Oud 08-04-2017, 02:00
Solith
Solith is offline
Hoi allemaal,

Een jaar geleden heb ik een meisje leren kennen online. We hebben dagen tot maanden zitten praten en chatten met elkaar. In de krokusvakantie hebben we elkaar voor het eerst ontmoet in het echt. sinds dan hebben we elkaar op regelmatige basis bezocht. Onze eerste kus was net na kerst. Vanaf toen veranderde alles, we kwamen in een relatie en alles werd serieus.

Ik kon bijna niets meer goed doen voor haar. Op alles vind ze een reden om boos te zijn op mij. ik toonde te weinig affectie bijvoorbeeld. onze ruzies kwamen steeds vaker voor en werden heftiger en heftiger.

Soms snap ik haar gewoon niet, ze kan van de ene seconde op de andere van happy naar chagri worden.

Naja... ik vind het moeilijk om uit te leggen... maar dus van bijna in het begin van onze relatie zei ze me regelmatig dat ze twijfelde over me. wat me enorm in mijn zelfvertrouwen deed zakken. Wanneer we samen aan het lachen zijn kan ze plots iets wat ik zeg serieus opnemen waardoor ze weer boos wordt. omdat we ver uit elkaar wonen, (zij tegen de kust en ik in OV) proberen we dan regelmatig te skypen. nog nooit heeft ze in mn gezicht gezegt dat ze van me houd terwijl ze in chat niet anders doet. Ze verbood me elk contact met andere meisjes, ik verloor de connectie met hele goede vrienden. ik had dit voor haar over...sinds een maand doet ze ook afstandig, soms een dagje nietmeer en dan weer wel. ze stuurt maar kort, lijkt niet geintresseerd en plaatst haar vrienden boven mij (wetende dat ik haar alle vrijheid geef). ik merk wanneer er iets scheelt aan de manier waarop ze naar mij schrijft. Wanneer ik haar er over aanspreek, ik doe het rustig in het begin en vraag haar, ik zeg haar hoe ik me erbij voel. Maar direct denkt ze dat ik haar beschuldig dat alles haar fout is daarna beschuldigt ze mij weer enzovoort.
ze vertelde me dat ze afstandig doet en zich anders voelt over onze relatie en de klik niet meer voelt. ze doet afstandig omdat ik tijdens ruzies gezegt heb dat ik het beu ben terwijl zij al van in het begin over me twijfelde. niets is meer kwetsender dan dat wanneer je in een relatie bent. ik vertelde haar hoe verdrietig het me maakt dat ze zo afstandig doet en ze zegt me gewoon simpel van "doe dan niet zo" terwijl ik afgelopen weken de hele tijd lief ben gebleven tegen haar.

Wat verwacht ze nu van mij? ze zegt dat ze van mij houdt maar ik kan precies niets goeds doen voor haar.. ze toont ook amper nog interesse en onze ruzies zijn bijna dagelijks... Ik zie haar graag en ben dolverliefd op haar, wanneer ze lief doet naar mij kan ik alles vergeten wat er voorheen gebeurt is maar zodra ze weer afstandig gaat doen begin ik mijn emoties op te stapelen tot ik me niet meer kan inhouden waardoor er weer een ruzie volgt omdat ik haar dan zogezegt weer beschuldig van alles en nogwat...

alee ik weet het eventjes niet zo goed meer
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2017, 06:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit klinkt niet als een gezonde relatie. Jij doet hard je best, maar bij haar is het nooit goed genoeg. Zij beperkt jouw vrijheid (je mag niet met andere meiden omgaan), maar bij haar staan haar vrienden op één. En je zegt het zelf al, dit is slecht voor je zelfvertrouwen. Als ik jou was zou ik me niet zo laten behandelen! Het leuke weegt na verloop van tijd echt niet meer op tegen het negatieve...

