Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2002, 19:31
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
of vriend whaterer, en je krijgt via via te horen dat diegeen zichzelf heeft laten zuigzoenen door een van zijn/haar vriend-innen.. uit speelsigheid zo gezegd..
Wat zou je dáár nou van vinden.

(vraag me niet hoe ik erbij kom)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2002, 19:38
aprillia16
Avatar van aprillia16
aprillia16 is offline
kun je beter vragen op liefde&relatie


aprillia
__________________
Ik ben het met je eens
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 19:39
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
aprillia16 schreef:
kun je beter vragen op liefde&relatie


aprillia
hmm daar zit waarschijnlijk enige kern van waarheid in..

verplaats maar die hap en bij voorbaat mijn nederige excuzes
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:14
Verwijderd
ik zou heel kwaad zijn
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:18
Soullar
Soullar is offline
zolang het niet uit geilheid is vinnik het best en kan ik er wel om lachen, mist ik er een grotere naast mag plaatsen
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:19
Deugenietje
Avatar van Deugenietje
Deugenietje is offline
ik zou teleurgesteld zijn
__________________
Zalt gaan ja ?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:31
christina14
christina14 is offline
BOOS en jaloers
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:38
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Dan kan ze lekker haar biezen pakken.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 20:53
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik zou diep beledigd zijn en heeeeeeeel erg boos... hij mag dan een manier verzinnen t weer goed te maken en zo niet, dan is t over... Ookal zou ik dat dan totaal niet leuk vinden, maar met andere rotzooien, nee... daar trek ik de grens.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 21:03
Soullar
Soullar is offline
ben ik nou de enige die er geen moeite mee heeft? jees het is maar een zuigzoen, is net ziets alsof ik jou hand schud... jees.. het is niet alsof er sexuele bedoelingen achter zaten ofzow.. kan ik aannemen...
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 21:10
metalgirl
Avatar van metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Soullar schreef:
ben ik nou de enige die er geen moeite mee heeft? jees het is maar een zuigzoen, is net ziets alsof ik jou hand schud... jees.. het is niet alsof er sexuele bedoelingen achter zaten ofzow.. kan ik aannemen...
nee hoor, ik zou er ook geen moeite mee hebben! moeten er alleen geen andere gevoelens enzo bij zitten idd.
mensen, een beetje jaloezie in een relatie is wel oké, maar om nou om zoiets onschuldigs pissig/verdrietig te worden...
__________________
Let's set sail for seas of passion...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 22:36
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
Ik zou diep beledigd zijn en heeeeeeeel erg boos... hij mag dan een manier verzinnen t weer goed te maken en zo niet, dan is t over... Ookal zou ik dat dan totaal niet leuk vinden, maar met andere rotzooien, nee... daar trek ik de grens.
Inderdaad. De gedachte dat iemand anders met zijn/haar lippen aan haar zit is al voldoende om de twijfel te doen toeslaan. Want als ze voor de gein een zuigzoen laat zetten, waarom zou ze dan niet voor de gein met iemand anders zoenen? En waarom zou ze dan in een aangeschoten bui, voor de gein, niet iemand anders pijpen of neuken?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 23:27
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
nare man schreef:
Inderdaad. De gedachte dat iemand anders met zijn/haar lippen aan haar zit is al voldoende om de twijfel te doen toeslaan. Want als ze voor de gein een zuigzoen laat zetten, waarom zou ze dan niet voor de gein met iemand anders zoenen? En waarom zou ze dan in een aangeschoten bui, voor de gein, niet iemand anders pijpen of neuken?

