Oud 15-04-2001, 19:11
Arnold
Arnold is offline
Hallo luitjes,

Ik ben hier nieuw, maar ik lees al wel een poosje mee.

Nu zit ik met het volgende probleem: ik dreig niet over te gaan. Ik wil echter wel over gaan, vandaar dat ik me heb voorgenomen deze laatste periode keihard mijn best te gaan doen. Maar hoe hard m'n best ook doe: ik blijf geen hol van scheikunde en wiskunde snappen. Heeft iemand daarom scheikunde antwoorden voor mij? Ik zit in VWO 4 volgens de Tweede Fase-manier en werk met het boek Curie (scheikunde). Voor wiskunde werk ik uit Moderne Wiskunde-boeken en heb ik antwoorden van A-, M- en S-hoofdstukken nodig (gerangschikt op mate van belangrijkheid). Kan iemand mij aan antwoorden voor scheikunde of wiskunde helpen? Volgens mij is de bedoeling dat ik voor mijn wiskunde-antwoordenverzoek een topic open in de Wiskunde-zone, maar dat doe ik niet. Ben ik te lui voor.

Alvast bedankt.

Greetz,

Arnold.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-04-2001, 19:12
Arnold
Arnold is offline
Oh ja, samenvattingen zijn ook best welkom! -
Met citaat reageren
Oud 16-04-2001, 13:23
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
1. 2e fase Wiskunde... welke wiskunde? (A1, A1,2, B1, B1,2)
2. Nee... ik heb wel beide methodes gehad maar ik hweb geen antwoorden... Ik wil wel helpen als je een specifieke vraag hebt...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 16-04-2001, 22:18
Arnold
Arnold is offline
B1.

Verder nog iemand?
Met citaat reageren
Oud 16-04-2001, 22:23
GinnyPig
GinnyPig is offline
[off topic]

Als je een Wiskunde B1 en Scheikunde niet (goed) kan, waarom zit je dan in N&G? Alleen voor Biologie?

[/off topic]
__________________
O_o
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 18:56
Arnold
Arnold is offline
Goeie vraag. Ik denk dat ik het best wel kan, maar dan had ik wel wat meer op moeten letten tijdens de les. Ik wil nu in ieder geval proberen dit jaar te halen en dan stap ik denk ik over op E&M.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 20:23
minerva
minerva is offline
Citaat:
Arnold schreef:
en dan stap ik denk ik over op E&M.
kan dat dan? je kan toch niet van een natuur-op een maatschappijprofiel overstappen??

__________________
Leer van andermans fouten, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te maken.~ groetjes aan iedereen!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 21:31
Smanty
Smanty is offline
Ik heb wel antwoorden van scheikunde allen ik weet niet of wij hetzelfde boek hebben. Misschien is het wel anders omdat jij op het vwo zit en ik op de havo! Dat kan ik ook niet weten!
Ik denk dat het bij wiskunde ook zo is. Waar gaan jouw hoofdstukken dan over? Als ik dat weet kan ik je misschien helpen!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2001, 21:54
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
Smanty schreef:
Ik heb wel antwoorden van scheikunde allen ik weet niet of wij hetzelfde boek hebben. Misschien is het wel anders omdat jij op het vwo zit en ik op de havo! Dat kan ik ook niet weten!
Ik denk dat het bij wiskunde ook zo is. Waar gaan jouw hoofdstukken dan over? Als ik dat weet kan ik je misschien helpen!
is zeker weten zo...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Met citaat reageren
Oud 04-05-2001, 11:22
Arnold
Arnold is offline
Dus je hebt antwoorden van wiskunde en scheikunde? Het meest heb ik wiskunde antwoorden nodig van de hoofdstukken A5, 6, 8, en 10...

Als je die zou willen mailen, alvast heel erg bedankt. a-masselink@home.nl
Met citaat reageren
Oud 04-05-2001, 15:47
mif
mif is offline
Ik heb de antwoordenboekjes van Moderne Wiskunde, maar om die nou helemaal in te gaan typen!?! Als je zegt welke delen je nodig hebt, kan ik de ISBN-nummers wel opzoeken en kun je ze bestellen bij de boekhandel. Waarom kopieer je ze niet op school?
__________________
'You have to have respect for someone who can spell February, even if he spells it wrong.' -Rabbit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken [LINK] Antwoorden allerlei vakken klas 2 en 3
Thoomas
2 08-04-2008 12:41
Huiswerkvragen: Exacte vakken [Scheikunde] Antwoorden Scheikunde Overal
XstaR
0 25-11-2005 20:19
Huiswerkvragen: Exacte vakken scheikunde
dark*dizzie*
9 28-04-2005 15:28
Huiswerkvragen: Exacte vakken scheikunde, aantal vragen
INSPI
3 14-09-2004 17:05
Huiswerkvragen: Exacte vakken Basiskennis scheikunde
Love: a passion
10 03-04-2004 16:01
Huiswerkvragen: Exacte vakken Scheikunde Examenopgave 1990-I
BBRDWR
3 18-11-2003 12:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:00.