Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2010, 17:14
dawg
dawg is offline
Hallo,

Ik heb sinds vandaag (geloof ik, eerder niks van gemerkt) opeens een soort onderhuids bultje ongeveer iets kleiner dan je pink nagel. het is niet echt pijnlijk maar als ik erop druk voelt het niet echt fijn. het is volgens mij geen klier want het schiet niet weg als ik erop druk (het zit geloof ik dus vast aan de huid)

heeft iemand een idee wat dit mischien zou kunnen zijn? ik ben snel bezorgt als het aankomt op lichamelijke gezondheid, dus als iemand een pak van mn hart kan halen zou dat erg fijn zijn.

overigens, ik scheer mezelf in die streek, kan het zijn dat het een ontstoken haarzakje is? of iets in die richting? (Het lijkt iig niet op een puistje ofzo, meer een bobbeltje)

alvast hartelijk dank.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 20:50
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Een ontstoken haarzakje zou zeker wel kunnen, maar een opgezette lymfeklier of misschien zelfs een liesbreuk zou ook kunnen, maar een ontstoken haarzakje is het meest waarschijnlijk denk ik. Punt is dat wij het je nooit kunnen zeggen, als je er zorgen over maakt kun je gerust even naar de huisarts gaan, maar zolang het geen pijn doet zou ik me niet al te veel zorgen maken (als het wel pijn doet is dat niet gelijk heel ernstig, maar wel een teken om even te gaan bellen met je huisarts).
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 01-05-2010, 22:47
mxshaun
mxshaun is offline
Citaat:
Een ontstoken haarzakje zou zeker wel kunnen, maar een opgezette lymfeklier of misschien zelfs een liesbreuk zou ook kunnen, maar een ontstoken haarzakje is het meest waarschijnlijk denk ik.
Een ontstoken haarzakje doet (meestal?) pijn?


Kun je verder iets vertellen over hoe het aanvoelt? hard of zacht? En hoe oud ben je?
is het erger geworden, of neemt de zwelling alweer af?

Laatst gewijzigd op 01-05-2010 om 22:54.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Rode vlek en bultjes bij lies
draak12
7 27-08-2011 23:36
Lichaam & Gezondheid Bult
Sweetie13
4 29-09-2008 19:14
Lichaam & Gezondheid Bultje op de lies
Little Sister
13 10-10-2007 16:13
Lichaam & Gezondheid Wel of niet een echo
LovestreetAngie
12 16-08-2005 16:32
Lichaam & Gezondheid Bultje in mn lies
Wormpjuh
5 01-06-2005 19:26
Lichaam & Gezondheid bultje in mijn lies
MiZz TeRiOuZz
7 15-07-2003 08:39


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04.