Oud 23-01-2002, 11:42
yasmine@@@
yasmine@@@ is offline
Mn vriend en ik hebben al bijna 2 jaar en nu wil ik hem met valentijnsdag een bos rode rozen op zn werk laten bezorgen. Maar ik weet niet of hij dat wel leuk vindt want hij werkt met allemaal jongens enzo.

Zouden jullie het leuk vinden om rozen te krijgen van je vriendin ( voor de jongens)?
Ik weet t namelijk echt niet of ie het leuk vind!
__________________
yasmine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-01-2002, 11:45
Piccola
Piccola is offline
Ik, als meisje, vind het super om een bos rozen te krijgen!!! Maar of ik het aan mijn vriend zou geven?! Denk het niet! Vinden jongens bloemen krijgen wel leuk?!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 11:49
FB
Avatar van FB
FB is offline
Ik weet niet of ik namens alle jongens spreek, maar ik zou het wel leuk vinden ja

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:02
Verwijderd
Ik in ieder geval wel, maar ik ben ook een onverbeterlijke romanticus.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:04
stormpie
stormpie is offline
Yepz doen,

Als je al 2 jaar heb, dan schaamt tie zich niet voor je.. Dus dan weten al zijn collega's van je af.. Dus het is juist heel lief als je dat doet..

Hij zal vast wel opmerkingen krijgen van collega's maarja, dat maakt niet uit... want het gaat om hem en niet om hun..

DOEN !! (Ik zou het leuk vinden)
__________________
Doe nix, wat ik ook niet zo doen!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:36
NY152
NY152 is offline
Zeker doen de meeste op zijn werk zullen er wel om laggen maar ze zijn allemaal een beetje jaloers dan hoor
__________________
Who said that love was easy to find?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 12:45
Rhinus
Rhinus is offline
Ik zou er niet aan moeten denken. Ik vind bloemen maar vervelende dingen .

Maar na 2 jaar ken je je vriend toch wel zo dat je dan weet of ie van bloemen/rozen houd. Toch?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:11
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik in ieder geval wel, maar ik ben ook een onverbeterlijke romanticus.

Ow! Wil jij dan mijn vriendje worden?! Mijn vriend is namelijk alles behalve romantisch! En ik wil zo graag romantiek!!!
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:22
Verwijderd
Ja moet je doen is echt heel leuk


Alex
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:40
Penelopeia
Penelopeia is offline
ik heb ook een keer een gigantische bos rozen thuisbezorgd gekregen... maar daar was ik op dat moment niet zo blij mee, gezien ze afkomstig waren van een jongen die gek was op mij...maar ik niet op hem...

Maargoed, ik had het wel leuk gevonden als mijn vriendje ooit zoiets gedaan had, ja..dat heeft wel wat vind ik maja, jongens houden er toch vaak een andere mening op na wat betreft die dingen enzo he...dus misschien moet je toch een een beetje sneaky bij je vriend informeren.. van 'een vriendin van me heeft voor haar vriend een verassing in petto, en dat gaat ze laten bezorgen op zijn werk..wat zou jij daarvan vinden..?' zoiets zou ik zeggen denk ik
__________________
geniet eens even
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 13:41
Zorkman
Zorkman is offline
cadeautjes krijgen is altijd leuk
rozen ook, maar zelf nog niet voorgehad
nuja, als uw lief net als ik outfreakt bij zo van die muziekdooskes moede hem zo eentjen geven, da is zooooo een prefect cadeau, anders moede nog maar ewa zoeken hé
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2002, 15:54
kizzy
kizzy is offline
mijn vriend zou het nie leuk vinden (is ook totaaaal NIET romantisch ) maar over het algemeen vinden jongens die een beetje van romantiek houden dat wel leuk denk ik!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 14:08
snowboardgirl
snowboardgirl is offline
ja, DOEN!!!!!
Het gaat ook om het gebaar, en als je daar dan n lief kaartje bij doet, bijv. 'er ligt nog 1 roos op je te wachten' en dan n stiekeme hint daarin ofzo..... ok dat slaat misschien nergens op maar ik zou t gewoon doen, niet nadenken en doen!!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 14:13
apart persoontje
apart persoontje is offline
Ik zou ok eerst ff informeren, en dan zo: ja ..... wil bloemen naar der vriend op het werk sturen voor valentijnsdag, en ze vroeg aan mij of da wel leuk is, maar ik weet eik nie..(moelijke gezicht trekken). Heb ik ok gezegd, ik zei da ik jou wel ff zou vragen, wa denk jij? vind ie da leuk?

Ik weet nie of het doorzichtig is, maar tegen valentijnsdag moet da wel kunnen denk ik
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 16:50
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Piccola schreef:
Ow! Wil jij dan mijn vriendje worden?! Mijn vriend is namelijk alles behalve romantisch! En ik wil zo graag romantiek!!!


brrr...sinds wanneer slaat men zoiets als het "leren kennen van vriendje/vriendinnetje" over?
hmz, misschien meer iets voor een appart topic eigenlijk...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 18:31
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
moenbase schreef:
"leren kennen van vriendje/vriendinnetje" over?
Wat bedoel je nou?!? Dat ik mijn vriend nog moet leren kennen?? Of vat ik het nou totaal verkeerd op!? Explain yourself plz!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 18:36
casey
casey is offline
Ik zou't nie doen.. ma jij kent je vriend het beste.. en als je weet dat ie da wel zou apreciëren dan moe't je dat doen eh.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek De Roos van Nijmegen 2008
capibara
6 09-12-2007 13:26
Verhalen & Gedichten [gedicht] de rode roos
Ambeon
9 12-02-2007 23:39
Verhalen & Gedichten [Verhaal] De zwarte roos
Evil creature
3 31-05-2005 14:14
Verhalen & Gedichten zwarte rozen om jou
dark*dizzie*
3 06-02-2005 21:50
Verhalen & Gedichten De roos
Lonely Angel
5 22-08-2004 22:45
Verhalen & Gedichten Rode rozen bloeden ook...
Secreet
4 17-09-2001 22:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40.