 17:10
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 18:08 :
Idd, al die dieeten gaan er vanuit dat je groente en fruit onbeperkt kan eten, het is toch te belachelijk voor woorden dat mensen gaan bezuinigen op andere dingen of juist op groente/fruit en gaan compenseren en bv geen banaan meer eten, omdat het toevallig wat meer cal bevat.
Maar dan nog bevat het calorieën. Voornamelijk fruit kan aardig oplopen. Natuurlijk moet je er niet op bezuinigen en snap dus je argument ook wel... Maar ik vind het onzin om die calorieën dan maar te negeren.

Bedenk me net trouwens dat ik mn fruit nog moet eten, bijna vergeten
Oud 03-05-2005, 17:29
11568
11568 is offline
Vandaag tot nu toe:

De drie knäckerbrödjes met de 9 zelfgeschaafte plakjes kaas

Lunch:

2 boterhammen met halvajam
Paar lepels magere fruitkwark en toen was ie op

Tussendoor:
1 zo'n miniscuul gebakje [petit four?] met zo'n bitterkoekje als bodem

DAARNA:

Eehh nog 2 van die petit fourtjes, en 2 boterhammen met halvajam maar daarna heb ik 10 minuten gefietst en een half uur met mijn paard gewandeld.

Avondeten [uiteindelijk niet door mij gemaakt ]
Krieltjes
Groenteburger
Sperziebonen
Oud 03-05-2005, 17:32
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 03-05-2005 @ 17:47 :
In mijn gedachten ben jij al slank...? Hoeveel weeg je dan en hoe lang ben je dan dat je er nog 2 tot 4 kilo af wilt hebben?
nu 64 kilo bij 1.67 of 1.68 (ik dacht altijd het laatste, maar ik ging mezelf vandaag meten en kwam tweemaal op 1.67 uit)
en ik wil daar minimaal 62 van maken (dat was in eerste instantie mijn streefgewicht) maar het liefst 60.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2005, 17:46
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-05-2005 @ 18:05 :
ja maar die olien? zal het dan niet aantikken?
Als jij er olie in doet of slasaus, dan natuurlijk wel...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 17:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 03-05-2005 @ 18:10 :
Maar dan nog bevat het calorieën. Voornamelijk fruit kan aardig oplopen. Natuurlijk moet je er niet op bezuinigen en snap dus je argument ook wel... Maar ik vind het onzin om die calorieën dan maar te negeren.

Bedenk me net trouwens dat ik mn fruit nog moet eten, bijna vergeten
Je moet geen 6 bananen nemen, of zakken gedroogd fruit, maar gewoon fruit enzo zijn dingen die je prima kunt negeren, groente al helemaal. Al die populaire dieeten doen dat ook.

Maar als je het wel berekent, gaan mensen dus wel bezuinigen op andere dingen of op het fruit zelf, puur omdat ze niet boven een bepaald aantal cal willen komen. Van gewoon fruit eten word je niet dik.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 17:54
Mara
Mara is offline
Zo herkenbaar, wat iedereen post over het schamen van eten. Heb precies hetzelfde. Ik ga ook nooit fastfoot (chinees of patat is dat hier) halen, want dan denk ik dat mensen dingen gingen denken. Hell, toen ik nog in m'n oude wijk woonde fietste ik zelfs verschillende routes van de patatzaak naar m'n huis!

Ik krijg trouwens wel een kick van uitermate gezond eten in 't bijzijn van mensen. Krijg ik commentaar op, want vaak is 't iets raars, maar dan leg ik uit dat het gezond is en waarom en dat vind ik wel weer stoer. Zo van 'ik ben er gezond mee bezig, dat had je niet gedacht he!'

Avondeten was trouwens bruine bonen. 225 gram genomen. We hebben er altijd zilveruitjes, augurk en spek bij, maar het spek heb ik laten liggen. Als toetje 250g kwark.

Ik kom nu op 1305kcal, als ik vanavond nog 250g kwark en 200mL magere melk neem.

Ik vind de kcal te laag, is 't ook. Maar 't is niet dat ik absurd weinig gegeten heb
5 plakken brood, waarvan 1 zelfs suikerbrood.
500 gram kwark
1,5 plak cake
Normaal portie avondeten (bruine bonen)
200mL melk

Toch nog zo laag.. en ik ga zo ook nog sporten Ik heb echter helemaal geen zin in meer, ik zit nu vol. Misschien ben ik ziek aan 't worden ofzo. Ik moet wel zeggen dat het zo is nadat m'n menstruatie afgelopen was en ik weer begonnen ben met de pil, misschien heeft 't daar iets mee te maken?
Oud 03-05-2005, 17:54
-(L)-
Citaat:
Hagel schreef op 03-05-2005 @ 17:18 :
bij mij is het zelfs zo erg dat ik nooit eten voor anderen mee durf te nemen omdat ik dan denk dat mensen denken dat ik het allemaal op eet
Dit had ik ook.
Oud 03-05-2005, 18:08
Freestyler*
Freestyler* is offline
vandaag:

1 witte boterham met margarine en light-jam
4 witte boterhammen met margarine en 2 plakken ham
1 bisquitje
150 gr gekookte aardappelen
groentes
100 gr? kipfilet
half schaaltje yoghurt met vloeibare suiker en cruesli

en nu ga ik sporten
mijn moment van de dag was dat ik met vrienden in de stad was en dat iedereen ging snacken, maar ik heb aanbod heb afgewezen
__________________
I love dr Phil :D
Oud 03-05-2005, 18:14
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
@Meelfriek: Geen fruit oid?
@ANGE: Gefeliciteerd, je gaat de goeie kant op

Nou, vandaag viel uiteindelijk nog wel mee, ondanks dat ik de hele dag weg was...

9:00 - 2 bb, 1x kipfilet, 1x 20+ kaas
9:30 - muesli met yoghurt
13:00 (ik had ontzettend honger tegen die tijd zeg ) - kopje heldere groentesoep met champignons, vrij groot stokbrood gezond met wortel etc.
16:00 - Liga Fruitkick
17:00 - Banaan, glas appelsap
18:00 - Witlof/kaas/banaan-ovenschotel, rijst, soort van visburger, rabarber/appel/banaan/honing/suiker/zureroom-mengsel (wat mijn moeder heel snel en onverstaanbaar uit kan spreken )

Vanavond oppassen, dus de verleiding van chips en chocola en koekjes wordt weer groot... Zal eens kijken of ze nog iets gezonds daar in huis hebben, heb nog niet echt 'vers' fruit op, appel ofzo Gek genoeg valt banaan voor mij niet echt onder fruit ofzo, weet niet waar dat aan ligt
__________________
Reina de la Calle
Oud 03-05-2005, 18:17
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 03-05-2005 @ 18:54 :
Toch nog zo laag.. en ik ga zo ook nog sporten Ik heb echter helemaal geen zin in meer, ik zit nu vol. Misschien ben ik ziek aan 't worden ofzo. Ik moet wel zeggen dat het zo is nadat m'n menstruatie afgelopen was en ik weer begonnen ben met de pil, misschien heeft 't daar iets mee te maken?
op zich, als je avondeten alleen bruine bonen en ingemaakte dingen was, is het niet vreemd dat je laag zit...

Overigens heeft mijn vriend dat ook een tijdje gehad, dat hij niet at op school omdat hij dacht dat mensen zouden denken 'zie je wel, daarom is hij dik', hij at pas als hij uit school kwam, toen hij langzaamaan een normaal figuur kreeg (en dat zelf ook wel besefte) is dat nog een hele tijd blijven hangen, gewoon omdat hij het niet gewend was (hij is van 80-85 kilo bij 1.55 toen hij 11 was naar 80-85 kilo bij 1.88 vanaf dat-ie 16 was gegaan)
Oud 03-05-2005, 18:28
11568
11568 is offline
He gedverdemme, ik word er zo gefrustreerd van dat als ik afval dat het van de verkeerde plekken afgaat. Als ik zit voel ik echt alleen die botten van mijn kont en gister maakte iemand al de opmerking dat ik zo mager was geworden [dat ging dus niet over mijn buik want ik had een hele wijde slobbertrui aan]. Op mijn buik blijft het gewoon zitten, althans, .....boven en rond mijn navel. Echt een fijne vetverdeling dus Ik ga es ff googelen of daar niets aan te doen is oid.
Oud 03-05-2005, 18:29
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 18:46 :
Als jij er olie in doet of slasaus, dan natuurlijk wel...
nee dat zit er dus al in, en ik vroeg me dus af hoeveel kcal er dan in zullen zitten
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 18:34
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-05-2005 @ 19:29 :
nee dat zit er dus al in, en ik vroeg me dus af hoeveel kcal er dan in zullen zitten
1 eetlepel ofzo...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 18:34
Hagel
Hagel is offline
13.00 2 boterhammen (zelfgebakken dus grote) met cervelaat gegeten en een glas cola light
tussendoor 500 ml water
16.00 enorme bak magere yoghurt met cruesli, ananasstukjes en perzik en glas cola light
17.30 150 gram rauwkost (wortel, witte kool, paprika)
19.30 avondeten, 2 pistoletjes met zalm en een glas roosvicee
straks nog een klein blikje tomatensoep (hoort bij avondeten maar ik heb geen trek meer)
en nog wat yoghurt en fruit.

