Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2012, 13:28
Verwijderd
wie kent de Dougie dans you know van Teach me how to dougie ??
ik wil dit zo graag leren dus ben ik op youtube lopen zoeken naar clipjes hoe je de dans kan leren maar ik kan het nog steeds niet weet iemand hoe ik dit snel kan leren zonder dat ik ervoor moet betalen??
alvast bedankt voor jullie hulp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2012, 13:54
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Eh, Dansen op Papier is voor gedichten. Ik verplaats je wel naar Vrije Tijd.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:00
Verwijderd
Citaat:
Eh, Dansen op Papier is voor gedichten. Ik verplaats je wel naar Vrije Tijd.
hahahahah sorry ik zag dansen en heb er meteen opgeklinkt
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:13
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
omdat ik al ergens op het forum gelezen meen te hebben dat je fan bent van JB (toch?), hier de 'uitleg' van je idool himself



EDIT: vanaf 3:22
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:14
Verwijderd
Citaat:
omdat ik al ergens op het forum gelezen meen te hebben dat je fan bent van JB (toch?), hier de 'uitleg' van je idool himself

[filmpje]
Dank je (L) (L) OMG!!! hij is zo knap!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:23
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Je weet dat ie bezet is he , dat snap ik eigenlijk niet aan al die beliebers, hoe ze nou zo verliefd kunnen worden op JB, terwijl hij een vriendin heeft. Zijn jullie allemaal niet stik jaloers?
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Je weet dat ie bezet is he , dat snap ik eigenlijk niet aan al die beliebers, hoe ze nou zo verliefd kunnen worden op JB, terwijl hij een vriendin heeft. Zijn jullie allemaal niet stik jaloers?
hihihi nee ben niet jaloers ben juist blij voor hem dat hij selena gomez heet want hij is gelukkig met haar en als hij gelukkig is ben ik dat ook
en kwee nie wrm ik verleifd op hem ben ik denk nou ja dat ik hem gwn super leuk vind dat kan toch?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:27
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
hihihi nee ben niet jaloers ben juist blij voor hem dat hij selena gomez heet want hij is gelukkig met haar en als hij gelukkig is ben ik dat ook
en kwee nie wrm ik verleifd op hem ben ik denk nou ja dat ik hem gwn super leuk vind dat kan toch?
dat kan, maar buiten zijn muziek en filmpjes om ken je hem niet, je hebt hem nooit gesproken etc, en hij is nogal onbereikbaar, dus waarom geef je het niet gewoon op?
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 14:30
Verwijderd
Citaat:
dat kan, maar buiten zijn muziek en filmpjes om ken je hem niet, je hebt hem nooit gesproken etc, en hij is nogal onbereikbaar, dus waarom geef je het niet gewoon op?
als je verliefd ben op iemand en je weet je krijgt em toch nooit dan kan je er echt niet aan doen de gevoelens die ik heb voor hem blijft al weet ik dat ik hem maybe nooit ga zien (Never Say Never) toch blijf ik van hem houden ik ben gwn eemaal verliefd op en verliefdheid kan je niet opgeven
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Dit of dat??
Verwijderd
500 17-05-2012 15:06
Muziek Favoriete nummers van het moment
Eric1995
54 23-04-2012 20:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.