Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2005, 10:37
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 11:35 :
vaders zijn vaak zo beschermend denk ik Toen ik vorig jaar veel was afgevallen (en ik had nog steeds overgewicht daarna) zei mijn vader: je krijgt toch geen anorexia he
Ja, zeggen ze tegen mij ook. Mijn moeder echt heel serieus: jij bent echt hét type om anorexia te krijgen, je moet wel genoeg eten enz..

Is ook eigenlijk wel zo: onzeker, perfectionistisch, andere problemen.. Ben wel beetje obsessief, maar heb nog lang geen anorexia gelukkig.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 13-05-2005, 10:39
Verwijderd
Cerys ik wil je foto's ook zien!
Oud 13-05-2005, 10:41
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 13-05-2005 @ 11:37 :
Ja, zeggen ze tegen mij ook. Mijn moeder echt heel serieus: jij bent echt hét type om anorexia te krijgen, je moet wel genoeg eten enz..

Is ook eigenlijk wel zo: onzeker, perfectionistisch, andere problemen.. Ben wel beetje obsessief, maar heb nog lang geen anorexia gelukkig.
ik ken het wel een beetje, ik ben ook obsessief met eten alleen is echt veel afvallen mij nooit gelukt door eetbuien enzo. Maar je moet natuurlijk niet te dun worden

Het is vandaag trouwens weer een rotdag, nog maar weinig kunnen eten

boterham met philadelhia en tomaat
rest van tomaat met peper

zo meteen meer proberen maar mijn vriend komt om 1 uur en ik wil er leuk uitzien en ik vind me in al mijn kleren dik
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-05-2005, 10:51
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 11:41 :
ik ken het wel een beetje, ik ben ook obsessief met eten alleen is echt veel afvallen mij nooit gelukt door eetbuien enzo. Maar je moet natuurlijk niet te dun worden

Het is vandaag trouwens weer een rotdag, nog maar weinig kunnen eten

boterham met philadelhia en tomaat
rest van tomaat met peper

zo meteen meer proberen maar mijn vriend komt om 1 uur en ik wil er leuk uitzien en ik vind me in al mijn kleren dik
Gewoon nog wat eten, word je echt ineens niet dikker van (weet je zelf ook wel, lastig alleen om naar je verstand te luisteren) Als je genoeg eet krijg je geen honger, is de kans op een eetbui kleiner en je moet je metabolisme op peil houden.

En je vriend vindt jou heus wel mooi en niet te dik, anders was ie je vriend niet. Nou jij nog.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 13-05-2005, 10:54
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
okee ik ga nu hetzelfde pmmetje sturen naar koel, sneeuwvlokje, hagel, moenbloem, blurred, da leentjuh. als nog iemand ze wil zien moet je het maar zeggen..

*voelt zich teneergeslagen* dus ben benieuwd naar jullie reacties..
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 10:56
kellytje
Avatar van kellytje
kellytje is offline
Pfff Die tomaten waren slecht ... Dus alleen aarappelen kunnen eten. Wel nog een cracotte met philadelfia, en een met (veel) martino
Straks voor ik ga werken nog maar wat boterhammen eten dan.
__________________
*You stay inside my mind, ain't no denying that.And only you can do those things that got me coming back*
Oud 13-05-2005, 10:57
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
da leentjuh schreef op 13-05-2005 @ 11:51 :
Gewoon nog wat eten, word je echt ineens niet dikker van (weet je zelf ook wel, lastig alleen om naar je verstand te luisteren) Als je genoeg eet krijg je geen honger, is de kans op een eetbui kleiner en je moet je metabolisme op peil houden.

En je vriend vindt jou heus wel mooi en niet te dik, anders was ie je vriend niet. Nou jij nog.
ja ik weet het, maar het dringt gewoon niet door. Sowieso lijkt het altijd (hier op het forum niet zo denk ik) alsof ik een enorm ego heb, mensen zeggen weleens: nou Doran die heeft echt schijt aan alles en iedereen. Maar dat is gewoon stiekem niet zo... het is zelfs zo erg dat ik mensen niet geloof als ze zeggen dat ze me mooi vinden

maar je hebt gelijk, ik ga wat eten, heb nu al een grote appel te pakken en ik ga zo wel gewoon lunchen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-05-2005, 11:01
Verwijderd
Citaat:
cerys schreef op 13-05-2005 @ 11:54 :
okee ik ga nu hetzelfde pmmetje sturen naar koel, sneeuwvlokje, hagel, moenbloem, blurred, da leentjuh. als nog iemand ze wil zien moet je het maar zeggen..