Tis niet veel denk ik, maar een keer zo'n dagje kan geen kwaad lijkt me. Ik heb sowieso als de zon schijnt minder trek?
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 18:35
Verwijderd
Citaat:
11568 schreef op 03-05-2005 @ 19:28 :
He gedverdemme, ik word er zo gefrustreerd van dat als ik afval dat het van de verkeerde plekken afgaat. Als ik zit voel ik echt alleen die botten van mijn kont en gister maakte iemand al de opmerking dat ik zo mager was geworden [dat ging dus niet over mijn buik want ik had een hele wijde slobbertrui aan]. Op mijn buik blijft het gewoon zitten, althans, .....boven en rond mijn navel. Echt een fijne vetverdeling dus Ik ga es ff googelen of daar niets aan te doen is oid.
Dat is (bijna) altijd zo, je valt af op plaatsen waar je niet af wilt vallen. Dus dat wordt sporten om de boel strak te krijgen / houden
Oud 03-05-2005, 18:35
Verwijderd
en 1 eetlepel olie is geloof ik 10 gram en 10 gram vet is 90 kcal. 1o gram sladressing is dan ongeveer 45 kcal want dat bestaat meestal voor de helft uit olie

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 18:45.
Oud 03-05-2005, 18:35
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 19:34 :
1 eetlepel ofzo...
ok dnakje, het smaakte ook niet erg vet trouwens. Ik vind het echt vervelend als de kcal ergens niet op staan, ik wil altijd graag weten wat ik naar binnen werk
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 18:36
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Sarah schreef op 03-05-2005 @ 19:35 :
en 1 eetlepel olie is geloof ik 10 gram en 10 gram vet is 90 kcal. 1 gram sladressing is dan ongeveer 45 kcal want dat bestaat meestal voor de helft uit olie
hm, dus het is toch nog erg veel of snap ik je berekening niet?
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 18:38
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
11568 schreef op 03-05-2005 @ 19:28 :
He gedverdemme, ik word er zo gefrustreerd van dat als ik afval dat het van de verkeerde plekken afgaat. Als ik zit voel ik echt alleen die botten van mijn kont en gister maakte iemand al de opmerking dat ik zo mager was geworden [dat ging dus niet over mijn buik want ik had een hele wijde slobbertrui aan]. Op mijn buik blijft het gewoon zitten, althans, .....boven en rond mijn navel. Echt een fijne vetverdeling dus Ik ga es ff googelen of daar niets aan te doen is oid.
Dat is heel normaal en niets aan te doen. Daarnaast zal je buik uitgezet blijven zodra je wat gegeten hebt, waardoor die ook dikker lijkt. Rond je navel is het ook normaal wat vet te hebben, kijk naar britney of christina of andere dunne meisje, die hebben dat ook. Ook blijft het over je broek hangen als je zit, ook als je zo'n platte buik als britney hebt, kijk maar naar die foto's uit het vorige topic. Accepteren is hier het enige of nog meer afvallen, maar dat kan ten koste van je borsten gaan of je ribbenkast word ingevallen, zoals bij sneeuwvlokje.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 18:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-05-2005 @ 19:34 :
13.00 2 boterhammen (zelfgebakken dus grote) met cervelaat gegeten en een glas cola light
tussendoor 500 ml water
16.00 enorme bak magere yoghurt met cruesli, ananasstukjes en perzik en glas cola light
17.30 150 gram rauwkost (wortel, witte kool, paprika)
19.30 avondeten, 2 pistoletjes met zalm en een glas roosvicee
straks nog een klein blikje tomatensoep (hoort bij avondeten maar ik heb geen trek meer)
en nog wat yoghurt en fruit.

