Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2002, 21:20
kimsje
kimsje is offline
Misschien hebben sommige mensen mijn vorige berichtje al gelezen over dat ik een jongen heeeeeel erg leuk vind (hij werkt in osdorp bij bcc!)

Mijn probleem is het volgende: IK ben al een paar x naar BCC gegaan, en heb echt vette contact gehad... als hij klanten hielp keek hij steeds richting mij, hij staat bij de stereo installaties en telkens als ik bij m in de winkel ben men en hij ziet me, kijkt ie me aan en gaat de muziek harder zetten! Vanmiddag ook, hij hielp een klant, zegt ie zo van "zal ik eerst ff gezellig een muziekje aanzetten"en keek mij aan... HET WAS EEN HET LIEDJE VAN HERO VAN MARIAH CAREY!!! EEN ZWIJMEL LIEDJE DUS! Hij hielp ons ook een x, en dat was echt vette lol, we hadden echt CONTACT gewoon...
maar mijn probleem is...
ik wil hem zo graag beter kennen.. maar hoe moet ik dat aanpakken????? Ik kan hem alleen bij BCC opzoeken.. wat moet ik doen? Op hem afstappen en zeggen "heej hallo, ik ben kimberly zin om een x wat te doen"neeeeeeej dat durf ik echt niet... en om me vriendinnen er nou op af te sturen is ook een beetje laf he?! of niet???
IK probeer steeds iets te bedenken maar dat zijn dingen waar je echt lef voor nodig heb!
en dat heb ik niet..

pleasssssssse help me, HOE KAN IK OP EEN SOEPELE MANIER IETS ZEGGEN OF DOEN ZODAT HET MISSCHIEN EEN DATE WORDT?????????

[Dit bericht is aangepast door kimsje (18-01-2002).]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2002, 00:24
1337
1337 is offline
Was jouw stereo-installatie nou niet kapot?
en je wilde m niet laten maken omdat dat zoveel geld zou kosten, hij zou m toch komen repareren of niet?
__________________
>> Jazeker de hypotheker !
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 15:52
boris godounov
boris godounov is offline
volgens mij moet je gewoon een keer vragen of ie wat leuks met je wil doen. je hebt het gevoel dat ie ook wel naar jou kijkt, en het kan heel goed dat hij zelf verlegen is en een gat in de lucht springt (gebeurde bij mij ook een keer toen een meisje dat ik heel erg leuk vond en van wie ik dacht dat ze mij niet leuk vond me belde om iets te gaan doen) als jij hem uit vraagt. En als ie je dan niet wil, dan heb je pech, maar je hebt het in elk geval geprobeerd, en je hoeft toch niet dagelijks naar de BCC, dus je wordt er ook niet de hele dag mee geconfronteerd.
__________________
ik wacht nog op inspiratie
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 15:59
vampiro
Avatar van vampiro
vampiro is offline
...dit past beter op Liefde En Relatie, dus daar zal ik hem naartoe verplaatsen
__________________
Will Your Smile Be True?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2002, 21:02
Dolphin 's Cry
Dolphin 's Cry is offline
"He joh, wanneer ga je me nu eindelijk 'ns mee uit vragen of ben je van plan het initiatief aan mij over te laten?"
__________________
Is er een leven voor de dood?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:48
kimsje
kimsje is offline
hahahahhaha tuuuuuuurlijk jongen!
Kom maar neem jij het initiatief maar hoor!



Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 20:49
kimsje
kimsje is offline
bedankt voor de reacties... maarre durf ik dat wel???
Ik denk dat ik het gewoon moet DOEN! gewoon naar binnen stappen en vragen... ZIN OM IETS LEUKS TE DOEN!!!!! en als ie nee zegt dan maak ik maar die afgang... inderdaad ik kom niet elke dag bij bcc!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 21-01-2002, 21:02
Sister Bliz
Avatar van Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Misschien vind 'tie het gewoon leuk om een beetje te flirten of ken je hem beter?
__________________
Er zijn slechts twee manieren om je leven te leven: doen alsof niets een wonder is, en doen alsof alles een wonder is. Ik geloof in de laatste manier.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 17:46
kimsje
kimsje is offline
Citaat:
Sister Bliz schreef:
Misschien vind 'tie het gewoon leuk om een beetje te flirten of ken je hem beter?

nee als ik m beter zou kenne zou ik wel op m af durven stappen he ARCH

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe moet ik beginnen te praten met Engels meisje?
Milan555
11 23-06-2013 22:56
Liefde & Relatie Hoe moet ik met haar praten?
Dr. TJ
7 06-05-2013 20:10
Seksualiteit Hoe moet ik beginnen?
steffanx3
21 22-01-2012 17:08
Liefde & Relatie Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan?
jansepansekever
43 01-04-2006 23:46
Liefde & Relatie Waar moet ik beginnen?
Soezen
9 29-06-2004 11:29
Psychologie hoe moet ik nou verder...? ben het ff kwijt denk ik...
Miracle
11 03-09-2002 18:56


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:11.