Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2008, 20:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
allebei 6 stuks tel ik in de laatste lijst? 6 voor mij en 6 voor amuse
nee, Azealia's stem is niet meegerekend omdat ze te laat was met stemmen.
Zij had anders op Amuse gestemd.
dat maakt het dus 5 stemmen tegen amuse en 6 tegen jou. maar het is evengoed gelijkspel dus dan is een wolf in jouw lijstje (want die stem telt niet) logisch.
__________________
Dit is een coole sig.
Advertentie
Oud 14-07-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
nee, Azealia's stem is niet meegerekend omdat ze te laat was met stemmen.
Zij had anders op Amuse gestemd.
dat maakt het dus 5 stemmen tegen amuse en 6 tegen jou. maar het is evengoed gelijkspel dus dan is een wolf in jouw lijstje (want die stem telt niet) logisch.
ow, oke..ik snap het;
kijken hoelang het duurt voordat we de uitslag weten.
Oud 14-07-2008, 20:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Maar dat kan natuurlijk ook een truck van een verrader zijn, toch?
Stel azaelia is verrader. haar stem telt mee. ze weet wie de wolven zijn. ze stem gewoon keurig op tijd op Amuse. dan zou het eerlijk gelijkspel kunnen zijn (als zowel kmk een wolf heeft als amuse of wanneer ze beide geen wolf hebben). Ze zegt niet op tijd gestemd te hebben. daardoor trekken wij de conclusie dat de wolf in de kmk rij moet zitten. maar ze kunnen ook allebei op iemand anders gestemd hebben (zoals Lisa, Sherco en Daboman hebben gedaan) en dan zitten we helemaal verkeerd te zoeken en stuk voor stuk onschuldige mensen op te hangen.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 20:48
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Ik dacht al... daar klopt iets niet.
Nouja, eerst zien wat de wolven doen.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 14-07-2008, 20:49
Verwijderd
Citaat:
Maar dat kan natuurlijk ook een truck van een verrader zijn, toch?
Stel azaelia is verrader. haar stem telt mee. ze weet wie de wolven zijn. ze stem gewoon keurig op tijd op Amuse. dan zou het eerlijk gelijkspel kunnen zijn (als zowel kmk een wolf heeft als amuse of wanneer ze beide geen wolf hebben). Ze zegt niet op tijd gestemd te hebben. daardoor trekken wij de conclusie dat de wolf in de kmk rij moet zitten. maar ze kunnen ook allebei op iemand anders gestemd hebben (zoals Lisa, Sherco en Daboman hebben gedaan) en dan zitten we helemaal verkeerd te zoeken en stuk voor stuk onschuldige mensen op te hangen.
maar er is toch nog een tovenaar in het spel, die iemand beschermd??
Oud 14-07-2008, 20:51
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Maar dat kan natuurlijk ook een truck van een verrader zijn, toch?
Stel azaelia is verrader. haar stem telt mee. ze weet wie de wolven zijn. ze stem gewoon keurig op tijd op Amuse. dan zou het eerlijk gelijkspel kunnen zijn (als zowel kmk een wolf heeft als amuse of wanneer ze beide geen wolf hebben). Ze zegt niet op tijd gestemd te hebben. daardoor trekken wij de conclusie dat de wolf in de kmk rij moet zitten. maar ze kunnen ook allebei op iemand anders gestemd hebben (zoals Lisa, Sherco en Daboman hebben gedaan) en dan zitten we helemaal verkeerd te zoeken en stuk voor stuk onschuldige mensen op te hangen.
Nog een denkfoutje, ik zei dat ik vergeten was te stemmen voordat bekend was dat het gelijkspel was.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 14-07-2008, 20:52
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Maar dat kan natuurlijk ook een truck van een verrader zijn, toch?
Stel azaelia is verrader. haar stem telt mee. ze weet wie de wolven zijn. ze stem gewoon keurig op tijd op Amuse. dan zou het eerlijk gelijkspel kunnen zijn (als zowel kmk een wolf heeft als amuse of wanneer ze beide geen wolf hebben). Ze zegt niet op tijd gestemd te hebben. daardoor trekken wij de conclusie dat de wolf in de kmk rij moet zitten. maar ze kunnen ook allebei op iemand anders gestemd hebben (zoals Lisa, Sherco en Daboman hebben gedaan) en dan zitten we helemaal verkeerd te zoeken en stuk voor stuk onschuldige mensen op te hangen.
Samenvatting: er zijn zoveel mogelijkheden dat de uitslag niets betekent.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 14-07-2008, 20:53
Verwijderd
de uitslag zal uitwijzen wie de volgende slachtoffer wordt van onschuldige ophangingen
Oud 14-07-2008, 20:53
Verwijderd
Citaat:
maar er is toch nog een tovenaar in het spel, die iemand beschermd??
niet tegen ophangen. vreemde opmerking imo.
Oud 14-07-2008, 20:53
Verwijderd
Citaat:
niet tegen ophangen. vreemde opmerking imo.
vroeg het maar ben ook maar een noob in dit spel
Oud 14-07-2008, 20:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Samenvatting: er zijn zoveel mogelijkheden dat de uitslag niets betekent.
nou, ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar je kraakt al mn theorieen af onder de mom van 'er valt niks uit af te leiden'
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 20:56
Verwijderd
Citaat:
vroeg het maar ben ook maar een noob in dit spel
Het staat anders duidelijk genoeg in de spelregels

