Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-09-2014, 14:42
Ron48Fotograaf
Ron48Fotograaf is offline
Ik open dit topic even, omdat er momenteel via chatboxen etc ontelbare fotografen rondhangen die gratis fotoshoots aanbieden. Op zich is daar niets mis mee, als je je maar houd aan de volgende zaken:

Ga nooit bij iemands woonhuis binnen

Spreek af op neutraal terrein

Ga desnoods niet alleen. Neem iemand mee als je dat prettiger wilt

Laat je foto's nooit meenemen door de fotograaf

Spreek vooraf af dat je de foto's meteen op de setting wilt meenemen.

Spreek vooraf duidelijk af wat je wilt en belangrijker, wat je absoluut niet wilt. Als je erotisch poseert, laat dan je foto's NOOIT meenemen door de fotograaf (1)

Wanneer een fotoshoot gratis wordt aangeboden, geef dan altijd bijv een onkostenvergoeding zodat je weet dat je geen tegenprestaties hoeft aan te bieden

(1) Wanneer je je foto's laat meenemen, weet je nooit wat er tussentijds gebeurd. Erotisch of naakt poseren is feitelijk niet erg, maar je moet je foto's meteen opeisen. Er zijn in het verleden wel eens shoots verkocht aan mannenbladen in het Oostbloklanden. Daar komt een model zelf nooit achter, maar je staat er wel in!

Heb je vragen? Stel ze gerust!

Ron
Advertentie
Oud 04-09-2014, 16:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goede adviezen maar dit topic heeft zo weinig discussiewaarde. Dit topic gaat dicht. Als je een vraagstelling wil toevoegen, kan je contact met me opnemen, dan heroverweeg ik mijn beslissing.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.