Oud 26-01-2002, 22:57
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Ben je weleens verliefd geworden op iemand en het was niet wederzijds en hoelang duurde het voordat je over diegene heen was?
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2002, 23:02
de abt van sion
de abt van sion is offline
Je kunt beter niet verliefd worden op iemand die niet verliefd is op jou. Altijd eerst even "marktonderzoek" doen. Dat voorkomt teleurstelingen.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 23:10
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Je kunt beter niet verliefd worden op iemand die niet verliefd is op jou. Altijd eerst even "marktonderzoek" doen. Dat voorkomt teleurstelingen.
ja, maar als je iemand gewoon leuk gaat vinden, dan wordt de drang om verliefd [misschien ongewild? :/] te worden steeds groter. Tenminste, dat kan, dat hoeft niet altijd natuurlijk :/
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 23:17
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
de abt van sion schreef:
Je kunt beter niet verliefd worden op iemand die niet verliefd is op jou. Altijd eerst even "marktonderzoek" doen. Dat voorkomt teleurstelingen.
Dat gaat vanzelf. Tuurlijk zou ik liever niet verliefd zijn geworden op iemand die niet eens op mij is, maar ik kan het niet tegenhouden
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Oud 26-01-2002, 23:20
caine
caine is offline
op de basischool, ik was 6 jaar lang verliefd op diegene... twas in een jaar over ofsow... verder ben ik niet verliefd geweest op mensen die mij niet zegen zitten...
__________________
*fairytale from hell's cave*
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 02:01
apart persoontje
apart persoontje is offline
Vorig jaar! 3 MAANDEN LANG! echt wel om gek van te worden. Best moeilijk om mee om te gaan, ging pas over toen hij een vriendin kreeg! Pijnlijk 9 heeft mijn carnaval verneukt) maar wel effectief!
__________________
'Frank' ..... 'Frank? ...... 'BOEIEN'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 08:43
Zorkman
Zorkman is offline
eeeuhm..'t langste aan e stuk da écht serieus was, ongeveer... 1.5 jaar
en ben er nie moeten over heen geraken, heb ermee verkeerd dan
__________________
ZzZzZorkman...zneller dan het licht :-)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:01
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
SoMeBoDy schreef:
Ben je weleens verliefd geworden op iemand en het was niet wederzijds en hoelang duurde het voordat je over diegene heen was?

Ja! Het heeft me zeker een jaar gekost om over hem heen te komen!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:10
Verwijderd
In 5-VWO verliefd geworden en het heeft tot na het eindexamen geduurd...

En nu al bijna twee maanden smoor- en smoorverliefd op iemand, zo erg als ik het nog nooit heb meegemaakt, en ik weet niet hoe lang dat nog gaat duren...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:23
jenny13
jenny13 is offline
Ik dus dik!!!!!
Aaaaarg!!
Ik bedoel het is afgelopen zomer een beetje vaag begonnen (msn) en sinds kerstmis ben ik er een beetje overheen te komen...
Maar hij zit bij me in de klas dusseh das lastuger vind ik...
Maar wat erger is, is dat ik het zwaar ontkende... Dus dan zit je daar... Maar ik was volgens (kijk nu achteraf) ook niet echt verliefd ik bedoel meer KEI en KEI leuk vinden en dat reken ik niet tot verliefdheid... Of moet dat wel?
__________________
When I saw ya, I knew, U R mine!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:24
No FooL No MorE
No FooL No MorE is offline
ik weet niet meer hoe lang, maar lang...
