Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2003, 11:21
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
damn it.....en ik dacht het nog wel goed te weten...

MAAR: ik had iig de verliezer goed
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2003, 13:55
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
*danstt* Ik had gelijk, ik had gelijk! *danst*

Elise was mijn allereerste mol, ik ben wel een paar keer min of meer 'overgestapt' omdat ik twijfelde, maar bij Elise voelde ik het al voordat het programma begonnen was... heel vreemd.

Maar ik voel me ook wel winnaar!

De aanwijzing met de handschoenen was me opgevallen, maar iedereen zei; "Er hebben wel meer mensen zulke handschoenen." Maar ik had lekker toch gelijk!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 14:26
Verwijderd
Jammer.. maar ik blijf erbij, er was geen echt gegronde aanwijzing voor.. Ron was minstens net zo verdacht en heeft Elise erg vaak in de kaart gespeeld. Elise zat me wel altijd dwars, maar ja, als ik voor iemand ga ga ik ook voor iemand, ik hou niet van tussentijds geswitch. Wel leuk dat Ron gewonnen heeft.
Oh en dat Für Elise, ik hoor het nog steeds niet hoor.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 14:38
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
ELISE!!!

In aflevering 1 was mijn mol Louis, daarna Elise.
Daarna heb ik een paar weken op Patricia gezeten. Ook heb ik nog een halve aflevering Astrid verdacht. Toen die er alle twee uitgingen, ben ik op Ron gaan zitten, tot gisteren de bekendmaking kwam!

Net als vorig jaar zat ik er weer helemaal naast.
Wat heeft Elise het ongelofelijk knap gespeeld!! Echt te gek!

Ik vind het tof dat Ron dan toch gewonnen heeft
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 14:44
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Anneee schreef op 25-05-2003 @ 14:55:
De aanwijzing met de handschoenen was me opgevallen, maar iedereen zei; "Er hebben wel meer mensen zulke handschoenen." Maar ik had lekker toch gelijk!
Dat met die handschoen vond ik wel een duidelijke aanwijzing, stom dat ik daar gewoon niet op gelet heb .
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 14:57
oeski
Avatar van oeski
oeski is offline
Vonden jullie Elise een goede mol?
Ik eigenlijk niet. Het is best wel logisch dat niet veel mensen haar verdachtten, want ze heeft ook niet echt mollig gedaan zeg maar.
Ze stuurde mensen een beetje, maar verder niet echt.
Vorige aflevering vond ik George veel beter, die gooide zelf ook gewoon geld weg. Nee, ik vind niet dat ze echt veel mollenstreken heeft uitgehaald.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:14
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Oeh yeah, mijn hele voorspelling was goed
Gelukkig, mijn eer is gered
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:37
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
oeski schreef op 25-05-2003 @ 15:57:
Vonden jullie Elise een goede mol?
Ik eigenlijk niet. Het is best wel logisch dat niet veel mensen haar verdachtten, want ze heeft ook niet echt mollig gedaan zeg maar.
Ze stuurde mensen een beetje, maar verder niet echt.
Vorige aflevering vond ik George veel beter, die gooide zelf ook gewoon geld weg. Nee, ik vind niet dat ze echt veel mollenstreken heeft uitgehaald.
Ja ze was wel degelijk een goede mol. De groep (lees Ferdi) maakte zoveel fouten dat daar de aandacht op ging. Elise profiteerde daarvan en maakte kleine foutjes. Ze dekte zich in in het feit dat anderen fouten maakte. Ze speelde ook zeer overtuigend de rol van dom, naïef meisje
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:45
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 25-05-2003 @ 16:37:
Ja ze was wel degelijk een goede mol. De groep (lees Ferdi) maakte zoveel fouten dat daar de aandacht op ging. Elise profiteerde daarvan en maakte kleine foutjes. Ze dekte zich in in het feit dat anderen fouten maakte. Ze speelde ook zeer overtuigend de rol van dom, naïef meisje
Mee eens!
Ze leek zo onschuldig... ik was ervan overtuigd dat ze niet acteerde toen ze werd neergeschoten door Ron, die het koffertje pakte... wel dus. Ze liet het dus expres doen...
En dan het pact met Ferdi...
Ze heeft heel wat kleine, sluwe, onschuldig lijkende acties gedaan...
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 15:48
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Er zijn gewoon meerdere manier om de mol te zijn en om het spel te spelen. Elise heeft een manier gekozen en die heeft ze goec gedaan.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 16:23
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Shit... Ron is niet de Mol... maar Elise (de persoon die de hele tijd op de allerlaagste plaats in mijn Mollenlijstje heeft gestaan)! Ik heb er de hele tijd dus vet naast gezeten! *slaat zichzelf voor 't hoofd en kruipt beschaamd in een donker hoekje*

Ik vond het trouwens hartstikke kut dat Ron de pot had gewonnen en niet Chandrika! Het had andersom moeten zijn! Aaaargh!

