Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2005, 22:57
MysteriouR
Avatar van MysteriouR
MysteriouR is offline
Ik wel opzich, maak leuke dingen met ze mee en ga er overal wel mee naartoe , maar probeer wel steeds meer mensen te kennen

Vind je zelf ook dat je genoeg vrienden/contacten hebt?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-01-2005, 23:18
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Ik begin er nu aardig wat te krijgen, maar ik vind het nog niet genoeg.
'Vriend' vind ik ook een groot woord hoor, echte vrienden zijn eigelijk schaars.
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 22-01-2005, 23:19
Delicate
Avatar van Delicate
Delicate is offline
Contact op zich wel (school blijft natuurlijk een sociale bezigheid).
Buiten school heb ik wel contact met m'n familie (gezin dan) en 1 keer in de week op de toneelschool. Maar verder niet, maar daar heb ik het ook wel te druk voor. Maar toch mis ik het wel eens

Gelukkig heb ik op school veel vrienden en ook een paar goede die ik ook buiten school zie.

Soms voel ik me wel een beetje een zieligerd zonder vrienden van buitenschool, maarja.. Ik vermaak me wel.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 00:19
Mariekje*
Mariekje* is offline
Ik heb veel vage kennissen, en maar weinig échte vrienden, helaas. Dus neen, ik ben eigelijk helemaal niet te spreken over mijn aantal sociale contacten. Door een gebrek hieraan sta je er vaak alleen voor, en om contacten te leggen zal ik er toch echt 1st alleen op uit moeten gaan... Iets wat ik extreem moeilijk/eng vind. Uitgaan is er nooit bij. Gezellig ergens rondhangen is tegenwoordig erg zeldzaam (veel vriendinnen zijn inmiddels in het vrolijk bezit van een vriend, waardoor ze rest maar zien als "bijzaak") etc.etc.

Zou er graag verandering inzien, maar op een 1 of andere manier is het zo makkelijk nog niet, vooral gezien het feit dat leeftijdsgenoten me totaal niet liggen en ik al snel met mensen omga in de leeftijd: 20jaar en ouder. Goed, ooit zal het wel weer goedkomen.. maar voorlopig niet, denk ik
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 00:25
Verwijderd
Jawel. Ik heb niet zoveel echt goede vrienden - een stuk of zes - maar dat zijn wel jongens en meisjes die ik al jarenlang ken en waarmee ik altijd contact houd, of ze nu ver weg wonen (velen studeren in andere steden) en of ik ze een tijdje niet spreek of niet. Datgene waardoor we elkaar aardig vinden blijft altijd.

Verder wel veel gewone kennissen overigens, maar ik heb niet bijzonder veel behoefte aan gezelschap in die zin dat ik mezelf prima alleen kan vermaken.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 08:24
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik vind dat ik genoeg contacten heb en ik heb ook wel voldoende vrienden (hoewel sommige ver weg wonen) maar ik heb maar 1 echte vriendin. En ik zou best wat meer echte vrienden willen hebben.
Hoewel het voor een deel ook komt omdat ik heel erg kritisch ben (niet met gewone vrienden maar voor het stempel echte vriend moet er toch wel een heleboel goed aan je zijn).
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 08:58
2004
Avatar van 2004
2004 is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-01-2005 @ 01:25 :
Jawel. Ik heb niet zoveel echt goede vrienden - een stuk of zes - maar dat zijn wel jongens en meisjes die ik al jarenlang ken en waarmee ik altijd contact houd, of ze nu ver weg wonen (velen studeren in andere steden) en of ik ze een tijdje niet spreek of niet. Datgene waardoor we elkaar aardig vinden blijft altijd.

Verder wel veel gewone kennissen overigens, maar ik heb niet bijzonder veel behoefte aan gezelschap in die zin dat ik mezelf prima alleen kan vermaken.
Dude, zes goede vrienden, dat is echt veel lijkt me.


Ontopic: Ja, hahaha.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 09:21
Freestyler*
Freestyler* is offline
jahoor
ik heb genoeg contacten en vrienden

ik praat met heel weinig mensen over dingen die me echt bezig houden, maar dat is een bewuste keuze
de mogelijkheid is er in principe
__________________
I love dr Phil :D
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 11:24
Verwijderd
Ik heb genoeg contacten. Maar ik heb maar iets van 10 goede vrienden en de rest zijn allemaal vrienden.

