Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2015, 15:55
huggles
huggles is offline
Beste medeleden,

Ik ben een jongen van 19jaar (word 20 dit jaar) en het begon allemaal 2 maanden geleden.
Mijn broer en zijn vriendin waren uit mekaar en mijn achterneef wist nog wel iemand dat zijn type misschien wel was.
Dus hij sprak er mee af en zag haar volledig zitten etc.
Na een tijd ging ik een avond mee weg met mijn broer en m'n achterneef en dat meisje.
Ik begon rustig met het meisje te praten om eens te weten wat voor iemand ze was en op een gegeven moment begon zei stiekem naar mij te sturen via snapchat zonder iemand het doorhad.
Die klik die wij hadden was zaalig ! Zij bleek blijkbaar niets met m'n broer te willen en zo zijn wij beginnen sms'en.
Mijn broer had na een tijd terug wat met zijn ex en na een maand waren we nog aan het sturen.
Zij vond me erg leuk enzo maar ze zei dat ze even niemand wou. Tot ze op een avond stuurde dat ze eerlijk met me wou zijn en dat ze nog een leuke jongen had leren kennen.
Toen had ik gewoon zoiets van 'met mijn voeten ga je niet spelen, hier stopt het..'
Contact verbroken en een week later hoorde ik dat ze een relatie had met die knul..

Tot 3 weken geleden niets meer van gehoord tot ik 'savonds ineens een berichtje kreeg van haar of ik mee naar de film ging..
Ik vroeg of ze niet met haar vriendje ging waarop ze reageerde dat ze al een week terug single was, dat ze veel te snel gegaan was met hem..

Dus ik die avond met haar en m'n achterneef naar de film, ging weer allemaal heel vlot, maar ik zag het puur vriendschappelijk.
Toen ik thuis kwam kreeg ik ineens een berichtje van haar, dat ze eigenlijk aan het wachten was op een berichtje van me maar dat ze zelf maar stuurde..
Dus terug beginnen sturen en de klik was er weer direct, we denken echt over alles hetzelfde, eten hetzelfde,... Lijkt gewoon zo perfect allemaal !

Zij zegt ook dat het echt klikt met me, maar dat ze zichzelf eerst op orde wil krijgen, dat ze te veel meegemaakt heeft in 2014..
Vorig weekend hadden we dan afgesproken om wat te gaan drinken en als ik wou mocht ik misschien bij haar in het appartement blijven slapen, als het nog altijd zo goed klikte tegen dat weekend zou ik daar slapen.
De dag dat we weg gingen stuurde ze 'smorgens dat we dat slapen toch niet gingen doen, ze zou het zelf heel graag willen, maar ze wil eerst alles op een rijtje zetten en mij echt absoluut geen hoop geven..
Oke, dit viel even tegen voor me maar ik had er begrip voor.

Dus we gaan samen weg, er word niet heel veel gezegd, beetje spanningsgevoel dat we niet weten wat te zeggen tegen mekaar.. Na een tijdje staat ze met een andere knul te praten, waardoor ik eigenlijk erg jaloers word dus ik ga even buiten.
Komt ze me ineens achterna en zegt ze me 'Je hoeft niet jaloers te zijn, da's gewoon een oude vriend van op school, meer niet, ik beloof het'. Waarna ik haar vastneem en haar een knuffel geef.
Dan zegt ze ineens 'Ik moet trouwens toch even niemand hebben, dus hoop jij ook maar niet te hard he.' Dit kwam erg hard aan maarja, ze had het al eerder gezegd dusja..

Uiteindelijk vliegt de avond voorbij en zijn we 'sanderendaags gewoon weer beginnen sturen.
Gisteren hadden we het dan weer over haar ex, ze zei dat dat nog wel moeilijk lag, na 2 jaar nog, maar weer dat ik me er geen zorgen over moest maken, dat ze er niets meer mee wil..
Soms komt het echt over alsof we een relatie hebben..

Nu had ik gisteren een foto op facebook gedeeld van 'Everyone says you only fall in love once, but everytime i see you i fall again' ofzoiets, en dan vroeg ze over wie het ging. Ik heb maar gewoon gezegd dat het over niemand ging, dat het een foutje was en haar dan ook gevraagd wat haar reactie was toen ze die foto zag.
Waarop ze reageerde dat ze vooral hoopte dat het niet over haar ging. Ik vraag 'dus je wou dat het over iemand anders ging?' en dan reageerde ze 'nee dat ook weer niet '

Dusja, wat moet ik hier nou mee doen?
Ze geeft me echt het gevoel dat ze me wel wil, maar dat ze het rustig aan wil doen.. En toch mag ik niet hopen van haar omdat ze bang is om me te kwetsen..
Ze zei zelf dat ze wel gelukkig is sinds ze met mij stuurt en dan ze wel altijd blij is als ik stuur..

