Oud 09-04-2010, 15:13
problemenenzo
problemenenzo is offline
hallo allemaal , ik heb momenteel een erg vervelend probleem , ik zou vanaf het begin af aan beginnen om dit duidelijk te maken , maar bereid jezelf voor op een heleboel tekst ..

het begon allemaal in klas 2 op de middelbare school, een populaire meisje , niet zomaar uit de klas maar echt uit de school , vond mij leuk
ik kreeg hierdoor al meteen een heleboel aandacht van allemaal populaire mense en ik begon hierdoor dus ook steeds meer met hun te ''chillen''
rond november 2008 vroeg dat meisje mij, alleen ik vond haar niet echt leuk en vertelde haar dat we beter vrienden konden blijven.
het chillen hield voor mij toen even op , maar dat maakte me in prenciepe niet zoveel uit, ik speelde in die tijd world of warcraft ( wat uiteraard NIEMAND wist , die populaire mensen zouden mij dan niet zo leuk meer vinden denk ik ) en ik wou altijd gewoon ook op vrijdag meteen na school erop , dus het chillen missen maakte me niet zo veel uit ( ik ging trouwens niet eens zo vaak mee chillen , ik vertelde vaak allemaal smoesjes om alsnog naar huis te gaan , ja erg hopeloos weet ik -.- )
op school ging het nog wel gewoon goed , die vrienden van die populaire meisje die in die paar maanden ook mijn vrienden werden , gingen nogsteeds gewoon met mij om op school enzo , ik had namelijk zoizo een erg sterk punt moet ik van mezelf zeggen, ook al speel ik world of warcaft en ik ben inprenciepe niet een heel erg praterig type, ik ben op een of andere manier toch erg sociaal , heb een heleboel mensen om me heen en weet wat ik tegen ze moet zeggen , dit was ook een reden dat die populairdere mensen ook nog met mij omgingen enzo
want begrijp me niet verkeerd , ook al speel ik WoW als een no-lifer , op school noemde mense mij ''mooiboy'' en ''gentleman'' ook vanwege mijn style , ik weet wel gewoon hoe ik me moet kleden , ik besteed er een heleboel geld uit, heb oorbellen , ruik lekker , douch 2x per dag enzovoort enzovoort ... kortom ook al had ik dat populaire meisje afgewezen , die vrienden van haar die ons probeerde te koppelen gingen nogsteeds met mij om, alhoewel het chillen er even tussenuit ging ( wat mij dus ook niet erg veel kon schelen )
2-3 maanden later begon het chillen al wel weer , ze smeekte mij zelfs om met me mee te gaan ? ik kreeg er een best goed gevoel over maar ik was nog altijd verslaafd aan WoW -.- dus zo nu en dan verzon ik weer een smoesje
later in april 2009 werd een ander meisje uit de klas op mij verliefd , ook zo'n vriendin van die meisje die mij aan het begin van het jaar vroeg
maar bij haar lag het anders , haar vond ik ook leuk ( nouja niet meteen , zij mij trouwens ook niet meteen , het begon pas later nadat we elkaar leerde kennen , geen liefde op het eerste gezicht dus ) en het chillen werd toen alleen nog maar meer
het smoesjes verzinnen werd ook alleen nog maar meer -.-
hoe dan ook , we gingen erg vaak na school weg enzo , ik weet zelfs nog ergens in mei 2009 moest ik een toets inhalen terwijl iedereen al uit was enzo , hun hadde gewoon een half uur lang - 3 kwartier op mij gewacht ! ik vond dat wel echt lief van hun enzo
die meisje had mij uiteindelijk ook in juni 2009 gevraagd , ik wou wel ja zeggen maar iets in mij zij toch nee , ik vertelde haar toen dat het bij haar anders ligt dan bij dat andere meisje dat ik had afgwezen , ik vertelde haar dat ik haar ook echt leuk vond enzo maar dat we beter eventjes vrienden kunne blijven ... die zin was waarschijnlijk achteraf een ENORME REDDING
na deze dag veranderde dat meisje een klein beetje , dan waren er 2-3 dagen dan deed ze enorm lief , dan waren er weer 2-3 dagen dan deed se heel lelijk enzo
soms duurde dit wel 2-3 weken dat ze zo lelijk deed , maar daarop volgden dan weer 2-3 weken dat ze lief deed