Zie jij zelf nog toekomst in deze relatie? Denk je dat ze haar gedrag kan en wil veranderen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-04-2017, 09:51
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Face to face er goed samen over praten en duidelijkheid vragen. Wil of kan ze dat niet. Dan zou ik er ook een punt achter zetten.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2017, 17:44
Mwr
Mwr is offline
Als je relatie hebt, en de een gaat voor de ander bepalen wat er moet gebeuren, zou ik er lekker mee stoppen. Zelf ook zoon situatie meegemaakt met een vriend van me. Het werkt gwn niet als de een dingen gaat verbieden voor de ander.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2017, 10:15
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Dit is geen gezonde relatie. Zij heeft helemaal niet het recht om jou te verbieden om met andere meisjes om te gaan. Jij verbiedt haar toch ook niks? Ze vertrouwt jou niet, en doet net alsof het jouw schuld is. Dat is niet eerlijk, want als ik het zo lees heb je niets gedaan dat haar vertrouwen schaadt.
Ik weet dat het niet leuk is om te lezen, maar waarom blijf je bij haar? Het hele punt van een relatie hebben is dat je het fijn hebt samen. Natuurlijk mag je wel eens ruzie maken, maar er moet wel net zo veel ruimte zijn voor haar gevoelens en meningen als voor die van jou.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2017, 10:37
Solith
Solith is offline
Het is inderdaad niet leuk en soms wordt het me ook echt te veel

als ze die afstand zou weg nemen en terug interesse toont zie ik echt wel toekomst in onze relatie. maar wanneer ze afstandig blijft doen dan begin ik er ook van te stressen en slecht bij te voelen waardoor we sneller in een ruzie komen en deze ook vele male erger zijn omdat zij altijd iemand wil beschuldigen... ik ben niet perfect ik maak fouten dat geef ik toe (heb ook nog nooit haar vertrouwen beschadigt). iedereen maakt fouten maar vind het jammer dat we er niet gewoon samen over kunnen praten zonder dat ze gaat zeggen van het is jouw fout of het is mijn fout. dingen komen van twee kanten in mijn ogen en beiden benj in fout en niet in fout.

Ze is nu onderweg naar mij toe, ik heb wat dingen gepland en zie hoe het verloopt en denk dat dit een belangrijke dag wordt voor ons beiden om te zien hoe het verder gaat gaan. als dit goed verloopt en we kunnen samen plezier maken dan zie ik zeker nog toekomst in onze relatie. gaat ze boos doen of hebben we geen plezier dan ga ik toch beetje beginnen twijfelen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2017, 13:47
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je niet samen kunt praten zonder in verwijten terug te vallen houdt het denk ik al snel op. Dat gaat na verloop van tijd alleen maar vervelender worden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-04-2017, 19:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Google even op 'emotional abuse' en lees de lijstjes met rode vlaggen. Dat zijn dan bijvoorbeeld dit soort dingen:

Spoiler


Het is niet in steen gebeiteld, want je hebt natuurlijk ook plagerijtjes in gezonde relaties en als je partner gokverslaafd is dan is 't misschien juist goed dat één persoon de financiën beheert. Maar zulk soort lijstjes zijn wel een indicatie van wat ongezonde relaties (kunnen) zijn.

Als je haar hierin herkent kun je 't waarschijnlijk beter uitmaken. Ongezonde relaties worden zelden beter.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 21:38
Solith
Solith is offline
Gisteren een hele leuke dag te samen was supergezellig, we hebben gelachen en ons geamuseerd. Ze zag er vrolijk uit. ik dacht dat ons dagj geslaagd was dat dingen beter zouden gaan erna. jammer genoeg verkeerd gedacht. toen we beiden weer thuis waren zei ze me dat ze maar met momenten geamuseerd had, ze deed weer kort en we hadden afgesproken dat ze volgende week ook zou komen en blijven slapen dan. nu gisteravond zei ze me dat ze twijfeld of ze nogwel zou komen. ze zei me dat ze het morgen (vandaag) zou uitleggen. goed en wel we zijn gaan slapen dan.

