Oud 30-04-2003, 15:14
stier
stier is offline
Hallo iedereen,

Ik ben een jongen van 20 jaar en studeer aan de universiteit en ben nu tweedejaars. Vorig jaar, toen ik dus nog eerstejaars was, zat er bij mij in de werkgroep een meisje waarmee ik wel eens samen een opdracht gemaakt heb. Ze is wat betreft gezicht niet eens zo knap, maar ze heeft een fantastisch lichaam. Vorig jaar ben ik jaar steeds leuker gaan vinden. Ik dacht ook dat dit wederzijds was, aangezien zij mij vroeg of ik met haar en een vriendin van haar wilde samenwerken. Dat heb ik toen gedaan. Als we dan wel eens met z´n drieën met elkaar die opdracht gingen bespreken, ging zij altijd naast me zitten en dan zat haar vriendin aan mijn andere zijde. Toen maakte ze een keer een opmerking in de trant van: Je mag nu een wens doen, want je zit tussen twee meisjes. Naarmate de tijd vorderde, begon ik haar steeds leuker te vinden. Vaak stond ik met haar te praten, waar dan ook weer een vriendin van haar bijstond. Als ze dan even wegliep, verontschuldigde ze zich dat ze wegging. Ook hadden we een keer de uitslag gehoord van een tentamen en liepen vervolgens samen door de stad. Toen sloeg ze een arm om me heen, wat nog nooit een meisje bij me had gedaan. Of dit nou een gebaar was dat ze me leuk vond of dat ze blij was dat ze geslaagd was voor het tentamen, dat is mij nog steeds niet duidelijk.

Nu is mijn eerste vraag: vond ze me leuk of niet?

Op 27 juni 2002 heb ik haar voor het laatst gezien. Ik hoopte dat ze alle tentamens zou halen, zodat ze met mij meekon naar het tweede jaar. Helaas, ze had veel vakken niet gehaald en ze moest het hele jaar overdoen. Ik was ondertussen behoorlijk verliefd op haar, totdat ik in januari van dit jaar haar van me af heb gezet, ik zag haar immers nooit meer en was ook te verlegen een afspraak met haar te maken. Wel zie ik nog regelmatig een goede vriendin van haar. Gisterenmiddag was ik even in de bibliotheek van de faculteit en daar zag ik haar ineens. Voor mij zag ze er mooier uit dan ooit. Ze begon meteen te vragen hoe het met me ging en ik vroeg dat natuurlijk ook aan haar. Helaas heb ik niet lang met haar kunnen praten en zodoende ben ik nog niets opgeschoten. Bovendien ben ik weer hartstikke verliefd op haar, ik heb aan bijna niets anders gedacht sinds gisterenmiddag dan aan haar.

Nu is mijn tweede vraag: zou ze nog interesse in me hebben en zo ja, hoe kan ik haar duidelijk maken dat ik haar wel leuk vind? Ik heb wel een telefoonnummer en e-mailadres van haar (gekregen vanwege die opdracht), maar om haar zo te vragen vind ik onpersoonlijk en teveel inbreuk maken op haar privacy. Wat moet ik doen?

In ieder geval bedankt voor het kennis nemen van dit misschien wat lange en langdradige verhaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2003, 15:20
tacidvs
tacidvs is offline
Gelijk bellen, zak hooi.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 15:35
Verwijderd
Bel haar, zeg dat je het echt leuk vond laatst en dat het je erg leuk lijkt om eens wat af te spreken (bijv om iets te gaan drinken).

Maar ik kan me wel voorstellen dat het niet zo makkelijk is. Een weg voor als je superonzeker bent:

1. www.ikhebje.nl (voer telefoonnummer in)
2. Schrijf brief / stuur kaartje

(als het geen mobiel is .. lang leve SMS)

Ik blijf maar editen, gaat niet goed met mij

Laatst gewijzigd op 30-04-2003 om 15:40.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 17:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 30-04-2003 @ 14:20:
Gelijk bellen, zak hooi.
idd
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 18:11
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
jaa bellen

ze vind je sowieso aardig en wil wel vrienden met je zijn. Jongens en meisje die vrienden met elkaar (willen) zijn vinden elkaar meestal aantrekkelijk.

1 punt heb je al ga voor de 2 en bel/sms/email haar!!!!!!!!


succes
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:19
mrhanky
Avatar van mrhanky
mrhanky is offline
Citaat:
******** schreef op 30-04-2003 @ 15:35:

(als het geen mobiel is .. lang leve SMS)

Ik blijf maar editen, gaat niet goed met mij
Ehmm, bedoel je niet juist dat als het WEL een mobiel is?
__________________
toch best interessant zo'n sig. Je zit er al paar seconde naar te kijken en je hebt er nu nog steeds geen genoeg van? Nou vooruit dan maar, ik stop nu
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:51
Ninja_Nina
Ninja_Nina is offline
Gewoon mailen of zo man!

Je hoeft niet meteen te zeggen dat je gek op haar bent, je kunt toch gewoon typen van: he meisje, ik vond het altijd wel gezellie met jou vorig jaar, zullen we een keertje wat afspreken om wat te drinken blablabla
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:55
Verwijderd
Wat duidelijk is ze mag je , dat blijkt aan alles hoe ze met je omgaat. Spreek gewoon een keertje af om iets te gaan drinken, dat kan nooit kwaad. En misschien bloeit er wat moois uit voort, laten we het hopen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:56
sinsere
Avatar van sinsere
sinsere is offline
Bellen! Anders zit je op je 80e in je oude leunstoel nog spijt te hebben
__________________
You look into her angel eyes
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 21:57
Verwijderd
bellen, idioot! zit zelf zeer ongelukkig te zijn in de liefde!!! ik doe een moord voor jouw situatie! * nou niet schrikken hoor*
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:01
stier
stier is offline
Hartelijk dank voor alle adviezen!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:43
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
stier schreef op 01-05-2003 @ 12:01:
Hartelijk dank voor alle adviezen!
Hebben ze nut gehad dan?
__________________
Geiz ist Geil!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen :'(
nietpopulair
5 16-11-2015 07:59
Psychologie Wat moet ik nu doen ???
Limburgertje
2 19-01-2005 20:08
Psychologie Wat moet ik nu?? :S
*leeg*
14 20-02-2004 11:22
Liefde & Relatie wat moet ik nu???
kimmel
15 21-07-2003 20:55
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen?!
Ilona1
11 04-01-2003 18:20
Liefde & Relatie Wat moet ik nu doen???
ikben16
21 08-02-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.