*voelt zich teneergeslagen* dus ben benieuwd naar jullie reacties..
Heb 'em net gehad inderdaad, dankje .

Ik vind je buik echt super! 's avonds is ie inderdaad wat dikker maar dat is normaal (heb nog nooit iemand gehoord die daar géén last van had) en dat verdwijnt ook niet als je dun bent ofzo. Had vroeger een vriendinnetje en die was super dun, maar als ze gegeten had, had ze echt een hele bolle buik. Ik vind dat je een mooi lijf hebt hoor
Oud 13-05-2005, 11:01
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 11:57 :
ja ik weet het, maar het dringt gewoon niet door. Sowieso lijkt het altijd (hier op het forum niet zo denk ik) alsof ik een enorm ego heb, mensen zeggen weleens: nou Doran die heeft echt schijt aan alles en iedereen. Maar dat is gewoon stiekem niet zo... het is zelfs zo erg dat ik mensen niet geloof als ze zeggen dat ze me mooi vinden

maar je hebt gelijk, ik ga wat eten, heb nu al een grote appel te pakken en ik ga zo wel gewoon lunchen
knuffel voor jou.
je komt bij ons helemaal niet over alsof je een enorm ego hebt hoor!
eet smakelijk, en veel plezier met je vriend he.
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 11:04
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
cerys schreef op 13-05-2005 @ 12:01 :
knuffel voor jou.
je komt bij ons helemaal niet over alsof je een enorm ego hebt hoor!
eet smakelijk, en veel plezier met je vriend he.
dankje Ja het is ook meer dat als ik me in situaties bevind met mensen die ik niet goed ken of waar ik me niet op mijn gemak voel dat ik juist enorm stoer/grote mond/ego ga doen. Beetje zelfbescherming.

Maar dankje Ik heb je trouwens een pm terug gestuurd maar ik zeg het hier ook nog maar eens: ik ben strontjaloers, heel mooi juist
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-05-2005, 11:07
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 11:57 :
ja ik weet het, maar het dringt gewoon niet door. Sowieso lijkt het altijd (hier op het forum niet zo denk ik) alsof ik een enorm ego heb, mensen zeggen weleens: nou Doran die heeft echt schijt aan alles en iedereen. Maar dat is gewoon stiekem niet zo... het is zelfs zo erg dat ik mensen niet geloof als ze zeggen dat ze me mooi vinden

maar je hebt gelijk, ik ga wat eten, heb nu al een grote appel te pakken en ik ga zo wel gewoon lunchen
Jij hebt zeker geen groot ego, als mensen dat vinden is dat hun probleem, het is gewoon niet zo.
Goed dat aan het eten bent

@cerys: Ik vind dat je echt een hele mooie buik hebt. Hij zet idd wel wat uit 's avonds, heb ik ook last van, vooral net na het eten Maar ook 's avonds is je buik nog mooi, hij is echt heel strak gewoon. Je dijen zijn ook niet zo lelijk als jij denkt, ze zijn miss niet megadun, maar zeker niet lelijk, ik vind het juist wel mooi, gewoon slank, maar toch een vrouwelijk figuur.
__________________
Dat dan weer wel.
Oud 13-05-2005, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Koel schreef op 13-05-2005 @ 11:00 :
[edit] @ Cerys, ik wil die foto's wel zien [/edit]
Oud 13-05-2005, 11:27
Verwijderd
Voor de mensen die van zichzelf zeggen dat ze obsessief met eten omgaan, maar 'geen anorexia hebben': anorexia is niet de enige eetstoornis. En ondergewicht heb je ook niet zomaar ineens, daar gaat vaak een (hele) lange periode aan vooraf. Als je merkt dat je obsessief met eten omgaat en dat je dat zelf niet kunt veranderen, dan doe je er, denk ik, niet verkeerd aan om het iig een keer met iemand irl te bespreken. Je kunt er beter te vroeg dan te laat bij zijn.
Oud 13-05-2005, 11:38
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 13-05-2005 @ 08:48 :
Ziet er over het algemeen wel goed uit denk ik. Maar om rond 2uur in de nacht nog te gaan eten lijkt me niet zo'n goed plan. Wat dacht je van wat eerder naar bed gaan?
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 09:57 :
op zich ziet het er goed uit maar ik denk dat je nog wel wat meer mag/kan eten. Je bent een jongen dus 2 boterhammen erbij overdag en na het avondeten 's avonds nog iets vullends kan geen kwaad. Waarschijnlijk dat je daarom vannacht ook nog trek had. Misschien een knackebrod of nog wat fruit. Sport je erbij?
Probleem is dat ik 's avonds om 9 uur de stad in was gegaan om eerst wat te drinken en daarna nog even kort (uur of 11 tot uur of 1) fanatiek heb lopen dansen. Was wel leuk dat wanneer we cola light en biertjes bestelden de biertjes de hele tijd bij mij terecht kwamen en de cola light bij vriendinnen (maar heb netjes niks gedronken)