Nu vandaag in de ochtend vroeg ik haar of ze serieus was met dat ze zich maar met moment geamuseerd heeft, waarop ze antwoorden "ja :/". ik vroeg haar of het serieus was dat ze twijfelt voor volgende week, waarop ze weer antwoord "ja..." ik vraag haar waarom, waarop ze zei dat ze zich niet altijd even goed voelde. wat me enorm kwetste want het leek zo goed gegaan te zijn.
Ik vroeg haar wrm ze weer over mij twijfelt. waarop ze zegt dat ze niet over mij twijfelt maar over "ons". (voor mij komt dit over als manier om het uit te maken)
uit woede en verdriet verwijderde ik haar bijnaam waar ze uiteraard de melding van kreeg (lijkt kinderachtig mr een bijnaam geeft toch wel iets speciaals), ze antwoordde dan direct van "serieus " en verwijderde mijn bijnaam ook.
ik vraag haar wat het nut is als je toch geen toekomst ziet. waarop ze direct in de verdedeging schiet en zegt da ze da nie gezegt heeft. dat ze het anders zelf al uitgemaakt zou hebben en da "ik" da blijkbaar makkelijk kan. vervolgens nog eens "moestk et zeker zijn enj echt nie willen hadk et zelf uitgemaakt, mr kzieje gvd graag".
ik zeg haar dat het vrij positief klinkt alsj twijfelt over ONS int algemeen. dat ze zegt dat ze me gvd graag ziet maar waarom ze het me niet toont. Hierop reageerd ze dat ze dacht dat dat gisteren wel duidelijk was.
ik dacht dat ook... tot ze me savonds zij dat ze niet zo leuk vond en dat ze weer over me twijfelt.

ze spreekt haarzelf zo tegen gewoon ik snap het gewoon nietmeer...
ik vraag haar even om op schaal van 10 te zeggen hoe graag ze me ziet, "9,99999.." zei ze.
ik vraag haar waarom ze dan twijfelt over ons... dan zegt ze gewoon van "kebt al gezegt" wat niet waar is...
ik zeg haar dat ik met veel vragen zit en wil weten waar en hoe ik sta, krijg ik als antwoord "was duidelijk" (op dit moment is ze al boos aant worden)
paar uur later wnr ik ook gekalmeerd ben geef ik haar weer een bijnaam, waarop ze reageert dat ze dacht dat ik het uitgemaakt had (wat helemaal niet zo was)

deze avond stuur ik haar dat we dit moeten uitklaren, ik vraag haar wat je allemaal zo boos maakt op mij, wat ze wil dat ik doe? "laat me gwn" kreeg ik als antwoord.

sorry voor het lange verhaal maar ik snap het echt niet meer wat ze wilt... ik zal haar met rust laten. ze maakt me zo gelukkig maar ook zo verdrietig weet ook niet met wie dat ik erover moet praten, daarom dat ik hier gekomen ben. ik heb schrik om haar te verliezen, nog nooit heeft iemand zoveel liefde naar me getoond (voordat de ruzies begonnen dan) en wil haar echt niet zomaar dumpen :/
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 22:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Pfff wat een gedoe. Met zo iemand kan je op dit moment toch niks opbouwen...?

Toen het tussen mij en mijn ex niet lekker liep was ik ook heel bang om het uit te maken. Mijn moeder was nog niet zolang daarvoor overleden en ik wilde niet alleen achterblijven. Maar toch voelde ik me binnen de relatie juist onbegrepen en alleen, en mij ex gaf me vaak niet echt de kans hem te begrijpen. Het heeft echt even geduurd voor ik begreep dat ik als single niet minder alleen zou zijn dan in die relatie. Ik knapte er echt van op om niet meer in die relatie te zitten. Vroeger hadden we het best goed samen, maar het ging voor mij gewoon niet meer. We gingen uit elkaar met het idee "Nu werkt het niet en later zien we wel" - al heb ik nu voor mezelf besloten dat ik dat nooit meer een kans zou willen geven.