Tis niet veel denk ik, maar een keer zo'n dagje kan geen kwaad lijkt me. Ik heb sowieso als de zon schijnt minder trek?
Die enerlaatste zin baart mij zorgen. Omdat je normaal ook zeker niet aan je dagelijkse behoefte komt, noch veel eet.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 18:40
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Isiyanka schreef op 03-05-2005 @ 19:14 :
@Meelfriek: Geen fruit oid?
@ANGE: Gefeliciteerd, je gaat de goeie kant op

Nou, vandaag viel uiteindelijk nog wel mee, ondanks dat ik de hele dag weg was...

9:00 - 2 bb, 1x kipfilet, 1x 20+ kaas
9:30 - muesli met yoghurt
13:00 (ik had ontzettend honger tegen die tijd zeg ) - kopje heldere groentesoep met champignons, vrij groot stokbrood gezond met wortel etc.
16:00 - Liga Fruitkick
17:00 - Banaan, glas appelsap
18:00 - Witlof/kaas/banaan-ovenschotel, rijst, soort van visburger, rabarber/appel/banaan/honing/suiker/zureroom-mengsel (wat mijn moeder heel snel en onverstaanbaar uit kan spreken )

Vanavond oppassen, dus de verleiding van chips en chocola en koekjes wordt weer groot... Zal eens kijken of ze nog iets gezonds daar in huis hebben, heb nog niet echt 'vers' fruit op, appel ofzo Gek genoeg valt banaan voor mij niet echt onder fruit ofzo, weet niet waar dat aan ligt
dan neem je nog wat brood na het eten (kan je nog gemakkelijk hebben), dan zit je vol en krijg je geen trek in chips en chocolade.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 18:41
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 03-05-2005 @ 19:08 :
vandaag:

1 witte boterham met margarine en light-jam
4 witte boterhammen met margarine en 2 plakken ham
1 bisquitje
150 gr gekookte aardappelen
groentes
100 gr? kipfilet
half schaaltje yoghurt met vloeibare suiker en cruesli

en nu ga ik sporten
mijn moment van de dag was dat ik met vrienden in de stad was en dat iedereen ging snacken, maar ik heb aanbod heb afgewezen
Te weinig, zeker als je sport. Wit brood is niet echt goed, maar volgens mij is dat al eerder gezegd. Volgens mij moest jij ook helemaal niet afvallen met jouw lengte en gewicht.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 03-05-2005 @ 19:36 :
hm, dus het is toch nog erg veel of snap ik je berekening niet?
ik denk dat ze bedoelt dat 10gr sladressing 45kcal is (nulletje zal niet goed hebben willen meewerken )
Oud 03-05-2005, 18:43
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 19:39 :
Die enerlaatste zin baart mij zorgen. Omdat je normaal ook zeker niet aan je dagelijkse behoefte komt, noch veel eet.
op zich zit ik meestal rond de 1400 kcal, ik mag nog aardig wat afvallen dus ik maak me er niet zo druk om. Sowieso ben ik al blij dat ik groenten/fruit eet want dat deed ik eerder vrij weinig. Afgelopen week is gewoon erg rommelig geweest en omdat het vakantie is zal het nog wel even zo blijven.

Volgens mij ben ik trouwens wel afgevallen, durf alleen nog niet op de weegschaal, ben bang dat het niet zo is en dan gaat mijn motivatie weg. Maar als ik mijn gezich zo zie, ziet het er minder "bol"uit, mijn vriend dacht het ook al te zien. Volgende week maandag maar op de weegschaal
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 18:43
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 03-05-2005 @ 19:43 :
ik denk dat ze bedoelt dat 10gr sladressing 45kcal is (nulletje zal niet goed hebben willen meewerken )
pfffew, ik schrok al
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 18:44
Verwijderd
oh, ja, daar moest een nulletje bij
Oud 03-05-2005, 18:45
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-05-2005 @ 19:43 :
op zich zit ik meestal rond de 1400 kcal, ik mag nog aardig wat afvallen dus ik maak me er niet zo druk om. Sowieso ben ik al blij dat ik groenten/fruit eet want dat deed ik eerder vrij weinig. Afgelopen week is gewoon erg rommelig geweest en omdat het vakantie is zal het nog wel even zo blijven.

