Oud 23-06-2007, 20:02
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Omdat ik de vorige heb gesloten. En ik zag dat het topic ontzettend actief is

Ik heb het nog niet gedownload maar hoe lang is het zegt de coach hoeveel km je ongeveer aan het lopen ben. Of gaat het puur om de aantal X aantal minuten?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 23-06-2007, 21:32
Tijdschrift
Avatar van Tijdschrift
Tijdschrift is offline
1e post
Oud 23-06-2007, 21:33
Verwijderd
Awww, ik wilde het nieuwe topic openen.

Maar goed, ik ben dus na anderhalve maand niks doen weer opnieuw begonnen. Les 5, want ik vond het echt te zonde om weer bij les 1 te beginnen nadat ik zo ver was gekomen. Dat ging aardig en ik vind het gaaf dat ik weer hardloop, want het is echt leuk om te doen, maar 't vergt zo veel motivatie om er mee door te gaan als je een paar dagen mist door school/vakantie/whatever.

Nu ga ik denk ik ook 1 dag pauze doen in plaats van zoals Evy wil soms 1 en soms 2, want dan heb je een vaster ritme. Die 2 dagen rust vond ik toch al gay, want ik rende daarna net iets kutter.

En verder ga ik denk ik overmorgen les 5 nog een keer doen, voor de zekerheid, dat ik niet te hard van stapel loop.

Ook nog even de link naar Evy erbij, voor de mensen die met dit topic gaan beginnen. Rechtermuisknop op het 'hier' in 'les x kun je hier downloaden', save target as, ergens in een map dumpen en dan heb je geen iPod nodig, want dan staan de lessen gewoon als mp3tje op je pc.
Oud 23-06-2007, 21:40
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Nou zat ik het thuis te vertellen over het hardlopen en Evy. Zei me vader dat ik het beter niet kan doen omdat ik al licht ben.

Is dat schadelijk? Ik ben 1.70 en weeg 51 kg.
(Messchien een domme vraag.)

Zelf denk ik dat om te rennen niet schadelijk is. Wil het gewoon voor conditie doen.
Maar mijn plan is om volgende week zondag het te gaan proberen. Alleen denk ik zonder Evy. Me i-pod heeft problemen met toevoegen van muziek

@Para:
Ik was je voor
Hoe vaak doe je het ongeveer per week?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 23-06-2007, 22:03
Verwijderd
Dit is een BMI van 17,6; inderdaad te licht.

Als je wilt gaan hardlopen: zorg dat je voldoende bij-eet!!!
Oud 24-06-2007, 05:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Zijn er wel goedkope goede hardloopschoenen? Die van mij waren 100 euro
Verder loop ik gewoon door de stad (Leeuwarden) op elk tijdstip dat ik tijd heb (dus tussen 6 en 18u) en heb ik schijt aan de reacties van mensen die ik tegenkom (voornamelijk mannen die je verlekkerd aankijken).
Morgen ondertussen les 23. Meestal loop ik ongeveer 6 a 7 km per les. En ik doe 1 of 2 dagen rust ertussen, net wanneer ik tijd heb om weer te lopen (dus soms zitten er ook wel eens 3 of 4 dagen rust tussen).
__________________
<):o)
Oud 24-06-2007, 09:02
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Skilly schreef op 23-06-2007 @ 22:40 :
Nou zat ik het thuis te vertellen over het hardlopen en Evy. Zei me vader dat ik het beter niet kan doen omdat ik al licht ben.

Is dat schadelijk? Ik ben 1.70 en weeg 51 kg.
(Messchien een domme vraag.)

Zelf denk ik dat om te rennen niet schadelijk is. Wil het gewoon voor conditie doen.
Maar mijn plan is om volgende week zondag het te gaan proberen. Alleen denk ik zonder Evy. Me i-pod heeft problemen met toevoegen van muziek

@Para:
Ik was je voor
Hoe vaak doe je het ongeveer per week?
Het kan schadelijk zijn als je nog lichter wordt of dit gewicht blijft. Hardlopen is een duur sport. Je verbrandt veel cal en bij jou gaat dat waarschijnlijk ook ten koste van je spiermassa (je hart is ook een spier).

Iets aan je conditie doen is natuurlijk niets mis mee. Zorg dat je van te voren (uurtje ofzo) wat brood of noodles ofzo eet en erna ook nog wat. Dus compenseer de cal die je verbrandt tijdens het rennen en zorg dat je van te voren ook wat energie hebt om te kunnen verbranden...

