Oud 24-11-2004, 21:09
meisje833
meisje833 is offline
mijn vriend heeft het pas uitgemaakt, hij zei dat ik ze type niet was en dat ie vrijheid weer wou
ik ben altijd iemand die altijd antwoorden wil weten waarom hoe en wat, ik heb nog zoveel vragen aan hem naar als ik hem dat wil vragen door sms wordt hij boos ik mag hem dus niet lang lastig vallen.
we hadden nog maar een maand maar hij zegt je bent me type niet

Maar hoe kan hij dat nu weten ik pieker me eigen gek over dingen die ik fout heb kunnen doen in zijn ogen, op een gegeven moment kon ik zelfs niet slapen omdat ik dachtd dat het misschien wel aan me haarkleur kon liggen omdat hij normaal op blond valt, ook ga ik lopen denken aan ze ex waarom hij het maar haar wel langer uithield, en als hij wel aan een relatie toe is ( als dat uberhaubt waar is ) of ik dan wel bij hem zou passen kwa karakter...
ik maak me eigen supergek ik weet het het is belachelijk we hadden nog maar zo kort maar toch blijf ik met zoveel vragen zitten, hij wil ze niet beantwoorden maar ik wordt er gek van ik kan het niet laten rusten , ik blijf malen over de zelfde vragen.

-is het echt waar dat ik ze type niet was ( hij kon dat na 4 weken al zeggen)
-en is dat waar dat hij ze vrijheid terug wil, want als dit alleen het probleem is dan jah maak ik dan nog een kans over een paar jaar?

maarja als hiij deze twee redens vertelde moet ik het toch wel geloven?

ik maak me eigen stapelgek met deze vragen, ik weet dat ik er nooit antwoord op zal krijgen, maar ik wordt erg gewoon helemaal raar van...hoe kan ik het nou laten rusten,...zekerheid krijg ik toch niet van hem
ik wil niet helemaal down worden, en toch ben ik al twee weken van de kaart...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2004, 21:22
Verwijderd
Leer typen.
Ach en groei erover heen. Als jullie nog maar een maand bij elkaar waren was het vast niet veel soeps.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:27
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Ik geloof niet dat dit het juiste deelforum is, maargoed.

Als jij zijn type niet was, vraag ik me op de eerste plaats af waarom jullie überhaupt iets begonnen zijn. Hebben jullie daarvoor een aantal keren afgesproken/iets leuks samen gedaan?
Is dat wel het geval geweest, dan vindt hij het vast niet erg om iedere maand iemand anders te 'hebben'. Dit gedrag valt onder de naam 'player'.
Ik hoop dat je bij het beginnen aan een volgende relatie goed nadenkt of het wel slim is om dat te doen en of je diegene wel goed genoeg kent.

Een maand valt trouwens best wel mee, dat is gemiddeld gezien niet zo lang. Wat dat betreft is het een pluspunt dat het nu uit is gegaan en niet 2 jaar later

Het duurt enige tijd eer je erbovenop bent, maar dat geeft niet... dat is normaal bij liefdesverdriet.

Veel sterkte ermee!

(p.s. zou je de volgende keer ajb iets meer tijd willen steken in het vormen van correcte Nederlandse zinnen? Dit leest zich niet zo gemakkelijk)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:42
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
--> l&r.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:42
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Ruudje schreef op 24-11-2004 @ 21:27 :
Ik geloof niet dat dit het juiste deelforum is, maargoed.

Als jij zijn type niet was, vraag ik me op de eerste plaats af waarom jullie überhaupt iets begonnen zijn. Hebben jullie daarvoor een aantal keren afgesproken/iets leuks samen gedaan?
Is dat wel het geval geweest, dan vindt hij het vast niet erg om iedere maand iemand anders te 'hebben'. Dit gedrag valt onder de naam 'player'.
Ik hoop dat je bij het beginnen aan een volgende relatie goed nadenkt of het wel slim is om dat te doen en of je diegene wel goed genoeg kent.

Een maand valt trouwens best wel mee, dat is gemiddeld gezien niet zo lang. Wat dat betreft is het een pluspunt dat het nu uit is gegaan en niet 2 jaar later

Het duurt enige tijd eer je erbovenop bent, maar dat geeft niet... dat is normaal bij liefdesverdriet.

Veel sterkte ermee!


(p.s. zou je de volgende keer ajb iets meer tijd willen steken in het vormen van correcte Nederlandse zinnen? Dit leest zich niet zo gemakkelijk)


dank je
ik zal de volgende keer beter proberen te typen sorry, heb het nogal snel getypt, niet echt bij stil gestaan dat er zoveel fouten in zaten.

we hebben elkaar niet leren kennen , we hebben gelijk wat genomen, dus dat is misschien de fout wel geweest..
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:45
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Als eerst tegenover de andere mensen die reageerden. Een beetje vriendelijker mag ook wel.

