Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2002, 19:32
SHAZZ
SHAZZ is offline
Hoi,

Ik weet niet of dit misschien bij l&r moet, maar dan verplaatsen jullie het maar.

Ik en mijn vriendin vinden alle2 een jongen leuk. Dat duurde een jaar. Hij had een vriendin maar flirte ondertussen veel met mijn vriendin. Daar werd ik al gek van. Nu heeft mijn vriendin wat met hem gekregen, het is uit met zijn ouwe vriendin. Ik gun het haar wel, maar ik word compleet gek.

Ik kan ze echt niet samen zien, en dat hoefde tot voorkort ook niet. Gister had ik mijn eindexamenfuif en ik had gevraagd of ze niet met hem wou zoenen omdat ik dat niet aan zou kunnen. Op een gegeven moment was ze met hem naar buiten geweest en ja toen had ik het ook wel door wat ze gedaan hadden, toen was ik al een beetje . Maar naderhand had ik nog een gesprek met HEM gehad, en hij zei dat ik verder moest bla bla, dat bekende gezeiver, maar dat lukt niet!. Toen zei hij zo kom er gewoon bij staan, ik stond er zo bij... niet echt lol meer maar goed. Ik ging toen ff wat drinken halen, en toen ik terug liep waren ze aan het zoenen. Ik ben toen gelijk naar buiten gelopen en heb op een stoepje gejankt.

Kan ze dan niet klein beetje rekening met mij houden. Ik kan er gewoon niet tegen. Ik hoor er nu niet meer bij, want hij hoort ook bij een groepje waar we eerst mee optrokken, maar eerst vielen we er alle2 een beetje buiten en nu ik alleen, zoals nu zijn ze ook weg, ik kon ook mee, maar ik kan het niet aanzien om hun2 samen te zien. Ik word echt compleet gek. Dus ga ik maar niet meer mee uit, als zij ook gaan, want ik moet dan toch huilen en kan er echt niet tegen. Waarom kan ik er niet vanaf?

Ik ga vanzelf denken dat ik lelijker ben en wensen dat ik mijn vriendin was, iedereen zegt dat ik heel negatief ben en geen zelfvertrouwen heb enzo, maar wat zou je als je in mijn situatie zat, nooit heeft een jongen mij leuk gevonden die ik ook leuk vond, sowieso vind een jongen mij bijna nooit leuk, waar moet dat zelfvertrouwen dan vandaan komen.. Mijn vriendin wordt door heel veel mensen leuk gevonden.. Dus ja ik kan er echt niet
meer tegen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2002, 20:07
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
aan je zelfbeeld kan alleen jij iets doen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 20:20
Frida
Avatar van Frida
Frida is offline
Veranderingen in je zelfbeeld ga je treffen door positieve doelen te stellen, maar wel dat soort doelen die haalbaar zijn.

En bv niet dat je morgen 20 kg lichter bent of je neus niet meer krom gaat staan.
__________________
Tenminste houdbaar tot: zie bovenkant
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 22:12
SHAZZ
SHAZZ is offline
Citaat:
aan je zelfbeeld kan alleen jij iets doen...
Dat weet ik ook wel, maar weet niet hoe ik dat positiever moet maken als alles me steeds tegen zit..

Ik ga het dan uiteindelijk toch bij mezelf zoeken..

En hoe moet ik ermee omgaan, ik kan het niet aanzien dat zij nu wat hebben, dat vreet me echt op, dan moet ik volgens mij steeds weer janken. Hoe moet ik me hier door heen slaan??
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 22:29
SHAZZ
SHAZZ is offline
reacties please..
Met citaat reageren
Oud 29-06-2002, 22:49
Verwijderd
Citaat:
SHAZZ schreef:
reacties please..
Hoi

Citaat:
Dat weet ik ook wel, maar weet niet hoe ik dat positiever moet maken als alles me steeds tegen zit..
Dat is inderdaad moeilijk. Ik herken het, maar een oplossing ligt niet voor handen. In feite geldt dat de aanhouder wint .. succes.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2002, 20:58
SHAZZ
SHAZZ is offline
nog meer reacties, iemand met dezelfde ervaring, ik moet eruit komen maar weet niet goed hoe

please reageer
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 11:59
SHAZZ
SHAZZ is offline
Is er dan niemand die raad weet

Ik had gehoopt dat iemand me wat tips kon geven...

Nou ja, ik weet het zelf niet meer, iedereen is 'bezorgd' om me. En ze proberen me te helpen, maar komen allemaal met van die flutargumenten, je bent pas 16, waar maak je je druk om. Nou kijk ff naar alle andere 16jarige in deze tijd en je ziet dat je behoorlijk achterloopt. Het is makkelijk gezegd je er nix van aan te trekken, maar doe dat maar is als ondertussen iedereen in je omgeving vriendjes krijgt en leuke jongens achter zich aan heeft..

please geef tips/advies
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 12:14
Verwijderd
uhm zelfbeeld ligt ook veel aan mensen om je heen als die je een beetje zitten te pesten ofzo dan gaat je zelfbeeld ook achteruit en daar kun je zelf moeilijk wat aan doen heh?
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 12:26
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
jij denkt dag in, dag uit alleen maar aan die ene jongen. hoeveel je er wel niet van baalt dat hij voor je vriendin heeft gekozen en niet voor jou en dat jij hem zo graag had gewild. dat je het niet aankunt om hun samen te zien. probeer anders te denken, jammer hij is bezet door je vriendin. jammer dan, ga op zoek naar iemand anders! niet hopeloos op zoek natuurlijk, maar kijk verder dan die ene jongen. hoe moeilijk dat ook is. want ik weet zeker dat als er een andere jongen is, dat je de vriend van je vriendin sneller vergeet dan je had verwacht. je schreeuwt duidelijk om aandacht, en dit kan mensen irriteren. volgens mij moet je gewoon een andere jongen tegen komen die ook wat voor jou voelt! want hier heb je niks aan.