Maar voor mijn gevoel heb ik er genoeg.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 11:27
Verwijderd
'Maar' 10 zegt ie dan...

Ik heb 1 goede vriendin een nog een paar gewone vrienden/contacten. En ik ben tevreden hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 11:43
flikkenlovertje
flikkenlovertje is offline
Ik heb een paar hele goede vrienden. Buiten hen heb ik een paar oppervlakkige vrienden, waar ik niet zoveel contact mee heb.

Ondanks mijn beroep (ik ben kinderpsychologe, dus dat betekent heel veel drukte) probeer ik toch om de paar dagen wat van me te laten horen bij vrienden waarbij ik heel close ben.
En elke week doen mijn vriend, een hele goede vriendin van mij en haar vriend en ik iets samen. Bioscoop, etentje, ...
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb sowieso genoeg contacten en meestal vind ik ook dat ik genoeg vriendinnen heb.

Maar soms heb ik het idee dat ik helemaal alleen sta en dat niemand me begrijpt/ wil begrijpen, dat ze toch niet naar me willen luisteren omdat ik altijd zo zeur en al...

Maar dan gaat het na een tijdje weer goed en dan ben ik weer tevreden met mijn vriendschappen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:17
cyntha
Avatar van cyntha
cyntha is offline
Ik ben het afgelopen jaar veel vrienden kwijt geraakt. Maar heb mijn echte vrienden overgehouden en dat vind ik er genoeg.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 13:24
Anetj
Anetj is offline
kep er genoeg... het gaat heel goed ik heb dit jaar heel veel goede vrienden erbij gekregen.. vorig jaar was ik ze allemaal kwijtgeraakt maar nu heb ik weer even veel als eerst
__________________
It's like picking up trash in dresses.
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 14:27
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Zat. Ik zou alleen wat dichter bij ze willen wonen, maar daar wordt aan gewekt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 16:31
Honda-Fanatic
Avatar van Honda-Fanatic
Honda-Fanatic is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 23-01-2005 @ 15:27 :
Zat. Ik zou alleen wat dichter bij ze willen wonen, maar daar wordt aan gewekt.
Je gaat op jezelf.. Kom je dan dichter naar friesland..
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:35
Verwijderd
Contacten genoeg maar helaas teveel goede vriendschappen verwaterd of verloren, iig vroeger was 't beter...
ach ja komt ooit wel weer goed hoop ik
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:36
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Honda-Fanatic schreef op 23-01-2005 @ 17:31 :
Je gaat op jezelf.. Kom je dan dichter naar friesland..
Speciaal voor jou koop (of steel) ik wle een slaapbank.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-01-2005, 19:38
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
ja
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 19:40
Stephan1234
Stephan1234 is offline
ik vindt dat ik er genoeg heb
Met citaat reageren
Oud 23-01-2005, 20:11
Verwijderd
Redelijk wat contacten, geen echte vrienden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 00:04
Verwijderd
Veel contacten. Redelijk aantal vrienden, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 00:10
Suusjuhh
Avatar van Suusjuhh
Suusjuhh is offline
Mwoa kan beter.. Paar goeie vrienden maar dat vink wel best zo. Heb dat niet zo erg nodig als anderen denk ik en ben ook niet iemand die elke dag bij vrienden wil zitten. Zou er gek van worden. Als er iets is los ik dat meestal zelf op dus ga niet snel naar vrienden als ik me rot voel. Oké misschien naar 1 goeie vriend maar dat wordt ook steeds minder. Daarnaast kon ik het nooit echt vinden met de mensen die op de middelbare school zitten. En op de hogeschool gaat dat veel en veel beter. Zitten veel leukere en volwassenere mensen. Daarom leer ik nu wel wat meer echte vrienden kennen.
__________________
There is only one -- Feyenoord Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 00:13
Verwijderd
Nee, lekker boeiend ook.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 06:36
klaprooz
Avatar van klaprooz
klaprooz is offline
hej !

