Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2008, 19:40
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik kan niet helpen wat Missy doet. Maar ik ben nu thuis morgen weer weg. Het lijkt me dat zover ik kan ik niet schitter door afwezigheid. Ik zie het probleem niet.. hier hebben we het trouwens al over gehad en we gaan offtopic ik stel voor dat we deze discussie sluiten.
__________________
The Lord Will Once Return...
Advertentie
Oud 16-07-2008, 19:42
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Helaas is niet ieder zijn of haar speltechniek qua actief posten hetzelfde (we zijn niet allemaal Fantoompjes ). Ik denk dat het inderdaad beter is deze discussie niet voort te zetten. Als jullie lief zijn heb ik over een paar minuutjes de uitslag voor jullie.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-07-2008, 19:46
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
(ik ga er maar van uit dat die stilte lief bedoeld is )



Katje en Heksjuh liepen hand in hand over het festivalterrein. Het begon al donker te worden en Heksjuh genoot. Ze liep eindelijk in het openbaar rond met haar girlfriend, overal om haar heen waren mensen die hen begrepen, overal klonk muziek, gepraat, blije mensen… Waarom kon het niet vaker zo zijn? Katje trok haar achter een patatkraam en zoende haar hartstochtelijk. Ze rook naar bier en hasj en zweet en gras en Heksjuh vond het heerlijk. Van het één kwam het ander en al snel lagen ze tegen elkaar aan op de grond. Op dat moment dachten ze nergens meer aan. Wat maakte het uit dat er overal mensen om hen heen liepen? Wat boeide het dat iemand hen zou kunnen zien? Katje maakte spinnende geluidjes toen Heksjuh haar achter haar oor zoende en kreunde toen haar vriendin haar lager kuste. Ze schreeuwde toen ze uiteindelijk klaarkwam. Snel kleedden ze zich weer aan en met rooie wangetjes en glimoogjes bestelden ze daarna samen patatjes.

Amuse en Krynn waren na een paar optredens behoorlijk gaar. Half strompelend liepen ze richting de camping, om daar even een paar uurtjes te chillen en dan hopelijk nog de hele nacht door te kunnen bij de dj’s en in de 24uurs-tent.
Tegen de toiletblokken aan hingen drie mensen. Duidelijk krakers. Waarschijnlijk waren ze zelfs met een smoes binnengekomen. Over het hek geklommen, een festivalarmbandje met plakband aan elkaar gezet, zoiets, als het maar gratis was. Zo van: “wij zijn tegen de overheid, maar waar blijft mijn uitkering.” Krynn haalde haar neus op. Ze was niet vies van een beetje links gedrag en ook niet van drugs en flink feesten, maar die crustie krakers waren toch wel iets te veel van het goede.

De krakers waren matige_muis, Röps en Flowtje. Ze waren inderdaad gratis binnengekomen door een verhaal op te hangen over gescheurde bandjes en kaartjes en nu hoopten ze nog hun consumpties te verdienen met een klein handeltje. “Hé chick” riep Flowtje naar Krynn, “gaaf haar!” Krynn merkte dat ze bloosde. Flowtje giechelde. ‘En scoor!’ dacht ze, ‘Hoe makkelijk waren die wijven toch altijd?’ “Zin om je avond nog iets… intenser… te maken?” vroeg Röps. Hij keek Amuse en Krynn geheimzinnig aan. “We hebben echt goed spul, man.” ging hij verder. Amuse keek Krynn aan. Ze seinde dat het prima was. “Wat bied je aan?”
Dat was het teken voor matige_muis om de stash tevoorschijn te halen. “Een beetje MDMA, wat paddo’s, coke…” Buiten het licht van de lichtmasten showde hij zijn dope. Alles netjes in aparte zakjes verpakt. Amuse moest toegeven dat het een aantrekkelijk aanbod was. “Wel een beetje saai.” snauwde Krynn, “Heb je niets iets specialers? Iets… spectaculairs?”
Matige_muis grinnikte in zichzelf. Flowtje had het echt goed gezien; ze hadden beet. Hoe kon het ook op een festival vol lowlifes? “Ik heb nog wel twee postzegeltjes.” Krynns ogen werden groot. LSD. Kijk, dát was tenminste een keer iets anders!