en wat ik ook vind is dat je je vriendin niet kan verbieden met die jongen te zoenen waar jij bij bent. tijdens het uitgaan dus. want jij doet er ook niet veel aan om jouw gevoelens te veranderen en zij kan moeilijk constant geduld met je hebben. voor zover ik kan begrijpen zijn jullie nog wel bevriend en zolang ze niet te lullig doet met hem en wel met je meeleeft, vind ik niet dat je dat haar mag verbieden. ze heeft ook een leven met haar vriend en haar behoeftes. je kan het d'r niet kwalijk nemen.
tenminste, zolang het hierbij blijft. als ze echt lullig doet en je negeert enzo, dat zou ik wel kwaad worden.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 16:10
SHAZZ
SHAZZ is offline
Ik heb haar niet verboden om niet met hem te zoenen. Maar alleen gevraagd om dat ff niet in mijn beeld te doen op MIJN feestje. Met uitgaan ga ik gewoon niet mee, zodat ik het niet hoef te zien. Dat had ik alleen gevraagd op mijn feestje want dan kun je er moeilijk voor wegrennen (wat ik wel gedaan heb), maar ik wist dat ik er niet tegen zou kunnen en dat dit mijn feestje zou verpesten..

Maar je hebt gelijk ik moet verder, maar dat vind ik zo moeilijk, want alle jongen tot wie ik me verder nog eniszins aangetrokken voel zijn bezet... en ja ik wil niet zomaar een 'knappe' ik wil een jongen die aardig en lief enzo is, en dat zie je er niet aan af bij het uitgaan, en bij het leggen van nieuwe contacten duurt het ook heel lang eer je dan verliefd word..

Citaat:
volgens mij moet je gewoon een andere jongen tegen komen die ook wat voor jou voelt

Dat is juist het probleem.. die kom ik niet tegen.. ik hoop er steeds weer op en uiteindelijk vinden ze me toch niet leuk..

Citaat:
want jij doet er ook niet veel aan om jouw gevoelens te veranderen
Hoe moet je die gevoelens dan veranderen

als iemand daar antwoord op weet, geef het me dan!!

toch bedankt voor de tips

nog meer advies is altijd welkom

tnx xx SHAZZ
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 19:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
SHAZZ schreef:
Hoe moet je die gevoelens dan veranderen

dat is t hem juist, je moet niet denken dat dat je niet lukt, maar jezelf de ruimte geven. ook niet verplichten ofzo, je gewoon open stellen voor een andere jongen. misschien zijn er wel jongens die je benaderen, maar heb je het zelf niet zo in de gaten.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2002, 22:28
SHAZZ
SHAZZ is offline
Er is op dit moment wel een jongen die ik leuk vind. Maar ik vind hem niet leuk, dat heb ik hem ook gezegd. Dat ik niet zomaar voor een avondje wat wil omdat ik geen gevoelens voor hem heb, maar dat dat misschien wel nog kan komen. Hij vond het niet erg en vond het wel knap dat ik dat zei. Van de andere kant geloof ik het niet echt, en mijn vriendin zegt ook dat als een jongen me leuk vind dat ik dat dan niet geloof en denk dat het nix voorsteld. Dat is ook wel zo, maar dat kan ik gewoon niet geloven. Die jongen ken ik ook niet echt, maar ik voel me zo niet tot hem aangetrokken. Misschien komt het wel, maar er zijn andere jongens tot wie ik me eerder aangetrokken zou voelen. Misschien sta ik er inderdaad niet voor open, maar denk dat dat is omdat ik bang ben dat ik weer teleurgesteld wordt ofzo . Ik vind hem nu leuk en blijf stiekem toch hopen hoewel ik inmiddels dondersgoed weet dat het nooooooooit wat wordt. Ik ben nu teleurgesteld, maar ja als ik dalijk weer een andere jongen leuk vind zal het toch wel weer hetzelfde liedje zijn en wordt ik weer opnieuw teleurgesteld. Ik denk dat ik liever zeg maar in de put blijf, dan dat ik dalijk er zeg maar weer uit ben en er weer in val.. ofzo.. Ok zo moet ik misschien niet denken, maar na steeds weer teleurgesteld te zijn ga ik zo denken. Mijn vriendin vind me depressief en zo zijn er wel meerdere, maar is het echt zo erg. Ik zit er wel heel er mee, maar ja ik weet het gewoon niet meer, vind de situatie zoo kut..

help..

xxx SHAZZ
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik kan er niet meer tegen!
CherryIsia
4 22-08-2012 17:19
Liefde & Relatie Ik kom er niet van af.
ladygagafan1
16 13-01-2011 09:28
Psychologie Ik kan er niet meer tegen..
D-sire
7 15-04-2002 14:09
Psychologie Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!!
*leintje*
20 12-03-2002 20:35
Verhalen & Gedichten Kan er niet meer tegen...
Lindatje
0 21-10-2001 14:28
ARTistiek Ze wilde niet meer..
[DFU]DutchGirllie
7 05-10-2001 20:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:08.