nou, er is een verschil in mensen-soort he , ,kijk , er zijn mensen die dus wie ze maar tegen komen ,als een vriend beschouwen,.. ) zo1 ben ik er niet .., ik maak ook niet zo vaak echte vrienden,.. als het niet klikt meteen, klikt het nooit dus ga der ook niet achteraan lopen,.. weetje, echte vrienden zijn vrienden voor het leven (met een paar uitzonderingen dan).

dag dag
__________________
好的日还 !!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2005, 11:23
Verwijderd
Citaat:
sonho schreef op 23-01-2005 @ 12:27 :
'Maar' 10 zegt ie dan...
Ja dat komt omdat ik altijd tegen mensen zeg wat ik van iets vind, zonder ze te kwetsen. Dat probeer ik, soms kwets ik ze wel en daar baal ik dan van.

Doordat ik zeg wat ik vind doen zij dat ook en heb je veel sneller door wat je aan elkaar hebt. En weet je ook wat iemand van je vind, daardoor kan ik eerder het kaf van het koren scheiden.

Als ik mensen niet mag dan zal ik dat niet snel zeggen, behalve als ze erom vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 11:26
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ben wel redelijk tevreden. Ik heb een vriend die behalve mijn vriend ook echt mijn maatje is en waar ik heel veel mee doe dus daar heb ik heel veel aan. Hij woont alleen wel verder weg dus voor de dagelijkse sociale contacten heb ik acht gezellige huisgenoten en een paar studiegenootjes waar ik wel veel mee optrek. Ik zou alleen nog graag wat vrienden/contacten willen hebben buiten mijn studie maar omdat ik daar buiten bijna niets doe lukt dat niet echt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 11:53
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 23-01-2005 @ 00:18 :
Ik begin er nu aardig wat te krijgen, maar ik vind het nog niet genoeg.
'Vriend' vind ik ook een groot woord hoor, echte vrienden zijn eigelijk schaars.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:41
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
ik vind vrienden een groot woord. maar ik ken veel mensen, veel mensen kennen mij. school, collega's, kroegmensen.
echte vrienden, daar bespreek ik veel dingen mee. ik heb denk ik 8goeie vrienden. de rest zijn meer kennissen of een soort van vrienden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 12:56
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
nee, had graag nog een echte vriendin gewild
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 13:06
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
ja, ik heb genoeg vriendinnen. Echte vriendinnen, die ook echt om mij geven.