Maar goed, ik ben eigenlijk elke avond wel weg (stad in, bij vrienden etc.), en als ik dan terugkom heb ik gewoon onwijs honger

En twee boterhammen in de middag is voor mij echt wel een beetje veel... Ik eet al meer boterhammen dan dat ik eerst deed (op jullie advies)

Verder sport ik wel ja... 2x in de week badminton, en meestal dagelijks nog half uurtje cardio.
Oud 13-05-2005, 11:46
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 12-05-2005 @ 20:54 :
http://www.student.kuleuven.ac.be/~m...dBbq200502.JPG en dan het meisje met het rode shirtje aan, ongeveer in het midden

Ben wel benieuwd wat jullie vinden
Om een mening van een man erbij te hebben (): ziet er goed uit hoor! Gewoon mooi slank, niet té dun, gewoon goed... Ik kan het niet helemaal goed inschatten, maar ik denk dat als je dunner zou zijn dat ik je minder mooi zou vinden dan je nu bent qua lichaam
Oud 13-05-2005, 11:48
Mara
Mara is offline
Bah, tentamen ging kut. Faalangst, alles kwijt.

Heb toen om mezelf te troosten 175ml chocomel en 2 stroopwafels genomen. Kan ik gelukkig wel hebben.
Oud 13-05-2005, 11:52
Verwijderd
He Cerys!
Ik vind jou echt wel mooi zeg (mooie buik/taille)!! Ik denk dat het helemaal niet mooi is als je nog superveel afvalt..
Nu heb je echt mooie vrouwelijke (en strakke!!) rondingen

@ Meelfriek
Jammer dat je tentamen niet goed ging.. en ook wel jammer dat je daardoor "slecht" ging eten.. Maar zoals je zelf zegt kan je het hebben, dus als je de rest van de dag gewoon gezond eet is het prima toch
Oud 13-05-2005, 11:55
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Hmm, nu ben ik wel nieuwsgierig naar die foto's hoor Cerys Mag ik ze anders ook eens zien?
Oud 13-05-2005, 11:56
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 13-05-2005 @ 12:48 :
Bah, tentamen ging kut. Faalangst, alles kwijt.

Heb toen om mezelf te troosten 175ml chocomel en 2 stroopwafels genomen. Kan ik gelukkig wel hebben.
Dat valt inderdaad nog mee qua eten, maar kut van je tentamen. Maar je hebt vast nog wel her toch?
Oud 13-05-2005, 12:02
Mara
Mara is offline
Citaat:
Matjong schreef op 13-05-2005 @ 12:56 :
Dat valt inderdaad nog mee qua eten, maar kut van je tentamen. Maar je hebt vast nog wel her toch?
Nee, nieuw systeem, leg ik vanavond wel uit, lesuur bijna over ik moet de mediatheek uit
Oud 13-05-2005, 12:06
cerys
Avatar van cerys
cerys is offline
kheb ze ook aan matjong en leonoor gestuurd

bedankt meiden, helaas voel ik me er (nog) niet echt beter door..

meelfriek: jammer van je tentamen!
__________________
I'm in the forest
Oud 13-05-2005, 12:22
moontje16
moontje16 is offline
mag ik je foto's ook zien cerys?
Oud 13-05-2005, 12:31
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 13-05-2005 @ 11:39 :
Cerys ik wil je foto's ook zien!
Oud 13-05-2005, 12:32
Matjong
Avatar van Matjong
Matjong is offline
Citaat:
cerys schreef op 13-05-2005 @ 13:06 :
kheb ze ook aan matjong en leonoor gestuurd

bedankt meiden, helaas voel ik me er (nog) niet echt beter door..

