Oud 31-08-2005, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Mindfields schreef op 31-08-2005 @ 17:42 :
Leonoor, bij de h&m had je laatst een rokje zonder rits en knoop, waarschijnlijk zou je er zo één wel passen.
Ik heb destijds ook veel rokjes met elastiek (neem aan dat dat het dan is als er geen rits en knoop op zit ) gepast, maar ook dat was niet echt een succes (al pas je die natuurlijk wel sneller - maar meestal zijn die rokjes niet echt mijn smaak - plus dat ik er vaak nog bredere heupen van krijg).

Maar ik ben toch niet echt een rokjesmens, waarschijnlijk zou ik het ding ooit één keer een halve dag dragen en vervolgens nooit meer. Zo'n hele grote ramp is het dus niet.
Oud 31-08-2005, 17:27
Mara
Mara is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 31-08-2005 @ 17:42 :
Wat gek, ik heb 85D. Maar 80D zou mij ook nog wel passen..75 is wel smal zeg!
Nouja, dan zal onze borstgrootte even groot zijn ongeveer, aangezien jouw omvang wat groter is.

75, tsja, smal? Ik dacht dat 't vrij gemiddeld was. Volgens mij kopen vrouwen snel een te grote omvang wat betreft bh's, hadden ze 't destijds bij oprah ook over.
Oud 31-08-2005, 17:35
Verwijderd
ik zie juist vaak meisjes met een te kleine bh-omvang... dat er een bubbeltje zit waar de onderkant van de bh is, en een bubbeltje waar de bovenkant zit. Soms ook een bubbeltje in de schouder waar het bandje zit. In principe is je ondermaat van bh gewoon de omtrek in cm onder je borsten
Oud 31-08-2005, 17:37
Verwijderd
Citaat:
MeelFriek schreef op 31-08-2005 @ 18:27 :
Nouja, dan zal onze borstgrootte even groot zijn ongeveer, aangezien jouw omvang wat groter is.
Toch juist niet?

75C is te vergelijken met 80B..
(Door de grotere omvang wordt de cup ook groter en heb je dus "maar" een B nodig ipv C)

Omdat Mindfields zowel een grotere omvang als een grotere cup heeft wordt t verschil (tussen jullie borsten) toch alleen maar groter...
Of heb ik het mis?
Oud 31-08-2005, 17:39
Hagel
Hagel is offline
ja ik hoorde altijd dat mensen juist te kleine dragen, je ziet ook echt vaak van die meisjes met strakke shirtjes die zo'n rol daar hebben, lelijk

ik dacht dat als je rond kledingmaat 40 zit dat je meestal al in de 80 zit maar dat ligt er ook wel een beetje aan je bouw natuurlijk.

edit:
grotere cup en grotere omvang is idd grotere borsten, ik heb 80 b en terug gerekend is dat zo'n 75 c

ik zeg vrijwel hetzelfde als koel hehe, sorry had je post nog niet gezien
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 31-08-2005, 18:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Sarah schreef op 31-08-2005 @ 18:35 :
ik zie juist vaak meisjes met een te kleine bh-omvang... dat er een bubbeltje zit waar de onderkant van de bh is, en een bubbeltje waar de bovenkant zit. Soms ook een bubbeltje in de schouder waar het bandje zit. In principe is je ondermaat van bh gewoon de omtrek in cm onder je borsten
die bubbeltjes zie je volgens mij altijd een beetje, of ik 80 of 75 draag, je ziet het beide zitten, terwijl m'n omvang 74 is ongeveer... maar vooral bij hele dikke mensen is het vaak heel erg, maar die hebben daar ook gewoon rollen hangen om maar onaardig te zeggen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-08-2005, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 31-08-2005 @ 18:39 :
ik dacht dat als je rond kledingmaat 40 zit dat je meestal al in de 80 zit maar dat ligt er ook wel een beetje aan je bouw natuurlijk.
Ik denk dat het behoorlijk aan je bouw ligt...bij mij is de omtrek ongeveer 78 cm (kon het niet goed meten) en ik heb qua maat shirtjes ed maat 42.
Oud 31-08-2005, 18:52
Mindfields
Mindfields is offline
Ik moet soms wel 42 voor een shirtje hebben, anders past het niet over mijn borsten. Bij 40 blijft het over mijn borsten hangen, en zit er enorm veel ruimte bij mijn buik, echt stom.

