Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-05-2008, 21:17
Verwijderd
Daar zullen omliggende landen het niet mee eens zijn, want smokkel.
Advertentie
Oud 24-05-2008, 21:22
Verwijderd
Zo, geroddel.
Oud 24-05-2008, 21:22
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
De tering. Volgens mij is die wedstrijd afgelopen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-05-2008, 21:23
Verwijderd
Hm?
Oud 24-05-2008, 21:23
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
maar dat gebeurt anders ook wel. je kan het in coffeeshops kopen, dan kunnen mensen het daarvandaan toch ook gewoon smokkelen?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 24-05-2008, 21:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hm?
Heel zoetermeer rent naar buiten om herrie te maken voor mijn deur.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-05-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Daar zullen omliggende landen het niet mee eens zijn, want smokkel.
Dan moeten die omringende landen ook maar de softdrugs legaliseren. Dat scheelt miljarden een nutteloze rechtsvervolging, bovendien zal het een enorme impuls zijn voor de economie doordat er BTW geheven kan worden en de vraagprijs van cannabis zal kelderen.
Oud 24-05-2008, 21:24
Verwijderd
Citaat:
maar dat gebeurt anders ook wel. je kan het in coffeeshops kopen, dan kunnen mensen het daarvandaan toch ook gewoon smokkelen?
Die coffeeshopt worden in de gaten gehouden door politie
Oud 24-05-2008, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Dan moeten die omringende landen ook maar de softdrugs legaliseren. Dat scheelt miljarden een nutteloze rechtsvervolging, bovendien zal het een enorme impuls zijn voor de economie doordat er BTW geheven kan worden en de vraagprijs van cannabis zal kelderen.
En volgens hun ook meer doden en zieken door wat er in zit.
Oud 24-05-2008, 21:25
Verwijderd
Citaat:
Heel zoetermeer rent naar buiten om herrie te maken voor mijn deur.
Ow bummer.
Oud 24-05-2008, 21:26
Verwijderd
wie speelt/speelde er TD?
Oud 24-05-2008, 21:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
En volgens hun ook meer doden en zieken door wat er in zit.
Het is dan ook niet alsof we nog niet genoeg mensen op deze planeet hebben rondlopen.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-05-2008, 21:26
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
wie speelt/speelde er TD?
Weetikveel.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-05-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Het is dan ook niet alsof we nog niet genoeg mensen op deze planeet hebben rondlopen.
Dat is weer een ander verhaal
Oud 24-05-2008, 21:26
Verwijderd
Citaat:
Weetikveel.
Hoe weet je dan dat het een wedstrijd was.
Oud 24-05-2008, 21:28
Verwijderd
Hihi, het forum draait op aap noot mies
Oud 24-05-2008, 21:29
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hoe weet je dan dat het een wedstrijd was.
Omdat er om de zoveel tijd een meute mensen naar buiten rende om herrie te maken, dat 2 minuten vol te houden, en vervolgens weer naar binnen te gaan. De laatste keer was het hardst, dus het zal wel afgelopen zijn.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-05-2008, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Omdat er om de zoveel tijd een meute mensen naar buiten rende om herrie te maken, dat 2 minuten vol te houden, en vervolgens weer naar binnen te gaan. De laatste keer was het hardst, dus het zal wel afgelopen zijn.
Ja typisch het patroon van een wedstrijd.
Oud 24-05-2008, 21:31
Verwijderd
Het laatste nieuwsbericht over voetbal op news.google is van 15 minuten geleden en gaat over de dames van FC twente...
Oud 24-05-2008, 21:32
Verwijderd
Citaat:
En volgens hun ook meer doden en zieken door wat er in zit.
Cannabis is niet dodelijk, hoogstens door de kanker die je er van krijgt. Het jaarlijkse aantal doden door cannabis, ook gecorrigeerd voor het aantal gebruikers, valt in het niet bij het aantal doden door alcohol.
Oud 24-05-2008, 21:33
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Het laatste nieuwsbericht over voetbal op news.google is van 15 minuten geleden en gaat over de dames van FC twente...
How about de tvgids?

http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=7086346
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-05-2008, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Cannabis is niet dodelijk, hoogstens door de kanker die je er van krijgt. Het jaarlijkse aantal doden door cannabis, ook gecorrigeerd voor het aantal gebruikers, valt in het niet bij het aantal doden door alcohol.
Omdat er veel meer alcohol genuttigd wordt dan cannabis.
Oud 24-05-2008, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Omdat er veel meer alcohol genuttigd wordt dan cannabis.
ook gecorrigeerd voor het aantal gebruikers
Oud 24-05-2008, 21:35
Verwijderd
Het Nederlands elftal speelt vandaag tegen Oekraïne de allerlaatste oefeninterland voordat de definitieve EK-selectie bekend wordt gemaakt. Voor sommige spelers is dit het moment om te laten zien dat zij bij de definitieve Oranjeselectie horen. Presentatoren Edward van Cuilenborg en Jack Plooij praten in de studio met Hans van Breukelen, Aron Winter en Mario Been.