meelfriek: jammer van je tentamen!
Zal later kijken, moet nu gaan.
Oud 13-05-2005, 12:38
Verwijderd
@cerys: Zoals ik in die pm al zei, ik wil graag met je ruilen van lichaam.
Oud 13-05-2005, 12:39
kliwie
kliwie is offline
vandaag gegeten:

half 9
brinta (40 gram)

half 11
grapefruit

half 1
1 meerkoren boterham met tomaat
1/2 meerkoren boterham met champignon pate
1/2 meerkoren boterham met appelstroop

die boterhammen waren heel gek. ikhad het van de natuurwinkel, dacht is wel eens lekker en was benieuwd naar hoe het zou smaken. nou het brood was gewoon vochtig van binnen. en het rook naar roggebrood. maar het was dus net alsof het nog niet goed was gebakken ofzo. opzich was het best lekker (nouja ik heb ze dan wel geroosterd want vochtig/sponzig brood leek me niet echt lekker) het heette trouwens spelt meerkorenbrood. wat houdt dat spelt in? volgens mij heb je van oerbrood ook spelt maar geen idee wat het eigenlijk is.
Oud 13-05-2005, 12:40
Verwijderd
meerkoren is vast iets met verschillende soorten graan, misschien zat er wel ook rogge bij
Oud 13-05-2005, 12:46
Verwijderd
@Kliwie
Spelt is een bepaald soort graan..
Volgens mij werd het vroeger veel gebruikt ofzo.. want ik ken het zelf niet, maar mn opa en oma hadden t er laatst toevallig over

[edit]Spelt is een oud tarweras met een opvallend lange en slanke aar. Spelt levert een eiwitrijk meel (tussen de 12 en 15%) met een hoog glutengehalte. Er is dan ook goed brood mee te bakken dat een hartige, nootachtige, smaak heeft. Met speltmeel valt ook veel lekkers (gebak, meelgerechten) te maken. Spelt is als kookgraan te gebruiken.
Bron [/edit]

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 12:49.
Oud 13-05-2005, 12:56
Verwijderd
Spelt is een oertarwe, dus een eeuwen oude tarwe die niet gemanipuleerd is zoals de reguliere tarwe dat wel is. Ik heb een tarwe allergie dus eet altijd brood van speltmeel en het ziet er uit al gewoon brood. Ik denk dat er wat mis was met je brood, niet goed afgebakken oid.
Oud 13-05-2005, 12:56
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Koel schreef op 13-05-2005 @ 13:46 :
@Kliwie
Spelt is een bepaald soort graan..
Volgens mij werd het vroeger veel gebruikt ofzo.. want ik ken het zelf niet, maar mn opa en oma hadden t er laatst toevallig over

[edit]Spelt is een oud tarweras met een opvallend lange en slanke aar. Spelt levert een eiwitrijk meel (tussen de 12 en 15%) met een hoog glutengehalte. Er is dan ook goed brood mee te bakken dat een hartige, nootachtige, smaak heeft. Met speltmeel valt ook veel lekkers (gebak, meelgerechten) te maken. Spelt is als kookgraan te gebruiken.
Bron [/edit]
dankjewel
Oud 13-05-2005, 12:58
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Roxane schreef op 13-05-2005 @ 13:56 :
Spelt is een oertarwe, dus een eeuwen oude tarwe die niet gemanipuleerd is zoals de reguliere tarwe dat wel is. Ik heb een tarwe allergie dus eet altijd brood van speltmeel en het ziet er uit al gewoon brood. Ik denk dat er wat mis was met je brood, niet goed afgebakken oid.
hmm hopelijk wordt ik er niet ziek van...
Oud 13-05-2005, 13:00
Verwijderd
@kliwie: Misschien idd door andere granen er bij oid? Of idd niet goed gebakken? Of misschien was het gistvrij brood oid?
Oud 13-05-2005, 13:02
Hagel
Hagel is offline
Ik heb ook foto's gemaakt, maar ga ze net als cerys niet hier plaatsen. Wie ze wil zien moet het maar even zeggen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-05-2005, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 14:02 :
Ik heb ook foto's gemaakt, maar ga ze net als cerys niet hier plaatsen. Wie ze wil zien moet het maar even zeggen
*zegt*

Ik heb btw ook foto's gemaakt, maar ik ga ze helemaal niet plaatsen en/of pm'en of mailen.
Oud 13-05-2005, 13:05
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-05-2005 @ 14:03 :
*zegt*

Ik heb btw ook foto's gemaakt, maar ik ga ze helemaal niet plaatsen en/of pm'en of mailen.
je vertelde dat je was afgevallen maar weer was aangekomen, en, gaat het nu weer beter? is er al wat af?
Oud 13-05-2005, 13:05
moontje16
moontje16 is offline
hagel ik wil ze zien!
Oud 13-05-2005, 13:05
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-05-2005 @ 14:03 :
*zegt*