Wat vinden jullie van dat schema?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 31-08-2005, 19:17
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 31-08-2005 @ 17:42 :
Wat gek, ik heb 85D. Maar 80D zou mij ook nog wel passen..75 is wel smal zeg!

Leonoor, bij de h&m had je laatst een rokje zonder rits en knoop, waarschijnlijk zou je er zo één wel passen.

Oja, mijn schema vandaag:

7.20: tosti, bruin brood, ham en 10+ kaas.

10.00: bruine boterham met osseworst (worst is 30 kcal) en een banaan

12.00: 2 bruine boterhammen met osseworst

16.00: bruine boterham met osseworst

18.00 avondeten (mie/groenten/vlees/pindasaus)

heb 50 minuten gefietst, een uur gym gehad en ga straks nog een uur fietsen op de hometrainer.

6 boterhammen en een banaan, ben niet ontevreden. Misschien nog één stuk fruit of nog één boterham.
qua hoeveelheid is het prima, qua cal misschien aan de weinige kant, tenzij je heel veel pindasaus hebt genomen ... verder heb ik het idee dat je te weinig goede vetten binnenkrijgt.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 31-08-2005, 20:09
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik heb zowel met omvang 70 als met omvang 75 wel een beetje vetbubbeltjes, maar als ik 75 langer dan een halve dag aan heb zakt 'ie zo ongeveer af Mijn omvang in cms is ook 71 of 72 ofzo. Maar ik denk dat iedereen die daar ook maar een béétje vet heeft zitten, wel wat van die bubbeltjes heeft.

't Wordt minder charmant als mensen zich in veel te kleine kleren hijsen, of ze nou maat 36 of maat 46 hebben
Oud 31-08-2005, 20:17
Mara
Mara is offline
@Koel en Hagel: Natuurlijk, ik zat even helemaal verkeerd te denken

Ik heb van shirtjes ook vaak 40 of 42, ligt er maar net aan idd hoe 't bij m'n borsten zit.

Net terug van kickfun, leraar was 3 weken naar Kroatië geweest en volgens mij heeft ie daar energierepen zitten eten Damn, ik lag daar al halfdood op de vloer en toen hadden we er pas een half uur opzitten
Oud 31-08-2005, 20:18
Mara
Mara is offline
Trouwens, dat van die vetbubbeltjes kan ook komen doordat je de bandjes niet goed afgesteld hebt. Ik zie vaak dat meiden aan de achterkant de bh véél te hoog hebben zitten, en dat creeert ook van die vetbubbels.
Oud 31-08-2005, 21:00
Hagel
Hagel is offline
oh trouwens voor de mensen die het interessant vinden het programma de afvallers is nu met nederlandse gezinnen. Die worden drie maanden gecoached met lijnen en bewegen om af te vallen. Het is erg leuk om te zien en leerzaam (vind ik dan) en het is nu op de tv op sbs6
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 31-08-2005, 21:02
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 31-08-2005 @ 19:52 :
Ik moet soms wel 42 voor een shirtje hebben, anders past het niet over mijn borsten. Bij 40 blijft het over mijn borsten hangen, en zit er enorm veel ruimte bij mijn buik, echt stom.
Dat heb ik ook, heel irritant inderdaad.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 31-08-2005, 23:30
Verwijderd
Citaat:
Hagel schreef op 31-08-2005 @ 22:00 :
oh trouwens voor de mensen die het interessant vinden het programma de afvallers is nu met nederlandse gezinnen. Die worden drie maanden gecoached met lijnen en bewegen om af te vallen. Het is erg leuk om te zien en leerzaam (vind ik dan) en het is nu op de tv op sbs6

jah khad het ook ff gezien
Oud 01-09-2005, 00:26
Verwijderd
Hoi hoi, ik zit al een tijdje met mijn gewicht.
Ik ben +/- 1.70 en waarschijnlijk 65 kilo (onze weegschaal is een beetje kapot dus ik moet er waarschijnlijk 3 kilo bijrekenen).
Op zich ben ik niet te zwaar ofzo, maar ik wil wel graag wat afvallen.
Ik heb de pech dat ik redelijk zwaar gebouwd ben (ik heb een brede rug (en borst dus)) en redelijk brede heupen. Daardoor is mijn taille ook breed.
Maar ik let al te snel teveel op de caloriën en ik wil dat tellen een beetje afleren voor ik te ver door schiet. Dus daarom hier wat ik vandaag gegeten heb:

10.00 uur beschuitje kaas en beschuitje honing + glas melk (wel met boter)