Helemaal vooraan tegen het podium van de Mainstage aan stonden twee meisjes tegen elkaar op te rijden. Handen verdwenen in broeken en shirtjes en langzaamaan gingen ze steeds verder. Eerst had niemand hen in de gaten, maar naarmate het optreden vorderde en de muziek evenveel heftiger werd als Katje en Heksjuhs vrijpartij begonnen steeds meer mensen naar hen te kijken en te wijzen. Het leek wel alsof ze compleet van de wereld waren, maar ze wisten precies wat ze deden. Een bh viel op de grond. Katjes truitje volgde al snel. Heksjuhs broek hing al op haar enkels toen plotseling iemand haar pols hardhandig vastgreep.
“Dat is dus niet de bedoeling hè, jongedame!”
Voordat Katje doorhad wat er gebeurde was ze door mensen teruggetrokken in het publiek. Net zoals in een pit mensen omhoog werden getrokken als ze op de grond vielen om hen te beschermen tegen de massa voeten hielden de overige festivalgangers Katje nu uit de buurt van de security. Voor Heksjuh was het al te laat. Katje zag hoe ze werd afgevoerd. Een dikke aap met een oortje in knipte haar festivalbandje en daarmee haar toegang tot het terrein door. Katje snikte. Op wie moest ze nu haar lusten botvieren?

Een paar uur later en Krynn en Amuse waren compléét van de wereld. Na een uur wilde seks, een uur intensief in de lucht staren, een diepzinnig gesprek en een uitputtende danssessie bij de dj-tent waren ze nu in een heftige discussie verwikkeld. Krynn maakte Amuse uit voor lafaard en Amuse beende boos weg. Krynn rende achter hem aan. “Doe het dan!” gilde ze, “Doe het dan! Je durft het toch niet. DOE HET DAN!” Amuse werd nog kwader. Hij zou haar wel even bewijzen dat hij gelijk had. Natuurlijk durfde hij het. Natuurlijk kon hij het! Stom kreng dat ze was.
Vastberaden begon hij te klimmen. De lichtmast in. Hoger en hoger. Hij hoorde Krynn nog wel roepen, maar hij kon niet meer horen wat ze zei. Het maakte ook niet uit. Nog heel even en hij zat bovenin. Dan zou hij haar laten zien dat hij kon vliegen. Pffff, waarom zou hij dat nou niet durven?


1. AllureV (dorpeling)
2. Daboman
3. Grootvader (dorpeling)
4. Katje
5. Heksjuh (dorpeling)
6. Basjeeh (weerwolf)
7. ~~Fantôme~~
8. matige_muis
9. twinkebel
10. Flowtje
11. kopmuntkip (dorpeling)
12. Azaelia
13. Röps
14. Orsino*
15. Lisaaah
16. amuse (verrader)
17. Sherco
18. Krynn

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

Dat was een goede avond voor de dorpelingen, de verrader is dood. Net als de ongelukkige bezoeker in 1999 heeft hij de val niet overleefd. Morgen kunnen de wolven de Indiase eettent weer plunderen. De keuken sluit om 20.30u.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 16-07-2008, 19:48
Verwijderd
yes woohoo
Oud 16-07-2008, 19:54
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Wow!! Dat gaat lekker!
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 16-07-2008, 19:56
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Nice(H)
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 16-07-2008, 19:58
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeuj!
Ik vind wel dat twinkebel een beetje idioot reageert, het is nou eenmaal irritant als mensen niet of nauwelijks meespelen...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 16-07-2008, 19:58
Verwijderd
wat is "(H)"?
Oud 16-07-2008, 20:00
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
(h) is smiley met zonnebril op normaal