Ik heb btw ook foto's gemaakt, maar ik ga ze helemaal niet plaatsen en/of pm'en of mailen.
ik vind het ook eng, maarja ik ben nu eenmaal te dik. Als ik foto's als cerys had durfde ik het wel beter maar ik vind dat ik het gewoon moet doen
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-05-2005, 13:05
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 14:02 :
Ik heb ook foto's gemaakt, maar ga ze net als cerys niet hier plaatsen. Wie ze wil zien moet het maar even zeggen
ik zou ze wel willen zien
Oud 13-05-2005, 13:07
Verwijderd
Citaat:
kliwie schreef op 13-05-2005 @ 14:05 :
je vertelde dat je was afgevallen maar weer was aangekomen, en, gaat het nu weer beter? is er al wat af?
Op dit moment lijkt het redelijk te gaan...gelukkig...ik hoop heel erg dat het zo door gaat...maar ik hoop er maar niet meer op, want dan valt het zo tegen als het er straks weer aan zit.
Oud 13-05-2005, 13:10
kliwie
kliwie is offline
ben je al naar een dietiste geweest want het is echt vreemd he
Oud 13-05-2005, 13:10
-(L)-
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 14:02 :
Ik heb ook foto's gemaakt, maar ga ze net als cerys niet hier plaatsen. Wie ze wil zien moet het maar even zeggen
Ik wil je foto's wel graag zien. Die van Cerys trouwens ook, maar dat had ik al gePM'd.
Oud 13-05-2005, 13:11
Hagel
Hagel is offline
kliwie, leonoor en moontje jullie hebben pm

ik ben er niet gerust mee maarja verstuurd is verstuurd
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 13-05-2005, 13:13
Verwijderd
Citaat:
kliwie schreef op 13-05-2005 @ 14:10 :
ben je al naar een dietiste geweest want het is echt vreemd he
Ooit in een verververleden, maar dat was ergens anders voor (voedselallergieën)...twee maanden geleden ben ik overgestapt op een andere pil, ik wil eerst kijken of dat helpt.
Oud 13-05-2005, 13:13
-(L)-
Nog maar ff een update wat betreft mezelf;

Het gaat gewoon goed weer, gelukkig. Ik voel me een stuk beter dan afgelopen week(end). Wat betreft eten gaat het ook weer redelijk/goed, ik ben alleen nog niet op de weegschaal gaan staan. Ik zal niet meer zijn aangekomen denk ik, maar ook weer niet zijn afgevallen. Ik zal er in 't weekend in ieder geval weer eens op gaan staan, en dan post ik het resultaat
Oud 13-05-2005, 13:16
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Cerys en Hagel, ik ben ook héél erg benieuwd naar jullie foto's
Oud 13-05-2005, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 14:05 :
ik vind het ook eng, maarja ik ben nu eenmaal te dik.
Je bent niet te dik, je bmi wijst ook niet op overgewicht.

En ik ben jaloers op jouw strakke benen.
Oud 13-05-2005, 13:17
kliwie
kliwie is offline
Citaat:
Hagel schreef op 13-05-2005 @ 14:11 :
kliwie, leonoor en moontje jullie hebben pm

ik ben er niet gerust mee maarja verstuurd is verstuurd
je hebt pm!
Oud 13-05-2005, 13:32
sheepdog
sheepdog is offline
Citaat:
Bloem schreef op 13-05-2005 @ 14:16 :
Cerys en Hagel, ik ben ook héél erg benieuwd naar jullie foto's
Oud 13-05-2005, 13:37
Verwijderd
Ik ben ook benieuwd naar je foto's Hagel!!
Oud 13-05-2005, 13:44
sheepdog
sheepdog is offline
Ik weet dat zwart afkleedt, maar mijn benen lijken echt véél dunner met panty dan zonder panty. En met een bruine of huidskleurige panty ook weer dikker dan met een zwarte. Het lijkt echt een groot verschil en ik vind het irritant. Als ik een zwarte panty aan heb zeggen mensen vaak dat ik té dunne bennen heb, maar dat is niet

Trouwens net een magnum op, want een vriendinnetje trakteerde. Heerlijk.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Levensbeschouwing & Filosofie Hoelang heeft de mensheid nog?
Severus
26 16-09-2002 02:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.