13.00 uur mini quiche en salade

18.00 uur 2 bolletjes citroen ijs

19.30 uur avondeten: stukje varkenshaas, 2 aardappeltjes, peultjes, worteltjes en spercieboontjes (geen saus)

21.00 uur 4 tucjes en een pakje continu (van die reclame 'koekjedrbij?' )

21.30 uur bakje met appel, banaan, druiven en nectarine

22.30 uur stukje chocolade

verder heb ik de hele dag door water gedronken en ik heb ongeveer anderhalf uur gefietst

thanxx
Oud 01-09-2005, 00:53
Mara
Mara is offline
Dat is grondig te weinig.
Oud 01-09-2005, 07:37
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
En ook erg vreemd eten.
Ik zou eens beginnen met een boterham
Oud 01-09-2005, 07:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Halflight schreef op 01-09-2005 @ 08:37 :
En ook erg vreemd eten.
Ik zou eens beginnen met een boterham
doe maar 6
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-09-2005, 07:52
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 01-09-2005 @ 01:26 :
Dus daarom hier wat ik vandaag gegeten heb:
*schema*
Je avondeten is wel oké, en het fruit ook. Maar alle andere dingen die je gegeten hebt passen echt niet in een gezond eetpatroon, laat staan als je af wilt vallen. Begin met 5 of 6 boterhammen op een dag als basis. Dat zou al een heel stuk beter zijn. Want nu zie ik niet echt een vast patroon in je eten...
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-09-2005, 09:24
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Gothic schreef op 31-08-2005 @ 20:17 :
qua hoeveelheid is het prima, qua cal misschien aan de weinige kant, tenzij je heel veel pindasaus hebt genomen ... verder heb ik het idee dat je te weinig goede vetten binnenkrijgt.
Hmm, wat zijn goede vetten? heb je verbeteringen?
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 01-09-2005, 09:27
Verwijderd
goede vetten zijn onverzadigde vetten die zitten bijvoorbeeld in olie (olijfolie, zonnebloemolie, sesamolie, pinda-olie etc, maar niet in kokosolie!) en in vloeibare margarine (zoals becel vloeibaar, blueband culinesse, bertolli voor bakken en braden, etc), in nootjes en pinda's, in avocado, olijven en andere 'vette' groenten, en in vis en schaaldieren.
Oud 01-09-2005, 09:52
Hagel
Hagel is offline
Citaat:
lise_smiles schreef op 01-09-2005 @ 01:26 :
Hoi hoi, ik zit al een tijdje met mijn gewicht.
Ik ben +/- 1.70 en waarschijnlijk 65 kilo (onze weegschaal is een beetje kapot dus ik moet er waarschijnlijk 3 kilo bijrekenen).
Op zich ben ik niet te zwaar ofzo, maar ik wil wel graag wat afvallen.
Ik heb de pech dat ik redelijk zwaar gebouwd ben (ik heb een brede rug (en borst dus)) en redelijk brede heupen. Daardoor is mijn taille ook breed.
Maar ik let al te snel teveel op de caloriën en ik wil dat tellen een beetje afleren voor ik te ver door schiet. Dus daarom hier wat ik vandaag gegeten heb:

10.00 uur beschuitje kaas en beschuitje honing + glas melk (wel met boter)

13.00 uur mini quiche en salade

18.00 uur 2 bolletjes citroen ijs

19.30 uur avondeten: stukje varkenshaas, 2 aardappeltjes, peultjes, worteltjes en spercieboontjes (geen saus)

21.00 uur 4 tucjes en een pakje continu (van die reclame 'koekjedrbij?' )

21.30 uur bakje met appel, banaan, druiven en nectarine

22.30 uur stukje chocolade

verder heb ik de hele dag door water gedronken en ik heb ongeveer anderhalf uur gefietst

thanxx
boterhammen erbij, dat gesnoep eraf, beetje onlogisch als je wilt afvallen, niet? en tussen 13.00 en 18.00 moet je zeker nog wat eten. Doe koekjes en chocola na je avondeten kun je beter laten staan.
__________________
tell me where the pretty girls are, those demigods with their Nine-Inch nails and little fascist panties
Oud 01-09-2005, 10:31
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
bah, ik pas 2 broeken niet meer... dat ik zwaarder ben, vind ik niet erg, zolang ik maar niet aankom op m'n heupen zodat ik m'n broeken niet meer pas . Er is 4 cm op m'n heupen erbij...