Inmiddels heb ik een nieuwe vriend en dat contact is zo veel gemakkelijker - omdat we allebei eerlijk en open zijn over onze verwachtingen. Die duidelijkheid geeft mij echt rust en vertrouwen in de relatie.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-04-2017, 23:27
Ben Strik
Ben Strik is offline
Ik wil geen overhaaste conclusies trekken, ben dan ook geen expert op het gebied van vriend/vriendin-relaties. Toch zie ik in het verhaal wat je tot nu toe hebt verteld wat (lichte) kenmerken/verschijnselen van narcisme bij haar;

Zij laat jou af en toe speciaal voelen en daarna laat ze je vallen. Ook is er voornamelijk eigenbelang van haar hier te merken. Ik zou het eens opzoeken: iets van 'kenmerken van Narcisme', of videos er van opzoeken. Als dingen uit zo een lijstje of video jou bekend voorkomen (ze hoeven natuurlijk niet allemaal te kloppen), zou ik per direct de relatie beëindigen. Dat kan even hard zijn voor jou en zelfs naar haar toe, narcisten zijn echter hele gevaarlijke mensen en zullen je ook (graag) mentaal kapot willen maken. Als er geen dingen overeenkomen met wat zij doet en een kenmerkenlijstje zou ik alsnog sterk overwegen om de relatie zo snel mogelijk stop te zetten. Toxic people stay toxic, no matter how you label them.
Veel succes in ieder geval in deze moeilijke relatie, ik hoop dat je voor jezelf kiest en niet voor haar of voor het 'ons'.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 15:48
Solith
Solith is offline
okay.. kleine update..

Ik ben koppig geweest en had besloten iedereens commentaar te negeren en haar nog de kans te geven. (het enige wat ik ook gewoon nodig was, was haar zekerheid dat ze mij wou en alles voor me wou doen) dat heb ik nooit gekregen. onze dagelijkse ruzies bleven zich voordoen en werden erger en erger.
Af en toe hadden we ook geen ruzie hoor.. tot ze weer iets in mijn schoenen probeerde te schuiven.

Een week of 3 geleden had ik het uitgemaakt uit woede.. maar we hebben met mekaar blijven praten.. Ze hamerde er ook steeds op dat ik haar gedumpt had enzo.. nuja goed en wel ik zag nogsteeds een toekomst met haar en hoopte extreem dat ze van gedacht zou veranderen (ik zei haar letterlijk wat ik wilde) maar het gebeurde gewoon niet.

Nu afgelopen week was ze heel chagri, ik wist niet waarom.. ze wou dat ik haar iets vroeg en liet mij gokken.. wat haar nog meer chagrijnig maakte omdat ik niet wist waarover het ging. Die vrijdag werd ze extreem boos en kwam ik te weten dat ze wou dat ik haar zou vragen voor haar schools prombal. ze vertelde me hoe belangrijk het voor haar was. Dat maakte me woedend! als het zo belangrijk was, waarom kun je dan niet even vernoemen dat haar school een prombal geeft en dat ze heel graag wilt gaan. (want ja door de lange afstand weet ik niet veel wat er bij haar in de regio gebeurt).
ik ontplofte letterlijk van de boosheid en heb haar de dag daarop niet gesproken.
Die zondag ging ze plots weer lief doen. geen probleem dat vind ik leuk dus doe ik lief terug. tot ze begint over dat prombal en nog opzoek moest gaan voor iemand dat ook nog alleen was. (ondertussen weet k nog altijd niets meer over dat bal, en zelf doe ik het niet zo graag dansen enzo) ik stelde haar voor dat ik wel wil gaan met haar als zij me kan aantonen dat ze echt met mij verder wil. waarop ze het er nog eens moest insmeren dat ik niet wou gaan en het nu toch telaat is enzo. ik begon weer boos te worden omdat ze het gewoon niet over haar lippen kon krijgen.
Toen ging ze me zeggen dat ik een viesekloot ben en niets anders. en dat ik weer eerst normaal en lief moest doen.

ik was er helemaal klaar mee. en blokkeerde haar chat. (ik die normaal moet doen?! de reden waarom ik helemaal door het lint ga en steeds erger is omdat men kop gewoon zot aan het worden is van de situatie...wilt ze mij nu of wilt ze mij niet? want ik ben niet degene die begonnen is met twijfelen over ons, en afstand te nemen. of te me te zeggen in men gezicht dat de kus niet goed is dat we neit bij mekaar horen.)