Als ik je verhaal zo lees denk ik dat de redenen die hij aandraagt best waar zullen zijn.
Misschien had hij je iets anders ingeschat en kwam hij erachter dat je inderdaad niet zo goed bij hem pastte. Na een maand kan je dat natuurlijk al best inzien, en dan is het natuurlijk wel zo eerlijk van hem om er mee te stoppen.
Dat hij zn vrijheid terug wil lijkt me ook een heel reeel punt. Waarschijnlijk merkte hij dat een relatie ook tijd en gebondenheid kost/inhoud en realiseerde hij zich dat van te voren niet zo goed, of merkte hij pas dat hij er last van had tijdens jullie verkering.

Verder denk ik inderdaad, hoe moeilijk het misschien ook voor je is, dat je er wel overheen moet groeien. Dat kan misschien nog wel een tijdje duren maar uiteindelijk zul je zien dat je er echt wel weer over heen komt.

Sterkte er nog mee
__________________
gaat morgen fotoboek aanmaken....
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:47
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Ja als je elkaar niet echt kent, dan begrijp ik ook wel dat het voor kan komen dat het absoluut niet blijkt te klikken.. Dat is dan heel vervelend, maar er zijn nog genoeg andere jongens met wie het wel kan klikken..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 21:47
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 24-11-2004 @ 21:42 :
dank je
ik zal de volgende keer beter proberen te typen sorry, heb het nogal snel getypt, niet echt bij stil gestaan dat er zoveel fouten in zaten.

we hebben elkaar niet leren kennen , we hebben gelijk wat genomen, dus dat is misschien de fout wel geweest..
tja.. hij leert jou dus beter kennen en dan kan het zijn dat je zijn type niet bent. Het is lullig, maar hij is tenminste wel eerlijk. Anders houdt ie jou ook alleen maar aan het lijntje.
Verwijt jezelf in ieder geval niets. Het is zo gelopen, je kunt er niets (meer) aan doen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 22:03
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 24-11-2004 @ 21:09 :
- is het echt waar dat ik zn type niet was (hij kon dat na 4 weken al zeggen)
- en is dat waar dat hij ze vrijheid terug wil, want als dit alleen het probleem is dan jah maak ik dan nog een kans over een paar jaar?
Als hij dat zegt, dan zal het wel waar zijn. Ga er maar vanuit, al is het niet waar. Sowieso kom je toch nooit te weten wat hij misschien écht bedoelde, en het is meestal maar goed dat je dat niet weet.

Kans over een jaar is meestal out of the question, je bent niet ineens over een jaar wél zijn type. Sowieso verandert er veel in een jaar, en ik ben ervan overtuigd dat jij hem al niet meer leuk vind over een jaar, al denk je dat nu zelf wel.

Leer loslaten en genoegen te nemen met de woorden die hij jou heeft gegeven, als je gaat proberen uit te vissen wat iemand wél bedoelde, maak je jezelf gek.

En geef nou zelf toe... als er in 4 weken nog geen duidelijke, blijvende vonk is overgeslagen zal het toch niet veel interessants worden.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 22:19
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik geloof wel dat het waar is. Waarom zou hij daarover liegen als hij het uitmaakt? Het kan natuurlijk best zijn dat hij er in de loop van jullie relatie is achter gekomen dat jullie toch niet zo goed bijelkaar passen als hij dacht. Je zegt zelf dat jullie meteen wat met elkaar hadden, dan kan ik me best indenken dat je na een maand toch zoiets hebt van 'nee, toch niet.... Je hebt dan tijd genoeg gehad om de ander te leren kennen, en het zou nog veel minder leuk zijn als hij jou aan het lijntje zou houden.

Het is dus niet jou schuld dat het niets is geworden tussen jullie. Probeer je die dingen ook niet af te vragen, daar schiet je toch helemaal niets mee op. Je mag best verdrietig zijn dat het uit is, maar ga je niet de meeste gekke dingen afvragen, of jezelf ergens de schuld van geven. Daar maak je het alleen maar erger mee.

Een tijdje geen contact is een goede manier om je gevoelens even tot rust te laten komen. Misschien kun je na een tijdje kijken of er nog een gewone vriendschap in zit, maar voorlopig zou ik ff lekker alles met rust laten. Sterkte!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 22:43
Verwijderd
Lekker boeiend, hij wil je toch niet dus wat maakt het uit?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2004, 22:50
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
ik snap er geen hol van, waarschijnlijk omdat ik te moe ben.
Waar het op neer komt is: Je moet niet zeuren. Na een maand heeft iemand niet eens een reden nodig om het uit te maken..
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 09:43
Verwijderd
he's just not that into you
Met citaat reageren
Oud 25-11-2004, 10:24
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 25-11-2004 @ 09:43 :
he's just not that into you
Oprah!

maar goed, overal antwoorden op willen is af en toe een slecht eigenschap denkik, ik heb het ook.