Ontopic: heeft iemand een overzichtsschema met die lessen? Ik ben te lui om het vorige topic door te zoeken
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 24-06-2007 om 09:04.
Oud 24-06-2007, 10:51
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-06-2007 @ 10:02 :
Ontopic: heeft iemand een overzichtsschema met die lessen? Ik ben te lui om het vorige topic door te zoeken
Een overzichtschema (excel bestand).
Al klopt die volgens mij niet helemaal met Evy, er zit soms wel eens een minuutje verschil tussen.
__________________
<):o)
Oud 24-06-2007, 11:16
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Skilly schreef op 23-06-2007 @ 22:40 :
Nou zat ik het thuis te vertellen over het hardlopen en Evy. Zei me vader dat ik het beter niet kan doen omdat ik al licht ben.
Ik weet niet of je al sport of niet, maar niet sporten is ook schadelijk. Als je gaat hardlopen, is dat juist heel erg gezond. Wat je natuurlijk niet moet gaan doen, is afvallen. Het lijkt me sterk dat je van dat beetje hardlopen afvalt, maar dat moet je dan maar goed in de gaten houden. De dagen dat je loopt, is het beter om wat extra te eten.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 24-06-2007, 11:23
Verwijderd
@ Skilly: je kunt best gaan hardlopen, maar dan moet je op de dagen dat je hardloopt ook wat meer eten, zodat je niet afvalt. Ik ben in de drie jaar dat ik hardloop nog niets afgevallen, omdat ik er gewoon zelf voor zorg dat dat niet gebeurt

En mijn hardloopschoenen waren 70 euro maar dat was een aanbieding, ze kwamen van 110 geloof ik.
Oud 24-06-2007, 12:26
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ok bedankt.
Ik ben gewoon licht gebouwd.

Ik sport wel doe aan paardrijden. Maar dat noem ik niet echt lichaamsbewegen. Dat is 1 uurtje 1 keer per week.

Ik denk er nog eens over na
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 24-06-2007, 19:50
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Citaat:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
CSN schreef op 21-06-2007 @ 22:12 :
Oke, ik heb eindelijk les 15 met 'verbeterde' playlist af (nu maar hopen dat dat verbeterde voor jullie ook geldt hemhem)

dit is de link:
http://download.yousendit.com/DD3C3F1F0F6B27E7

en dit de tracklist:
1) Mew - Snow brigade 2) Mirah - Don't die in me 3) Polarkreis 18 - Dreamdancer 4) Rose Polenzani - Soul meets body 5) Blonde Redhead - 23 6) Radiohead - Fake plastic trees 7) Wir sind Helden - The geek (Shall inherit) 8) My morning jacket - Bermuda highway 9) Hafdis Húld - Tomoko 10) Sophie Moleta - Stoop only to love if you die you still love
--------------------------------------------------------------------------------

OMG, held. Ik heb het topic niet gevolgd, maar heb je alleen les 15 of ook de andere lessen?
Ik heb vooralsnog alleen les 15, maar ik wil best nog een paar lessen doen .. waar ben je ongeveer?


Hopelijk heb ik binnenkort eindelijk genoeg geld voor een goede mp3speler en dan ga ik ook echt beginnen in plaats van die losse flodders die ik nu zo nu en dan hardloop
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Oud 24-06-2007, 22:39
Verwijderd
Hmm, gisteren les 21 gedaan in de stortregen erg tof. Was echt heerlijk. Alleen was ik soms bang dat mijn telefoon (annex MP3speler) het zou begeven, maar dat viel mee )
Oud 24-06-2007, 22:48
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Deel 2 alweer

Ik ben ziek nu. Maar aan het eind van deze topic wil ik drie kwartier kunnen lopen. (oke, misschien met 1 pauze. maar liever niet )