in klas 3 veranderde er het een en ander , de klas werd gesplitst en aan het begin van het schooljaar ( de eerste 3-4 maanden ) ging het chillen opzich nog net als vroeger met vaak dezelfde mensen nog gewoon door , alhoewel mijn smoesjes nog erg vaak altijd terugkwamen dat ik ergens wegmoest ofzo , ik was nog altijd verslaafd aan WoW en nog altijd wist niemand er vanaf
en toch , na al die afwijzingen allemaal achter elkaar en allemaal zo lelijk dat ze het ook soms gewoon niet geloofden , wouden hun nog altijd persee met me omgaan , en die meisje , alhoewel ze ook vaak over andere jongens enzovoort begon te praten , vond me ook nog altijd leuk
de klas splitse want een deel ging havo doen , de andere ging vwo doen, ik ging vwo doen en ik kwam dus weer in de klas bij die meisje met wie ik '' verliefd bevriend '' bleef
er veranderde onder tussen niet veel , waar hun ook heen gingen ze wouden persee dat ik ook meeging , soms deed ik dat , soms verzon ik smoesjes , heel simpel
dat meisje veranderde ook niet veel , sommige dagen/weken deed ze kapot lelijk , sommige dagen/weken deed ze kapot lief

daarna in 2010, daar begon het allemaal bij , alles begon zo enorm perfekt en nu is alles weer verneukt ...

vrijdag 15 januarie 2010 was de verjaardag van een meisje en ik , samen met die meisje met wie ik ''verliefd bevriend'' bleef (die meisje heet trouwens rochelle ) gingen na school naar haar toe
het bleek aan het begin in prenciepe niks bijzonders, we zouden gewoon een film bij haar gaan kijken

alleen er was meer , die vrijdag vlak voor de kerstvakantie zouden we ook naar die meisje der huis gaan , ik zij dat ik meeging en ookal ging rochelle ook mee , ik had op een gegeven moment door dat ik de enigste jongen was tussen 2-3 meisjes , en ook dat ik eigenlijk een heleboel zin had in WoW , dus er zat niks anders op , ik flashte hun

daarna op die meisje der verjaardag , die hele week lang zover ik me kan herinneren sprak ik rochelle niet erg veel, ze deed niet echt lelijk ofzo , maar we negeerden elkaar gewoon een beetje , we hadden allebei denk ik niet eens de behoefte elkaar te spreken

toch op die dag vlak voordat hun weggingen naar het huis van die jarige meisje ( het was dus aan het begin niet de bedoeling dat ik meeging , ik werd niet mee gevraagd ) vroeg een andere jongen van '' gaat hij niet met jullie mee '' en toen keek rochelle mij inneens aan en zij zo van '' ja ga je mee ? je gaat me dit keer toch niet weer alleen laten he '' die jarige meisje zij ook gewoon van jaa kom mee dit en dat

dus ik zo oke is goed , alhoewel ik weer de enigste jongen tussen hun allemaal was.
we kwamen toen aan bij dat huis van dat meisje en we zouden een film kijken, rochelle zij toen gewoon helemaal uit het niets we spraken elkaar sowat de hele weg niet ofzo , zij ze inneens '' ( mijn naam ) ik vind dat je bij mij een film moet komen kijken ! ik vond het opzich best goed ik was wel weer toe aan een knuffel periode met haar , dus ik ging bij haar liggen op de bank en zij ging helemaal tegen me aan liggen enzovoort.
die film deed het achteraf niet eens de dvd was kapot -.- maar we bleven gewoon zo bij elkaar liggen , vonden we allebei leuk

een week later vroeg ze me opnieuw en toen zij ik ja , ik weet ook niet waarom -.-
2 maanden later ging het uit , om verschillende redenen , ik begreep haar niet meer ze begon echt raar te doen , zij vertrouwde mij niet meer en vond van mij dat ik ook raar begon te doen ( het ging uit op donderdag 25 maart ) en die vrijdag daarna hadden we elkaar totaal genegeerd
in het weekend begon ze oppeens op msn tegen me te praten , en die week daarna begon ze inneens weer heel lief tegen mij te doen op school en met mij te praten enzo en ik dacht van wtf ? maar goed