Dat is nu net mijn punt.. het blijft in mijn ogen een sexuele handeling. En als je dat ok vind waar ligt dan die grens?
want waarom zou dan zoenen met een ander voor de lol niet kunnen?
Dan ben ik in dit geval vooral benieuwd naar mening van Soullar.. je zegt er geen moeite mee te hebben, geloof ik best maar waar houd het op? Je kan tenslotte veel wegschrijven als slechts een grapje
Met citaat reageren
Oud 25-01-2002, 23:45
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Iemand die nog in de fase 'zuigzoen' zit, heeft bij mij sowieso niet écht veel kans.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 06:59
BlackMystery
Avatar van BlackMystery
BlackMystery is offline
erm
mjah
daar vraag je me zo iets
iedreen reageert er anders op
maar ik zou het eerst aan men lief vragen wat er juist gebeurt is
als ze tegen mij liegt zou ik het waarschijnlijk uitmake
als ze zegt wat er is gebeurt
vragen of ze nog verder wil me ons
en als ze da wil
geen prob
maar zou ik wel zeggen als ze nog is een zuigzoen van iemand wil
dat ze dat dan eerst ff komt zegge dat ze er 1 gaat late zette
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:13
KL!EN!
KL!EN! is offline
gesus ik had dus echt niet verwacht dat men dit zo serieus zou nemen... een zuigzoen heeft in mijn brein tog egt geen enkel verband met neuken, zelfs niet met erotiek of seks of geilheid of whatever.. het ging hier om een minuscule zuigzoen die enkel en alleen geplaatst was als geintje in een of andere debiele semistonede bui... ik geef toe, het is wat kinderachtig misschien zelfs heel maar mét dat kinderachtige is het ook totaal onschuldig en zegt het absoluut niets.
btw dit is slechts speculatie
__________________
taatuutaatuutaa
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:16
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
KL!EN! schreef:
gesus ik had dus echt niet verwacht dat men dit zo serieus zou nemen... een zuigzoen heeft in mijn brein tog egt geen enkel verband met neuken, zelfs niet met erotiek of seks of geilheid of whatever.. het ging hier om een minuscule zuigzoen die enkel en alleen geplaatst was als geintje in een of andere debiele semistonede bui... ik geef toe, het is wat kinderachtig misschien zelfs heel maar mét dat kinderachtige is het ook totaal onschuldig en zegt het absoluut niets.
btw dit is slechts speculatie

OK kinderachtig of niet.. men stapt steeds voorbij de 2e vraag.
Waar leg je dan de grens? wat is nog een grapje kinderachtigheid etc?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:27
KL!EN!
KL!EN! is offline
die ligt bij iedereen ergens anders.. en als ik me niet vergis zou jij me de jouwe nog vertellen... want kijk, als de ander weet waar bij jou de grens ligt kun je het diegene ook kwalijk nemen als ie erover heen is gegaan en mocht je daar zin in hebben.. maar als de ander dat niet weet kun je diegene dat minder makkelijk kwalijk nemen lijkt mij...
__________________
taatuutaatuutaa
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2002, 11:44
Verwijderd
't Is voor mij heel simpel. Een zuigzoen is, zoals het woord "...zoen" ook al zegt, in ieder geval in mijn ogen een seksuele handeling. Als je die al toelaat dan is het hek bij wijze van spreken van de dam.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:48
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Iemand die nog in de fase 'zuigzoen' zit, heeft bij mij sowieso niet écht veel kans.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 11:57
KL!EN!
KL!EN! is offline
dat zien we wel weer...
__________________
taatuutaatuutaa
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 12:15
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
waar ligt de grens.
Die ligt daar bij de handelingen die je normaal alleen met vrienden/familie doet, en met je geliefde. Handje geven, knuffel kus op de wang blablabla al die dingen.
Maar als je in een relatie zit dan zijn er bepaalde handelingen die privé blijven moeten naar mijn mening.
Ook al worden ze uit speelsigheid begaan.
Ik vind dat een kwestie van wederzijds respect voor elkaar en respect voor je evt relatie; het feit dat je de uniekheid (mooi woord..) van die relatie koestert.

Dus nogmaals, het gaat niet eens om de achterliggende gedachte, maar om de handeling die verricht wordt.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:16
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
ik zou niet kwaad worden maar toch wel ff duidelijk make dat ik ut niet echt kewl vind....
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:27
Zorkman
Zorkman is offline
zou er haar wel efkes mee plagen ofzo en ewa jaloers doen om te spelen,
maar ne zuigzoen vinnek dan wel minder dan ne gewone kus op de mond en als ze der geen andere bedoelingen waren mee gemoeid..dan zienek het probleem nie
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 13:32
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik zou het écht niet leuk vinden.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2002, 13:49
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Soullar schreef:
ben ik nou de enige die er geen moeite mee heeft? jees het is maar een zuigzoen, is net ziets alsof ik jou hand schud... jees.. het is niet alsof er sexuele bedoelingen achter zaten ofzow.. kan ik aannemen...

en als ze nou eens met iemand staat te zoenen in de disco, dan zitten daar ook niet altijd "sexuele bedoelingen" achter [je kent et wel, die meisjes die het leuk vinden om iedereen die er wel leuk uit ziet in de disco aftelebberen....]
dat zou je toch ook niet leuk vinden ofwel???
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 14:29
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Soullar schreef:
ben ik nou de enige die er geen moeite mee heeft? jees het is maar een zuigzoen, is net ziets alsof ik jou hand schud... jees.. het is niet alsof er sexuele bedoelingen achter zaten ofzow.. kan ik aannemen...

