Oud 10-11-2002, 16:37
A*
Avatar van A*
A* is offline
heeft iemand nog het spel little big adventure?
ik heb hier deel 2 liggen en t is best een cool spel ofzo
maar ik ben dus op zoek gegaan naar deel 1 in speelgoedwinkels en dergelijke maar ik heb t niet gevonden
nou mijn vraag:
weet iemand waar je t spel kan kopen/downloaden of wilt iemand t weggeven aan mij?(of verkopen)
Advertentie
Oud 10-11-2002, 17:03
Verwijderd
theunderdogs.org heeft m als abandonware staan. Wel cd-rip, maar verder heel goed speelbaar.
Oud 10-11-2002, 18:10
A*
Avatar van A*
A* is offline
ik zie niet waar ik t kan downloaden
Oud 10-11-2002, 18:10
A*
Avatar van A*
A* is offline
oeps, laatmaar
ik zie t al
ff proberen
Oud 10-11-2002, 18:27
Verwijderd
En dit mag dus eigenlijk niet hè..
Oud 10-11-2002, 18:54
A*
Avatar van A*
A* is offline
maar nu heb ik em gedownload maar hoe moet ik em openen
*blond*
Oud 10-11-2002, 18:54
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
PIE schreef:
En dit mag dus eigenlijk niet hè..
waarom
Oud 10-11-2002, 19:07
UnknoWn EntiTy
Avatar van UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
Citaat:
PIE schreef:
En dit mag dus eigenlijk niet hè..
theunderdogs.org is legaal
__________________
En toen was er het internet, en konden alle onzekere pubers met puisten ineens grote stoere helden zijn
Oud 10-11-2002, 19:59
A*
Avatar van A*
A* is offline
is er misschien iemand die het spel me gewoon wil verkopen want via die site werkt het niet echt
Oud 11-11-2002, 02:09
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
theunderdogs.org is legaal
Jups. spellen die niet zijn vrijgegeven door de personen die de rechten bezitten kun je daar niet downloaden. (ik balen, nu heb ik nog die volle versie van tyrian niet)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 11-11-2002, 09:49
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Elke Intertoys heeft die toch voor een halve euro in de ramsjbak liggen?
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 11-11-2002, 19:07
A*
Avatar van A*
A* is offline
Citaat:
Coolkast schreef:
Elke Intertoys heeft die toch voor een halve euro in de ramsjbak liggen?
neej, alleen deel 2 hadden ze nog
Oud 16-11-2002, 18:05
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
A* schreef:
neej, alleen deel 2 hadden ze nog

Ik geloof dat ik m ergens onder het stof heb liggen....
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Oud 17-11-2002, 15:43
.Mpje Dual
.Mpje Dual is offline
Ik had deel 2 voor mn verjaardag gekregen toen ik 6 was, ben een nogal intelligent jongetje , en die vond ik zo leuk, dat ik deel 1 wel wou hebben, en toen zag ik hem op vakantie toevallig in Portugal
Ik echt blij, want ik kon hem nergens vinden

Verder breng ik geen nuttige informatie tot deze topic
__________________
piemel
Oud 17-11-2002, 19:07
VoRaZ
Avatar van VoRaZ
VoRaZ is offline
Ik heb em ook pas geleden gedownload...
Mail me ff op everboom@hotmail.com, dan mail ik em wel terug
__________________
"Waarheid zit anders vol paradoxen."
Oud 18-11-2002, 20:22
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ja, ik heb hem toevallig nog liggen

5 gulden
__________________
jdfjdxjkdsk
Oud 18-11-2002, 20:31
Innocent_goblin
Avatar van Innocent_goblin
Innocent_goblin is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef:
ja, ik heb hem toevallig nog liggen

5 gulden
guldens bestaan niet meer
Oud 18-11-2002, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Innocent_goblin schreef:
guldens bestaan niet meer
Kun je nagaan hoe goedkoop ie m wegdoet!