Ik wil liever niet minder gaan eten en afvallen op die manier, omdat ik mezelf daarin niet wil vertrouwen. Zou het met fitnessen en sporten weer weggaan? Vorig jaar ging het er ook langzaam weer af met alleen sporten en gezond eten...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-09-2005, 11:06
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Dan geef je het antwoord toch zelf al?
Oud 01-09-2005, 11:53
-(L)-
Citaat:
Gothic schreef op 01-09-2005 @ 11:31 :
bah, ik pas 2 broeken niet meer... dat ik zwaarder ben, vind ik niet erg, zolang ik maar niet aankom op m'n heupen zodat ik m'n broeken niet meer pas . Er is 4 cm op m'n heupen erbij...

Ik wil liever niet minder gaan eten en afvallen op die manier, omdat ik mezelf daarin niet wil vertrouwen. Zou het met fitnessen en sporten weer weggaan? Vorig jaar ging het er ook langzaam weer af met alleen sporten en gezond eten...
Dat gaat er zo vast wel weer af ja. Ik ben sinds ik weer begonnen ben met fitnessen 3cm afgenomen in m'n taille, en rond m'n kont zelfs 4 cm. Het is dus zeker te doen. Het enige nadeel van 't sporten is bij mij dat m'n benen in omvang zijn toegenomen. Het zal dan wel spiermassa zijn, maar erg blij ben ik er niet mee.
Oud 01-09-2005, 12:06
-(L)-
Citaat:
lise_smiles schreef op 01-09-2005 @ 01:26 :
Hoi hoi, ik zit al een tijdje met mijn gewicht.
Ik ben +/- 1.70 en waarschijnlijk 65 kilo (onze weegschaal is een beetje kapot dus ik moet er waarschijnlijk 3 kilo bijrekenen).
Zo kun je altijd wel 'n excuus bedenken waarom je 'zwaar' bent en moet afvallen. Bovendien gebruik je 2 keer het woord 'waarschijnlijk' dat bij mij al niet al te geloofwaardig overkomt. Er van uitgaande dat je dus gewoon 65 kg weegt, heb je 'n BMI van 22,5. Aangezien je BMI tussen 20 en 25 moet liggen vraag ik me af waarom je eigenlijk wil afvallen. Je zit er precies tussenin!!!

Citaat:
Op zich ben ik niet te zwaar ofzo, maar ik wil wel graag wat afvallen.
Je geeft het zelf al aan; je bent niet te zwaar. Waarom ga je dan niet gewoon (meer) sporten? Daarmee kun je je huidige gewicht behouden en toch strakker worden, waardoor je slanker lijkt.

Citaat:
Ik heb de pech dat ik redelijk zwaar gebouwd ben (ik heb een brede rug (en borst dus)) en redelijk brede heupen. Daardoor is mijn taille ook breed.
Aan je brede bouw (als je die al inderdaad hebt) verander je door te lijnen helemaal niets.
Oud 01-09-2005, 12:10
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-09-2005 @ 12:06 :
Dan geef je het antwoord toch zelf al?
Maar je lichaam verandert... dus het zou ook kunnen zijn dat omdat ik ouder word, misschien iets meer moet accepteren. Dat weet ik gewoon niet goed...

maar aan de andere kant, wil in mn broeken weer passen ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-09-2005, 12:16
Mara
Mara is offline
@Gothic: Je kan 't allicht proberen? Dan zie je vanzelf wel
Oud 01-09-2005, 12:26
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-09-2005 @ 13:16 :
@Gothic: Je kan 't allicht proberen? Dan zie je vanzelf wel
My thoughts

Sporten is altijd goed (jaja, uitzonderingen niet mee getelt ) en je merkt vanzelf wel of je dan weer smaller wordt. Je hebt verstand genoeg om te weten wanneer je genoeg sport, word je dan niet smaller is je bouw misschien verandert.
Oud 01-09-2005, 12:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Bloem schreef op 01-09-2005 @ 13:26 :
My thoughts

Sporten is altijd goed (jaja, uitzonderingen niet mee getelt ) en je merkt vanzelf wel of je dan weer smaller wordt. Je hebt verstand genoeg om te weten wanneer je genoeg sport, word je dan niet smaller is je bouw misschien verandert.
ik mag 1 maandje fitnessen ed, dus ik ben benieuwd
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-09-2005, 12:38
Mara
Mara is offline
Nou grijp de centimeter, meet jezelf en na die maand weer

Ik heb net trouwens 'mybodycomp' weer 's ingevuld, volgens dat ding is m'n Bf% wel omlaag. Ik laat 't rond m'n verjaardag wel weer echt meten
Oud 01-09-2005, 12:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-09-2005 @ 13:38 :
Nou grijp de centimeter, meet jezelf en na die maand weer

Ik heb net trouwens 'mybodycomp' weer 's ingevuld, volgens dat ding is m'n Bf% wel omlaag. Ik laat 't rond m'n verjaardag wel weer echt meten
volgens mij wordt bij de sport school ook al die dingen (bf ed) gemeten op zo'n weegschaal. Ben benieuwd hoeveel ik nou echt weeg. Bij m'n ouders zit er soms zelfs 4 kilo verschil in ...

