Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2011, 01:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo!

Mijn moeder zit de laatste tijd een beetje in een dip en wil wat leuks doen met mijn vader. Ze hebben helaas weinig tot niks gemeen. Mijn moeder vindt alles wel leuk, mijn vader houdt niet van lopen, fietsen, zwemmen, eigenlijk bewegen in het algemeen. Dus beurzen en dat soort dingen zijn geen goed idee. Ook valt hij snel in slaap, dus een toneelvoorstelling oid is ook niks.

Uit eten is wel een optie, maar Japans, Italiaans en hippievoer (vegarestaurantjes enzo) niet, dat moet mijn vader niet.
En ze hebben zelfs een keer krokodil gegeten, dus vreemd eten is ook niet meer origineel.

Als iemand een idee heeft wat deze mensen in godsnaam moeten doen, een dagje, weekendje of alleen een avondje, help me dan uit de brand!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2011, 18:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat is jullie budget? Is een dagje sauna misschien iets? Of lekker ergens high tea-en wokken of sushi eten ofzo? Voor een weekendje heb je leuke arrangementen bij bijvoorbeeld Bilderberg heb je een special waarbij je voor weinig geld toch in een luxe hotel in een mooie omgeving kan zitten. Wij hebben dat in mei met de (schoon)familie gedaan en dat was echt heel erg leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 19:50
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Jouw moeder is dus (zo te lezen) overal wel voor in, maar jouw vader is iets moeilijker.. Wat voor man is 't? Wat voor baan, hobby's, interesses, dagelijkse bezigheden heeft ie?
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 00:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Daantje: Sauna vindt mijn vader niks (en dat snap ik wel, hij weegt 120 kilo en heeft het altijd warm). High tea en sushi is voor hippies en/of vrouwen. Bilderberg ga ik even bekijken is er daar in de omgeving nog iets te doen?

AZN: Mijn vader is lastig ja hij heeft geen baan op het moment, maar zit al zijn hele leven in de horeca (cafés). Zijn dag bestaat voornamelijk uit tv kijken, computeren, eten, slapen, snoepen, roken, nog meer tv en nog meer slapen (vooral op de bank ). Hij gaat wel eens golfen of naar de kroeg, maar hij zal niet met mijn moeder gaan golfen ofzo
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 06:53
Verwijderd
En gewoon een weekendje weg via vakantieveilingen ofzo? Dan kunnen je ouders verder uitzoeken wat ze daar doen.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 10:33
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hm ik wist niet dat weekendjes daar ook bij zaten. Ze zijn namelijk een jaar of 2 terug een week naar Wenen geweest en voor zoiets wil mijn vader dan weer wel lopen
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 12:06
Verwijderd
Je hebt heel veel van die veilingsites voor heel veel dingen. Ook voor workshops oid. Gewoon even googelen en kijken of er wat tussen zit!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 17:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij Bilderberg heb je verschillende hotels. Wij zijn toen in Wolfheze geweest (Buunderkamp, volgens mij zijn er twee in Wolfheze). Daar kon je erg leuk wandelen en fietsen maar als je vader dat niets vind kan je bijvoorbeeld ook naar het Airborne museum in Oosterbeek, daar zijn we ook geweest en dat was ook erg leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 21:56
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Je kunt ook 'n Bongo-cadeaubon of 'n Cadeaubox geven, dan kunnen ze samen uit 'n bepaald aantal uitjes kiezen ;-).
__________________
En dat meen ik!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 22:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb even met mijn moeder gekletst een weekend zou lastig kunnen zijn, want mijn vader werkt op zaterdag (maar dan werkt hij voor de beste vriendin van mijn moeder, dus het zou nog best kunnen ). Afgezien daarvan zag ze een weekendje weg wel zitten ('maar wat moeten we daar dan weer doen, is dat niet allemaal wellness zooi?') dus dat ga ik morgen even allemaal voor haar uitzoeken.
Golfen was geen optie, omdat je blijkbaar eerst les moet krijgen, midgetgolf was het volgende plan en dat was dan weer wel een leuk idee

Die cadeaubonnen zal ik me morgen dan gelijk ook in verdiepen eens kijken wat voor uitjes dat zijn, misschien is het wel iets waar ik niet aan denk.

Jullie zijn tot nu toe al een goede hulp geweest maar meer ideeën zijn natuurlijk altijd welkom.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 12:45
Souris
Avatar van Souris
Souris is offline
ga naar zuidlimburg ofzo dan kan je meerdere opties doen.
hotelletje boeken en verder de omgeving verkennen.
of je rijdt ff naar duitsland of belgie
__________________
Wat voelt een vlinder in zn buik als hij verliefd is?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 16:02
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Misschien een cruise naar newcastle. Eerst een overnachting op een boot, dan een dagje newcastle (bijv. in een sight seeing bus, hoef je ook niet te lopen ) en dan weer een overnachting op de boot terug naar NL. Kost weinig tijd maar je bent wel even weg
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 19:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder vond de cruise een goed idee, maar dat is redelijk lastig te plannen (mijn vader werkt zaterdag- en dinsdagavond). Ze zit nu, na aandringen van mij, op vakantieveilingen te kijken en volgens mij heeft ze wat gevonden
Met citaat reageren
Oud 28-09-2011, 14:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, ze gaan in november naar een dansding via vakantieveilingen.

Bedankt voor alle tips!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik ben Turks en verliefd op een Nederlandse jongen
Inez-Yalciner21
18 19-10-2013 00:57
De Kantine ideen
jannick16
5 09-01-2010 23:47
Psychologie Het grote lucht je hart topic #54
darkfairy
485 30-03-2006 20:29
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23
Algemene schoolzaken *kiezen voor je opleiding....*
Janet
7 01-12-2002 15:37
De Kantine licht donker heeft iemand misschien leuke ideen II
smilegirl
8 18-08-2002 18:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:42.