OK als jij naar de meeting komt dan krijg je bij wijze van begroeping een zuigvlek van me ok??
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:24
Piccola
Piccola is offline
Ik zou het niet echt leuk vinden en hem dat ook zeggen! Maar ik ga er geen ruzie ofzo om maken! Ik zeg gewoon dat ik liever niet heb dat 1 of ander meisje hem een zuigzoen geeft! Maar mijn vriend haat zuigzoenen, dus dit zal vast en zeker niet gebeuren!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:33
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
waar ligt de grens.
Die ligt daar bij de handelingen die je normaal alleen met vrienden/familie doet, en met je geliefde. Handje geven, knuffel kus op de wang blablabla al die dingen.
Maar als je in een relatie zit dan zijn er bepaalde handelingen die privé blijven moeten naar mijn mening.
Ook al worden ze uit speelsigheid begaan.
Ik vind dat een kwestie van wederzijds respect voor elkaar en respect voor je evt relatie; het feit dat je de uniekheid (mooi woord..) van die relatie koestert.

Dus nogmaals, het gaat niet eens om de achterliggende gedachte, maar om de handeling die verricht wordt.


Wat ben jij een saai konijn!

Een zuigzoen heeft in de verste verte niets met overspel te maken. Meestal gebeurd da als men in een speelse bui is, lol heeft en elkaar een beetje zit op te fokken, en ja da is het leuk om iemand ff lekker voor lul te laten lopen met een zuigzoen in zijn nek.

Dus zeur alsjeblief nie zo over wederzijds respect! Heeft er helemaal niets mee te maken.

__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 15:49
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:
Wat ben jij een saai konijn!

Een zuigzoen heeft in de verste verte niets met overspel te maken. Meestal gebeurd da als men in een speelse bui is, lol heeft en elkaar een beetje zit op te fokken, en ja da is het leuk om iemand ff lekker voor lul te laten lopen met een zuigzoen in zijn nek.

Dus zeur alsjeblief nie zo over wederzijds respect! Heeft er helemaal niets mee te maken.

Ja jij ook hallo.
Ik geef toch geloof ik duidelijk aan dat dat om mijn inzicht gaat. Dus wat ik ervan vind. Ik zou het fijn vinden als dat mag.
Naar mijn mening, en anderen hier is het toch wel degelijk een sexuele handeling. Het is maar net hoeveel waarde je eraan hecht.
Jij vind het niet erg? best moet je helemaal zelf weten
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 16:06
luveya
luveya is offline
aangezien ik bijn vriend best goed ken zal ik er om lache
een zuig zoen vind ik niks intiemszo als een tong zoen of zo

ma ik kna er wel om lache als hij dat zou late doen
__________________
I love jeroen.xxxxx van mij
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 16:08
luveya
luveya is offline
maar als hij vreemd zou gaan >

of zich zelf op zijn bek laat kusse

kan die mooi de boom in


ma da doe tdie niet
__________________
I love jeroen.xxxxx van mij
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:30
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
ik zou het niet leuk vinden, en ik weet niet of ik nog wel bij 'm wil blijven als-ie zich door een ander laat zoenen, op wat voor manier dan ook. Ook al is dat misschien overdreven.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:46
casey
casey is offline
Ik zou't ook zeker niet leuk vinden als'k dat te horen kreeg..
maar eerst zou'k toch wel es nagaan of dat verhaaltje wel echt is (want irl met min huidige vriend zie'k zo'n verhaaltje nog nie metene op me afkomen )
dus diegene die me dat komt vertellen een beetje uithoren.. en als daar nog andere mensen bij waren, 't eens aan hen vragen.. blijft de twijfel, dan vraag 'k et voorzichtig aan m'n vriend..
moest 't ooit uitkomen dat ie tegen me liegt, dan zwaait er wat (maar nog geen dumping ofzo denk ik)
zegt ie doodleuk dat ie da idd heeft egdaan, dan wordik nie te welgezind ('k vind da nl toch iets te ver gaan, ook al is't eigenlijk niks, ma 'k vind het toch ergens vernederend)
zegt ie't met spijt, dan heeft ie een iets welgezinder meiske voor 'em staan
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:49
Verwijderd
Citaat:
apart persoontje schreef:
Meestal gebeurd da als men in een speelse bui is, lol heeft en elkaar een beetje zit op te fokken, en ja da is het leuk om iemand ff lekker voor lul te laten lopen met een zuigzoen in zijn nek.
Ik ken ook wel mensen die een vried(in) hadden en die in een 'speelse' bui ook met een ander gingen zoenen.