die laatste woorden van haar maakte me een graad erger als woedend ik was razend. ze ging dan verder in sms en tegelijkertijd blokkeerde ze me volledig op FB. ze wreef er nog eens in dat ze het deze keer echt wou uitpraten (waar ik dus niets van geloof want dat vraag ik al weken! ze kan me dat alleen zeggen wanneer ze me zodanig kwaad maakt dat ik het aftrap. )
in sms wreef ze er nog eens in dat blijkbaar alles mijn eigen schuld was. ik ging helemaal door het lint en ik heb haar enorm uitgescholden met ookwel de waarheid (niet extreem uitgescholden gewoon ja hoe moet ik het zeggen... woedende teksten wat haar dus wel gekwetst heeft) de dag daarop heb ik me er daar wel voor verontschuldigt.

nu ja ik voel me enorm slecht en vind het echt jammer hoe het gelopen is en dat ik mij nietmeer kon inhouden op een gegeven moment. ik had niet veel nodig alleen een beetje meer zekerheid van haar kant.
Om eerlijk te zijn zie ik het nu echt nietmeer goedkomen maar ze blijft me nogsteeds sturen..
ik krijg haar ook gewoon niet uit mijn hoofd gezet en stiekem heb ik wel een beetje schrik voor de toekomst hoe ik iemand nieuw ga leren kennen. internet iss geen optie meer voor mij. maar ik hou niet van fuiven en dansen enzo, heb daar ook niet bepaald te goede vriendengroep voor .

hetgeen waar ik het ergst mee zit is dat ik gewoon de heletijd aan haar moet denken en hoe het anders had kunnen lopen, hoe goed we het samen gehad konden hebben.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 18:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dit klinkt totaal niet als een meisje waar je op lange termijn iets mee kunt opbouwen. Dat je baalt van alle haat en ruzie, begrijpelijk. Maar over een paar jaar besef je dat deze relatie beëindigen je beste keuze ooit is geweest...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."

Laatst gewijzigd op 15-06-2017 om 23:16.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 23:08
Ben Strik
Ben Strik is offline
Citaat:
Dit klinkt gitaar niet als een meisje waar je op lange termijn iets mee kunt opbouwen. Dat je baalt van alle haat en ruzie, begrijpelijk. Maar over een paar jaar besef je dat deze relatie beëindigen je beste keuze ooit is geweest...
Mee eens! Ook zou ik niet uitgaan van het feit dat je niet zo gemakkelijk een nieuw 'iemand' kan vinden, je gaat immers naar eigen zeggen niet uit. Zou ke dan juist niet een meisje vinden die jij leuk vindt op plekken waar jij graag bent/komt/heen gaat? Heeft ze dan niet waarschijnlijk ongeveer dezelfde interesses?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 23:24
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Afkappen met deze meid. Dit is toch niks. Ze moet eerst eens de rust vinden om normaal met je te communiceren. En niet meteen zo te reageren .
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 09:20
Solith
Solith is offline
Jah klopt, communicatie is heel belangrijk in een relatie. Wat echt niet het geval was bij ons.
Het was men eerste vriendin, maar nu weet ik wel wat ik echt zoek in een relatie. Toch iemand die kan lachen, praten en waar ik niet de deur van de auto voor hoef open te houden..
En natuurlijk fysiek contact vind ik zeer belangrijk persoonlijk. Het geeft me eem soort van zekerheid in een relatie.

Jongens en meisjes, bedankt voor jullie luisterend oor alvast.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 21:32
Kiezelsteentje
Kiezelsteentje is offline
Succes, Solith!