Doen we bij deel 5 een forumloop?
Oud 25-06-2007, 06:31
Nebel
Avatar van Nebel
Nebel is offline
Ik mag helaas weer voor minstens een maand niet sporten... Ging net weer lekker
Oud 25-06-2007, 10:33
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Vandaag les 6 gelopen, op m'n nieuwe schoenen
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 25-06-2007, 11:00
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Vandaag les 2 gedaan, ging een stuk beter dan eergisteren, totaal niet vermoeid oid, ik had aan het einde het gevoel dat ik zo nog even door kon lopen (niet gedaan, dan forceer ik vanalles...)
Wel jammer dat er doordeweeks meer moeders-met-kinderwagen dan bezwete-student-in-sportkleding in het park zijn...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 25-06-2007, 20:16
Reem
Avatar van Reem
Reem is offline
Ik heb een uurtje geleden les 10 maar weer eens gedaan.
Als ik niet zo'n last van mijn astma had gekregen was het vast heerlijk geweest... maar ik kon echt niet meer goed ademen en koppig als ik was wilde ik echt niet stoppen. Ik heb het uitgerend, zonder al te veel last van mijn blessure, jawel, maar fijn is anders. En ik heb geen idee of ik deze week nog tijd heb om vaker te gaan... en vanaf volgende week wordt het helemaal een ramp. Dan geef ik het denk ik maar gewoon op en ga ik eind augustus helemaal opnieuw beginnen.
__________________
et je ne compte pas mes jours.
Oud 26-06-2007, 07:13
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Dat was les 23 Aan het eind stiekem een minuutje langer doorgelopen omdat ik zo lekker liep. Nu heb ik in totaal 35 minuten hard gelopen
__________________
<):o)
Oud 26-06-2007, 09:50
Verwijderd
Ik heb een zere rug, dus ik wacht maar even
Oud 26-06-2007, 19:56
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik heb een nieuwe MP3speler besteld, dus als die binnen is heb ik geen excuus meer om niet te gaan.
Oud 26-06-2007, 20:25
Verwijderd
zooo net les 5 gelopen, het gaat echt lekker. Ga de volgende keer maar naar les 7 of 8 toe want dit gaat me net iets te makkelijk af, heb nog zoooveel adem over op het einde.
Oud 26-06-2007, 21:09
Verwijderd
Whaha, mijn vriendje heeft mij aangestoken en nou is m'n moeder door mij ook al gaan hardlopen - en nog beter ook want ze heeft zich aangemeld voor een cursusiets Met m'n rug lijkt het goed te gaan, dus aankomende zondag maar weer eens proberen. Weekje rust gehad dan. Ga wel wandelen vrijdag...
Oud 27-06-2007, 09:13
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Zooo, les 3 zit erop, en het ging nog steeds makkelijk. Ik heb gistere bloed gedoneerd (halve liter) dus ik heb wat rustiger aan gedaan dan normaal, maar geen sterretjes of een licht gevoel in mijn hoofd. Ik zou bijna gaan denken dat ik conditie heb!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 27-06-2007, 18:57
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Ik heb al bijna 2 maanden niet hardgelopen vanwege examens/vakantie/werk/slaaptekort, maar nu ga ik weer beginnen. Ik hoop dat ik het deze vakantie iig een beetje volhoud. Zo even kijken wat er nog over is van m'n conditie, ik heb vrijdag een poldercross en ik vrees het ergste
Oud 28-06-2007, 08:55
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Net les 1 gelopen. De eerste minuutjes ging nog maar toen ik 2 minuten moest lopen waren dat er één, dan een halve wandelen en dan nog ff een halve rennen Bij 3 minuten ging het dus zeker niet. Dus volgende keer maar weer les 1. Gaat het beter gaan volgende keer, denken jullie? Ik heb geen zin om les 1 drie keer te doen Verder heeft ze wel makkelijk praten "Je bent goed bezig" terwijl ik aan het wandelen ben, "dat ging toch vlotter dan verwacht, niet?" euh... NEE
__________________
La vida es como la espuma, por eso hay que darse como el mar...
Oud 28-06-2007, 11:04
Verwijderd
Zat midden in de tentamens, en heb dus alweer een keer overgeslagen. Was nog maar bij les 3.
Ik denk dat ik maar weer een beetje opnieuw ga beginnen, nu ik weer tijd heb.
Oud 28-06-2007, 14:40
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik wou ook gaan beginnen maar het lukt me niet om te downloaden . Ik klik op Hier Downloaden, maar dan gebeurt er niks. Iemand briljante ideen?


Edit: T is gelukt. Maar nu is de batterij van mn mp3speler leeg, oeh pech vandaag!
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.