Zal het morgen wel ff laten weten.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-09-2005, 12:55
-(L)-
Bij mij is er ook 'n groot verschil tussen de weegschaal van thuis en die in de sporthal

@Gothic: De in je profiel vermelde cu2 bestaat niet meer.. Niet dat 't wat uitmaakt, maar ik was van iedereen 't profiel (en eventueel cu2) aan 't bekijken, en zo kwam ik 't tegen
Oud 01-09-2005, 13:01
Mara
Mara is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 01-09-2005 @ 13:55 :
Bij mij is er ook 'n groot verschil tussen de weegschaal van thuis en die in de sporthal

@Gothic: De in je profiel vermelde cu2 bestaat niet meer.. Niet dat 't wat uitmaakt, maar ik was van iedereen 't profiel (en eventueel cu2) aan 't bekijken, en zo kwam ik 't tegen
Heel Gothic's pagina klopt geen donder meer van
Oud 01-09-2005, 13:24
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 01-09-2005 @ 13:55 :
Bij mij is er ook 'n groot verschil tussen de weegschaal van thuis en die in de sporthal

@Gothic: De in je profiel vermelde cu2 bestaat niet meer.. Niet dat 't wat uitmaakt, maar ik was van iedereen 't profiel (en eventueel cu2) aan 't bekijken, en zo kwam ik 't tegen
Grr , hebben ze hem zomaar verwijderd zonder mij daarvan op de hoogte te stellen ... nu hoor ik er niet meer mij . Ik zal m'n info eens updaten .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 01-09-2005, 15:01
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm, doe nou op de hometrainer 3x 10 minuten. Fiets dan 12 kilometer en verbrand daarmee 300 kcal. Goed schema? Of kan het meer/minder?

Oja, vandaag netjes 6 boterhammen en een banaan gegeten, maar ook een wit broodje en 100 gram witte chocola...
Gelukkig mager avondeten en de hometrainer.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 01-09-2005, 15:30
Mara
Mara is offline
Waarom 3x10 ipv 1x30?
Oud 01-09-2005, 15:33
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-09-2005 @ 16:30 :
Waarom 3x10 ipv 1x30?
1x 30 hou ik nog niet vol. Na 10 minuten rond de 28km per uur fietsen lukt het niet meer. Ik ga dit een weekje proberen, en het dan opschroeven naar 2x 15.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 01-09-2005, 15:34
Mara
Mara is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 01-09-2005 @ 16:33 :
1x 30 hou ik nog niet vol. Na 10 minuten rond de 28km per uur fietsen lukt het niet meer. Ik ga dit een weekje proberen, en het dan opschroeven naar 2x 15.
Ah zo. Misschien is 't wat handiger dan om iets langzamer te fietsen en dan gedurende een langere tijd?
Oud 01-09-2005, 15:34
-(L)-
Misschien kun je 't langer volhouden als je je niveau iets lager legt?
Oud 01-09-2005, 15:45
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Happyyy schreef op 01-09-2005 @ 16:34 :
Misschien kun je 't langer volhouden als je je niveau iets lager legt?
Maakt niet veel uit, fiets alleen maar onprettiger. Minder hard gaan gaat best wel moeilijk, je bent altijd geneigd vrij hard te gaan op een hometrainer. Ga het eerst maar op deze manier proberen.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 01-09-2005, 15:47
Mara
Mara is offline
Kan je de weerstand niet verhogen bij zo'n ding dan?
Oud 01-09-2005, 15:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 01-09-2005 @ 16:47 :
Kan je de weerstand niet verhogen bij zo'n ding dan?
Jawel, maar dat werkt toch net als versnellingen op een fiets: je kan je versnelling wel op 1 zetten, maar dan maak je meer omwentelingen: uiteindelijk is het net zo vermoeiend.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 01-09-2005, 16:17
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Ik vind wel dat er hier erg achterdochtig wordt gereageerd, als iemand wat kilo's wilt verliezen bij een BMI van pakweg 23. Natuurlijk moet je dan niet rigoreus gaan lijnen, maar als iemand een paar kilo wil verliezen, zie ik dat niet als probleem, zolang je je grens maar kent (en dus niet steeds bijstelt).
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 01-09-2005, 16:23
Halflight
Avatar van Halflight
Halflight is offline
Citaat:
Roos schreef op 01-09-2005 @ 17:17 :
Ik vind wel dat er hier erg achterdochtig wordt gereageerd, als iemand wat kilo's wilt verliezen bij een BMI van pakweg 23. Natuurlijk moet je dan niet rigoreus gaan lijnen, maar als iemand een paar kilo wil verliezen, zie ik dat niet als probleem, zolang je je grens maar kent (en dus niet steeds bijstelt).
Denk dat er daarom zo wordt gereageerd. Maar vaak moeten dat soort meisjes wel weten dat een bmi van 23 gewoon gezond is en er niet in gaan doorslaan etc. etc.
Oud 01-09-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 01-09-2005 @ 17:17 :
Ik vind wel dat er hier erg achterdochtig wordt gereageerd, als iemand wat kilo's wilt verliezen bij een BMI van pakweg 23. Natuurlijk moet je dan niet rigoreus gaan lijnen, maar als iemand een paar kilo wil verliezen, zie ik dat niet als probleem, zolang je je grens maar kent (en dus niet steeds bijstelt).
Ik vind het er helemaal aan liggen hoe iemand het brengt, wat iemand eet, wat iemand wil bereiken, enz. Ik heb een bmi van 22 en er is niemand die achterdochtig reageert omdat ik wat kilo's kwijt wil.