Maar jullie hadden nog maar een maand, en kenden elkaar niet toen jullie iets namen, dan kan het heel goed zijn dat jij toch zijn type niet blijkt te zijn. Hoewel ik type een beetje raar woord vind, het kan gewoon zijn dat hij dacht dat je anders was dna dat je eigenlijk was.
Haarkleur zal er niet veel mee te maken hebben, dat is maar een kleur zegt niks over je karakter.
Dat hij vrijheid wil.... tja klinkt mij een beetje als een smoes.. Denk dat hij dat erbij zij om jou niet te kwetsen dat hij je gewoon niet leuk vond. Maar dat gis ik natuurlijk ook maar.
Maar ik zou zeggen zoek gewoon ff geen contact...
__________________
Don't let the world miss out on you......
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 16:19
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Lijkt me toch wel dattie vrij duidelijk is.. Vergeet hem
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 16:21
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hoe duidelijk moet 'n vent zijn? En hoe onduidelijk kan 'n vrouw zijn?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2004, 16:51
Bo
Avatar van Bo
Bo is offline
Ten eerste denk ik dat je wel na een maand kan weten of iemand je type is. Als blijkt dat je weinig raakvlakken hebt of dat de persoon in kwestie niet zo goed bij je past dan je vooraf dacht, is een maand voldoende om dat vast te stellen. I guess.

Ik wil mijn vrijheid terug is een standaard argument om de boodschap extra kracht te geven, dat betekend niet dat hij je over een jaar terug wil. Ga daar niet op wachten!!

Je moet je gewoon realiseren dat het niet meer goed komt. Misschien kun je iets leren van deze hele situatie.. bijvoorbeeld dat je je beter niet onverhoopt in een relatie kan storten.
__________________
free, single, sexy and sweet
Met citaat reageren
Oud 28-11-2004, 20:52
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
Bo schreef op 27-11-2004 @ 16:51 :
Ten eerste denk ik dat je wel na een maand kan weten of iemand je type is. Als blijkt dat je weinig raakvlakken hebt of dat de persoon in kwestie niet zo goed bij je past dan je vooraf dacht, is een maand voldoende om dat vast te stellen. I guess.

Ik wil mijn vrijheid terug is een standaard argument om de boodschap extra kracht te geven, dat betekend niet dat hij je over een jaar terug wil. Ga daar niet op wachten!!

Je moet je gewoon realiseren dat het niet meer goed komt. Misschien kun je iets leren van deze hele situatie.. bijvoorbeeld dat je je beter niet onverhoopt in een relatie kan storten.
maar we hadden juist veel dingen ook gemeen, hij vertelde me dat hij vond dat we veel hetzelfde hadden, bijv dat hij chaotish was net als ik, en ik ben best een druk type, en dat hij zich moest inhouden voor mij om zelf dan ook niet druk te worden als ik het was...mhh ik vind het wel vreemd hoor dat is toch juist leuk als je veel dingen gemeen hebt? of zie het nou verkeerd, en die reden over dat hij zich in moet houden als ik druk ben slaat nergens op vind ik.. toch?

Laatst gewijzigd op 28-11-2004 om 20:54.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 29-11-2004, 11:07
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
meisje, hij wil je gewoon niet meer.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 11:13
Verwijderd
Citaat:
meisje833 schreef op 28-11-2004 @ 20:52 :
maar we hadden juist veel dingen ook gemeen, hij vertelde me dat hij vond dat we veel hetzelfde hadden, bijv dat hij chaotish was net als ik, en ik ben best een druk type, en dat hij zich moest inhouden voor mij om zelf dan ook niet druk te worden als ik het was...mhh ik vind het wel vreemd hoor dat is toch juist leuk als je veel dingen gemeen hebt? of zie het nou verkeerd, en die reden over dat hij zich in moet houden als ik druk ben slaat nergens op vind ik.. toch?
dat kan juist een probleem zijn, als jullie teveel op elkaar lijken. ik kan me van sommige van mijn eigenschappen mateloos irriteren als ik die bij iemand anders zie.

hoe lang geleden heeft hij het uitgemaakt? vaak duurt het wel eventjes om het te verwerken nadat je zomaar gedumpt ben, maar je moet niet te lang erover piekeren. dan raak je namelijk een beetje in een vicieuse cirkel.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 17:36
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
ik kan het niet verwerken dat het nooit aan is.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 16:15
meisje833
meisje833 is offline
Citaat:
red5 schreef op 29-11-2004 @ 11:13 :
dat kan juist een probleem zijn, als jullie teveel op elkaar lijken. ik kan me van sommige van mijn eigenschappen mateloos irriteren als ik die bij iemand anders zie.

hoe lang geleden heeft hij het uitgemaakt? vaak duurt het wel eventjes om het te verwerken nadat je zomaar gedumpt ben, maar je moet niet te lang erover piekeren. dan raak je namelijk een beetje in een vicieuse cirkel.
het is nu drie weken geleden, dacht erover met hem te praten een keer face to face, of die redens nou echt waar zijn of gewoon gelul zijn.. hij zei dat ie het nu te druk heeft om te praten, miss wast dus wel waar en heeft ie het te druk voor een vriendin :-(
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 17:32
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
ik zou dus maar gewoon verder gaan met je leven,..
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Haten jullie mij?
sexylexy
24 16-03-2006 22:18
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11
Verhalen & Gedichten Alles kwijt
Saarah
4 30-03-2005 17:54
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 14:50
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Pijnlijke Eenvoud
juliettebinoche
59 11-01-2004 23:12
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 22:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:21.