Wel mooi zeg!
En ehm sterrenmeisje... volgens mij zal je best goed zijn in een andere type ehmm verhalen te schrijven
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 16-07-2008, 20:02
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
(h) is smiley met zonnebril op normaal

Wel mooi zeg!
En ehm sterrenmeisje... volgens mij zal je best goed zijn in een andere type ehmm verhalen te schrijven


Weer een slechterik minder.
__________________
Wark!
Oud 16-07-2008, 20:04
Verwijderd
ander type verhalen? *kijkt onschuldig*
Oud 16-07-2008, 20:07
Verwijderd
nice girl-on-girl action idd
Oud 16-07-2008, 20:10
Flind0r
Avatar van Flind0r
Flind0r is offline
Ik wist het gewoon
__________________
*fladderfladder*
Oud 16-07-2008, 20:16
Verwijderd
Dit sterkt mijn verdenking richting Krynn iig, later nog maar eens Amuses posts doorlezen om te zien wat hij allemaal over wie heeft gezegd. Toen hij de vorige hangronde bijna dood ging postte hij een lijstje met verdachten etc. Daar zit vast minstens 1 wolf tussen, bij degenen over wie hij neutraal is waarschijnlijk.
Oud 16-07-2008, 20:26
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Omdat ik waarschijnlijk dood ga, wil ik nog even mijn verdere verdenkingen posten zodat jullie er nog wat aan hebben. Ik kan mijzelf waarschijnlijk toch niet redden.

Daboman

post heel voorzichtig, Daboman staat in mijn rijtje als eventuele ziener, in een van de rondes zegt hij:

dit is slechts een voorzichtige beschuldiging, maar daboman doet dat wel meer.

Fantoom

Zij is erg goed bezig en denkt ook op een goede manier. Ik vind haar wel een beetje verdacht; omdat ze echt overal op in gaat.
Verder vind ik haar wel leuk posten en ik hoop dat ze er langer in blijft.

Heksjuh

Post weinig, maar dat heeft ze uitgelegd. Wat mij wel aan haar opviel was dat ze de vorige allemaal op Katje stemde.

matige_muis

post weinig inhoudelijk belangrijke dingen. schaapt mee(of zoals hij het zelf zegt: hij kiest met behulp van anderen)

Flowtje

Met haar late stem is ze wel een beetje verdacht, maar dat komt vaker voor. Ik vind flowtje niet echt een heel erge verdachte, maar ik weet ook niet wat ik van haar moet denken.

kopmuntkip

Gaat tegen zichzelf in>>verdacht

sherco

geen slechterik, weet ik zeker. Post heel sterke punten.

Krynn

Post een beetje als fantoom, maar gaat iets minder diep op dingen in, en komt pas net tot leven

De rest is een beetje onduidelijk.
Hier is die lijst. Dabo en sherco ... ehm tja.
Amuse is dan niet zo slim bezig geweest om dit te posten voor zijn eventuele dood als hij dit in reverse gewoon neerzette. Ik ga dabomans en sherco's posts morgen wel terug lezen iig.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 16-07-2008, 20:33
Verwijderd
Maar hij dacht dat hij dood zou gaan, en dan zouden wij weten dat hij verrader was. Dan kom je weer op de reverse reverse reverse etc psychology uit ;x
Ik denk dat het meest waarschijnlijk is dat hij zich neutraal over de evt genoemde wolf heeft uitgelaten. Krynn en Flowtje springen er weer uit...
Oud 16-07-2008, 20:41
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Hier is die lijst. Dabo en sherco ... ehm tja.
Amuse is dan niet zo slim bezig geweest om dit te posten voor zijn eventuele dood als hij dit in reverse gewoon neerzette. Ik ga dabomans en sherco's posts morgen wel terug lezen iig.
Ik weet wat ik zelf ben, dus ik vermoed dat dit inderdaad een reverse reverse reverse actie is, aangezien ook Kopmuntkip en Heksjuh verdacht worden, en daarvan weet iedereen nu dat ze onschuldige dorpelingen zijn... Ik denk dus dat de wolven helemaal niet genoemd zijn, om er geen aandacht op te vestigen.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 16-07-2008, 20:44
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
ik schat Amuse iets minder tactisch in hoor
Sorry Amuse
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 16-07-2008, 20:53
Verwijderd
Verrader, hebben we toch nog iets te danken aan kmk

En hoe tactisch Amuse ook was, hij zal zo'n lijstje vast niet zonder reden geschreven hebben. Hij wist zelf ook wel dat als hij hangt bekend werd dat hij de verrader is, en dat we zijn lijstje met bedenkingen terug zullen kijken.

En leuk verhaal trouwens
Oud 17-07-2008, 07:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Verrader eruit!!
Als ik zo kijk naar die lijst van Amuse, zou je denken dat flowtje of krynn slecht zijn omdat hij zich 'gemiddeld' over hen uitlaat. Echter, dat doet hij ook over heksjuh en heksjuh bleek een dorpeling te zijn. Over mij laat hij zich ook 'gemiddeld' uit als in 'een beetje verdacht'. Maar uiteraard weet ik wat ik zelf ben, dus verdenk mezelf niet. In dat geval, misschien is hij helemaal niet zo tactisch als we van een verrader mogen verwachten en zijn de mensen die hij als verdachte noemt, ook wel echt verdacht. Alleen kmk was eigenlijk weer goed en die noemt amuse duidelijk als verdachte.
dan nog de optie dat hij iedereen die wolf is, nadrukkelijk verdedigd. Dat lijkt misschien stom, want dat is wel erg opvallend voor een verrader, maar misschien dat we hem daarom niet zouden verdenken. Dan kan het zijn dat Sherco of Krynn verdacht zijn.

Tenslotte kan het nog zo zijn dat hij de twee wolven helemaal niet noemt, of slechts een van de twee.

Ik heb vandaag niet zoveel tijd om iedereens posts te vergelijken. zo sollicitatiegesprek en vanavond weer werken. Als ik vannacht niet bij kaarslicht door het wolvenstel wordt opgegeten en in een wolvenmaag verdrink in een aantal glazen rode wijn, zal ik er morgen uitgebreider naar kijken
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-07-2008, 07:46
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
en Azaelia: die foto! mafkees
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-07-2008, 12:05
Krynn
Krynn is offline
lol @ foto en lmao @ verhaal...daaaaaaag sgat

Waarom ik niet op Amuse gestemd heb, trouwens: ik had hem meer in m'n hoofd zitten als 'overenthousiaste noob', EN ik had voor mezelf al een 'echte' verdachte: Flowtje. Waarom ik haar verdacht vind heb ik al eerder gepost, en veel verandert het feit dat Amuse verrader bleek te zijn daar niet aan...of denkt iemand dat hij niet op Kmk heeft gestemd? Dat zou namelijk al een ronde eerder z'n dood hebben betekend.

Citaat:
Kopmuntkip
matige muis
Fantome
Amuse
Krynn
Flowtje
Twinkebel/missy

Amuse
Röps
Orsino*
Heksjuh
Katje
Kopmuntkip
Sterker nog, halverwege bladzijde 8 van 't vorige topic (toen hij nog niet kon vermoeden dood te gaan) zegt Amuse dit:

"Dit haalt flowtje(en de overige stemmers) enigzins "off the hook" aangezien het duidelijk is dat ze gestemd heeft."

--> subtiel verdedigen van een wolf?