nu word het echt belangerijk

maandag 29 maart: de dag opschool begint ze oppeens tegen mij te praten over vanalles , later begonnen we elkaar zelfs te vervelen en we begonnen elkaar zelfs te beschouwen , nouja het had niet erg veel nut maar we vonden elkaar nogsteeds leuk dat voelde ik gewoon
dat gevoel was ook juist , die maandag op msn begon se ook tegen me te praten , eerst begonnen we elkaar te vervelen en achteraf deden we helemaal lief tegen elkaar , zij zij toen van:
zij: als je je scooter hebt mag ik er ook wel op rijden he (A)
ik: jaja en ik breng je ook wel naar buitengym je hoeft niet naar school te fietsen (A)
zij: aahw kijk nu ben je weer lief (L)
ik: dat het nu uit is betekend het nog niet dat ik je helemaal ben vergeten hoor (A) (L)
zij: ik jou stiekem ook niet hoor (L)

dinsdag 30 maart: hetzelfde verhaal als maandag , eerst praatte we gewoon met elkaar , daarna begonnen we elkaar te beschouwen , maar we gingen nog erg verdacht veel met elkaar om voor 2 exen
die dag op msn had een artiest mij gekrabbeld en rochelle zag het meteen , ze keek op zijn hyves en zij van '' ( mijn naam ) ik vind jou muziek echt stom ) ( nederlandse hiphop gewoon , YS krabbelde mij )
ik: mijn muziek is baas (A)
zij: nee kijk deze liedje is leuk en toen stuurde ze me die liedje van JayJay , Lino en Mellow D - verliefd op mijn ex
ik: die gevoel komt mij wel een beetje bekend voor (L)
zij: ja he bij mij ook

toen volgde nog weer een hele liefe msn gesprek enzovoort enzovoort

woensdag 31 maart: ze vraagt me terug , maar ik wijs haar af en vertel haar dat ik haar ook leuk vind maar dat we beter nog ff vrienden kunnen blijven anders denke mense dat we spelen enz, we kunnen later nog wel opnieuw nemen als zij nog wil zij ik, zij was het eens en die woensdag avond deden we ook nog de hele tijd lief tegen elkaar op msn

die donderdag daarna gingen we zelfs chillen enz.

daarna kwam deze week , maandag waren we vrij en we begonnen pas dinsdag met school

alhoewel ze dus weer net als vroeger ook over andere jongens begon te praten , voelde het alsof het weer net als vroeger was , ze deed ook nog gewoon lief en stiekem verliefd tegen mij.
maar dat was op dinsdag ( maandag waren we vrij pasen )
op woensdag deed ze dan weer heel lelijk
en op donderdag en vandaag ( vrijdag ) deed ze gewoon normaal, alhoewel ze donderdag en vandaag voor het eerst sinds het uit is weer die ketting draagt die ik haar gaf

maar er was 1 ding , ze zijn vandaag ( nou ja ZE , 3 meisjes maar waaronder rochelle en hun vroegen mij altijd mee ) vroegen mij vandaag niet , er is nog iets wat ik hierbij moet toevoegen , sinds ik met rochelle had genomen was ik gestopt met WoW , maar het chillen kwam er ook ( van hun kant ) er niet echt meer aan , ze moesten vaak al ergens heen op vrijdag

en er is nog iets , sinds vorige week vrijdag heb ik rochelle niet meer op msn gesproken , maar goed dit komt me nog wel bekend voor van vroeger dit was toen ook al zo dan spreek ik haar voor 1 week heel veel ofso en dan weer niet -.-

ik kan me niet echt meer herinneren of dit wat vandaag gebeurt is dat ze zonder mij gaan chillen wel is eerder is voorgekomen, maar het voelde wel best raar, vooral sinds ik gestopt ben met WoW heb ik inneens een heleboel vrije tijd over , het lijkt wel alsof het probleem tegen mij is gekeerd , eerst had ik geen zin en hun wouden wel , nu heb ik wel zin maar willen hun niet -.- ik kijk wel hoe dit volgende week ( waarschijnlijk vrijdag ) zal gaan aflopen , tot die tijd hoop ik dat jullie misschien wat tips voor me hebben of er iets is dat ik moet doen , of of jullie misschien nog een andere oplossing voor dit weten ... het voelt best wel genaaid want ik heb zo een lelijke voorgevoel dat dit neit de laatste keer is dat hun niet met me willen chillen en dat ik WoW dus waarschijnlijk toch maar weer op me pc moet installeere -.-

&& begrijp me trouwens ook niet verkeerd , al die mensen van vorig jaar doen nog gewoon tegen me zoals vroeger , het is trouwens ook zo dat een heleboel uit de andere klas niet meer mee komen chillen , ik weet niet of dat wat uitmaakt maar goed , dat jullie fftjes gewoon alles weten

komt dit misschien jullie wel een beetje bekend voor ? en weten jullie hier misschien een oplossing voor ofzo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-04-2010, 15:41
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
---> L&R