Hij [de tovenaar] beschermt namelijk elke nacht één van de dorpsbewoners tegen de weerwolven
Oud 14-07-2008, 20:56
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nog een denkfoutje, ik zei dat ik vergeten was te stemmen voordat bekend was dat het gelijkspel was.
nee hoor. dat was geen denkfoutje

deze lijst was namelijk al bekend:
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje
Twinkebel/missy

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh
Azealia (vergat te stemmen)
Katje
Kopmuntkip

Daboman
Lisaaah

Flowtje
Sherco

Lisaaah
Daboman

en als jij verrader bent weet je wie de wolven zijn.
dus daar is niks denkfoutachterigs aan
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 20:57
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Het staat anders duidelijk genoeg in de spelregels

Hij [de tovenaar] beschermt namelijk elke nacht één van de dorpsbewoners tegen de weerwolven
dat zou je ook kunnen opvatten dat de tovenaar ook beschermd indien de weerwolven mogen kiezen wie eraan gaat.
dus wat dat betreft
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 20:58
Verwijderd
Citaat:
dat zou je ook kunnen opvatten dat de tovenaar ook beschermd indien de weerwolven mogen kiezen wie eraan gaat.
dus wat dat betreft

logisch!
Oud 14-07-2008, 20:58
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
nou, ik ga even legerwijven kijken en daarna is er hopelijk een dooie
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-07-2008, 20:59
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
nou, ik ga even legerwijven kijken en daarna is er hopelijk een dooie
nou mensen. weer een hint. we hebben te maken met slome wolven
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 20:59
Verwijderd
Dat impliceert dat de wolven nog niet hebben gekozen? Wat weer doet vermoeden dat ze niet online zijn, en dat pleit weer voor kmk..
Oud 14-07-2008, 21:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Dat impliceert dat de wolven nog niet hebben gekozen? Wat weer doet vermoeden dat ze niet online zijn, en dat pleit weer voor kmk..
en tegen amuse
of ze doen alsof natuurlijk
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 21:02
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
nou, ik weet niet waar jij mee bezig bent, maar je kraakt al mn theorieen af onder de mom van 'er valt niks uit af te leiden'
Je zou ook kunnen zeggen dat ik je scherp probeer te houden. Bovendien denk ik dat een klein beetje onenigheid goed is voor het dorp zolang het niet uit de hand loopt. Het houdt iedereen scherp.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 14-07-2008, 21:03
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Je zou ook kunnen zeggen dat ik je scherp probeer te houden. Bovendien denk ik dat een klein beetje onenigheid goed is voor het dorp zolang het niet uit de hand loopt. Het houdt iedereen scherp.
ja maar continu en alleen bij mij en je zegt alleen maar dat er niets uit af te leiden valt. voeg er dan nog wat nuttigs aan toe. en ik vind het prima als je me scherp houd (zoals het denkfoutje ivm gelijkspel van net) maar zeggen dat er toch niets uit af te leiden valt, is niet scherp houden vind ik
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 21:06
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
de wolven zijn sloom en ik ook. inspiratieloos zijn zuigt.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-07-2008, 21:10
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
of het is moeilijk om te kiezen voor de wolven, als er één van ons wolf geweest zou zijn zouden ze er zo uit zijn, tenzij ze niet online zijn(of ze gebruiken de aloude tactiek van het wachten).
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 14-07-2008, 21:16
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Fantome, vorige spel was ik echt verrader en toen heb ik om niet op te vallen me aan iedere stem die ik zei gehouden. Het is behoorlijk riskant om als verrader van lijstjes uit te gaan. Er kan heel erg veel misgaan als er ook maar 1 stem gewijzigd wordt dan. En daarnaast zou ik, als ik verrader zou zijn, waarschijnlijk niet hebben gezegd dat ik mijn stem was vergeten. En al helemaal niet voordat ik geweten zou hebben hoe het uit zou pakken. Ze kunnen beter denken dat je dan betrouwbaar bent.