Oh ja, en: schopje voor Matige Muis. Er staat verdorie zelfs een V onder m'n naam
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 17-07-2008, 13:40
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Sorry, ik zie nu pas dat ik eergisteren ben opgegeten Ik voelde me al heel schuldig dat ik gisteren niet kon stemmen omdat ik plotseling de hele dag moest werken.
Succes dorpelingen!
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 17-07-2008, 14:57
Verwijderd
Hm Krynn verdacht Flowtje al vrij vroeg, het lijkt me daarom niet aannemelijk dat ze beiden wolf zijn. Op dit moment vind ik Flowtje het meest verdacht, ook met het oog op beevengenoemde quote van Amuse ("Dit haalt flowtje(en de overige stemmers) enigzins "off the hook" aangezien het duidelijk is dat ze gestemd heeft.").

Maar eerst nog een eetronde...*zet hondenbrokjes met cyanide neer*
Oud 17-07-2008, 15:15
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Enerzijds acht ik Amuse in zijn eerste spelletje ook niet echt in staat een reverse reverse reverse psychologie op te stellen [sorry niet lullig bedoeld], anderzijds vind ik Flowtje en Krynn wel verdacht. Krynn eerst niet zo, maar nu bleek dat Amuse verrader was twijfel ik een beetje. Verder denk ik dat hij één wolf wél in het rijtje heeft gezet en eentje niet. Lisa zou goed de andere wolf kunnen zijn. Ik vond haar post na de dood van Heksjuh verdacht, aangezien de wolven beter de heks of verrader hadden kunnen eten.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 17-07-2008, 16:21
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Citaat:
*zet hondenbrokjes met cyanide neer*
lol.

Veel succes met het opeten van de dorpelingen!

en dorpelingen ook succes met jullie zoektocht
__________________
Wat een briljante deductie!
Oud 17-07-2008, 20:48
Verwijderd
De wolven hebben geen trek vanavond?
Oud 17-07-2008, 20:51
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Schijnbaar niet?
__________________
Wark!
Oud 17-07-2008, 20:55
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Bleh ik kom zo toch nooit een keer op tijd in bed?!
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 17-07-2008, 21:25
Verwijderd
Ik denk dat de wolven de cyanidebrokken hebben opgegeten
Oud 17-07-2008, 21:27
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik denk dat de wolven de cyanidebrokken hebben opgegeten
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 17-07-2008, 22:09
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
1. AllureV (dorpeling)
2. Daboman
3. Grootvader (dorpeling)
4. Katje
5. Heksjuh (dorpeling)
6. Basjeeh (weerwolf)
7. ~~Fantôme~~
8. matige_muis
9. twinkebel
10. Flowtje
11. kopmuntkip (dorpeling)
12. Azaelia
13. Röps
14. Orsino*
15. Lisaaah
16. amuse (verrader)
17. Sherco (dorpeling)
18. Krynn

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

Geen verhaal, wel een koekje voor de wolven, want die hebben wederom een dorpeling te pakken. Het begint weer licht te worden, dus de dorpelingen mogen vertellen wie er morgen opgehangen wordt. Zij hebben hiervoor tot 20.30 (en geen minuut later )
Succes!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-07-2008, 22:11
Verwijderd
Ik moest even kijken, maar sherco is dus dood. Ik kan me weinig herinneren van wat die gezegd heeft eerlijkgezegd Maar ik ga het maar eens teruglezen, en sowieso er wat meer tijd in stoppen aangezien ik minder op de hoogte ben dit spel. @ rups: ik wist niet zeker welke van verrader en heks er nou inzaten, dus ik noemde ze beide niet, maarja. Ik vind nog steeds dat een dorpeling eten echt geen slecht resultaat is voor de kant van de dorpelingen. Dusz.
Oud 17-07-2008, 22:14
Krynn
Krynn is offline
Ugh, wederom iemand die door niemand echt verdacht gevonden werd

Én iemand die ook op Flowtje stemde. Reverse reverse, als in, zó duidelijk zullen ze 't toch niet maken dus is Flowtje vast geen wolf ofzo?

No way

Ik ga meteen op Flowtje stemmen, want ik weet niet precies wat morgen brengen zal.
__________________
Zet de lijnen - neem je pen // Zet de lijnen en ren
Oud 17-07-2008, 22:15
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
en toen waren er nog maar 11...