Vraag gewoon aan hen waarom ze je niet uitgenodigd hebben. Misschien zijn er wel andere redenen voor.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 16:11
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
what the fuck? ik heb het gelezen..

okay wat is precies je probleem? dat ze je niet meer uitvraagt na 2x afgewezen te worden en 1x gedumpt te zijn?
Ik zie niet echt het probleem.. en bevriend zijn met je ex is normaal hoor.

en volgende keer kan je gewoon zeggen : op een avond lag ze de heletijd tegen me aan, niet meteen vertellen dat de dvd het niet deed en wie er nog meer waren en tot hoelaat je bleef ofzo. want dit is heel erg saai lezen

Voor de rest, Als je haar nog leuk vind vraag haar eens mee en anders ga je gewoon weer nolife WoW-en (ook overbodige info :') )
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 18:05
problemenenzo
problemenenzo is offline
Citaat:
what the fuck? ik heb het gelezen..

okay wat is precies je probleem? dat ze je niet meer uitvraagt na 2x afgewezen te worden en 1x gedumpt te zijn?
Ik zie niet echt het probleem.. en bevriend zijn met je ex is normaal hoor.

en volgende keer kan je gewoon zeggen : op een avond lag ze de heletijd tegen me aan, niet meteen vertellen dat de dvd het niet deed en wie er nog meer waren en tot hoelaat je bleef ofzo. want dit is heel erg saai lezen

Voor de rest, Als je haar nog leuk vind vraag haar eens mee en anders ga je gewoon weer nolife WoW-en (ook overbodige info :') )


blijkbaar heb je het toch niet helemaal gelezen, ze had me 4 dagen nadat het uit was alweer teruggevraagd , kijk dit was een gedeelte van die msn gesprek ongeveer ( kleine toelichting: 27t/m 29 april gaan we op schoolexcursie naar de ardenne ) :

zij: (mijn naam) je gaat me bij ardenne wel een beetje warmhouden in de avond hea (L)
ik: ja tuurlijk wat denk jij dan dat het nu uit is betekend het nog niet dat ik niet meer voor je kan zorgen (A) (L)
zij: && misschien komt het ooit weer goed (A)
ik:
zij: baby wil je het misschien opnieuw proberen ik mis je nu al
ik: we kunne beter fftjes vriende houde rochelle , begrijp me niet verkeerd ik vind je ook nogsteeds leuk maar straks komt weer allemaal van die drama enzo je weet toch, we kunne beter gw net als vroeger beetje flowe enzo , en dan miss later wel opnieuw nemen als jij dat nog wilt (L)
zij: ja je hebt wel gelijk baby , is goed (L)

dus zij wilt nu meer dan alleen normaal '' vrienden '' en ik eigenlijk ook wel , alleen ik wil geen relatie en zij wel -.-
maar betekende dit afgewezen worden ? niet echt want ik heb haar al verteld dat ik haar leuk vind en de eerste keer in de 2de toen se me vroeg vertelde ik haar dat ook, die dagen daarna zijn we ook nog gw net als vroeger ( vroeger van VOORDAT we hadden ) met elkaar omgegaan ...

toch heb ik echt het gevoel dat er dit keer iets meer aan de hand is ... ik zal de komende weken wel kijken hoe het gaat
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 18:08
problemenenzo
problemenenzo is offline
Citaat:
---> L&R

Vraag gewoon aan hen waarom ze je niet uitgenodigd hebben. Misschien zijn er wel andere redenen voor.
dit is in mijn geval echt ZOVEEL moeilijk dan gezegd ...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 19:00
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik ga je hele verhaal niet doorlezen want de enorme hoeveelheid tekst, maar is het probleem nou dat die meiden je niet meer altijd uitnodigen?
Want opzich lijkt het me niet heel onlogisch dat als je dat meisje net hebt verteld dat je alleen vrienden wilt zijn en zij nog wel heel verliefd is ze een beetje afstand van je neemt.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 19:31
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Schijtvervelend om elke keer 'die meisje' te zien, ik hou er mee op!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 19:37
problemenenzo
problemenenzo is offline
Citaat:
Ik ga je hele verhaal niet doorlezen want de enorme hoeveelheid tekst, maar is het probleem nou dat die meiden je niet meer altijd uitnodigen?
Want opzich lijkt het me niet heel onlogisch dat als je dat meisje net hebt verteld dat je alleen vrienden wilt zijn en zij nog wel heel verliefd is ze een beetje afstand van je neemt.
ik heb haar toch verteld dat ik ook nogsteeds van haar hou , ik zij precies hetzelfde in juni 2009 toen se mij vroeg , IETS in mij zij toen dat ik toch nee moest zeggen ondanks dat ik haar ook leuk vond , ik zag het drama denk ik al aankomen , niet alles is nou eenmaal rozegeur en maneschijn