*A*: Wat is het voor bestand, wat je hebt gedownload? Een ace-file? dan moet je winAce downaldoen, waarmee je m kan uitpakken, en anders winzip als het *.rar of *.zip is...
Ads door Google
Oud 18-11-2002, 22:04
radio-led
Avatar van radio-led
radio-led is offline
ik ben ehm ok aan't downen, en het is gewoon een .zip file
__________________
19 - 11 - 2003
Oud 20-11-2002, 18:29
Skullkid
Avatar van Skullkid
Skullkid is offline
k hem 'm voor de Playstation...
__________________
Nintendo: Gaming 24:7
Oud 20-11-2002, 18:35
Duq
Avatar van Duq
Duq is offline
pompiedom, ik brul even snel iets ^_^ . Theunderdog heeft het fout, het spel wordt gerelaunched op de GBA en daardoor vervalt gelijk de zgn "abandonware" status. Abandonware is trouwens niet legaal. De ontwikkelaar heeft LBA nooit vrijgegeven als freeware en kan je dan ook niet legaal downloaden. Dit is trouwens iets wat op elke site staat van een ontwikkelaar/uitgever. Hetzelfde staat bijvoorbeeld op nintendo.com over roms. Dat een spel niet meer wordt gemaakt betekend niet dat het legaal gratis te krijgen is opeens
__________________
All you're base are belong to us. Cliché? Heel erg ^_^
Oud 21-11-2002, 13:44
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Duq schreef:
pompiedom, ik brul even snel iets ^_^ . Theunderdog heeft het fout, het spel wordt gerelaunched op de GBA en daardoor vervalt gelijk de zgn "abandonware" status. Abandonware is trouwens niet legaal. De ontwikkelaar heeft LBA nooit vrijgegeven als freeware en kan je dan ook niet legaal downloaden. Dit is trouwens iets wat op elke site staat van een ontwikkelaar/uitgever. Hetzelfde staat bijvoorbeeld op nintendo.com over roms. Dat een spel niet meer wordt gemaakt betekend niet dat het legaal gratis te krijgen is opeens
Dat is niet hlemaal correct. In Nederland is er nog steeds een wet van kracht die het toelaat om een kopie voor eigen gebruik te maken. Het in bezit zijn roms en verouderde software mag INDIEN je een licentie hebt voor het gebruik van het produkt.
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Oud 21-11-2002, 15:18
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Hey, zolang de site de toestemming heeft om het programma in zijn geheel voor download aan te bieden dan mogen ze dat.
Maar zolang je zelf de licentie niet koopt is het niet toegestaan die download langer dan 24uur in bezit te houden. (lekker duidelijk die wetgeving) Dus je mag het downloaden. Dan 24uur later verwijderen en nog een keer downloaden.

Niemand die die laatste stap natuurlijk doet.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Oud 21-11-2002, 15:39
Duq
Avatar van Duq
Duq is offline
Citaat:
kHebTrekInWatLekkers schreef:
Dat is niet hlemaal correct. In Nederland is er nog steeds een wet van kracht die het toelaat om een kopie voor eigen gebruik te maken. Het in bezit zijn roms en verouderde software mag INDIEN je een licentie hebt voor het gebruik van het produkt.
Dit is niet meer correct, in een rechtzaak over playstation2 mods en kopies is na voren gekomen dat deze wet niet meer van kracht is op moderne backup morgelijkheden. De wet geldt nog alleen op lp, floppy's en tapes als ik het goed heb. CD hebben zo'n lange levensduur dat backuppen niet meer nodig is.

Dat 24 uur is ook onzin. Die zogenaamde wet is gebasseerd op niet goed binnen 24 uur terug brengen. Een quote van Nin over de backup kopies:
Citaat:
Can I Download a Nintendo ROM from the Internet if I Already Own the Authentic Game?

There is a good deal of misinformation on the Internet regarding the backup/archival copy exception. It is not a "second copy" rule and is often mistakenly cited for the proposition that if you have one lawful copy of a copyrighted work, you are entitled to have a second copy of the copyrighted work even if that second copy is an infringing copy. The backup/archival copy exception is a very narrow limitation relating to a copy being made by the rightful owner of an authentic game to ensure he or she has one in the event of damage or destruction of the authentic. Therefore, whether you have an authentic game or not, or whether you have possession of a Nintendo ROM for a limited amount of time, i.e. 24 hours, it is illegal to download and play a Nintendo ROM from the Internet
meer info van Nin over piracy: http://www.nintendo.com/corp/faqs/legal.html

en meer info over piracy algemeen: http://www.idsa.com/piracy.html
dit bedrijf heeft zich gericht op tegengaan van piracy

theunderdog heeft trouwens geen toestemming ze pakken games waarvan zei denken dat ze ze te download mogen zetten. Meestal maakt het uitgevers niet uit omdat ze toch niks meer verdienen, pas bij een relaunch wordt er weer aandacht besteed aan eventueel ronddwalende

edit] op de underdogs site staat bij faqs trouwens dat ze weten dat ze illegaal games aanbieden.
__________________
All you're base are belong to us. Cliché? Heel erg ^_^