En ik ken ze ook die in een dronken 'speelse' bui andere mensen gingen pijpen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 17:49
ally mcbeal
ally mcbeal is offline
Ik zou het niet erg vinden denk ik. Het gaat net wat verder dan een kus op de wang, in een speelse bui. Daar schuilt imo niet zoveel kwaads in.
__________________
Liberté - Égalité - Fraternité
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-01-2002, 22:05
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik ken ook wel mensen die een vried(in) hadden en die in een 'speelse' bui ook met een ander gingen zoenen.

En ik ken ze ook die in een dronken 'speelse' bui andere mensen gingen pijpen.



Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 23:30
Verwijderd
ik vind dat het niet kan uit speelsigheid
of.... zou je een mega-super-gesprek moet hebben
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 02:20
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik ken ook wel mensen die een vried(in) hadden en die in een 'speelse' bui ook met een ander gingen zoenen.

En ik ken ze ook die in een dronken 'speelse' bui andere mensen gingen pijpen.

Er zit een groot verschil tussen een gewone speelse bui (lol hebben) en dronken speelse bui, als je dronken bent weet je minder goed wat je doet, en vervagen veel grenzen.

Als jij gewoon vrolijk bent, en zoiets voor de lol doet, ben jij er nog gewoon helemaal met je hoofd bij en ken je je grenzen duidelijk genoeg, tussen bijv. een nek en een mond.

Ik vind gewoon zoenen met iemand ook niet kunnen, dat is iets intiems met jouw en je vriend, maar een zuigzoen is het verre van intiem!

__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 02:24
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
Ja jij ook hallo.
Ik geef toch geloof ik duidelijk aan dat dat om mijn inzicht gaat. Dus wat ik ervan vind. Ik zou het fijn vinden als dat mag.
Naar mijn mening, en anderen hier is het toch wel degelijk een sexuele handeling. Het is maar net hoeveel waarde je eraan hecht.
Jij vind het niet erg? best moet je helemaal zelf weten


Okee mischien heb ik iets te 'hard' gereageerd. Bij deze mijn nederige excuses . Je hebt idd recht op een eigen mening, maar want ik met mijn reactie wilde zeggen, is da jullie het allemaal veel te zwaar op nemen.
Je kunt je tijd verdoen met dingen waardoor je je kut voelt terwijl dat HELEMAAL niet nodig is, terwijl je ook gewoon lol kunt hebben met je vriendin ipv discussies hier over!
Zie het als iets onschuldigs, laat het hierbij, je vriendin weet vanaf nu dat daar je grens al ligt, en leef gewoon were rolijk verder
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 03:20
Verwijderd
Het moge duidelijk zijn...dit is een zeer persoonlijk getint onderwerp waarover de meningen sterk uiteenlopen
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 08:20
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik vind een zuigzoen wel een intieme handeling, vandaar dat ik dan ook zeg dat ik t absoluut niet leuk zal vinden. Ik vind t dus wel overspel.
Ik heb wat dat aangaat een erg lage grens. Met een ander zoenen is voor mij al vreemdgaan. Ik hou gewoon heel veel van mn vriend en zie niet warom hij dan, ookal is t uit speelsigheid, dat bij een ander dan mij zou moeten doen. Voor dat soort dingen heeft hij mij toch en moet hij er toch niet mee naar anderen gaan. Tssss... Ik pik t iig niet al zou dat gebeuren. Maar goed dat mn vriend absoluut niet van zuigzoenen houdt maar toch...

