Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-12-2011, 19:04
Lisanne1234
Lisanne1234 is offline
Ik ben op zoek naar een leuke vakantie voor jongeren van 17 jaar. We willen graag uitgaansmogelijkheden, maar niet zo'n camping waar alleen maar gezopen wordt en heel veel overlast is enzo En ook het liefst in nederland, maar belgië mag ook
Weet iemand iets? We wilden eerst naar camping appelhof of terpstra op terschelling gaan, maar dat lijkt ons toch iets te extreem..
Het probleem met andere campings is dat ze geen jongeren toelaten
Dus als iemand een leuk idee heeft, geef het dan maar eventjes door Alvast bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-12-2011, 17:34
galaxy007
galaxy007 is offline
Misschien heb je hier wat aan? http://reizen-en-recreatie.infonu.nl...nvakantie.html
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 10:30
Verwijderd
Camping Cnossen op Terschelling laat ook jongeren toe, en is een stuk minder extreem dan Appelhof en Terpstra. Misschien een idee? http://www.campingcnossen.nl/
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 14:56
Verwijderd
Terschelling, extreem. I got it?
Met citaat reageren
Oud 24-12-2011, 20:54
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Terschelling, extreem. I got it?
Mja, je zou het niet verwachten, maar het is zo.
Daar gaan allerlei provincialen naartoe, die voor het eerst weg mogen van de (heftig gristelijke) ouders. Als gevolg daarvan lijkt, op de Appelhof in ieder geval, het voornaamste tijdverdrijf te bestaan uit comazuipen, af en toe afgewisseld met krikken met een wildvreemde of wat vandalisme.

Dus als dat niet je idee van lol is, heb je niets te zoeken op die camping, dus wat Disturbedangel zei is zeker relevant.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Mja, je zou het niet verwachten, maar het is zo.
Daar gaan allerlei provincialen naartoe, die voor het eerst weg mogen van de (heftig gristelijke) ouders. Als gevolg daarvan lijkt, op de Appelhof in ieder geval, het voornaamste tijdverdrijf te bestaan uit comazuipen, af en toe afgewisseld met krikken met een wildvreemde of wat vandalisme.

Dus als dat niet je idee van lol is, heb je niets te zoeken op die camping, dus wat Disturbedangel zei is zeker relevant.
Daarvoor kom ik dus . Uit de achterhoek heh
Met citaat reageren
Oud 26-01-2012, 18:04
xPien
Avatar van xPien
xPien is offline
vorig jaar ben ik naar een camping geweest in zandvoort aan zee, ik weet alleen niet meer hoe het heet :$ het was echt niet duur! alleen moet je wel een eigen tent meenemen en als je de straat overstak, dan was je al op het strand! echt super leuk en ze laten er jongeren toe, die worden bij elkaar gezet, en het is best wel schoon enzo .. als ik de naam weet dan post ik het hier !
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 20:17
Jongenwild
Jongenwild is offline
Renesse in Zeeland is ook superleuk voor jongeren! Ik was er vorig jaar. Rustige accommodaties genoeg. En heel gezellig uitgaan. Lees hier maar es meer informatie http://www.travelmap.nl/nederland/renesse
John
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben op zoek naar een leuke vakantie voor jongeren van 17 jaar. We willen graag uitgaansmogelijkheden, maar niet zo'n camping waar alleen maar gezopen wordt en heel veel overlast is enzo En ook het liefst in nederland, maar belgië mag ook
Weet iemand iets? We wilden eerst naar camping appelhof of terpstra op terschelling gaan, maar dat lijkt ons toch iets te extreem..
Het probleem met andere campings is dat ze geen jongeren toelaten
Dus als iemand een leuk idee heeft, geef het dan maar eventjes door Alvast bedankt!!
Camping Dennenoord, in Ommen ofzo haha. 84 euro p.p per week. Lijkt me wel een chille jongerencamping, ga er heen van de zomer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie http://www.dumpjeschatje.nl
Verwijderd
55 08-03-2005 08:00
De Kantine Jongerenvakanties
crasht
15 25-01-2003 19:25
Werk, Geld & Recht Werk voor na je examens/vakantiebaantjes?
*Sneeuwmuts*
5 23-01-2003 15:18
De Kantine weet je al waarnaartoe je op vakantie gaat?
BrunetJuh
77 15-10-2002 15:22
De Kantine Vinea
saartje
17 01-06-2002 06:46
Algemene schoolzaken Een jaar naar buitenland!!! :eek:
heeero
31 03-02-2002 17:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22.