Volgens mij ben ik trouwens wel afgevallen, durf alleen nog niet op de weegschaal, ben bang dat het niet zo is en dan gaat mijn motivatie weg. Maar als ik mijn gezich zo zie, ziet het er minder "bol"uit, mijn vriend dacht het ook al te zien. Volgende week maandag maar op de weegschaal
Je hebt wel goede dingen gegeten hoor, wat je eet is gezond, fruit is goed, groente ed ook. Ik weet niet hoe laat je was opgestaan, ik nam aan zo laat als je voor het eerst at...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 18:47
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 19:45 :
Je hebt wel goede dingen gegeten hoor, wat je eet is gezond, fruit is goed, groente ed ook. Ik weet niet hoe laat je was opgestaan, ik nam aan zo laat als je voor het eerst at...
jep, laat idd en ik zat smiddags 3 uur in de trein en bus, dus het eten was vandaag overdreven rommelig

en ik ben misselijk van de zalm oh en ik had er zo'n zin in
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 19:01
11568
11568 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 19:38 :
Dat is heel normaal en niets aan te doen. Daarnaast zal je buik uitgezet blijven zodra je wat gegeten hebt, waardoor die ook dikker lijkt. Rond je navel is het ook normaal wat vet te hebben, kijk naar britney of christina of andere dunne meisje, die hebben dat ook. Ook blijft het over je broek hangen als je zit, ook als je zo'n platte buik als britney hebt, kijk maar naar die foto's uit het vorige topic. Accepteren is hier het enige of nog meer afvallen, maar dat kan ten koste van je borsten gaan of je ribbenkast word ingevallen, zoals bij sneeuwvlokje.
Ik hou ook niet van dat hele magere maar dit vind ik nog echt teveel vet....al is het toch wel een dilemma, als ik een dunnere buik wil moet ik blijkbaar een uitgemergelde kont en benen hebben
Oud 03-05-2005, 19:06
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
11568 schreef op 03-05-2005 @ 20:01 :
Ik hou ook niet van dat hele magere maar dit vind ik nog echt teveel vet....al is het toch wel een dilemma, als ik een dunnere buik wil moet ik blijkbaar een uitgemergelde kont en benen hebben
ik weet niet hoe je buik eruitziet maar misschien dat je ook wat buikoefeningen kan doen om hem strakker te maken? (als je het nog niet doet dan)
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 19:11
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
11568 schreef op 03-05-2005 @ 20:01 :
Ik hou ook niet van dat hele magere maar dit vind ik nog echt teveel vet....al is het toch wel een dilemma, als ik een dunnere buik wil moet ik blijkbaar een uitgemergelde kont en benen hebben
Hoe bekijk jij je buik? Heb je wel eens vd zijkant 's ochtends foto's gemaakt van je buik? Want als ik naar mn eigen buik kijk, vind ik hem ook dik, zit er ook teveel vet op, maar als ik dan vanaf de zijkant kijk, lijkt het best mee te vallen. Sowieso moet je alleen 's ochtends kijken, want zodra je wat gegeten hebt, zet ie uit. Bij mij scheelt dat al gauw 4-7 cm in omtrek.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 03-05-2005, 19:15
Verwijderd
volgens die site waar je alles moet opmeten heb ik een vetpercentage van 4,83 % dat zou betekenen dat ik bijna dood ben ofzo
oke, wát heb ik verkeerd ingevuld?

