Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2014, 09:08
ruben25071995
ruben25071995 is offline
Ik, Ruben Pijnenburg ben als 3de jaars student van de opleiding SPECO-CE Sport & marketing/Management stage aan het lopen bij Ambaum BrandMakers. Hier doe ik onderzoek naar een nog bijna onbekende sport in Nederland, namelijk tchoukball. Aan het einde van mijn stageperiode moet ik een advies uitbrengen aan Ambaum BrandMakers hoe ze tchoukball het beste kunnen introduceren en moeten positioneren in Nederland. Ik zou graag van jou willen weten hoe jij over verschillende zaken denkt. Dit zodat ik een mooi advies kan uitbrengen aan mijn stagebedrijf.
Het invullen van deze enquête zal ongeveer 5 minuten duren. De enquête wordt volledig anoniem afgenomen. Alvast bedankt voor u medewerking.

Link naar enquête:
https://docs.google.com/forms/d/1Y6M...t_PTE/viewform
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-10-2014, 09:19
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind je enquete beter op Vrije Tijd passen omdat het over sport gaat Ik verplaats je topic daarheen

Ik heb je enquete ingevuld maar het lijkt me goed dat je kort uitlegd wat het is als je vraagt of mensen het kennen. Sommige mensen kennen het misschien wel van de gymlessen maar niet bij naam. Ik had het zelf niet direct herkent met deze schrijfwijze.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2014, 17:09
brands
Avatar van brands
brands is offline
Ingevuld!

Benieuwd wat er uit komt! Succes met je verdere stage
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.