Ik wist dat ik niet onverdacht zou blijven toen ik zei dat ik vergeten was te stemmen, maar het is belangrijker om het wel te weten zodat we nog wel iets kunnen met de stemming dan om het dan maar te verzwijgen en dat er verkeerde conclusies getrokken kunnen worden. Ik wil jou en kmk uitnodigen om mijn posts terug te lezen.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 14-07-2008, 21:23
Verwijderd
Citaat:
of het is moeilijk om te kiezen voor de wolven, als er één van ons wolf geweest zou zijn zouden ze er zo uit zijn, tenzij ze niet online zijn(of ze gebruiken de aloude tactiek van het wachten).
of is er een wolf op dit moment aan het werk?

@azaelia, dat ga ik ook doen, als we straks meer weten
Oud 14-07-2008, 21:25
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
ga je dat misschien doen? of zeker weten?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 14-07-2008, 21:26
Verwijderd
Geen uitslag
Oud 14-07-2008, 21:28
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
ga je dat misschien doen? of zeker weten?
Af en toe snap ik volledig niets van je posts. Dit is er zo een. Op wie of wat slaat het?
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 14-07-2008, 21:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Azaelia, ik wacht eerst de uitslag even af.
Mijn posts in jouw richting zijn niet zo hard als ze misschien op je overkomen hoor.
tot nu toe heb ik je niet verdacht gevonden. Bovendien ging ik er eerst al helemaal vanuit dat je onschuldig was, pas later bedacht ik me dat het ook een truc kon zijn. en ik wil liever niets uitsluiten.

@ Lisaah: idd ik ga nu naar bed, had eig. nog wel op een uitslag gehoopt. nu ga ik er vast weer van dromen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 21:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Af en toe snap ik volledig niets van je posts. Dit is er zo een. Op wie of wat slaat het?
gehe, ik vroeg me hetzelfde af.
Amuse, verklaar je nader
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 21:31
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
@ Azaelia en Fantoom

Citaat:
of is er een wolf op dit moment aan het werk?
Hier maakt kmk een semi-komische opmerking(>>zie )
Citaat:
ga je dat misschien doen? of zeker weten?
Ik maak een semi-komische opmerking terug.

Duidelijk?
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 14-07-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Eeuh. Ik ben altijd berekenend, of ik nou goed ben of slecht. En dat weet je.

En wat is naar anderen wijzen nou voor argument? Ga jij naar jezelf wijzen? En noem de mensen eens op die ik serieus beschuldigd heb? Ik denk dat ik voor jou ga want ik vind het nogal een verdacht argument. Alsof je op mij wilde stemmen en je zelf het gevoel had alsof je er een reden voor moest bedenken.

[edit]Dit was dus @lisaaah[/edit]
Dit is trouwens like de meest panische post die ik ooit heb gelezen, al die vraagjes Jongetje, ik noem je heel even verdacht en zeg zelf al dat er op dit moment weinig kan. Je viel me op als speler, maar dat je zo reageert zegt voor mij al genoeg. En je weet zelf dat er nog niemand naar jou wees dus wat zou het punt nou helemaal zijn om wel of geen reden te hebben op je te stemmen, ik kon het toch wel doen en wist dat ik heus niemand hoefde te overtuigen aangezien het daar niet om ging deze ronde. En voor de rest wat de anderen al over je hebben gezegd.
Oud 14-07-2008, 21:34
Verwijderd
had het over flowtje, die aan het werk was nu en amuse reageerde op mijn tekst
Oud 14-07-2008, 21:37
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Blegh, wat voelde ze zich vies en stinkend en plakkerig en bezweet. Slapen in een tentje is best comfortabel, maar wakker worden als de zon al een uurtje op je tent schijnt is minder prettig. Krynn gooide haar slaapzak van zich af en zocht in haar voortent naar iets om die gore smaak uit haar mond te krijgen. Het enige wat ze kon vinden was lauw bier en een lauw pak wijn. Rode wijn dan maar. Na drie slokken had ze niet meer het idee dat er een beest was gestorven in haar mond en besloot ze dat ze wel haar tentje uit kon komen. Haar blauwe haar piekte alle kanten op, make-up zat over haar gezicht gesmeerd en haar oksels en voeten meurden als de hel, maar dat zou zo wel weer in orde komen. Over 2 uur zou het gros van de festivalgangers wakker zijn, maar nu het nog vroeg was bestond er nog een kans op een frisse douche. Ze veegde snel wat kwijl rond haar mond weg, drukte de ergste plukken haar plat, greep een handdoek en wat schoonmaakmiddel en begaf zich naar de douches.

