Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-02-2012, 19:18
Nelus456
Nelus456 is offline
Hallo, ik ben 14 en zit sinds deze week in de c1. Het probleem is dat het bij dit team verplicht is om te douchen na trainen en wedstrijd. Nu kan ik dus niet meer thuis douche maar moet et op de club. ik denk niet dat ik dat durf want aan de onderbroeken van mijn teamgenoten te zien hebben ze een veel grotere dan ik. Wie heeft er adviezen, want ik durf het echt niet omdat ze me gaan uitlachen.

Niels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-02-2012, 19:33
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Je kunt een strakke zwembroek dragen onder je sportkleding, zodat je niet geheel naakt bent onder de douche? En verder - de grootte van de slappe penis zegt nagenoeg niks over de grootte in stijve toestand (welke er toch echt meer toe doet), en ik neem aan dat als je met je teamgenoten aan het douchen bent, je niet stijf bent. Zo wel - so be it. Die jongens zijn allemaal onzeker joh.
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 19:37
Nelus456
Nelus456 is offline
Citaat:
Je kunt een strakke zwembroek dragen onder je sportkleding, zodat je niet geheel naakt bent onder de douche? En verder - de grootte van de slappe penis zegt nagenoeg niks over de grootte in stijve toestand (welke er toch echt meer toe doet), en ik neem aan dat als je met je teamgenoten aan het douchen bent, je niet stijf bent. Zo wel - so be it. Die jongens zijn allemaal onzeker joh.
Na, met zwembroek aan val ik juist op, want ze zijn allemala naakt.....
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 19:50
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Tenzij je van plan was seks te hebben onder die douche, verplaats ik 'm tóch even naar vrije tijd, omdat het daar o.a. over sportgebeuren gaat.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 21:38
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Normaal gezien wordt er niet naar mekaars geslachtsdelen gekeken, maak je maar geen zorgen
Met citaat reageren
Oud 29-02-2012, 22:10
Verwijderd
Jawel, er wordt wel naar geslachtsdelen gekeken, maar geen enkele jongen - uitzonderingen daargelaten - zal dat toegeven.

on topic: maak je geen zorgen, onder de douche zie je allerlei vormen en formaten, de jouwe zal daar echt niet bij opvallen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 12:01
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
draai je om met je geval richting de muur, neem handdoek mee en als je klaar bent draai je om en doe je je handdoek om klaar
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 12:26
Verwijderd
Niet zeiken maar douchen
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 13:27
Nelus456
Nelus456 is offline
Citaat:
draai je om met je geval richting de muur, neem handdoek mee en als je klaar bent draai je om en doe je je handdoek om klaar
bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 16:45
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
en als het allemaal echt niet gaat.... niemand kan jou dwingen daar te douchen, maar de kans dat ze je dan gaan uitschelden als je het niet doet is vrij groot.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2012, 18:11
Verwijderd
Ze lachen je niet uit als je een kleine(re) hebt. Als ze dat wel doen zit je in een kutteam en zou ik de eerste de beste die je 't ziet/hoort doen een gebroken neus slaan.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 15:13
labrador123
labrador123 is offline
toen ik op voetbal zat moesten wij ook verplicht douchen en toen hadden ik en een vriend een spel bedacht eerst strippoker en daarna als je naakt was met rukken enzo het hele team wou wel mee doen en we deden het en daarna ging iedereen gewoon douchen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 20:01
Rainbowsheep
Avatar van Rainbowsheep
Rainbowsheep is offline
Citaat:
toen ik op voetbal zat moesten wij ook verplicht douchen en toen hadden ik en een vriend een spel bedacht eerst strippoker en daarna als je naakt was met rukken enzo het hele team wou wel mee doen en we deden het en daarna ging iedereen gewoon douchen
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 21:33
Verwijderd
Citaat:
toen ik op voetbal zat moesten wij ook verplicht douchen en toen hadden ik en een vriend een spel bedacht eerst strippoker en daarna als je naakt was met rukken enzo het hele team wou wel mee doen en we deden het en daarna ging iedereen gewoon douchen
hahaha ja als ze mee willen doen aan strippoker en 'gezellig' aftrekken met z'n allen, vinden ze het geen probleem om gezamenlijk te douchen nee neem ik aan
Met citaat reageren
Oud 02-03-2012, 23:29
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
raar verhaal
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Vrije tijd Voetbal
Frondish
17 21-09-2003 17:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:04.