Ik weet even niet meer wat ik er van moet denken.
We zijn nu 2 maanden aan het sturen (met die break bijgerekend dat ze ineens een relatie had)
Gewoon volhouden en er voor haar zijn tot ze alles op een rijtje heeft of?

Ik hoop in ieder geval dat het een beetje overzichtelijk is, als er vragen zijn mag je ze gerust stellen

Mvg.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2015, 16:46
fire24
fire24 is offline
Ik heb 'even' je hele verhaal gelezen .

Persoonlijk denk ik dat je dit meisje moet laten gaan. Het lijkt er namelijk op dat zij jou 'gebruikt' op de momenten dat zij single is en zodra ze weer iemand heeft jou laat vallen. Daarnaast creëert zij iedere keer een gevoel bij jou dat ze wel wat wil met je, maar ze nog niet alles op een rijtje heeft. Hierdoor ontstaan bij jou veel teleurstellingen en daarom denk ik dat het beter is dat je dat zo snel mogelijk beëindigt.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2015, 16:57
Verwijderd
Ze vindt je wel leuk genoeg om een beetje casual mee te flirten, maar niet leuk genoeg voor een relatie. Daar is verder niks mis mee, maar als jij wel een serieuze relatie wil moet je uit zelfbescherming 't contact misschien maar verbreken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2015, 19:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Wat de rest zegt, zonde om hier veel tijd aan te besteden, denk niet dat ze het waard is. Laat haar gaan en kies voor een meid die ook 100% voor jou gaat.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-01-2015, 21:07
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Nu had ik gisteren een foto op facebook gedeeld van 'Everyone says you only fall in love once, but everytime i see you i fall again' ofzoiets, en dan vroeg ze over wie het ging. Ik heb maar gewoon gezegd dat het over niemand ging, dat het een foutje was en haar dan ook gevraagd wat haar reactie was toen ze die foto zag.
Waarop ze reageerde dat ze vooral hoopte dat het niet over haar ging. Ik vraag 'dus je wou dat het over iemand anders ging?' en dan reageerde ze 'nee dat ook weer niet '

Dusja, wat moet ik hier nou mee doen?
Hoogstwaarschijnlijk weet ze dat het over haar gaat. Met liegen over je gevoelens maak je de boel alleen maar ingewikkelder. Jij wil iets serieus, zij niet; klaar.

Verder vind ik de toon van de posts van fire24 en Elin3 wat oordelend. Ze zou je 'gebruiken' en 'niet waard' zijn. Lijkt me onzin. Ze doet gewoon wat mensen doen. Jij maakt het moeilijker door niet eerlijk te zijn over je gevoelens.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2015, 07:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb zelf meegemaakt dat een jongen ook een wellus nietus spelletje met me speelde (veroorzaakt door een angststoornis, ontdekte ik later). Dat maakte mij toen heel onzeker, maar ik bleef hopen. Toen mijn verliefdheid wat zakte snapte ik ineens dat deze relatie op deze manier nooit wat zou worden. Zonde van de tijd en energie die ik er in zou steken om steeds teleurgesteld te worden dat hij er niet 100% voor kon/ wilde gaan. Ik ben nog steeds bevriend met deze jongen en als vriend is ie t best "waard" om mee om te gaan. Maar in een romantische relatie met hem kon ik willen investeren wat ik wilde, maar hij stond niet toe dat het echt wat werd (hij hield het steeds af als we closer begonnen te worden, en een paar uur later wilde hij een nieuwe date plannen, waarna we na de paar dagen of weken de cyclus weer opnieuw begonnen met afwijzing), dus het zou nooit wat worden.

Het is best pijnlijk als iemand wel dingen met je wil doen en je later toch weer afwijst. Of diegene dat nu bewust doet of niet, je kan er flink onzeker van worden. Je kunt blijven hopen, of jezelf beschermen en wat afstand nemen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
crazycamel070
9 04-12-2012 17:11
Algemene schoolzaken [ HELP ] wat nu te doen?
brands
4 01-02-2011 10:01
Psychologie Ik ben in staat hem iets te doen
Verwijderd
15 24-01-2010 20:21
Liefde & Relatie Ik weet echt niet meer wat te doen :(
Verwijderd
7 09-05-2009 11:39
De Kantine sites die aangeven wat er te doen is..
sweet dreams
6 29-08-2003 22:26
Liefde & Relatie Wat moet ik doen om dit te veranderen?
Verwijderd
30 06-11-2002 14:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:38.