Na het vrijwillige vertrek van Seedorf en het wegsturen van Jaliens, Emanuelson, Maduro en Koevermans zijn de kansen van andere Oranjespelers voor een plaats in de selectie sterk toegenomen. Toch zijn ze niet allemaal zeker van deelname aan het Europese eindtoernooi. Zo presteert Dirk Kuijt op dit moment goed bij Liverpool, maar speelde hij niet in de laatste oefeninterlands tegen Kroati? en Oostenrijk. Ook Khalid Boulahrouz is weer bij de selectie gevoegd, maar kampt nog met de naweeën van een maandenlange blessure.De oefeninterland van vandaag is de op twee na laatste voor de aanvang van het EK, maar de laatste voordat de definitieve EK-selectie bekend moet worden gemaakt. Het is aan bondscoach Marco van Basten om de komende dagen zijn keuzes te maken wie het Nederlands elftal gaan vertegenwoordigen. De UEFA wil uiterlijk woensdag 28 mei de namen ontvangen.

Leo Oldenburger doet vandaag verslag van de wedstrijd en vanuit de studio zal Edward van Cuilenborg de wedstrijd bespreken met drie oud-internationals: Hans van Breukelen, Aron Winter en Mario Been. Vanaf 22.20 uur praten zij na over het Nederlands elftal en het komende EK in Zwitserland en Oostenrijk.
Oud 24-05-2008, 21:36
Verwijderd
Citaat:
ook gecorrigeerd voor het aantal gebruikers
Dat weten wij gezonde nederlanders, maar dat wil in het buitenland niemand geloven.
Oud 24-05-2008, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Dat weten wij gezonde nederlanders, maar dat wil in het buitenland niemand geloven.
Tuurlijk geloven ze dat wel in het buitenland, alleen het plebs dat stemrecht heeft niet.
Oud 24-05-2008, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Omdat er veel meer alcohol genuttigd wordt dan cannabis.
De laatste tijd durf ik eigenlijk wel aan die stelling te twijfelen. Ik ken maar een paar mensen die niet blowen. Ook de mensen waar je het niet van zou verwachten blowen.
Oud 24-05-2008, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk geloven ze dat wel in het buitenland, alleen het plebs dat stemrecht heeft niet.
Daar zit het 'm in '
Citaat:
De laatste tijd durf ik eigenlijk wel aan die stelling te twijfelen. Ik ken maar een paar mensen die niet blowen. Ook de mensen waar je het niet van zou verwachten blowen.
alcohol is toch toegankelijker, ook al op jongere leeftijd ( )
Oud 24-05-2008, 21:39
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Dat komt dus doordat je wiet niet in de supermarkt kan kopen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 24-05-2008, 21:40
Verwijderd
Citaat:
Dat komt dus doordat je wiet niet in de supermarkt kan kopen.
Dat komt vooral door ouders die de gevaren van alcohol niet inzien.
Oud 24-05-2008, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Dat komt dus doordat je wiet niet in de supermarkt kan kopen.
Zou heel goed kunnen. maar ook omdat er hier thuis altijd alcoholistische dranken zijn, kan ik daar makkelijker iets van nemen dan van drugs, die als ze bij de supermarkt zagen, mijn ouders toch niet hadden gekocht.
Oud 24-05-2008, 21:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat ze juist denken dat alcohol minder gevaarlijk is omdat je het zo makkelijk kan krijgen. Oh, de regering is nogal kriebelig over het legaliseren van wiet, dan is het vast gevaarlijk! In plaats van dat ze erbij stilstaan dat ze gewoon overwegend conservatief zijn.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 24-05-2008, 21:43
Verwijderd
Citaat:
alcohol is toch toegankelijker, ook al op jongere leeftijd ( )
Ja, maar het neemt niet weg dat toch veel mensen die moeite nemen om naar de coffeeshop te gaan.
Oud 24-05-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ze juist denken dat alcohol minder gevaarlijk is omdat je het zo makkelijk kan krijgen. Oh, de regering is nogal kriebelig over het legaliseren van wiet, dan is het vast gevaarlijk! In plaats van dat ze erbij stilstaan dat ze gewoon overwegend conservatief zijn.
Dat valt wel mee denk ik. Aan tabak kom je net zo makkelijk als aan alcohol, toch doen ouders vaak moeilijk over roken en niet over drinken.
Oud 24-05-2008, 21:49
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Maar op pakjes sigaretten staan ook van die tekstjes met "Roken is dodelijk" etc. Ik denk dat ouders zich dat wel beseffen, en minder stilstaan bij het feit dat alcohol ook heel gevaarlijk kan zijn. Maar dat komt misschien ook omdat er, denk ik, meer ouders zijn die wel eens drinken dan dat er ouders zijn die roken.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 24-05-2008, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het neemt niet weg dat toch veel mensen die moeite nemen om naar de coffeeshop te gaan.
Maar die mensen waar jij het over hebt nemen denk ik ook wel eens een glaasje bier?
Oud 24-05-2008, 21:57
Verwijderd
Citaat:
Maar op pakjes sigaretten staan ook van die tekstjes met "Roken is dodelijk" etc. Ik denk dat ouders zich dat wel beseffen, en minder stilstaan bij het feit dat alcohol ook heel gevaarlijk kan zijn. Maar dat komt misschien ook omdat er, denk ik, meer ouders zijn die wel eens drinken dan dat er ouders zijn die roken.
Dat "roken is dodelijk" is nog maar pas zo, ook daarvoor waren de meeste ouders vrij streng tegenover roken.