Laatst gewijzigd op 21-11-2002 om 18:56.
Oud 22-11-2002, 17:35
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Citaat:
Duq schreef:
Dit is niet meer correct, in een rechtzaak over playstation2 mods en kopies is na voren gekomen dat deze wet niet meer van kracht is op moderne backup morgelijkheden. De wet geldt nog alleen op lp, floppy's en tapes als ik het goed heb. CD hebben zo'n lange levensduur dat backuppen niet meer nodig is.
Het feit dat de rechter hier het oordeel gegeven heeft dat het onrechtmatig is om er een kopie van te maken van een computerprogramma slaat ook op het feit dat hij bedenkingen heeft bij de noodzaak ervan. Niet dat dat recht er niet is. De wet is hier heel erg duidelijk in en ik citeer:

Citaat:
HOOFDSTUK VI Bijzondere bepalingen betreffende computerprogramma's

Artikel 45k
Als inbreuk op het auteursrecht op een werk als bedoeld in artikel 10, eerste lid, onder 12e., wordt niet beschouwd de verveelvoudiging, vervaardigd door de rechtmatige gebruiker van eerder genoemd werk, die dient als reservekopie indien zulks voor het met dat werk beoogde gebruik noodzakelijk is.




Citaat:
Duq schreef:


Dat 24 uur is ook onzin. Die zogenaamde wet is gebasseerd op niet goed binnen 24 uur terug brengen. Een quote van Nin over de backup kopies:


meer info van Nin over piracy: http://www.nintendo.com/corp/faqs/legal.html

en meer info over piracy algemeen: http://www.idsa.com/piracy.html
dit bedrijf heeft zich gericht op tegengaan van piracy

theunderdog heeft trouwens geen toestemming ze pakken games waarvan zei denken dat ze ze te download mogen zetten. Meestal maakt het uitgevers niet uit omdat ze toch niks meer verdienen, pas bij een relaunch wordt er weer aandacht besteed aan eventueel ronddwalende

edit] op de underdogs site staat bij faqs trouwens dat ze weten dat ze illegaal games aanbieden.
Het zal allemaal wel zo zijn als de idsa dat zo zegt.... We leven alleen in Nederland en niet in de Verenigde staten van Amerika. Daarbij heb ik het alleen gehad over het maken van een back-up indien de gebruiker een licentie heeft en niet over het aanbieden van software dat onder licentie wordt uitgegeven. Daar zit nogal een groot verschil tussen.
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Advertentie
Oud 23-11-2002, 00:13
Duq
Avatar van Duq
Duq is offline
IDSA is een organisatie die wereldwijd de rechten beschermd van Amerikaanse ontwikkelaars. Nederland is zover ik weet nog steeds deel van de Wereld. Verder is die wet van Computer Programma's. Games vallen daar allang niet meer onder. Games maken deel uit van de entertainment markt niet van de computermarkt. Deze wet is puur voor software pakketen. Entertainment mag al sinds de cd niet meer gedupliceerd worden. Ook niet als de licentie al in bezit is. Zoals ik al zei, is een cd back-uppen niet nodig doordat de levensduur dermate lang is. Ik zou mijn artikel wat ik er over geschreven heb moeten opzoeken voor het betreffende wetartikel.
__________________
All you're base are belong to us. Cliché? Heel erg ^_^
Oud 19-10-2005, 14:53
A*
Avatar van A*
A* is offline
Het gaat mij meer om dat spel, niet of je mag downloaden of niet.
Nu heb ik een goede computer die waarschijnelijk wel kan downloaden maar nu doet die kutsite het niet meer..
Oud 19-10-2005, 15:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 11-11-2002 @ 02:09 :
Jups. spellen die niet zijn vrijgegeven door de personen die de rechten bezitten kun je daar niet downloaden. (ik balen, nu heb ik nog die volle versie van tyrian niet)
Dat is niet waar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-10-2005, 15:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef op 10-11-2002 @ 19:07 :
theunderdogs.org is legaal
Dat is niet waar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-10-2005, 15:02
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ah damn, kutups...

Ik wilde al een relaas beginnen over dat de IDSA niet meer bestaat en meer van dat soort geblaat
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 19-10-2005, 16:00
Q
Avatar van Q
Q is offline
Te up voor woorden
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke spellen had je altijd al eens willen spelen,
All Out Of Love
54 23-01-2008 08:55
Games Van welk spel wil jij nou een vervolg/remake zien?
Not for Sale
180 13-07-2005 17:24
Games Welke games vind jij nou écht de moeite waard en/of die nog altijd bij blijven?
*~Angel~*
74 15-08-2004 12:03
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 13:11
Games Little big adventure
-(HeD)-
16 23-10-2002 13:04
Games Little Big Adventure
XCalibur
38 05-07-2002 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:58.