Het probleem is idd meer dat mensen hun grens niet (lijken te) kennen en dat is dan ook waar achterdochtig op gereageerd wordt. Dat idee heb ik iig.
Oud 01-09-2005, 16:36
Mara
Mara is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-09-2005 @ 17:35 :
Ik vind het er helemaal aan liggen hoe iemand het brengt, wat iemand eet, wat iemand wil bereiken, enz. Ik heb een bmi van 22 en er is niemand die achterdochtig reageert omdat ik wat kilo's kwijt wil.

Het probleem is idd meer dat mensen hun grens niet (lijken te) kennen en dat is dan ook waar achterdochtig op gereageerd wordt. Dat idee heb ik iig.
Precies.
Oud 01-09-2005, 19:28
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-09-2005 @ 17:35 :
Ik vind het er helemaal aan liggen hoe iemand het brengt
Er zit een heel verschil tussen deze twee manieren van brengen:

"Hai, ik ben 1.73 en weeg 60 kilo. Ik heb echt heel veel vet op mijn buik en billen zitten, en dat wil ik er voor de zomervakantie af hebben. Daarom eet ik nu per dag 2 boterhammen met beleg, niet al te veel avondeten en een appel. Maar het afvallen gaat nog niet snel genoeg. Heeft iemand tips om nog sneller af te vallen? Alvast bedankt"

"Ik ben 1.73 en weeg 60 kilo. Ik weet dat ik niet heel dik ben, maar wil toch wat strakker in m'n vel zitten. Heeft iemand tips om wat af te vallen, zodat ik er in z'n geheel wat strakker uit kom te zien?"

Om maar wat cliché voorbeelden te geven. Het is namelijk echt niet zo dat iedereen hier die niet onwijs te dik is commentaar krijgt omdat diegene wat af wil vallen/strakker wil worden. Het gaat inderdaad om de manier waarop.
__________________
没有什么不能够面对!
Oud 01-09-2005, 19:51
Verwijderd
MeelFriek, ik ben jaloers op je. Mijn VVM is maar een luttele halve kilo hoger dan die van jou (50,5) en ik ben wel 6 cm langer.

Zomer 2006 word dat 55 kg VVM (met een BF van 20%)!

Edit: Nu ik mijn VVM weet (en die is echt nog niet hoger dan een half jaar geleden, eerder lager omdat ik zoveel gerotzooid heb met eten) kan ik ook mijn vetpercentage vertellen van een half jaar geleden. Bij 58 kg was dat (maar) 14%, duidelijk te weinig als je andere massa mist.

God ik word eindelijk realisitisch :')

Laatst gewijzigd op 01-09-2005 om 20:43.
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote voeding- en gezondheidstopic #9
Bloem
500 03-01-2006 14:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:48.