Oud 06-07-2008, 23:07
Lethe
Lethe is offline
Dit is dus het officiële Weerwolfspel-topic.
Het is de bedoeling dat je een post plaatst waarin staat dat je meedoet, we gaan niet weer zitten klooien met het kopiëren van de lijst met spelers.
Aanmeldingen vóór 00.00 uur tellen niet mee (miss. moet een fb hem eerst nog even sluiten)

De spelregels van het befaamde weerwolfspel

Traditioneel speelt dit spel zich af in een klein dorpje in de Middeleeuwen wat geteisterd wordt door duivelse wezens: weerwolven. De setting is echter al vaak veranderd.
Leden die mee willen spelen kunnen zich voor het spel begint (en nadat een nieuw spel is aangekondigd) inschrijven en zij krijgen (random) een rol toegewezen.
In totaal spelen er 22 spelers mee. Hier onder bevinden zich dan vier weerwolven, een Tovenaar, een Heks, een Ziener, een Leerling, een wolfsbane, een verrader, een jager, de cupido en de 2 geliefden en een aantal simpele dorpelingen (over al deze functies later meer). Niet iedereen werkt tegen de wolven, maar ook dit wordt verderop uitgelegd.
Iedereen weet van zichzelf welke rol/functie hij vervult, maar de weerwolven komen ’s nachts bij elkaar om te moorden en naar de maan te huilen en weten zo ook elkaars identiteit.

Het doel van het spel is simpel: de dorpelingen (en de andere “good guys”) proberen alle weerwolven te doden, terwijl de weerwolven juist zo snel mogelijk iedereen op willen eten (met uitzondering van hun mede-weerwolven natuurlijk).

Het spel begint met een eerste stemronde voor de dorpelingen. Tijdens de dorpsvergadering, ‘s avonds in de herberg, worden levensdraden doorgeknipt. Alle dorpelingen zitten rond de tafel (of achter hun pc) en bespreken wie er opgehangen moet worden. Hun dorp wordt al tijden ’s nachts geteisterd door terroriserende, moordende weerwolven, die overdag veranderen in onschuldig uitziende dorpsbewoners. Er moet iets aan gedaan worden. Er moet iets veranderen! De dorpelingen nemen het heft in eigen hand.
Elke deelnemer stuurt een persoonlijk bericht aan de Spelleider met daarop de naam van degene die volgens hem moet worden opgehangen. Stemmen gebeurt dus niet in het weerwolfspel-topic, maar via een pm naar de Spelleider.
De speler met de meeste stemmen wordt gelyncht, sterft, en ligt dan helaas uit het spel. De Spelleider maakt bekend wie welk lot is toegevallen door middel van een verslag van de gebeurtenis en vertelt ook welke rol de overledene vervulde.

’s Nachts is de tijd van de weerwolven. In het licht van de maan veranderen zij van gedaante en sluipen zij door het dorp, waar zij samen een slachtoffer maken. In overleg kiezen de weerwolven hun menselijke maaltijd en dit melden zij in een gezamenlijk bericht aan de Spelleider. Deze maakt vervolgens weer bekend wat voor tragedie er ’s nachts heeft plaatsgevonden…

Als de avond valt komen de dorpelingen weer bij elkaar met een kroes bier in de herberg, om de verschrikkelijke voorvallen van voorgaande nacht te bespreken. Natuurlijk is er dan weer een stemronde, een nacht waarin de weerwolven toeslaan, et cetera.

Alle functies naast de gewone wolven en dorpelingen op een rijtje:

Verrader
Functie tijdens hangrondes: De Verrader stemt mee met de dorpelingen in de hangronde, maar zal dus altijd op een andere dorpeling stemmen. Hij probeert andere dorpelingen verdacht te maken en gelijkspel uit te lokken.
Functie tijdens eetrondes: geen.
Positie: wolven
Kennis: de verrader weet wie de wolven zijn.

Heks
Functie tijdens hangrondes: De heks stemt als gewone dorpeling, maar probeert andere dorpelingen weg te stemmen. Dit kan mislukken omdat de heks de identiteit van de wolven niet kent.
Functie tijdens eetrondes: De heks stuurt één naam naar de spelleider. Deze persoon wordt tijdens die eetronde behekst. Kiest de heks de leerling, de verrader of een dorpeling dan is er geen effect (want die doen toch niks tijdens eetrondes).
Kiest de heks een weerwolf dan is er geen effect want deze zijn immuun tegen de heks’ krachten.
Kiest de heks de tovenaar, ziener of wolfsbane dan wordt deze persoon's speciale functie tijdens deze eetronde geblokkeerd. (bescherming van tovenaar vervalt, wolfsbane kan die ronde gewoon worden opgegeten, ziener krijgt bericht dat de opgevraagde functie niet kan worden gegeven vanwege beheksing). De heks krijgt niet te horen wat voor effect haar beheksing heeft gehad.
Positie: wolven
Kennis: alleen de eigen functie.