Net nadat Krynn verdwenen was om een einde te maken aan haar stinkalto-dom kroop ook Amuse uit hun tent. Azaelia en Fantome stootten elkaar meteen aan. “Wow, wat een hottie!” fluisterde Azaelia. Fantome knikte enthousiast en dook meteen weer hun eigen tentje in. De spiegel vertelde haar dat ze er voor 9u ’s ochtends vrij appetijtelijk uitzag.
Amuse stond op, rekte zich uit en begon te schreeuwen. “KOFFIEIEIEIEIE!!! HÉ KOFFIEWEKKERDUDE!!! HIERHEEN! KOOOOOOOFFIIEIEIEIIEEEEE!!!”
De festivalnoobs snapten er natuurlijk geen poep van, maar na een paar minuten kwam tussen de tenten door inderdaad een jongen met een tank op zijn rug. Nadat Amuse hem een muntje had gegeven schonk de jongen zijn beker vol verse hete koffie. “Wow!” Azaelia had met grote ogen zitten kijken. “Dat is echt cool!”
Nadat Amuse zijn koffie achterover had geslagen besefte hij dat hij bekeken werd door de twee meisjes op de grond. “Jezus Krynn!” riep hij naar zijn vriendin toen die (duidelijk niet meer stinkend) terug kwam lopen. “We hebben onze tent in Emo Valley opgezet!”
Azaelia en Fantome begonnen te snikken en stonden direct op. “Kom, we gaan het festivalterrein op, de camping is toch kut.” mopperde Fantome. “Ja, stomme stinkmensen hier.” mokte Azaelia. Boos stampten ze weg.

Een paar uur later kwam Amuse eindelijk echt op gang. Jeetje, het was pas dag één en nu voelde het al alsof hij onder een fucking vrachtwagen had gelegen. Maar over een paar minuten zou Ealsmear Dodging optreden en dan was altijd alles weer in orde. Wat een held was dat! Snel haalde Amuse nog even een drankje voor hem en Krynn en werkte zich daarna door de mensenmassa naar voren. Zodra ze de beat hoorden begonnen ze te springen en te juichen. Hier hadden ze sinds vorig jaar Wolflands op gewacht! Rookmachines bliezen de tent vol rook, totdat je amper nog kon zien wie er voor je stond. Stroboscopen zorgden ervoor dat het voelde alsof alles niet echt meer was. Bewegingen leken vertraagd, versneld. De lasershow was prachtig.
Plotseling hoorde Krynn een ijzingwekkende schreeuw. Meteen keek ze om zich heen. Waar was Amuse? Die rotrook! Ze zag amper iets! Toen zag ze Amuse. Hij stond vlak bij het podium en had zijn handen over zijn gezicht. Het zag er uit alsof hij pijn had. “Amuse! Amuse! Is alles goed?” Amuse knikte. “Het voelde alsof mijn ogen wegschroeiden, maar er is niks aan de hand. Ik schrok alleen maar.”

Wat bijna niemand opmerkte was dat de schreeuw had geklonken als een woord. Een uitroep van pijn, van wanhoop, van angst. “KOOOOOOOOOOoooooOOOOoooop…”
Een jongetje had precies in de lasers gekeken op het moment dat die aangingen en liep nu verdwaasd door de mensenmassa. Hij wist niet meer of hij zijn ogen nu open of dicht hield, enkel dat hij pijn had. Heel veel pijn.

1. AllureV (dorpeling)
2. Daboman
3. Grootvader (dorpeling)
4. Katje
5. Heksjuh
6. Basjeeh (weerwolf)
7. ~~Fantôme~~
8. matige_muis
9. twinkebel
10. Flowtje
11. kopmuntkip (dorpeling)
12. Azaelia
13. Röps
14. Orsino*
15. Lisaaah
16. amuse
17. Sherco
18. Krynn

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

Beter laat dan nooit. De dorpelingen gingen voor gelijkspel en dat hebben ze gekregen. Helaas voor hen is er weer een dorpeling gestorven. Morgen kunnen de wolven weer een bonnetje inleveren bij de eettent en lekker vies eten naar binnen werken. Ze hebben hiervoor tot 22u de tijd. Dit omdat ik morgen wijvenavond heb bij mijn dinnie en dat kan ik natuurlijk niet missen
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 14-07-2008, 21:38
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
had het over flowtje, die aan het werk was nu en amuse reageerde op mijn tekst
ow foutje

en sorry kmk

[EDIT]: Koffie 4 life! en sorry Azaelia en Fantoom, niet persoonlijk bedoeld
__________________
Wat een briljante deductie!