[edit] Go Wolves!
__________________
Wat een briljante deductie!

Laatst gewijzigd op 17-07-2008 om 22:23.
Oud 17-07-2008, 23:11
Verwijderd
sherco was volgens mij de meest fanatieke Flowtjeverdenker. hmmz. Reverse reverse dan toch? dat zou me als wolf wel risky lijken
Oud 17-07-2008, 23:21
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
R.I.P. Sherco...

Ik weet even niet wat ik ervan moet denken. Niet iemand uit het KmK lijstje, hetgeen wel zou kunnen bevestigen dat daar een minstens één wolf tussen zit. Sherco stemt constant al op Flowtje (uit het KmK-lijstje), dus als Flowtje wolf is kan ze gedacht hebben dat het handig is één van haar stemmers weg te eten. Aan de andere kant kan het ook een valstrik zijn om ons op Flowtje te zetten. Maar dan snap ik niet waarom de wolven Sherco niet eerder hebben gegeten.

Trouwens:
Citaat:
Ik weet wat ik zelf ben, dus ik vermoed dat dit inderdaad een reverse reverse reverse actie is, aangezien ook Kopmuntkip en Heksjuh verdacht worden, en daarvan weet iedereen nu dat ze onschuldige dorpelingen zijn... Ik denk dus dat de wolven helemaal niet genoemd zijn, om er geen aandacht op te vestigen.
Dit zei Sherco naar aanvang van het Amuse lijstje. Hiermee haalt ze dus in feite de verdenking van Flowtje af. Stel dat Flowtje wolf is, dan kan ze hierdoor wel een reden hebben Sherco om te leggen.

Hmm nog maar even een nachtje over slapen. Lisaaah vind ik ook nog steeds verdacht. Dat ze niet zeker wist wie of wat er in zat... mja... Ok misschien geen super argument, maar voor nu weet ik het ook ff niet.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 17-07-2008, 23:27
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik verdenk lisaaah ook nog steeds eigenlijk. Ik blijf waarschijnlijk lekker trouw op haar stemmen. Ik weet niet zo goed wat ik van flowtje moet denken, kan heel goed een aantal keer reverse zijn
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 18-07-2008, 07:42
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Nou mooi, Sherco heeft vrij weinig gezegd behalve constant op mij te stemmen.

Ik denk er nog even over na op wie ik stem. Lisaaah vind ik overigens niet zo heel verdacht, aangezien ze het de vorige spel als weerwolf toch wel anders deed. Of ze heeft haar speltactiek veranderd.
__________________
Wark!
Oud 18-07-2008, 08:08
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Awww, helaasch. Hup dorpelingen!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 18-07-2008, 08:41
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Ik denk echt dat Amuse geen reverse reverse tactieken zou gebruiken en daarom gaat mijn stem vanavond naar Daboman. Hij is inderdaad erg voorzichtig en het zou me niet verbazen als hij daar een reden toe heeft.

Daboman
- Azaelia
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 18-07-2008, 09:20
Verwijderd
Het valt me wel op dat Azaelia steeds op een speler stemt die niet echt in de schijnwerpers staat, en dan ook als enige. En verder ook geen uitgebreide toelichting daarop. Vorige ronde Röps, nu Dabo. Ik weet alleen niet of dat een goed of slecht teken is. (ziener/heks/gewoon alto )
Ik ga denk ik voor Flowtje. Of Krynn. Hangt er ook een beetje vanaf wat de rest doet, ik wil als het even kan één van die twee ophangen, kijken of mijn theorieen klopten enzo.
Oud 18-07-2008, 09:25
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
stomme wolven, een beetje sherco opvreten
mkay, ga het topic weer eens doorlezen...
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 18-07-2008, 09:39
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Sowieso ben ik een beetje alto, maar op zich niet in het spel.
Röps was meer om hem uit te dagen meer te posten en ik verder weinig verdenkingen had waar ik iets mee kon en toch wist dat ik daar mee op zou vallen. Röps zelf zou daarop reageren en verder dacht ik ook absoluut niet dat er bij Röps de kans inzat dat hij echt dood zou gaan. Als die kans er wel in had gezeten had ik dat niet gedaan want Röps staat laag op mijn verdachtenlijst. Maar hij komt meestal wel met betere theorieën. Ik was niet zeker over Amuse na de dood van KMK, en dan stem ik liever niet met de meute mee.