Leerling
Deze begint het spel als een gewone dorpeling, maar zodra de Tovenaar, Ziener of Heks wordt gedood zal de speciale functie van de Leerling in werking treden. De Leerling wordt gepromoveerd naar Tovenaarsleerling, Leerling-ziener of Leerling-heks (afhankelijk van wie er als eerste sterft). De leerling krijgt dan dezelfde gave en functie.
Er is maar één leerling, dus alleen de persoon die als eerste dood gaat kan worden vervangen. Als de leerling eerder dood gaat dan bovenstaande drie dan is er uiteraard geen vervanging. Een leerling-ziener begint 'blanco', hij krijgt niks van de info van de oude ziener te horen.
Het leuke van de leerling is dat ie in het begin niet weet waar zijn loyaliteit ligt: als ie leerling-heks wordt gaat hij bijvoorbeeld voor de wolven werken.
Positie: dorpelingen (aanvankelijk, dit kan veranderen mocht de Leerling Leerling-heks worden)
Kennis: alleen de eigen functie

Tovenaar
Overdag stemt de Tovenaar met de dorpelingen mee, maar in de nacht mag hij zijn speciale kracht gebruiken. Hij beschermt namelijk elke nacht één van de dorpsbewoners tegen de weerwolven, waarbij hij natuurlijk niet zichzelf mag beschermen. De naam van zijn beschermeling stuurt de Tovenaar in een pm naar de Spelleider.
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Wolfsbane
De Wolfsbane kan de eerste keer dat hij door de wolven wordt uitgekozen niet worden opgegeten (helaas is hij niet immuun voor dood door ophanging). Verder is hij een gewone dorpeling (en stemt dus ook tijdens de hangrondes).
Positie: dorpelingen
Kennis: alleen de eigen functie.

Ziener
Overdag stemt de Ziener gewoon mee met de dorpelingen. De Ziener kan in de nacht van de eetrondes een bericht sturen naar de Spelleider om te vragen wat een bepaald persoons functie/rol is en deze kennis gebruiken om te stemmen.

Let op: de ziener mag NOOIT tegenover andere spelers duidelijk maken welke personen welke functies hebben, of duidelijk maken wie er slecht is. De ziener mag wél proberen de mensen waarvan hij de functies weet verdacht te maken. Dit is een beetje een grijs gebied, maar om het spel voor iedereen leuk te houden vragen we iedereen zich aan deze regel te houden.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de gevraagde persoon/personen.

De geliefden
De geliefden zijn, zoals de naam het al zegt, geliefden. Als één van de twee sterft, sterft de ander van verdriet ook. Het doel is dus om samen het spel te overleven. De geliefden mogen met elkaar overleggen en al hun kennis delen, dit mag uiteraard niet met de anderen.
Positie: ze gaan altijd voor elkaar, ongeacht aan welke kant ze staan
Kennis: de eigen functies en alle overige beschikbare kennis.

Cupido
Deze koppelaar moet bij het begin van het spel twee namen opgeven en dit worden dan de geliefden. Dit gebeurt het liefste vóór de eerste hangronde. Op die manier kan de spelleider niet expres een wolf en een dorpeling samenzetten (of juist niet), maar hangt het echt af van het toeval, aangezien de cupido dus niet de functies van andere spelers weet. Verder speelt Cupido als gewone dorpeling (en stemt dus mee tijdens de hangrondes)

Let op: Cupido moet zijn keuze zo snel mogelijk duidelijk maken aan de spelleiders. De cupido mag NIET duidelijk maken tegenover anderen wie de geliefdes zijn, maar mag ze wel proberen verdacht te maken.
Positie: dorpelingen
Kennis: de eigen functie en de functie van de geliefden

De jager
De jager is vooral een doorn in het oog van de wolven. Hij mag iemand afschieten zodra hij dood gaat, of dat nou in de eet of hangronde is. Zolang de jager erin zit loop je het risico om te worden neer geschoten als je iemand te verdacht maakt of jezelf verdacht maakt. Hij weet alleen zijn eigen functie. Hij kan dus per ongeluk in het voordeel van de wolven schieten. Verder stemt de jager gewoon mee tijdens de hangrondes.
Positie: Dorpelingen
Kennis: Alleen de eigen functie


Een paar regels om goed spelverloop te bevorderen

Onderling overleg is niet toegestaan! (behalve natuurlijk tussen de weerwolven en geliefdes)

De wolven winnen het spel als op een bepaald moment zij in de meerderheid zijn. Een meerderheid van wolven resulteert namelijk in het feit dat er na een stemronde altijd een niet-weerwolf wordt opgehangen. De dorpelingen winnen als alle weerwolven opgehangen zijn.
Echter: Indien de geliefden nog in het spel zijn, wanneer één van de partijen is overwonnen, dan zijn de geliefden de echte winnaars van het spel!