Laatst gewijzigd op 14-07-2008 om 21:43.
Oud 14-07-2008, 21:38
Verwijderd
R.I.P ikzelf! haha, ik denk niet meer..see you next round
Oud 14-07-2008, 21:39
Verwijderd
Ja bummer.
Oud 14-07-2008, 21:41
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Hmm, nu vraag ik me toch wel erg af wat amuse is. Maar ik wacht wel eerst af wat de wolven doen.

@kopmuntkip: Wat voor werk zou ik moeten doen?
__________________
Wark!
Oud 14-07-2008, 21:41
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Dit is trouwens like de meest panische post die ik ooit heb gelezen, al die vraagjes Jongetje, ik noem je heel even verdacht en zeg zelf al dat er op dit moment weinig kan. Je viel me op als speler, maar dat je zo reageert zegt voor mij al genoeg. En je weet zelf dat er nog niemand naar jou wees dus wat zou het punt nou helemaal zijn om wel of geen reden te hebben op je te stemmen, ik kon het toch wel doen en wist dat ik heus niemand hoefde te overtuigen aangezien het daar niet om ging deze ronde. En voor de rest wat de anderen al over je hebben gezegd.
Naah, er zijn wel meer mensen geweest die me hebben aangewezen. Jouw redenering viel me gewoon op en die was bovendien veel kunstmatiger dan de redenering van die andere mensen. Maar goed dat was je vast wel duidelijk.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 14-07-2008, 21:44
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
oke, nu mogen de wolven nog eten...
daarna Amuse! (toch?)
RIP kmk en miss. halen we nog wat nuttigs uit je posts
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 14-07-2008, 21:44
Verwijderd
Kunstmatiger? Ik ben de enige die nu op je heeft gestemd, dat sowieso, maar serieus, kunstmatiger? Ik geef heel duidelijk aan dat ik het geblaat zat ben en niet zomaar meega met het gezeur tot nu toe want ik geloof er niet in (en hee, ik had gelijk). Ik zeg dat jij me opviel, zeker om hoe je nu doet, en dan is het kunstmatig? Ik heb het gevoel dat ik juist als enige niet kunstmatig theorieën zit te bedenken om anderen maar tevreden te houden.
Oud 14-07-2008, 21:54
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeej, een uitslag! Mooie dood met nieuwswaarde
Wat dat hele gelijkspel betekend heeft mogen wakkerder mensen gaan uitzoeken, ik ga lekker slapen!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 14-07-2008, 21:56
Verwijderd
Dorpeling?

Citaat:
Jeej, een uitslag! Mooie dood met nieuwswaarde
ehh???
Oud 14-07-2008, 22:01
Verwijderd
Ohh, ik was eigenlijk te stoned om het verhaal te lezen maar nu begrijp ik 'm.
Oud 14-07-2008, 22:29
Krynn
Krynn is offline
Oh blah. Kmk was een dorpeling, oftewel, hij 'wist' niets.

Citaat:
daarna Amuse! (toch?)
Wat mij betreft niet. Maar wie ben ik...

Oh en. Blauw haar en een hottie van een vriendje
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 14-07-2008, 23:00
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
Wat mij betreft niet. Maar wie ben ik...
blijkbaar mijn vriendin
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 15-07-2008, 13:19
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Schade dat KmK dorpeling was... Volgens mij wordt het best lastig om wat uit die stemlijstjes te halen, maar die discussie zullen we na de lunch wel voeren waarschijnlijk. En al 14 uur niets gezegd hier
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 15-07-2008, 13:22
Verwijderd
Hmm. Röps, Orsino en Missytwink waren gisteravond afwezig zo te zien. Die komen dus op mijn verdachtenlijst te staan.
Oud 15-07-2008, 13:40
Orsino*
Orsino* is offline
Veel posts weer! En inderdaad jammer dat KmK een dorpeling bleek te zijn..

@ katje; wat bedoel je precies mee? Dat ik gister niet gereageerd had bedoel je? Want heb het wel snel doorgelezen allemaal omdat ik benieuwd was naar de uitslag, maar heb het nu wat beter bekeken.

Niet dat daar iets bijzonders uit komt naar mijn idee. Ik vind Amuse nog steeds een beetje vreemd reageren, maar of dat zegt dat ie een wolf is; ik weet het niet.
En Heksjuh vind ik wel erg stil.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #49
Lethe
500 13-07-2008 20:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31.