je kan maar beter een paar goeie hebben, dan een heleboel waar je niet op kunt rekenen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 14:17
kastdeur
kastdeur is offline
Ja.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 14:58
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Ik vind zelf dat ik genoeg vrienden heb. Alleen op mijn studie heb ik er niet zoveel, 2 goede vriendinnen en verder nog wat mensen waar ik wel mee omga maar wat niet echt vrienden zijn. Maar daar buiten heb ik een stuk of 3 echte goeie vrienden.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 17:34
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Mwoah... Ik heb wel vrienden, en zeker genoeg contacten, maar niet echt goede vriendschappen.. Ik zie om me heen dat mensen met een paar mensen echt supergoede vrienden zijn, maar dat heb ik zelf niet zo.. Ik ga met veel mensen om, maar het gaat niet erg diep.. Ach ja.. Ik kan er wel mee leven
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 18:45
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Nee. Ik ben wat vrienden betreft an sich gelukkig, maar ik mis wel een vaste vriendengroep. Laatste keer dat ik dat had was rond mij 9e. Sindsdien onderneem ik dingen alleen, met ouders, of petemoe's, en heel soms klasgenootjes.
Maar echt een heel goede vriendin van mijn eigen leeftijd heb ik niet.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 19:02
LadyAngel
Avatar van LadyAngel
LadyAngel is offline
echte vriende? volguns mij zijn daar ni ech veel van...
heb ruzie me een vriendin diek d8 te kunnen vertrouwe mar nu wil ze me in elkaar late slaan
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-01-2005, 21:02
Roadrunner
Avatar van Roadrunner
Roadrunner is offline
Ja, tijdje gehad dat ik veel ruzie had en met weinig mensen echt goed contact had maar ik weet nu wel wie mn echte vrienden zijn en daar heb ik heel veel contact mee
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 23:48
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik heb hier leuke vriendinnen, en ook een goede vriendin van het forum overgehouden. dus wat dat betreft wel ja.
ik vind alleen niet dat ik nu een erg leuke klas heb (eerstejaars). kan met iedereen normaal omgaan e.d. maar heb maar 2 nieuwe vriendinnen gemaakt, waarmee het nu ook niet helemaal lekker loopt. maybe komt dat allemaal nog. maar ik heb iig hier een vast vriendengroep wat leuk en gezellig is. en met een paar van hen kan ik ook gewoon serieuse gesprekken voeren. ik heb meer vrienden/vriendinnen dan ik enkele jaren terug had durven dromen
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:29
Verwijderd
ik zou wel wat meer contacten willen hebben. ooit had ik er een heleboel maar dat is verleden tijd. misschien ligt het wel aan mezelf hoor, ik denk dat ik niet de makkelijkste persoon ben. ik zou ook wat meer met de vrienden die ik heb willen doen, maar dat komt van de zomer wel weer denk ik. en dat ik ver weg woon maakt het ook al niet makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 16:33
Celine88
Avatar van Celine88
Celine88 is offline
Het gaat steeds beter. Heb 1 hele goede vriendin. De rest zijn gewoon contacten op school en zie ik verder niet buitenschool. Ik ben hier wel erg tevreden mee. Ik ben sowieso iemand die graag alleen is.
__________________
You saved me You keep me alive You make me happy I love you till the end of time
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 17:02
bokky
Avatar van bokky
bokky is offline
Ik had bijna 15 jaar lang een super goede vriendin, maar daar heb ik sinds een paar maanden ruzie mee onder andere vanwege mijn vriendje..

Nu voel ik opeens best wel een sociaal gat ontstaan, ik wil namelijk meer dan de losse contactjes, voornamelijk van school, die ik overgehouden heb.

Maar ja, ik werk eraan. Wil ook niet al te wanhopig overkomen
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 18:22
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ja, ik vin dat ik genoeg vrienden heb. Sowieso veel mensen met wie ik omga, een paar vrienden en wat hele goede vrienden. Ik prijs me gelukkig.
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 26-01-2005, 20:01
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
niet echt om heel eerlijk te zijn, ik noem mensen dan ook helemaal niet snel ' vrienden' en ben bovendien erg kritisch

ik ben me er nog niet zo heel erg lang zo bewust van als nu, dat ik t best anders zou willen, dus keb nog geen resultaten van nieuwe denkwijze
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 18:57
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Ik zit in een vriendengroep van 10 mensen, en dat zijn echt mijn allerbeste vrienden. Daarnaast heb ik nog een stuk of 5 goede vrienden en wat kennissen/klasgenoten die ik regelmatig spreek. Ja ik vind het wel prima zo
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 19:54
ANGE
ANGE is offline
Contacten, ja, zeer zeker. Honderden. Maar vrienden? Nee. Gewoon nul komma nul.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 20:24
aLackofColor
Avatar van aLackofColor
aLackofColor is offline
Nee, niet echt. Wel contacten.
__________________
.&.I dance like nobody is watchin'
Met citaat reageren
Oud 27-01-2005, 21:02
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ja.... sommige te weinig maar dat komt omdat ze ver weg wonen. Soms wil ik wel wat vaker vrienden zien maar dan gaat dat gewoon niet. Ik heb op school genoeg vrienden en op scouting zie ik er genoeg en heb ik er genoeg contact mee ook erbuiten.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 12:51
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Echt vrienden nee
contacten jawel
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 14:19
Verwijderd
Contacten genoeg.
Mensen waarmee ik het goed kan vinden, genoeg.
Mensen waar ik veel mee omga, genoeg.

Echte vrienden, nou nee..

Met citaat reageren
Oud 28-01-2005, 14:30
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb genoeg contacten en ook nog een aantal mensen bij wie ik mijn verhaal echt kwijt kan. Die laatste zie ik als echte vrienden
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 17:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 17:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.