Laatst gewijzigd op 28-06-2007 om 14:55.
Oud 28-06-2007, 20:52
Nuck
Nuck is offline
Ik ben ook weer begonnen met hardlopen, alleen niet echt volgens een schema...maar vind het wel heerlijk om te doen
__________________
As if!
Oud 29-06-2007, 05:45
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Morgen weer. Wat meer daagjes rust dan gepland, maar als ik al om 8 uur de deur uit moet heb ik geen tijd om daarvoor nog te lopen
__________________
<):o)
Oud 29-06-2007, 10:41
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 28-06-2007 @ 09:55 :
Net les 1 gelopen. De eerste minuutjes ging nog maar toen ik 2 minuten moest lopen waren dat er één, dan een halve wandelen en dan nog ff een halve rennen Bij 3 minuten ging het dus zeker niet. Dus volgende keer maar weer les 1. Gaat het beter gaan volgende keer, denken jullie? Ik heb geen zin om les 1 drie keer te doen Verder heeft ze wel makkelijk praten "Je bent goed bezig" terwijl ik aan het wandelen ben, "dat ging toch vlotter dan verwacht, niet?" euh... NEE
Bij mij ging de eerste keer les één ook heel erg slecht, ik heb hem wel helemaal uitgelopen, maar op het eind van die drie minuten achter elkaar was het meer strompelen dan lopen
Ik heb les één uiteindelijk wel 3 keer gedaan (maar de derde keer was eigenlijk alleen omdat ik vanaf toen ging samen lopen met iemand die wel perse bij les één wilde beginnen) en gisteren voor het eerst les 2 gedaan, en dat ging best goed dus morgen les 3
Het is zo leuk om te merken dat het iedere keer beter gaat!
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Oud 29-06-2007, 10:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 28-06-2007 @ 09:55 :
Net les 1 gelopen. De eerste minuutjes ging nog maar toen ik 2 minuten moest lopen waren dat er één, dan een halve wandelen en dan nog ff een halve rennen Bij 3 minuten ging het dus zeker niet. Dus volgende keer maar weer les 1. Gaat het beter gaan volgende keer, denken jullie? Ik heb geen zin om les 1 drie keer te doen Verder heeft ze wel makkelijk praten "Je bent goed bezig" terwijl ik aan het wandelen ben, "dat ging toch vlotter dan verwacht, niet?" euh... NEE
Ok, da's erg.


Ik ga vanavond of morgen ook weer beginnen, ben al 'n maand bezig met situps om 'n béétje overtollig gewicht kwijt te raken (nu ja, gewoon dat die buik niet meer zo blubbert) en 't begint te werken (doe er 500-600 per week, 125 per dag @4/5 dagen per week, zodat ze niet overbelast raken) en ben sinds drie dagen bezig met fruit eten dus vind dat ik nu wel zo ongeveer klaar ben om er aan te beginnen. Ben extra gemotiveerd, dus.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 29-06-2007, 12:25
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ben dus gisteren met les 1 begonnen, dat ging opzich wel redelijk, maar ik heb nu een spierpijn nou ja niet normaal meer!
En dat terwijl ik toch al jaren iedere week minstens 1 uur sport... Maar ja anders spieren gebruiken bla bla bla...
Zaterdag les 2 maar 's proberen.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 29-06-2007, 12:30
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Les 8 vanmorgen. Ik baalde er een beetje van dat Evy ineens besloten had dat we intervaltraining gingen doen, want daar houd ik niet van. Maar wel weer netjes uitgelopen.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 29-06-2007, 12:59
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Vanochtend net voor de regen aan les 4. Hm, dat ging even een stukje slechter. Lijkt me sterk dat dat komt omdat ik maar 1 rustdag ipv twee heb genomen, maar je kunt nooit weten. Wel fijn om weer eens het gevoel te hebben dat ik er echt moeite voor moet doen, dat geeft meer voldoening aan het eind
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 29-06-2007, 13:51
Verwijderd
Les 23 vandaag. Ging nog steeds goed. Aan het eind wordt het steeds makkelijker haha. Volgende les 10 en 20 minuten lopen, ben benieuwd...
Oud 29-06-2007, 13:53
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
He gatver. Het regent en nu wil ik niet. Slecht excuus
Oud 29-06-2007, 18:33
Verwijderd
lol ik heb vandaag zo hard naar de trein moeten rennen, eerst naar de bus 7 minuten, toen vanaf het busstation naar het peron waar mn trein ging keihard gesprint in 3 minuten, toen vanuit de trein nog een kwartier flink doorgelopen. Oftewel ik ben van mening dat ik vandaag niet meer hoef (A).
En het regent, maar ondertussen volgende week wel een maand op vakantie, dus mss moet ik nog maar eventjes hard gaan lopen vanavond. *twijfelt*
Oud 29-06-2007, 18:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 29-06-2007 @ 14:51 :
Les 23 vandaag. Ging nog steeds goed. Aan het eind wordt het steeds makkelijker haha. Volgende les 10 en 20 minuten lopen, ben benieuwd...
Haha, je haalt me in, omdat ik geen tijd heb om te lopen