ik vertelde haar toen ook dat ik haar leuk vind maar dat we beter ff vriende kunne blijve , toen bleven we ook nog gw met elkaar flowen enso hoor

maar hier is denk ik veel meer gaande , ik heb de laatste tijd aardig wat haters achterme aan gekrege en ik denk dat die wel een paar slechte woordjes over mij gedaan hebbe , ik heb het gevoel dat er bij dit '' niet meevragen '' vandaag wel meer achter zit ..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 21:11
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als je echt denkt dat er iets achter zit dan moet je het vragen. Zo simpel is dat meer kun je er niet van maken.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 21:50
Thedutchguy
Thedutchguy is offline
Citaat:
maar betekende dit afgewezen worden ?
Volgensmij is iedere vorm van 'nee' afgewezen worden.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2010, 22:58
Cha-H
Cha-H is offline
Dus het probleem is dat je niet bent meegevraagd.. Dan vraag je hun toch gewoon mee?
Andere hoeven jou toch niet steeds te vragen.. Het moet van beide kanten komen natuurlijk..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 12:14
LRS.
LRS. is offline
zo'n lang verhaal? maak je niet druk gast, chille'm en ga niet meer WoW spelen xd. als je der nog leuk vind probeer je het, en anders zoek je een nieuwe chick?

Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 17:40
kv-user
kv-user is offline
Zou je AUB voortaan in gewoon Nederlands kunnen praten? Dit leest voor geen meter.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 19:01
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik heb het verhaal uit maar ik snap er niks van zeg, typ eens normaal kijk naar de woorden: "hun" en "die meisje" en "enigste"..
Wat vreselijk irritant om te lezen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 19:01
Verwijderd
Ik kan dit echt niet lezen. Christ, wat een irritant verhaal. Is dit nu echt 'de taal van tegenwoordig'?

DAT meisje.
Ze.
Enige.
Zij, niet hun.
Ik zei, niet 'ik zij'.
En zo kunnen we nog even doorgaan.


Maar voor zover ik het heb begrepen, vind jij het vreemd dat je niet meer uitgenodigd wordt nadat je iemand 2 keer hebt afgewezen en diezelfde persoon ook nog eens hebt gedumpt?

No shit.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 19:39
KingKong
KingKong is offline
1. Ik geloof van het hele verhaal geen flikker.
2. Als het wel waar is, hou oud ben je dan eigenlijk wel?
3. Vind je het gek dat die gasten niet meer je uitnodigen, sinds je nooit komt?

En nee ik heb niet je hele verhaal gelezen, leer eerst typen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2010, 20:10
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
1. Ik geloof van het hele verhaal geen flikker.
2. Als het wel waar is, hou oud ben je dan eigenlijk wel?
3. Vind je het gek dat die gasten niet meer je uitnodigen, sinds je nooit komt?
4. En nee ik heb niet je hele verhaal gelezen, leer eerst typen.
Ik heb maar ff van je laatste opmerking punt 4 gemaakt^^
1. Ik ben niet ver gekomen, vanwege jouw punt 4 Maar het lijkt me toch vrij geloofwaardig, waarom niet?
2. 3e klas, zo'n 15/16 jaar oud, volgens mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie ik zit met een erg vervelend karakter probleem ...
mdac
12 23-05-2010 09:47
Software & Hardware [Vista] Netwerk probleem
Aryachii
9 02-04-2008 03:17
Liefde & Relatie probleem in langdurige relatie
MinnieM
28 11-01-2008 18:44
Software & Hardware Vervelend probleem met toetsenbord
Kingofthemall
3 28-12-2005 12:58
Verhalen & Gedichten help me ! (serieus, kheb een probleempje)
MightyMarcel
2 22-12-2003 15:44
Seksualiteit [probleem]
aat prostaat
4 11-03-2003 13:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:23.