Ik herken hier erg veel in, niet in mijn relatie. Helemaal niet juist, maar mijn vriendje heeft dit soort problemen met zijn moeder. Ze slaat hem soms, ze geeft hem overal de schuld van, geeft straffen zonder reden en kan op sommige momenten poeslief zijn (vooral als ik er ben).
Ze zegt dat hij niks kan en dat hij nooit iets zal kunnen en dat hij het nooit goed zal doen voor haar.
Ik voel me best machteloos, ik weet niet hoe ik moet helpen.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 22:36
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Succes, Solith!

Ik herken hier erg veel in, niet in mijn relatie. Helemaal niet juist, maar mijn vriendje heeft dit soort problemen met zijn moeder. Ze slaat hem soms, ze geeft hem overal de schuld van, geeft straffen zonder reden en kan op sommige momenten poeslief zijn (vooral als ik er ben).
Ze zegt dat hij niks kan en dat hij nooit iets zal kunnen en dat hij het nooit goed zal doen voor haar.
Ik voel me best machteloos, ik weet niet hoe ik moet helpen.
Er komt een moment dat je vriend uit huis kan, en ook al gaat dat een lastig moment zijn, hij gaat daar denk ik veel baat bij hebben. Aftellen naar en alvast sparen voor dat moment dus
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2017, 23:10
Solith
Solith is offline
Dankje kiezelsteentje!
Het is niet leuk dat te horen over je vriend maar zoals Elin zegt, op een moment kan hij het huis uit. Ik denk dat je niet meer kan doen dan er gewoon voor hem te zijn.

eventjes over mij.. dus mijn vriendin/ex ging me vandaag weer sturen en wou met mij skypen. dit heb ik dan maar gedaan. niet echt extreem veel gesproken of dingen uitgepraat. ik ben gewoon vriendelijk gebleven en geantwoord op wat ze zei. Aan haar blik kon ik wel merken dat ze me nog steeds wilt. Ik heb me niet lastig gemaakt want ik weet dat ik dan zelf weer een hele nacht ga liggen stressen en niet kunnen slapen en dan morgen weer niet aan powerpoint voor mijn bachelor verdediging kan werken.
ik weet dus niet waarom ze met me wou skypen nouja goed... zodra ze lastig gaat doen ben ik weg, ik laat het niet meer zover komen.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 09:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik zou persoonlijk zo min mogelijk contact proberen te hebben. Dit soort mensen zijn vermoeiend en onvoorspelbaar en hun gedrag is destructief. Voor jullie allebei duidelijk maken hoe je er in staat en je daar aan houden zou mijn advies zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 17-06-2017, 13:17
Skyle
Skyle is offline
Erg jammer dat het zo gelopen is, maar het was waarschijnlijk wel beter om het uit te maken. Verder zou ik proberen het los te laten, zeker als ze nu zo boos blijft doen, en minder met haar praten tenzij ze zich beter gaat gedrageb
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 20:02
Solith
Solith is offline
we hebben afgesproken om nu gewoon vrienden te zijn en zien hoe het verder gaat. maar persoonlijk weet ik niet of ik dit wel aankan, ik ben namelijk snel jaloers zeker als ze allemaal dingen gaat doen met andere jongens die ze niet met mij wou doen.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 23:56
Ben Strik
Ben Strik is offline
Misschien kan jij dan omgekeerd hetzelfde doen, haar jaloers maken zodat je zelf niet meer jaloers bent 😃.

Nee oke das misschien niet zo'n goed idee. Zie het meer als iemand de je kent en een wel leuk vind, maar eigenlijk ken je haar te oppervlakkig, op die manier. Bij zo'n iemand zou je ook niet zo snel aan de deur kloppen om weer terug te gaan zeg maar... Tjaa, het is best ingewikkeld, succes man!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Lastige situatie; verward...
meneergaar
19 04-04-2014 19:12
Psychologie Verward
18piet18
2 09-01-2011 00:59
Liefde & Relatie Wtf verward?
killer_kamal
7 11-01-2010 16:26
Verhalen & Gedichten Verward
Blood Fire Rage
1 17-10-2006 10:15
De Kantine Verwardheid
Mu
74 12-06-2004 11:51
Verhalen & Gedichten Verward Zinkend
T!ne
2 22-03-2004 17:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.