Daboman, ben ik bijna overtuigd van. Ik heb eerder al gezegd dat ik Amuse dacht niet reverse reverse te verdenken. Daar blijf ik nog steeds bij. Nu Sherco dood is, denk ik dat het een tactische dood is geweest om Dabo of the hook te halen, en zijn stijl is echt voorzichtiger dan normaal.
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 18-07-2008, 09:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
weet je... Azaelia klinkt overtuigd van dr zaakje...
maar ik vind het risky om Dabo op te hangen. ik heb onderbuikgevoelens bij Dabo maar zowel positief (miss. heeft hij wel een goede functie) als negatief.... vind het erg lastig.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 18-07-2008, 09:49
Verwijderd
Hm ik zit nu vooral met mijn hoofdverdachten Krynn en Flowtje in mijn hoofd. Het punt is, dat ik niet denk dat ze allebei wolf zijn, maar 1 van de twee. En ik kan niet kiezen welke.
Dabo, Lisaaah, Röps (en anderen) staan meer op de misschienverdachtlijst, dus die bewaar ik liever voor wanhopiger tijden.
Oud 18-07-2008, 09:51
Verwijderd
En Missytwink heeft nog steeds geen enkele inhoudelijke post in dit topic geplaatst. Die wil ik wel ophangen uit wraak
Oud 18-07-2008, 09:55
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
@ Katje misschien hebben ze er een goede reden voor, maar bepaald nuttig zijn ze niet nee.

Maar stel, dat we Dabo ophangen. hij is onschuldig (of zelfs een goeie). Dabo verdacht Lisa en Azaelia heeft heel sterke verdenkingen naar Dabo. Dan zijn dat meteen twee verdachten. Dan wellicht Flowtje nog als overgebleven slechterik waar ik mn verdenkingen op heb. Maar hee, ik moet ff wat doen en daarna ga ik écht dit topic doorlezen.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 18-07-2008, 10:22
geen punt :|
Avatar van geen punt :|
geen punt :| is offline
Citaat:
En Missytwink heeft nog steeds geen enkele inhoudelijke post in dit topic geplaatst. Die wil ik wel ophangen uit wraak
Eensch. En Orsino is me ook te stil. En in dat geval vind ik Orsino verdachter (door haar n00bige posts op dag 1) dan Missy/Twink.

En Azaelia vind ik nu ook een beetje raar posten. Ze gooit als eerst een naam uit het niets en peilt schijnbaar de reacties. Ze zegt van mij uitgebreidere theorieen gewend te zijn, maar die ben ik van haar ook. De reden om Daboman verdacht te vinden is niet heel sterk en is al eerder aangedragen en bediscussieerd. Volgens mij zijn er wel duidelijkere aanwijzingen richting Flowtje, Lisa en in mindere mate Krynn. In dat opzicht begin ik dus bij haar ook wel te twijfelen.

Voor nu ligt Flowtje voor mij het meest voor de hand, Lisa vind ik ook verdacht en Orsino is te stil. Mijn stem gaat naar één van deze 3. Als ik kans zie neem ik voor de deadline nog even wat oude posts door.
__________________
men die geen punten kommas en andere leestekens gebruikt hoeft, zich niet druk te maken om interpunctie
Oud 18-07-2008, 10:22
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
En twink heeft nog steeds geen enkele inhoudelijke post in dit topic geplaatst. Die wil ik wel ophangen uit wraak
En dit verrast je omdat?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #49
Lethe
500 13-07-2008 20:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.