__________________
Save the planet, kill yourself.....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 18:30
Verwijderd
Humz, het probleem bij mij is dat ik niet weet OF hij op mij is! Hij doet hartstikke aardig enzow, maar hij zegt op MSN weer helemaal niets terug, terwijl ik zeker weet dat hij het is... :-(.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 19:38
MeCute1983
MeCute1983 is offline
Ik ben een keer bijna twee jaar verliefd op iemand geweest.. Ik had um ontmoet toen hij voor een tijdje in mijn woonplaats vegeteerde.. Het was wel wederzijds mahjah, hij woonde ontzettend ver bij mij vandaan en het leeftijdsverschil was eigk ook te groot, dus had ik z'n adres (expres!) niet gevraagd. Heb ik achteraf veel spijt van gehad.. heeft écht lang geduurd om over hem heen te komen
__________________
I love you for your money not for who you are
Met citaat reageren
Oud 27-01-2002, 20:09
luveya
luveya is offline
ik ben bij een iemand bijna 3 weken er hellemaal kapot van geweest
toen leerde ik jeroen kenne en was um meteen vergeten eheheheh
die jonge dna he
__________________
I love jeroen.xxxxx van mij
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 07:21
Cato328
Cato328 is offline
jah, wel meer dan 1 keer, dat schijnt mijn vaker te gebeuren. Altijd genoeg mensen die mij leuk vinden, maar als ik een keer verlieft word,, breekt de hel los. Maar goed, meestal zit ik een week ofzo (ligt eraan hoe erg het is) constant te janken en dan heb er ik opeens genoeg van. Dat hebt ik echt zoiets van, wat kan mij die jongen nou schelen, ik moet ook verder. Ik blijf dan nog wel een beetje gevoelens hebben voor die persoon, maar dat verdwijnt vanzelf wel.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 07:31
jenny13
jenny13 is offline
Ik denk dat als je ooit echt verliefd bent geweest, blijf je toch altijd van die persoon houden ofniet? Want ik zit soms te denken dat mensen niet eens weten wat VERLIEFD zijn inhoudt.... Daarom dusseh
anyway
GOOD LUCK xxx
__________________
When I saw ya, I knew, U R mine!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:28
SoMeBoDy
SoMeBoDy is offline
Citaat:
jenny13 schreef:
Ik denk dat als je ooit echt verliefd bent geweest, blijf je toch altijd van die persoon houden ofniet? Want ik zit soms te denken dat mensen niet eens weten wat VERLIEFD zijn inhoudt.... Daarom dusseh
anyway
GOOD LUCK xxx
Dat denk ik nou ook. Ik ben nu al heel lang op iemand. Op een gegeven moment begin je van iemand te houden als diegene zolang in je kop zit. Dat heb ik nu dus...
__________________
....GrEeTz To EvErYbOdY...
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 19:37
choky
choky is offline
na een maand of drie was ik er wel weer over...het bijft wel pijnlijk natuurlijk
__________________
Ik hou van kaboutertjes - vooral als ze jurgen heten
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-01-2002, 19:46
Psychoot
Avatar van Psychoot
Psychoot is offline
Ja is me al eens overkomen.
Ben zeker 6 maanden verliefd op der geweest, maar nu is ze eigenlijk een hele goeie vriendin van me en kan nog steeds goed met der praten (3 uur gewoon praten aan een tafel). Maar kweet eigenlijk niet of ze niet verliefd op mij is, maar ik heb nu een hele lieve vriendin waar ik heel veel va hou.
__________________
Fatal Error: Signature Not Found
Met citaat reageren
Oud 28-01-2002, 21:38
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Jah... ben ongeveer twee jaar verliefd geweest op een jongen die niets in mij zag... heb nu verkering met z'n broer die veel toffer leuker mooier en liever is!!
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 15:35
Stier17
Stier17 is offline
Dat heb ik nou ook gehad afgelopen zomer...Hij had alleen al een vriendin en die verliefdheid heeft ook alleen maar die vakantie geduurd...Ik ben nu hartstikke verliefd op een andere jongen, maar das lekker wederzijds...
__________________
Shit happens...
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 15:39
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Het langste was een jaar...ow god wat was ik knetter van die jongen
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 29-01-2002, 15:54
Verwijderd
om de een of andere reden is het bij mij nooit wederzijds.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Zeker de moeite waard om dit te lezen!
Je89
12 26-10-2014 14:10
Liefde & Relatie Vriendje voor een poos weg
*oma*
13 03-06-2011 18:41
Drugs & Alcohol Drugsgebruik en kinderen.
Wammus
4 31-05-2010 13:13
Psychologie Depressief zusje
Anoniempje89
16 20-08-2007 21:15
Levensbeschouwing & Filosofie De bijbel, interpretatie van controversiële verzen
LB06
43 07-08-2007 16:17
Liefde & Relatie Mijn vriend rookt, hoe kan ik hiermee om leren gaan?
Marije Verbeek
11 06-11-2002 13:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37.