Iedere deelnemer, behalve de weerwolven, moet stemmen. Na 1 ronde niet te hebben gestemd krijg je een waarschuwing van de Spelleider. Als je 2 rondes niet hebt gestemd krijg je een zogenaamde 'rode kaart' en mag je het volgende spel niet meedoen.

De Ziener en Cupido houden xtra kennis voor zichzelf, maar mogen zich natuurlijk wel gedragen naar zijn kennis zonder dit expliciet te zeggen. (d.w.z. mensen wel verdacht maken, maar niet de functie van die mensen vertellen)

Per ronde mag de Ziener slechts van één user de functie opvragen.

De Spelleider mag niks loslaten over het verloop van het stemmen (wie en wie wat heeft gestemd moet maar achteraf blijken).

De Tovenaar mag per nacht één user beschermen tegen de weerwolven en nooit zichzelf.

De weerwolven moeten elke nacht in overleg met elkaar proberen een dorpeling op te eten.

Bluffen is toegestaan, zelfs gewenst.

Laat je fantasie de vrije loop, post je weerwolftheorieën, complottheorieën en bluf waar je wilt in deze spuisels.

Het spel heeft elke keer twee stemrondes. Eén van de dorpsbewoners en één van de weerwolven. Per ronde is er een deadline waarvoor gestemd moet worden welke duidelijk door de Spelleider genoemd wordt, dit is meestal 24 uur. Als je niet vóór de deadline hebt gestemd is je stem ongeldig en vervalt deze. Bij gelijkspel stemmen de weerwolven ook en hebben zij dus de beslissende stem. Zij horen ook tussen wie het gelijkspel is.

Als je dood bent ben je ook echt dood. Het is dan dus niet de bedoeling om nog theorieën te gaan spuien. De wolven eten -meestal- niet voor niks iemand op. Doe je dit toch heb je kans dat de spelleiders je een ‘rode kaart’ geven voor het volgende spel en je dat spel dus niet mee mag spelen.

Veel plezier!

p.s. Spelleiders gezocht!!
als je spelleider wilt zijn, pm dan ff naar DP, Pippeloen of Fantome voor het oude wachtwoord.
__________________
Nice
Advertentie
Oud 06-07-2008, 23:07
Lethe
Lethe is offline
Ik doe mee.
__________________
Nice
Oud 06-07-2008, 23:08
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
tvp.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 06-07-2008, 23:08
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik doe mee.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 06-07-2008, 23:10
Grootvader
Avatar van Grootvader
Grootvader is offline
Ik doe ook mee!
__________________
Vroeger. Toen de bierkratjes nog van hout waren en je door moest drinken om de kachel aan te houden...
Oud 06-07-2008, 23:24
Lethe
Lethe is offline
Hee DP, omdat jij je bericht verwijderd hebt klopt mijn reactie daarop niet meer.
__________________
Nice
Oud 07-07-2008, 00:09
Verwijderd
ik doe mee!
Oud 07-07-2008, 07:50
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik doe mee.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 07-07-2008, 09:35
Verwijderd
Ik doe mee!
Oud 07-07-2008, 11:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
goh is dit even toevallig, net terug van vakantie.
ik doe mee

maar waarom moet er naar ons gemaild worden voor het oude wachtwoord, want er hebben toch ook al anderen gespelleid ondertussen?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-07-2008, 11:24
Verwijderd
p.s. Spelleiders gezocht!!
als je spelleider wilt zijn, pm dan ff naar DP, Pippeloen of Fantome voor het oude wachtwoord


dat klopt niet meer hoor, vorige spel waren er andere spelleiders. je moet dp of neko hebben volgens mij.
Oud 07-07-2008, 11:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
pipje, doe je mee?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 07-07-2008, 11:25
Verwijderd
hmzzz... das wel heel weinig animo

ik doe mee, als speler of spelleider
Oud 07-07-2008, 11:26
Verwijderd
Citaat:
pipje, doe je mee?
nee geen zin in.
Oud 07-07-2008, 11:27
Verwijderd
jammer.

