Werkende mensen ASSEMBLER #31 - Pagina 9 - Scholieren.com forum
Oud 11-12-2017, 20:09
Miekje*
23V - Forumbaas
Miekje* is offline
Citaat:
Duidelijk dat mensen minder ziek zijn als het glad is. Rustige spreekuren vandaag.
Oud 11-12-2017, 20:51
Loezzel
V - Lid
Loezzel is offline
Rapportgesprekken afgelast, had een van de laatste bussen terug naar huis
Oud 12-12-2017, 02:40
Holland Oates
Lid
Holland Oates is offline
Fuuuck het was druk vandaag! Er reden geen treinen of bussen, dus de winkel stond vol met gestrande reizigers. De chocolademelk was niet aan te slepen! Gelukkig woon ik op loopafstand, want m'n collega kon niet meer thuiskomen. Wat een kutzooi.
Oud 13-12-2017, 11:53
Daantje_0705
31V - Forumbaas+
Daantje_0705 is offline
Ik heb zo slecht geslapen en ben zo moe en nu zijn ook nog twee van de vijf collega's ziek probeer de toko maar een beetje te runnen en te doen wat we kunnen.
Oud 13-12-2017, 12:04
Little Phoebe
27V - Forumbaas+
Little Phoebe is offline
Ik had maandag gebeld of ze me écht nodig hadden, maar helaas. Mijn trein naar Rotterdam reed zonder drama (de trams van HTM en RET ook trouwens). De terugweg om half 10 ging lastig worden, zei iedereen, maar alles reed als een zonnetje, dus de NS en ik zijn weer vriendjes
Oud 13-12-2017, 13:36
Kristaco
29V - Lid
Kristaco is offline
Ik sta op een soort zevensprong van carriereopties en het is allemaal leuk en spannend en ik kan niet kiezen!
Oud 13-12-2017, 16:03
Holland Oates
Lid
Holland Oates is offline
Na 2 grafdagen werk en geen slaap krijg ik ook nog eens te horen dat dit hoerenbedrijf m'n collega en goede vriendin na 8 jaar de laan uit heeft gestuurd. Ik ben woest. De mensen die zich al jaren de grafpleuris werken en hun best doen om zich aan alle kutregeltjes te houden krijgen geen fuck, en de domme kutten die zich om elke scheet ziekmelden en totaal niet flexibel zijn omdat ze zonodig kinderen hebben moeten baren, krijgen fucking promotie.
Het is maar weer eens duidelijk dat ze liever iemand hebben die dom is en lekker zonder na te denken alle regeltjes opvolgt, dan iemand met werkende hersencellen en inzicht in wat het bedrijf beter maakt.
Het is echt dat ik niet zomaar ergens anders aan de bak kan komen, anders was ik ook met veel stennis opgestapt. Ik wil iets doen, maar er zijn niet veel meer opties dan een heel boos gesprek met de manager voeren. Ze hebben al het idee dat ik zo'n moeilijke bitch ben, nou dan kunnen ze een moeilijke bitch krijgen. KOM NIET AAN M'N VRIENDEN GODVERREDOMME.
Oud 13-12-2017, 18:49
Mema
69V - Lid
Mema is offline
Citaat:
Ik sta op een soort zevensprong van carriereopties en het is allemaal leuk en spannend en ik kan niet kiezen!
Oeh vertellen!

Wij hebben gisteren voor het eerst heel serieus gesproken over mogelijkheden voor (tijdelijke) carrières in het buitenland.
En verder is dit met afstand de beste vakantie in jaren
Oud Gisteren, 15:47
Kristaco
29V - Lid
Kristaco is offline
Citaat:
Oeh vertellen!

Wij hebben gisteren voor het eerst heel serieus gesproken over mogelijkheden voor (tijdelijke) carrières in het buitenland.
En verder is dit met afstand de beste vakantie in jaren
Ik stuur je een pm! Nog iets te prematuur om al te delen
Oud Gisteren, 15:55
Enilorac
Lid
Enilorac is nu online
Mdke m'n d dmdmkszm we ms

Verdomme ik word er helemaal schijtziek van hoe incompetent en achterbaks collega's zijn. Het is dat ik zwanger ben en over een tijd met verlof ga, maar ik weet vrij zeker dat ik 2018 daar niet vol maak.
Oud Gisteren, 17:49
zoef de haas
29V - Lid
zoef de haas is offline
Ik kan niet wachten tot 9 januari de foltering die klantenservice heet voorbij is.
Wat een clusterfuck is dat zeg...
Er werd vandaag geopperd dat ik misschien 2 dagen per week de boel daar kan optimailiseren, maar pfffffrt.
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten