Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2013, 12:29
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh nee, begint die ellende nu alweer?
Ja, 2 september pas hoor maar ik speel al de hele zomer de app om erachter te komen wie er te pletter is gevallen, dus de eerste aflevering zat net in de app
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 25-08-2013, 12:42
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Wij hebben een health check op ons werk en daar zat ook een ogentest bij en ik scoorde maximaal daar was ik stiekem wel heel nieuwsgierig naar, na mijn accidentje

Maar euhm ja volgens mij doen opticiens dat gewoon gratis hoor, gewoon doen
Citaat:
ja dat kan gewoon gratis
Ja maar dan kom ik daar zo binnen: "hoi, ik wil mn ogen laten testen.." -"Ok, waarom?" "mja, gewoon..."
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-08-2013, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dan kom ik daar zo binnen: "hoi, ik wil mn ogen laten testen.." -"Ok, waarom?" "mja, gewoon..."
Die lui denken maar één ding hoor; 'Kassa!'
Oud 25-08-2013, 12:47
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ze vragen niet waarom ik heb laatst ook mijn ogen laten checken. Alleen waren mijn ogen niet zodanig slecht om gelijk een bril aan te smeren
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-08-2013, 12:51
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dan kom ik daar zo binnen: "hoi, ik wil mn ogen laten testen.." -"Ok, waarom?" "mja, gewoon..."
Dat deed ik ook toen ik een gehoortest wilde en daar deden ze niet moeilijk over
Oud 25-08-2013, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Is dit sarcastisch of ben je echt zo naïef?
Sarcastisch natuurlijk. ik heb het smsje allang verwijderd. Het is niet betrouwbaar.
Oud 25-08-2013, 12:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ze vragen niet waarom ik heb laatst ook mijn ogen laten checken. Alleen waren mijn ogen niet zodanig slecht om gelijk een bril aan te smeren
Wanneer zijn ze slecht genoeg om je een bril aan te smeren?
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 25-08-2013, 12:54
Verwijderd
Ik ben het afgelopen jaar 3 keer getest, en drie keer kwam er iets anders uit.
Oud 25-08-2013, 13:08
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ik durf geen gehoortest te doen, te bang voor het resultaat. Ik versta mensen vaak zo slecht
__________________
Yeezy taught me
Oud 25-08-2013, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het afgelopen jaar 3 keer getest, en drie keer kwam er iets anders uit.
Tien tegen één dat 't bij ketens was, niet?
Oud 25-08-2013, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Tien tegen één dat 't bij ketens was, niet?
Fout.
Oud 25-08-2013, 13:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ah, testjes Mijn ogen zijn prima, alleen mijn linkeroor hoort wat minder dan zou moeten. Jammer dan, want rechts is nog prima.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-08-2013, 14:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg, ik heb gisteren een teringgezellige avond gehad in Roffa met m'n matties, maar nu ben ik echt stervende.
We begonnen in een 'proeflokaal' met zwaar bier en pimpampet, daarna bier en teringlekker vreten bij de Bazar, halve liters bij de Biergarten, bier en 90s house in BAR en daarna crashen bij een vriend op de bank.
Ik was niet dronken, maar m'n kater vanochtend was vreselijk. Ik heb een van m'n beschamendste barfs ooit gedaan en half dood op de bank gelegen. Nu zit ik als een stinkie in de trein en straks moet ik werken.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-08-2013, 14:27
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Ga je als een stinkie naar je werk Trimm? Ik was twee keer bij de SB in Leiden deze week en heb je niet gezien
__________________
Yeezy taught me
Oud 25-08-2013, 14:37
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nee, ik ga eerst gauw naar huis om te douchen, want ik zie er niet uit zo met m'n zweethaar.

Gisteren was btw m'n eerste dag weer in 3 weken en ik werkte 's ochtends. Weekends en maandag heb je de meeste kans om me te spotten.

Waarom was je in Leiuh?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-08-2013, 14:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, beschamend: ik heb voor het eerst geen brrrrroekje aan onder m'n broek (lang verhaal) en het is een spijkerbroek waarvan de rits steeds open gaat, dus ik liep net echt zo rond van

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-08-2013, 15:12
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Nee, ik ga eerst gauw naar huis om te douchen, want ik zie er niet uit zo met m'n zweethaar.

Gisteren was btw m'n eerste dag weer in 3 weken en ik werkte 's ochtends. Weekends en maandag heb je de meeste kans om me te spotten.

