Oud 25-10-2017, 05:27
Loco84
Loco84 is offline
Oke dus zat er vandaag met me ouders over coffeeshops te praten en hij zij dat ze in veel coffeeshops chemicaliën in spuiten
Om het sneller te laten groeien etc
En had het over coffeeshop 1ste hulp
Toen me pa reageerde daar ging ik vroeger weleens naar toe en heb een vriend die daar dagelijks na toe ging
Maar hij gaat daar niet meer omdat het daar troep is
Dat ze daar zeker chemicaliën in doen
Dus is het waar dat ze in sommige shops chemicaliën in de wiet zit?

Maar doen shops dat uberhoud? Kloten met de wiet?
En over 1ste hulp coffeeshop
Wiet zag er voor de rest wel normaal uit
Wel hele kleine topjes bij elkaar
Ass was niet kleverig kon je zo aftikken en was zo als het hoort en kleur van ass was licht grijs
Had een foto van het ass genomen was inderdaad licht grijs alleen als je inzoemde zag ik wel allemaal rare groen achtige dingen

En kreeg wel knallende hoofdpijn na het roken gisteren maar was ook rond 6 joints of meer
En vandaag na het roken van 1 halve joint en 1 hele van die shit kreeg ik wel hoofdpijn maar niet zo heftig als gisteren
En na gisteren voelen me longen ook niet echt prettig veel Hoestbuien
Dus kloot 1ste hulp met hun wiet?
En andere shops ook?
Zo ja voor welke shops moet ik opassen?
En Welke shops zijn vetrouwlijk?
Trouwens woon in Amsterdam

Oh en een serieus andwoord graag
Geen onserieuze antwoord

Mvg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2017, 08:31
Verwijderd
Nee dat is onzin. Er worden geen andere middelen gebruikt dan wat ze bij aardappelen of bloemkool gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2017, 08:32
Verwijderd
En in de coffeeshop wordt natuurlijk niets verbouwd.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2017, 15:06
Loco84
Loco84 is offline
Citaat:
En in de coffeeshop wordt natuurlijk niets verbouwd.
Oke er wordt niks versneden met andere drugs/Middelen dus
Maar heb wel gehoord dat de wiet bespoten is om de groei te versnellen
Of iets toevoegen om het gewicht te verhogen
Ik weet wel dat dealer alle 2 100% doen

Alleen ik dacht dat coffeeshop safe was maar sinds ik dit hoorde heb ik me twijfels over 1e hulp coffeeshop
Met citaat reageren
Oud 25-10-2017, 18:19
Verwijderd
Ja. Maar die middelen zitten ook op bijna alle groenten en bijna al het fruit dat je bij de supermarkt koopt. Het risico voor de volksgezondheid is minimaal.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 14:06
piggyboost
piggyboost is offline
Alles wat in de chop komt is chemisch behandeld met voedingsstoffen etc etc kijk maar naar de thc gehalte in de wiet tegenwoordig is hoger dan 20 15 jaar terug zo veel is het opgefockt door de chemicaliën beste wiet en onbehandeld bio wiet is het beste chop wiet is troep
Met citaat reageren
Oud 05-12-2017, 20:12
Verwijderd
Chop? En praat geen poep man.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2017, 10:07
JustMeow
JustMeow is offline
https://www.youtube.com/watch?v=iO_WxYC34eM
Met citaat reageren
Oud 08-12-2017, 14:31
piggyboost
piggyboost is offline
Bij de aankoop van een cannabisproduct hier een aantal punten, waar je op moet letten:

IMG_6108

Op 4 januari 2017 kwam dit in de media bij Brandpunt

Meer dan 90% van Nederlandse wiet besmet met pesticiden

Ruim negentig procent van de nederwiet die in coffeeshops wordt verkocht, bevat restanten van chemische bestrijdingsmiddelen. Dat meldt het televisieprogramma “Foute shit!” op basis van onderzoek door het RIVM. Het Rijksinstituut onderzocht vorig jaar in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport 25 monsters nederwiet, afkomstig van coffeeshops uit het hele land. In 23 monsters werden restanten gevonden van een of meer pesticiden. Enkele wietsoorten bevatten wel vier verschillende bestrijdingsmiddelen.

Bekijk hier de reportage

Quotes:

Appels kun je wassen of schillen, nederwiet niet, dat rook je op

Bij inhalatie is de giftigheid van die stoffen tien keer hoger. Hierdoor kan schade ontstaan aan de lever of andere organen.


deadlock
1 je bent nog een broekie vergeleken mij

2 heb meer verstand van drugs dan dat jij ooit zal hebben
3 ga jij eerst maar je school lessen volgen en dan pas mag je je komen praten
Met citaat reageren
Oud 08-12-2017, 20:02
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
deadlock
3 ga jij eerst maar je school lessen volgen en dan pas mag je je komen praten
Deadlock is geen scholier meer hoor. Hij is een (enigszins) volwassen man met een baan enzo.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2017, 14:54
piggyboost
piggyboost is offline
Oke dat mag dan wel zo zijn volwassen man maar meneer heeft geen verstand van dit soort zaken daar durf ik wel om te wedden
Met citaat reageren
Oud 11-12-2017, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Oke dat mag dan wel zo zijn volwassen man maar meneer heeft geen verstand van dit soort zaken daar durf ik wel om te wedden
Luister, knulletje, ik rook langer cannabis dan jij oud bent, kweekte mijn eigen wiet en paddo's in 2000 en heb designer drugs geproduceerd en ben niet voor niets moderator geweest hier op Drugs en Alcohol in tweeduizend fucking drie.