ik denk dat als morgen er nog steeds zo weinig aanmeldingen zijn, we dit topic beter kunnen laten sluiten en heropenen over een week of 2 ofzo.
Oud 07-07-2008, 11:29
Verwijderd
Of met minder spelers spelen?
Oud 07-07-2008, 11:32
Verwijderd
ja, maar 4 spelers is wel erg weinig

(ik denk dat je toch wel een minimum van 12 spelers nodig heb om het een beetje interessant te maken)
Oud 07-07-2008, 11:34
Verwijderd
Maar aan 12 spelers kom je wel, neem ik aan. En als dat niet het geval is is het inderdaad een goed plan om het twee weken op te schuiven.
Ads door Google
Oud 07-07-2008, 11:41
Verwijderd
Er zijn nu toch al 8 aanmeldingen? Komt wel goed
Oud 07-07-2008, 11:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Kunnen we misschien old school doen?

Oldschool als in:
15 spelers:
2 wolven
1 wolfsbane
1 tovenaar
1 ziener
10 dorpelingen
Geen verhalen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-07-2008, 11:57
Verwijderd
2 wolven bij 15 spelers lijkt me nogal weinig.
Met 22 spelers hebben we 4 wolven. Dat is één op de 5,5. Dan kun je beter 3 wolven (1 op de 5) doen, ipv 2 wolven (1 op de 7,5).

En waarom geen verhalen?
Oud 07-07-2008, 11:58
Verwijderd
geen verhalen ben ik wel voor. dan kan ik ook in mijn eentje wel spelleideren. ik heb toch geen leven
Oud 07-07-2008, 11:59
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dat was dus precies de reden voor geen verhaal. Heb je minder spelleiders nodig dus

3 wolven lijkt me ook prima, zolang de spelleider het in het begin duidelijk aangeeft
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-07-2008, 12:02
Verwijderd
Oké, ik snap het. Maar verhalen schrijven is toch niet zo heel moeilijk, met twee man kun je dat best doen.
Oud 07-07-2008, 12:21
Sens.
Sens. is offline
Ik wil eigenlijk graag meedoen, maar ik vertrek vrijdag voor een weekje op reis. Dus het zal spijtig genoeg niet gaan
Advertentie
Oud 07-07-2008, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Oké, ik snap het. Maar verhalen schrijven is toch niet zo heel moeilijk, met twee man kun je dat best doen.
Niet iedereen is elke dag thuis. Het verhaal schrijven is meer werk dan je denkt (meer dan ik in eerste instantie dacht ) en precies op dat tijdstip tijd hebben is vaak moeilijk. Het is soms te doen met 2 personen maar ook dat niet altijd.

Ik denk nog heel even na of ik zelf mee ga doen.
Oud 07-07-2008, 13:38
Verwijderd
Ik doe wel weer mee, op de hoop dat we ditmaal geen grote rellen krijgen.
Oud 07-07-2008, 13:45
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik wil eventueel ook wel spelleiden, maar ik heb wel een rode kaart.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 07-07-2008, 15:26
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik doe mee. Alleen ga ik volgende week op vakantie.. van 12 t/m 20. heel toevallig ben ik de 15de en 16de thuis wegens omstandigheden. Dus als dit geen bezwaar is doe ik gewoon weer eens mee! verder vind ik geen verhaal jammer, maar als dat niet anders kan.. tja pech gehad. Als er geen spelleiders kunnen worden gevonden wil ik dat wel doen mits er geen verhaal hoeft... maar dan alsnog ben ik een paar dagen weg....
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 07-07-2008, 15:29
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Dus de lijst tot nu toe?

Spelleider:
Sterrenmeisje (of als speler) of Tink of twinkebel

Spelers:
1. AllureV
2. Daboman
3. Grootvader
4. Katje
5. Heksjuh
6. Basjeeh
7. Fantome
8. Sterrenmeisje (of als spelleider)
9. Matige_muis
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-07-2008, 17:35
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
geen verhalen ben ik wel voor. dan kan ik ook in mijn eentje wel spelleideren. ik heb toch geen leven
Zég.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-07-2008, 17:44
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Zég.
Ik vind het ook geen probleem als jullie met z'n 2en spelleiden en dan geen verhaal doen
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 07-07-2008, 17:45
Verwijderd
Geen verhalen lijkt me echt zonde, dan ben ik wel bereid om één keer in de twee dagen een verhaal te typen. Maar ik weet niet of jullie dat toevertrouwen aan mij.
Oud 07-07-2008, 17:49
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Geen verhalen lijkt me echt zonde, dan ben ik wel bereid om één keer in de twee dagen een verhaal te typen. Maar ik weet niet of jullie dat toevertrouwen aan mij.
Ik ben persoonlijk tegen mensen laten spelleiden die nog niet zo vaak hebben meegespeeld. Dit omdat een aardige kennis van de regels, enige ervaring en wat weerstand tegen kritiek wel nodig zijn.