(en ik mag maar 1750 kcal per dag van het ding, als dat zou kloppen zou ik een kilo per maand aankomen... oh wacht dat komt door mijn activity level, die zou ik dan moeten veranderen)


edit: ik ging mijn activity level veranderen in average, nu vindt-ie opeens dat mijn vetpercentage 22,98 % is en mijn calorieverbruik 1501
edit 2: en mijn activity level staat nog steeds op sedentary, hoe vaak ik 'm ook verander...
edit 3: nu klopt-ie wel en zegt-ie 2064, dat lijkt er meer op

Laatst gewijzigd op 03-05-2005 om 19:21.
Oud 03-05-2005, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 03-05-2005 @ 17:57 :
waarom eet je om 22.30 en 24.30 (ik neem aan 00.30?) nog brood?>
Ik moety tot half 1 werken... vandaar
maar denk dat ik dat halve broodje om half 1 vervang door een bakje komkommer....
Oud 03-05-2005, 19:18
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Arenda schreef op 03-05-2005 @ 20:17 :
Ik moety tot half 1 werken... vandaar
maar denk dat ik dat halve broodje om half 1 vervang door een bakje komkommer....
oh ok, dat is logisch dan ja
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 19:30
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Weet iemand toevallig of de supermarkten morgen open zijn?
Oud 03-05-2005, 19:31
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Bloem schreef op 03-05-2005 @ 20:30 :
Weet iemand toevallig of de supermarkten morgen open zijn?
volgens mij wel gewoon alleen gaan ze wat vroeger dicht
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 03-05-2005, 19:35
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Sarah, had/heb je misschien in je profiel staan dat je een man bent? Dat had ik namelijk ook eerst, en toen had ik een vetpercentage van 11% ofzo Hij vult namelijk automatisch man in.

Thanx Hagel, kan ik iig nu nog een appel eten zonder dat ik morgen en overmorgen tekort kom
Oud 03-05-2005, 19:36
11568
11568 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 03-05-2005 @ 20:11 :
Hoe bekijk jij je buik? Heb je wel eens vd zijkant 's ochtends foto's gemaakt van je buik? Want als ik naar mn eigen buik kijk, vind ik hem ook dik, zit er ook teveel vet op, maar als ik dan vanaf de zijkant kijk, lijkt het best mee te vallen. Sowieso moet je alleen 's ochtends kijken, want zodra je wat gegeten hebt, zet ie uit. Bij mij scheelt dat al gauw 4-7 cm in omtrek.
Bij mij is het van de bovenkant juist minder...nee, ik kijk altijd van de zijkant. Het zijn geen rollen als ik sta maar een soort vetplakaat wat er op zit. En op mijn schouderbladen kan ik ook vanalles vastpakken

@Hagel: doe ik ja, om de dag. Situps. Krijg er wel rugpijn van soms.
Oud 03-05-2005, 19:40
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Hagel schreef op 03-05-2005 @ 20:31 :
volgens mij wel gewoon alleen gaan ze wat vroeger dicht
En 5 mei? Dan niet denk ik he? Pff dan moet ik mijn moeder een heel boodschappenlijstje mailen omdat ik woensdagavond laat thuis kom en donderdag wel normaal wil eten... (Er is nooit veel gezonds in huis daar.)
Oud 03-05-2005, 19:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
sheepdog schreef op 03-05-2005 @ 20:40 :
En 5 mei? Dan niet denk ik he? Pff dan moet ik mijn moeder een heel boodschappenlijstje mailen omdat ik woensdagavond laat thuis kom en donderdag wel normaal wil eten... (Er is nooit veel gezonds in huis daar.)
morgen wel, maar donderdag niet inderdaad. Het is dan hemelvaart en daarnaast is het 5 mei in een jaar dat eindigt op een 5 tal. Dubbele reden om dicht te gaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 03-05-2005, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 03-05-2005 @ 20:42 :
en daarnaast is het 5 mei in een jaar dat eindigt op een 5 tal. Dubbele reden om dicht te gaan.
Daar heb ik nog nooit van gehoord?
Oud 03-05-2005, 20:25
Verwijderd
Citaat:
Arenda schreef op 03-05-2005 @ 21:14 :
Daar heb ik nog nooit van gehoord?
eens in de 5 jaar is 5 mei een Officiele Nationale Feestdag. De andere jaren niet, ik weet ook niet precies waarom, misschien omdat er anders te veel feestdagen komen.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Beleidszaken Dieet/gewicht/lijf topics op L&G
Bloem
180 24-11-2005 15:42
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Flora & Fauna 50 eenden, kippen ganzen en ander gevogelte gedood
Kupu
87 13-10-2002 08:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02.