Pesticiden zitten OVERAL op zo'n beetje. "Besmet" is een misleidende term. Er worden pesticiden gebruikt; klopt. Is dat schadelijk; Dat valt te bezien, de huidige levensverwachting ligt rond de 80. Daarnaast is behandelen met voedingsstoffen (in gewone mensentaal BEMESTEN) doodnormaal en absoluut niet slecht maar zelfs goed voor het gewas en het eindproduct. Je hebt een hele hoop gelezen over hoe slecht al die chemicalien zijn maar je hebt werkelijk waar niet het flauwste idee wat het nou daadwerkelijk inhoudt, dat is niet erg maar doe niet alsof je de wijsheid in pacht hebt.

Laatst gewijzigd op 11-12-2017 om 00:19.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 02:13
piggyboost
piggyboost is offline
Ff voor de duidelijkheid we leven in 2017 niet meer in 2000 en knulletje dat denk ik niet ik kweek zelf ook en meer dit is toekomst geen verleden
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 10:13
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ff voor de duidelijkheid we leven in 2017 niet meer in 2000 en knulletje dat denk ik niet ik kweek zelf ook en meer dit is toekomst geen verleden
Wat wil je concreet bereiken met dit kinderachtige 'ik weet het echt wel beter' gedoe? Het voegt inhoudelijk helemaal niets aan het topic toe en je kent deadlock niet eens dus je kunt helemaal niet zo stellig weten of je het uberhaupt beter weet of niet.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 16:06
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Luister, knulletje, ik rook langer cannabis dan jij oud bent, kweekte mijn eigen wiet en paddo's in 2000 en heb designer drugs geproduceerd en ben niet voor niets moderator geweest hier op Drugs en Alcohol in tweeduizend fucking drie.

Pesticiden zitten OVERAL op zo'n beetje. "Besmet" is een misleidende term. Er worden pesticiden gebruikt; klopt. Is dat schadelijk; Dat valt te bezien, de huidige levensverwachting ligt rond de 80. Daarnaast is behandelen met voedingsstoffen (in gewone mensentaal BEMESTEN) doodnormaal en absoluut niet slecht maar zelfs goed voor het gewas en het eindproduct. Je hebt een hele hoop gelezen over hoe slecht al die chemicalien zijn maar je hebt werkelijk waar niet het flauwste idee wat het nou daadwerkelijk inhoudt, dat is niet erg maar doe niet alsof je de wijsheid in pacht hebt.
Ff dingetje? 16v?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2017, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Ff dingetje? 16v?
Ja, ik was 2 jaar oud toen ik me hier registreerde (registratiedatum is verder niet geheim en kan je gewoon zien).
Met citaat reageren
Oud 14-12-2017, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ff voor de duidelijkheid we leven in 2017 niet meer in 2000 en knulletje dat denk ik niet ik kweek zelf ook en meer dit is toekomst geen verleden
Heb je ook inhoudelijk wat te zeggen of ben je gewoon internetboos nu?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2017, 23:44
Ben Strik
Ben Strik is offline
Deadlock vs. 13-jarige wietkweker. *grabs popcorn*
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2017, 07:46
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Zullen we het vanaf hier weer een beetje ontopic houden? Deadlock heeft goede punten aangedragen. Piggyboost graag alleen nog inhoudelijk en normaal reageren.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2017, 10:20
Worldplay
Worldplay is offline
Veel mensen die groeien voor de coffeeshops groeien binnen en doen dit om commerciële redenen.

Wat veel gebeurd is dat er plantvoeding wordt gebruikt en groeiversnellers voor een betere winst.
de mensen die buiten groeien gebruiken meestal pesticide maar dat wordt meestal niet aan de coffeeshops geleverd.

Er zijn bepaalde technieken die growers toepassen zoals de planten sneller in bloei zetten voor een hogere winst.
Die groeiversnellers zijn behoorlijk slecht maar zeker geen dodelijk vergif.

Ik groei mijn wietjes liever zelf met biologische voeding en niet bewerkte potgrond.
En het smaakverschil is niet normaal 10x beter en de geur is veel sterker.

Je kan prima je wietje in de shop kopen maar het is wel lage kwaliteit en gegroeid om commerciële redenen met groeiversnellers
Met citaat reageren
Oud 17-12-2017, 22:52
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Laatste reactie van piggyboost en de reactie daarop van deadlock verwijderd omdat er van de kant van piggyboost wederom geen goede argumenten cq bronnen in stonden.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:12.