No offence.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-07-2008, 17:56
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ik doe wel weer mee, op de hoop dat we ditmaal geen grote rellen krijgen.
Wat matige muis zegt.
__________________
Wark!
Oud 07-07-2008, 18:13
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
mhaw Basjeeh kan misschien wel spelleiden, maar dan moet er wel iemand met hem spelleiden die het al een keertje eerder heeft gedaan. Hij is iig enthousiast om het te doen, dus dat lijkt me juist weer

heey darkie, waarom spelleid jij niet met hem?
__________________
Dit is een coole sig.
Ads door Google
Oud 07-07-2008, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben persoonlijk tegen mensen laten spelleiden die nog niet zo vaak hebben meegespeeld. Dit omdat een aardige kennis van de regels, enige ervaring en wat weerstand tegen kritiek wel nodig zijn.

No offence.
Geef ik je gelijk in.
Maar wat Fantome zegt, Darkie en ik, lijkt me opzich wel leuk. Ik ben wel bereid om er veel tijd in te steken.

Darkiekurd naamzoek!
Oud 07-07-2008, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Ik doe mee. Alleen ga ik volgende week op vakantie.. van 12 t/m 20. heel toevallig ben ik de 15de en 16de thuis wegens omstandigheden. Dus als dit geen bezwaar is doe ik gewoon weer eens mee!
Daar heb ik wel bezwaar tegen. Dan ben je alsnog een hele week weg, een aanzienlijk deel van de spelduur. Jammer voor jou, maar dan moet je natuurlijk niet mee gaan spelen.
Oud 07-07-2008, 18:23
Lethe
Lethe is offline
Ik vind het niet erg als we zonder verhalen spelen.
__________________
Nice
Oud 07-07-2008, 18:23
Verwijderd
Darkie heeft zelf toch ook maar 1 keer gespeeld ;x Wat DP zegt dus.
Oud 07-07-2008, 18:24
Lethe
Lethe is offline
Aangezien we met zo weinig zijn kan er misschien beter maar één iemand spelleiden. Als we toch zonder verhalen doen is dat niet zoveel werk.
__________________
Nice
Oud 07-07-2008, 18:28
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Overigens. Een speler zou ook verhalen kunnen schrijven. Alleen weet hij/zij de uitslag dan pas erg laat. Dus dan zou om half 9 de uitslag gepost kunnen worden, en later die avond, of de volgende dag, het verhaal door die speler
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 07-07-2008, 18:28
Verwijderd
Spelleider:
Tink*

Spelers:
1. AllureV
2. Daboman
3. Grootvader
4. Katje
5. Heksjuh
6. Basjeeh
7. Fantome
8. Sterrenmeisje
9. Matige_muis
10. Flowtje

Zo doen?
Oud 07-07-2008, 18:36
Verwijderd
kan ik nog meedoen?
Oud 07-07-2008, 18:37
Verwijderd
Het idee was dat er 22 mensen meespelen, dus ja, we hebben je hard nodig ;x
Oud 07-07-2008, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Het idee was dat er 22 mensen meespelen, dus ja, we hebben je hard nodig ;x
ik doe mee
Oud 07-07-2008, 18:50
Lethe
Lethe is offline
Ik vind het wel leuk om een keer met 15 te spelen.
__________________
Nice
Oud 07-07-2008, 18:55
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Aangezien we met zo weinig zijn kan er misschien beter maar één iemand spelleiden. Als we toch zonder verhalen doen is dat niet zoveel werk.
Ik zou sowieso niet meespelen, dus dat maakte geen verschil whatsoever.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 07-07-2008, 19:01
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Ik vind het wel leuk om een keer met 15 te spelen.
Ja en dan gewoon minder weerwolven en minder speciale functies. En of er wel of geen verhaal komt maakt mij niet zoveel uit trouwens.
__________________
Wark!
Oud 07-07-2008, 19:02
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Ik zou sowieso niet meespelen, dus dat maakte geen verschil whatsoever.
Waarom wil je niet meespelen?
__________________
Nice
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #49 deel 2
Orsino*
423 26-07-2008 09:32
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Ik B3n SmO0rV3Rli3Fd 0p Ha4r!!!
mumumumugen
38 07-04-2006 22:50
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
De Kantine en? wat vind jij nou van de persoon boven jou?
Myuki
500 27-09-2004 15:41
De Kantine Weerwolfspel #6
hi
227 19-09-2004 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.