Maar ik ben wel door het hardlopen en het zeer gezonde (en minder) eten al wel 10 kilo afgevallen Dus dat houdt de moed er wel in
__________________
<):o)
Oud 01-07-2007, 10:00
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-06-2007 @ 19:58 :
Haha, je haalt me in, omdat ik geen tijd heb om te lopen

Maar ik ben wel door het hardlopen en het zeer gezonde (en minder) eten al wel 10 kilo afgevallen Dus dat houdt de moed er wel in
wooow dat is echt netjes.
Ik heb gister weer gelopen, heb les 1 maar weer gedaan omdat de 1e keer alweer een week geleden was. Heb wel flink snel gelopen. Dus morgen 2.

Is er trouwens ook zo opbouwschema voor je buikspieren, want die kunnen echt wat training gebruiken zeg!
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 01-07-2007, 15:28
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
*sluit zich aan bij de mensen met slechte excuses*
Hm, wilde eigenlijk vandaag les 5 doen maar vanwege algehele brakheid vanwege feestje en even brakke bezoek wat pas net vertrokken is gaat dat niet door. Morgen dan maar.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 02-07-2007, 09:59
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Les 9 vanmorgen. En het ging goed. Een beetje jammer alleen dat het keihard regende.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 02-07-2007, 10:30
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Les 5 gedaan vanochtend. Ging goed, kon zelfs aan het einde nog versnellen. Enige nadeel is dat ze hiernaast aan het verbouwen zijn en de bouwvakkers van mening zijn dat ik veel langer en harder zou moeten lopen, erg gezellig al dat commentaar
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 02-07-2007, 22:52
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Vanochtend na ziek zijn weer gelopen met als doel 20 min. lopen, pauze, 10 min. lopen. Laatste paar minuten niet gered, maar verder oke. En regen =
Oud 03-07-2007, 10:53
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
whoehoee ik ga morgen weer en ik heb geen spierpijn meer vandaag, terwijl ik de eerste keer echt 3 dagen last had.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 03-07-2007, 11:58
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 29-06-2007 @ 19:58 :
Haha, je haalt me in, omdat ik geen tijd heb om te lopen

Tsjah

Ik kreeg ook al commentaar 'wat ben je veel afgevallen!' maar dat valt eigenlijk wel mee, paar kilo's geloof ik, het gaat er vooral om dat het veel strakker is... daar helpt hardlopen wel voor
Oud 03-07-2007, 14:12
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
O dat klinkt echt goed!!! Krijg er al helemaal zin in!

Is de bedoeling dat je dit elke dag doet of eens per week of mag je het zelf weten? Mij lijkt dat als je het infrequent doet met lange tussenpauzes het niet veel zin heeft qua opbouwing... dus ik zou graag willen weten: wat is het schema?
Oud 03-07-2007, 16:51
Anika
Citaat:
flyaway schreef op 03-07-2007 @ 15:12 :
O dat klinkt echt goed!!! Krijg er al helemaal zin in!

Is de bedoeling dat je dit elke dag doet of eens per week of mag je het zelf weten? Mij lijkt dat als je het infrequent doet met lange tussenpauzes het niet veel zin heeft qua opbouwing... dus ik zou graag willen weten: wat is het schema?
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 24-06-2007 @ 11:51 :
Een overzichtschema (excel bestand).
Al klopt die volgens mij niet helemaal met Evy, er zit soms wel eens een minuutje verschil tussen.
Oud 04-07-2007, 16:10
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Dankjewel!!
Oud 04-07-2007, 20:22
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
vandaag les 5 gedaan (in de regen ) ging goed!
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #12
Verwijderd
500 12-09-2014 13:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #11
Balance
500 11-09-2013 16:41
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #9
Verwijderd
500 10-01-2012 18:17
Vrije tijd Hardlooptopic #8
Hawahaai
500 13-12-2010 23:33
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #6
Larry Flint
500 08-04-2009 09:40
Lichaam & Gezondheid Hardlooptopic #3
Miracle
500 29-11-2007 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:15.