MIJN vriend is MIJN vriend en hij mag alleen sexuele handelingen bij mij verrichten...
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 11:21
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:

Ik vind gewoon zoenen met iemand ook niet kunnen, dat is iets intiems met jouw en je vriend, maar een zuigzoen is het verre van intiem!
Ik vind persoonlijk een zuigzoen ongeveer van dezelfde klasse als een tongzoen. Tis iets intiems, wat je niet zo maar doet. Ik heb nog liever dat m'n vriendin iemand zoent, dan een zuigzoen plaatst. Persoonlijk vind ik het erotischer.

Ook is het heel erg afhankelijk van hoe eerlijk het gaat. Als ik erbij ben, en het gewoon voor de gein met een vriend van d'r is, heb ik er niet zo veel problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 11:23
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Unexplained schreef:
Iemand die nog in de fase 'zuigzoen' zit, heeft bij mij sowieso niet écht veel kans.
Afhankelijk van het doel van die zuigzoen. Als het gebruikt om te laten zien dat het je nieuwe verovering is: Ja. Maar zuigzoenen kunnen ook heel erg erotisch zijn, of 'gegeven' als aandenken aan een ander als je bijvoorbeeld een weekje in barcelona ( ) zit.

Er zijn ook nog cultuurverschillen. In Wenen bijvoorbeeld liep de helft van de jongeren na het weekend met een zuigzoen rond. Was een soort nationale sport daar
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 13:47
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
nee, ik zou het best kut vinden..
ik zou dat bij mezelf ook nooit laten doen door vrienden, kan ik me echt nie voorstellen..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 14:05
red violin
red violin is offline
Als hij het uit zichzelf aan mij zou vertellen en hij vertelt precies hoe het ging (en dat hij wel echt te vertrouwen is)en dat hij verder niks voor dat meisje voelt en het was echt een grappige situatie ofzo, dan zou ik het niet erg vinden (maar niet echt leuk). Als het echt heel lollig was zou ik er misschien wel om kunnen lachen, maar ik denk het niet. In deze situatie ga ik er in ieder geval nog wel vanuit dat ie 100 procent te vertrouwen is.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 21:24
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
apart persoontje schreef:

Okee mischien heb ik iets te 'hard' gereageerd. Bij deze mijn nederige excuses . Je hebt idd recht op een eigen mening, maar want ik met mijn reactie wilde zeggen, is da jullie het allemaal veel te zwaar op nemen.
Je kunt je tijd verdoen met dingen waardoor je je kut voelt terwijl dat HELEMAAL niet nodig is, terwijl je ook gewoon lol kunt hebben met je vriendin ipv discussies hier over!
Zie het als iets onschuldigs, laat het hierbij, je vriendin weet vanaf nu dat daar je grens al ligt, en leef gewoon were rolijk verder
aanvaard aanvaard
en het klopt dat weet ze nu ook wel, en ik leef ook wel gewooon verder, zoiets is zonde van je tijd om daar lang aandacht aan te besteden, en het was ook uit gegein.
Maar het geeft geen fijn gevoel, en daar gaat het om. En dat bedoelde ik ook zo ongeveer met respect hebben voor elkaar etc.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 18:37
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
GiFkOnIJn schreef:
aanvaard aanvaard
en het klopt dat weet ze nu ook wel, en ik leef ook wel gewooon verder, zoiets is zonde van je tijd om daar lang aandacht aan te besteden, en het was ook uit gegein.
Maar het geeft geen fijn gevoel, en daar gaat het om. En dat bedoelde ik ook zo ongeveer met respect hebben voor elkaar etc.


okeey geen fijn gevoel snap ik wel, mara als je dan over respect voor elkaar hebt, vink nie hetzelfde, en meningen kunne verschillen.
Ben blij da wij nog wa in elkaar meningen kunnen vinden , je hebt van die stijfkopppen hier op het forum die niks willen toegeven!

__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gek op je beste vriendin(nen)
Mark van Dommel
16 31-10-2005 11:11
Seksualiteit Heren, wat zou u doen in zo'n geval?
AngelLena
56 15-06-2003 21:16
Liefde & Relatie Stelling: Wil je met iemand voor altijd door gaan? Eerst wat voorgaande relaties!
Dr_Love
4 24-05-2002 15:44
Liefde & Relatie Vraag..
Calvin
23 31-01-2002 14:31
Seksualiteit Stel je hebt een vriendin...
GiFkOnIJn
23 26-01-2002 13:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:37.