http://www.last.fm/music/Ealsmear+Dodging/_/Fake+Raga

Binnenkort in de hitlijsten!
Oud 24-05-2008, 21:58
Verwijderd
Citaat:
Dat "roken is dodelijk" is nog maar pas zo, ook daarvoor waren de meeste ouders vrij streng tegenover roken.

http://www.last.fm/music/Ealsmear+Dodging/_/Fake+Raga

Binnenkort in de hitlijsten!
*zet eric clapton er voor af*
Oud 24-05-2008, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Maar die mensen waar jij het over hebt nemen denk ik ook wel eens een glaasje bier?
Sommige wel, sommige niet. Verschilt per persoon.
Oud 24-05-2008, 22:02
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Wat een Vrije Geluiden-muziek.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 24-05-2008, 22:02
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
wil iemand me een samenvatting geven van alle leuke dingen in dit topic?
ben te lui om alles te lezen
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-05-2008, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Wat een Vrije Geluiden-muziek.
Oud 24-05-2008, 22:04
Verwijderd
Ik vind het wel leuke achtergrondmuziek
Oud 24-05-2008, 22:05
Verwijderd
o, en wat Uice zegt
Oud 24-05-2008, 22:14
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
wil iemand me een samenvatting geven van alle leuke dingen in dit topic?
ben te lui om alles te lezen
Er zijn forumers vreemd gegaan, relaties op de klippen gelopen, gerel van de bovenste plank, maar jij bent te lui om het te lezen?!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 24-05-2008, 22:20
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
wil iemand me een samenvatting geven van alle leuke dingen in dit topic?
ben te lui om alles te lezen
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-05-2008, 22:22
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Er zijn forumers vreemd gegaan, relaties op de klippen gelopen, gerel van de bovenste plank, maar jij bent te lui om het te lezen?!
sorry topdrop
welke forummers zijn vreemd gegaan?
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 24-05-2008, 22:22
Verwijderd
Er gebeurt hier nooit iets leuks, jeweetzélluf.
Oud 24-05-2008, 22:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Er gebeurt hier nooit iets leuks, jeweetzélluf.
Ik vind jouw posts meestal wel tamelijk leuk.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 24-05-2008, 22:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
sorry topdrop
welke forummers zijn vreemd gegaan?
Geen idee

Het was alleen om je alles te laten lezen
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine De saaiheid heeft een lange neus. #239
Neko*
500 12-06-2008 23:14
De Kantine Suske & Wiske en de saaie seksshop #220
Verwijderd
500 28-05-2008 16:25
De Kantine L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219
Cherry Springs
500 27-05-2008 15:02
De Kantine ♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218
Trimm Trabb
500 26-05-2008 17:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09.