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 18:29
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Ripper schreef op 25-05-2003 @ 17:23:
Shit... Ron is niet de Mol... maar Elise (de persoon die de hele tijd op de allerlaagste plaats in mijn Mollenlijstje heeft gestaan)! Ik heb er de hele tijd dus vet naast gezeten! *slaat zichzelf voor 't hoofd en kruipt beschaamd in een donker hoekje*
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 13:38
BillyFish
Avatar van BillyFish
BillyFish is offline
Chandrika blijft iig de beste nep-mol ooit
En Ik vond Elise een geweldige mol! echt een hele leuke act, die van het naïve meisje met goedbedoelde suffe inzet.
George heeft zich alleen wel SUPER versproken in zijn interview op schiffers.fm! hij had het de hele tijd over "ik zal niet vertellen wei de mol is, maar ZE doet het goed hoor!"...

En ik las op het widm.com forum dat Henk Jan Smits op RTL Boulevard Elise al aanwees als mol voordat de serie was begonnen....

er komt waarschijnlijk volgend jaar geen mol, maar weer in 2005. is op zich beter dan niets, maar toch lang wachten *bijt nagels*
...

Zet nog wel eventjes je stem op het widm.com forum voor een nieuw seizoen mol. Stem voor Wie is de mol 5!
__________________
Wanna see my impression of Ghandi? Well if he was really pissed-off
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 13:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
2005 Dat word wel heel erg lang wachten
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 15:31
Verwijderd
Citaat:
BillyFish schreef op 26-05-2003 @ 14:38:
Chandrika blijft iig de beste nep-mol ooit
[/URL]
Vind je? Ik vind dat ze geen reet heeft uitgevoerd en gelukkig heeft ze ook niet gewonnen. Ze zal best aardig zijn, maar ik heb haar de hele serie door alleen maar gezien omdat Ferdi en Patricia haar zo verdachten, anders was ze me echt niet opgevallen.

Ron is en blijft de mol
Met citaat reageren
Oud 26-05-2003, 19:06
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
Citaat:
Ripper schreef op 25-05-2003 @ 17:23:
Shit... Ron is niet de Mol... maar Elise (de persoon die de hele tijd op de allerlaagste plaats in mijn Mollenlijstje heeft gestaan)! Ik heb er de hele tijd dus vet naast gezeten! *slaat zichzelf voor 't hoofd en kruipt beschaamd in een donker hoekje*

*kruipt erbij*

mn pa ging zoooooo lachen, ik de hele tijd met mn 'ron is de mol!'
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 27-05-2003, 09:13
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Help! Wie weet waar ik de muziek kan vinden die gebruikt is bij Wie is de Mol en vooral de muziek uit de finale (als Ron, Chandrika en Elise aan komen lopen)? Die is zoooo gaaaaf!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 08:49
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
De titel is New York City, geschreven door Craig Armstrong voor de film The Bone Collector uit 1999. De muziek gebruikt tijdens de aftiteling van WIDM2003 is de 'klassieke' uitvoering van bovenstaand liedje. In WIDM2002 werd nog dezelfde versie gebruikt als die in de film The Bone Collector.

Als je nog meer titels van liedjes gebruikt in WIDM wilt weten, kijk dan hier:

http://lcg-www.uia.ac.be/~erikt/demol/nl2003mu.html
Met citaat reageren
Oud 29-05-2003, 09:34
Verwijderd
Had ik het even fout Ik zat vanaf het begin tot 'ie eruit ging op Ferdi en toen op Ron. Ach, dat is het bewijs dat het een goede Mol was! Ik vond vooral die aanwijzing van de tijden bij het blinddoekspel erg goed bedacht. Hulde aan de AVRO!
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 15:57
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 29-05-2003 @ 09:49:
De titel is New York City, geschreven door Craig Armstrong voor de film The Bone Collector uit 1999. De muziek gebruikt tijdens de aftiteling van WIDM2003 is de 'klassieke' uitvoering van bovenstaand liedje. In WIDM2002 werd nog dezelfde versie gebruikt als die in de film The Bone Collector.

Als je nog meer titels van liedjes gebruikt in WIDM wilt weten, kijk dan hier:

http://lcg-www.uia.ac.be/~erikt/demol/nl2003mu.html
was dit wat je zocht Anneee?
Met citaat reageren
Oud 01-06-2003, 21:03
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 01-06-2003 @ 16:57:
was dit wat je zocht Anneee?
Bedankt!
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 02-06-2003, 13:54
Verwijderd
ik dus zowat gewed dat ron de mol was, is elise de mol.
ze deed het erg goed hoor, maar ron heeft het als (niet)mol beter gedaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Wie is de Mol? 2013
Martiño
229 08-03-2013 21:12
De Kantine Wie Is De Mol? #1
DeMol
23 21-02-2013 19:23
De Kantine Wie is de mol? #2.1
Biertank 52
4 19-04-2009 22:42
De Kantine Wie is de mol?
Verwijderd
500 22-02-2009 22:33
De Kantine [spel]Wie is de mol?
Verwijderd
122 30-01-2009 13:07
Films, TV & Radio [POOL] Wie Is De Mol?
geen punt.
426 18-03-2005 14:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57.