Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2005, 17:07
Verwijderd
hallow mensjes..
voor sinterklaas had ik een mp3 speler gekregen helaas ging ie kapot dus trug gebr8 naar de winkel. na een poosje belden ze dat hij niet meer leverbaar was en ik mijn geld terug kon krijgen. dus ik mijn geld opgehaald en naar een andere winkel een nieuwe mp3 speler opgehaald, toen ik de verpakking openmaakte vond ik hem toch niet zo mooi, en hij deed het niet! dus weer terug om mijn geld terug te vragen, helaas was dit niet mogelijk en mocht ik een nieuwe uitzoeken. ook deze bleek niet goed te zijn dus alweer terug naar de winkel en weer een nieuwe gekregen. onderhand ben ik het helemaal zat want deze is ook weer niet goed, en ik vind hem ontzettend onhandig!
zou ik mijn geld mogen terug vragen en dat ook krijgen? er is toch een wet dat dat mag? of heb ik dit mis :/
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2005, 17:08
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Werkt de mp3-speler?
Heb je het kasticket?

En dit is meer iets voor W,G&R
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 17:09
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 16-03-2005 @ 18:08 :
Werkt de mp3-speler?
Heb je het kasticket?

En dit is meer iets voor W,G&R
de mp3 speler werkt niet goed (sommige liedjes maken raar geluid kheb ze al omgezet naar mp3 bestand)
en de kassabon heb ik nog ja
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 17:11
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
badeend schreef op 16-03-2005 @ 18:09 :
de mp3 speler werkt niet goed (sommige liedjes maken raar geluid kheb ze al omgezet naar mp3 bestand)
en de kassabon heb ik nog ja
Dat kan aan de codec liggen.
Ik denk niet dat je kan aantonen dat het door de mp3-speler komt. Dus ik vrees ervoor.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 17:12
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 16-03-2005 @ 18:11 :
Dat kan aan de codec liggen.
Ik denk niet dat je kan aantonen dat het door de mp3-speler komt. Dus ik vrees ervoor.
ook niet als je heel ontevreden bent over de hele mp3 speler zelf? kvin em namelijk errug onhandig?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 17:15
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
badeend schreef op 16-03-2005 @ 18:12 :
ook niet als je heel ontevreden bent over de hele mp3 speler zelf? kvin em namelijk errug onhandig?
Nee, want dat kan je in de winkel bekijken.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2005, 17:23
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Werk en Geld en Recht
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:07
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Misschien ben je zelf niet zo handig?

...Met het omzetten naar mp3 bijvoorbeeld (luister ze eens op je computer met je oor naast het boxje bvb), of lees de gebruiksaanwijzing... want wat vind je wel handig dan? Waar moet het apparaat aan voldoen? Desnoods leg je wat bij en koop je er een van Phillips...
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:16
Verwijderd
Vrouwen maken tegenwoordig ook geen onderscheid meer tussen auto's en mp3 spelers...
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:17
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Als het product niet goed werkt is de winkel verplicht het gratis te reparen/een nieuwe te geven. (maar als je het mij vraagt doe je zelf iets verkeerd, alledrie kapot)
Maar je kan niet zo maar je geld terugvragen dacht ik. Alleen als het niet werkt en ze kunnen het niet repareren en ook geen andere voor je hebben, kun je de koop ontbinden.

Maar dit is allemaal nattevingerwerk, ik heb hier geen verstand van.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:20
Verwijderd
Ik kan me niet voorstellen dat al die mp3-spelers het niet deden... Daarnaast vraag ik me af hoe je ze uitkiest... Als ze telkens niet aan je eisen voldoen; wat voor een eisen stel je dan en past een mp3-speler die aan die eisen voldoet wel binnen het bedrag?

Volgens mij heb je overigens niet per sé recht op geld terug. Mogelijk als het ding het écht niet doet, wel. Maar niet wanneer je hem na een paar dagen niet meer mooi vindt.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:33
Verwijderd
Je moet toch echt eens wat zorgvuldiger te werk gaan bij het uitkiezen van zo'n ding. Verder is natuurlijk alle waar naar zijn geld. Als je een iRiver koopt heb je dat soort gezeik niet, als je een twee-tientjes-Kijkshopmodel koopt wel.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 18:50
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Je bekijkt zo'n ding toch wel in de winkel voor je besluit om hem te nemen? Dus vanwaar de argumenten 'ik vond hem toch niet zo mooi'. Hetzelfde geldt voor gebruikersgemak: ook dat kan je in de winkel uitvinden. Vraag welk knopje waarvoor is, etc.

>> W,G&R
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 20:43
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Het kan ook zijn dat je bij Kazaa (of iets anders) gewoon kutkwaliteit downloadt. Klinken ze wel goed op je pc?
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 21:51
Verwijderd
Trouwens, om maar even tot de kern van de zaak te komen: winkels zijn geenszins verplicht om jou je geld terug te geven. Ook als het product echt buiten jouw schuld kapot is zijn ze slechts verplicht om een gelijkwaardig product te leveren. Of je je geld terug kunt krijgen of slechts een tegoedbon is volkomen afhankelijk van de winkel.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2005, 23:24
Verwijderd
Citaat:
rubenrtv schreef op 17-03-2005 @ 21:43 :
Het kan ook zijn dat je bij Kazaa (of iets anders) gewoon kutkwaliteit downloadt. Klinken ze wel goed op je pc?
Precies. En dan maar klagen dat die mp3 spelers niet goed zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Belasting-topic
Verwijderd
482 18-12-2017 18:30
Werk, Geld & Recht online webshop betaalt nog niet terug en reageert niet
Duckdonkey
7 21-08-2013 01:07
Werk, Geld & Recht ruzie geld vriendin:S
Kapoen
37 03-07-2008 00:45
Werk, Geld & Recht Welk recht heb ik hierbij?
studentje21
7 28-11-2006 19:24
Werk, Geld & Recht hoe krijg ik het terug?
~*kar*~
20 22-06-2006 15:10
Werk, Geld & Recht geld terug na vernieling?
koelkastje
13 18-03-2004 13:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:44.