Waarom was je in Leiuh?
Op bezoek bij mensen. Ik denk dat ik er van de week wel weer ben, als je er bent zal ik proberen een frappucino bij je te bestellen
__________________
Yeezy taught me
Oud 25-08-2013, 15:24
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gezellie!

Ik liep overigens net bij m'n werk binnen, want m'n bus komt nog niet, en ik zie 2 mensen die ik nog nooit heb gezien achter de balie. Een is een oudere man, die wel vriendelijk leek, maar achter de kassa stond een vrouw die geen kut leek te snappen van wat ik zei. Ik zei 'hoi, ik ben Anouk, ik werk hier ook! Werk ik vanavond ook met jou?' Geen respons. Fuck jou dan.
Collega nr 3 is de nieuwe manager waar ik 0,0 band mee heb, dus dat gaat een puike avond worden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-08-2013, 15:26
Verwijderd
Ik liep gister nog langs je werk trimm. Maar er waren alleen twee knulletjes aan het werk.
Oud 25-08-2013, 15:32
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Gezellie!

Ik liep overigens net bij m'n werk binnen, want m'n bus komt nog niet, en ik zie 2 mensen die ik nog nooit heb gezien achter de balie. Een is een oudere man, die wel vriendelijk leek, maar achter de kassa stond een vrouw die geen kut leek te snappen van wat ik zei. Ik zei 'hoi, ik ben Anouk, ik werk hier ook! Werk ik vanavond ook met jou?' Geen respons. Fuck jou dan.
Collega nr 3 is de nieuwe manager waar ik 0,0 band mee heb, dus dat gaat een puike avond worden.
Toen ik er was werd mijn drankje gemaakt door een vrouw die heel chagrijnig leek, beetje Latijns-Amerikaans uiterlijk, of Zuid-Europees.
__________________
Yeezy taught me
Oud 25-08-2013, 15:38
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik liep gister nog langs je werk trimm. Maar er waren alleen twee knulletjes aan het werk.
Ja, ik was om half 4 al klaar. Die knulletjes zijn wel tof, btw.
Citaat:
Toen ik er was werd mijn drankje gemaakt door een vrouw die heel chagrijnig leek, beetje Latijns-Amerikaans uiterlijk, of Zuid-Europees.
Mss was die nieuwe dat dan wel, want volgens mij ziet verder niemand bij ons er zo uit. Als het een klein, gedrongen trolletje was, dan is zij 't. Ja-duh heet ze.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-08-2013, 15:39
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Ja, ik was om half 4 al klaar. Die knulletjes zijn wel tof, btw.

Mss was die nieuwe dat dan wel, want volgens mij ziet verder niemand bij ons er zo uit. Als het een klein, gedrongen trolletje was, dan is zij 't. Ja-duh heet ze.
Ja, die was het. Ik heb zelf ook een week bij SB gewerkt en ik kan me niet voorstellen dat zij aangenomen is om haar WCCS-potentie
__________________
Yeezy taught me
Oud 25-08-2013, 16:44
Verwijderd
Ik ben bezig met een Grote Weggooiactie. Hoe kom ik aan vier passers?
Oud 25-08-2013, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, beschamend: ik heb voor het eerst geen brrrrroekje aan onder m'n broek (lang verhaal) en het is een spijkerbroek waarvan de rits steeds open gaat, dus ik liep net echt zo rond van

Oud 25-08-2013, 17:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik ben bezig met een Grote Weggooiactie. Hoe kom ik aan vier passers?
.. zijn ze allevier oorspronkelijk van jou? of 'geleend'?
Oud 25-08-2013, 21:50
Verwijderd


Oud 25-08-2013, 21:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-08-2013, 21:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ja maar dan kom ik daar zo binnen: "hoi, ik wil mn ogen laten testen.."
Dat is wel hoe het doorgaans gaat . Of je maakt een afspraak.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-08-2013, 22:03
Verwijderd
Oud 25-08-2013, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ja maar dan kom ik daar zo binnen: "hoi, ik wil mn ogen laten testen.." -"Ok, waarom?" "mja, gewoon..."
Ze vragen niet waarom.
Oud 26-08-2013, 01:56
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik lag net in bed, ineens dacht ik dat ik moest kotsen en dat gevoel hield zo'n 10 minuten aan. Nu ineens is het weer weg. Heb voor de zekerheid nog maar een emmer naast mijn bed gezet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 26-08-2013, 07:46
Verwijderd
Heerlijk dat beetje uitslapen op maandag.
Oud 26-08-2013, 08:21
Verwijderd
Lorelei, en zelfs al vragen ze waarom (quid non), je hebt toch hier juist precies DE reden aangegeven waarom iemand zijn of haar ogen wil laten testen?

Citaat:
Ik vraag me af of ik eens naar de opticien zou moeten gaan om m'n ogen te laten meten. Ik denk nergens last van te hebben maar hoe kan ik nou ooit weten of ik zie wat ik zou moeten zien?
Omdat je wilt weten of je ogen goed genoeg zijn of niet. Waarom zou dat een slechte reden zijn? "omdat ik de jaarlijkse migratie op de Serengeti als een belangrijke gebeurtenis beschouw", dat zou een slechte reden zijn. Maar omdat je twijfelt of je ogen goed zijn of niet, dat is toch een prima reden?
Oud 26-08-2013, 08:24
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, is ook wel zo.
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-08-2013, 08:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline


haha wat?

(ik kreeg deze bij een server error op de alarmeringen site)
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-08-2013, 11:21
Verwijderd
Ik heb gisteren ontbeten met taart en avondgegeten met taart en vandaag was mijn ontbijt ook taart. Gelukkig is hij nu op.
Oud 26-08-2013, 11:23
Verwijderd
De taart was gebakken en aan mij meegegeven door mijn jarige oma, vandaar. Taart afslaan van oma's gaat niet. Ook niet als het een kilo taart is. Ook niet als je niet zo van taart houdt.
Oud 26-08-2013, 11:25
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wat voor taart? En vraag ook voor Turk: gaan we nog naar Diciotto deze week?
__________________
Yeezy taught me
Oud 26-08-2013, 11:33
Verwijderd
Geen idee wat voor taart. Met vruchten en kaneel en suiker. Het is ook meer gebak dan taart, eigenlijk.

Diciotto ga ik deze week niet redden, denk ik. Alhoewel, misschien woensdag, maar dan sms ik je nog wel!
Oud 26-08-2013, 11:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Taart! Ik denk dat ik ook maar weer eens een goed recept moet zoeken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-08-2013, 12:03
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nu heb ik zin in taart <3
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-08-2013, 12:08
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Citaat:
Geen idee wat voor taart. Met vruchten en kaneel en suiker. Het is ook meer gebak dan taart, eigenlijk.

Diciotto ga ik deze week niet redden, denk ik. Alhoewel, misschien woensdag, maar dan sms ik je nog wel!
Ok! Woensdag zou goed zijn voor mij, denk ik.
__________________
Yeezy taught me
Oud 26-08-2013, 12:19
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Nu heb ik zin in taart <3
Ik ook!

Maar ik heb gisteren nog key lime pie en een soort gebakken cheesecake met bosbessen gegeten Oja, en kaiserschmarren.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-08-2013, 12:23
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
kaiserschmarren.


OMG, nostalgie!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-08-2013, 12:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Fucking lekker he Misschien ook zelf maar eens maken, is volgens mij heel makkelijk.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 26-08-2013, 12:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb nog fudge Ook niet vervelend.

Van de week kreeg ik een nieuw plantje van mijn moeder, en hij is echt superleuk <3 Het is een palm, maar er zat geen kaartje bij welke soort het was en nu kan ik het niet vinden
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-08-2013, 12:34
Slome Kameel
Avatar van Slome Kameel
Slome Kameel is offline
Wat zouden jullie ervan vinden als je bevriend bent met een stel dat een andere taal spreekt die jij niet verstaat en ze spreken in jouw bijzijn zo nu en dan die andere taal?
__________________
Yeezy taught me
Oud 26-08-2013, 12:35
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Kaiserschmarrren, nomnom. Ik heb nog van die 'voeg melk toe en KLAAR'-pakjes liggen, misschien deze week maar eens maken.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 26-08-2013, 12:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Fucking lekker he Misschien ook zelf maar eens maken, is volgens mij heel makkelijk.
Heb er nog nooit over nagedacht om het zelf te maken. Maar vroegâh als wij op vakantie waren in Oostenrijk nam ik dat altijd als we uit eten gingen. Zoooo lekker. Heb het nu al jaaaaaren niet meer gehad
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-08-2013, 12:39
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Wat zouden jullie ervan vinden als je bevriend bent met een stel dat een andere taal spreekt die jij niet verstaat en ze spreken in jouw bijzijn zo nu en dan die andere taal?
Ligt eraan hoe vaak ze het doen. Als de een in de keuken staat en de andere hem roept iets aan te geven (bijvoorbeeld), zou ik het niet zo erg vinden. Als ze het tijdens normale gesprekken doen, zou ik het storender vinden.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.