Oud 27-09-2017, 19:47
strontvlieg
strontvlieg is offline
Een schoolkantine is er voor leuke verhalen en onzin die in de les niet besproken mag worden, maar ook om met je vrienden te praten en dingen te delen.

Dit keer wil ik een serieus verhaal kwijt dat gehoord moet worden. Het liefst zou ik bij mij op school op tafel willen springen en dit verhaal aan de hele school vertellen. Maar dat doe ik maar niet.

Ik heb 2 maanden geleden via Discord een Amerikaanse jongen ontmoet. Hij stuurde me een berichtje omdat hij een vraag had over een game en zo zijn we eigenlijk een lange tijd blijven chatten. Op een gegeven moment zijn we overgegaan naar SnapChat en zijn we ook snapdagen gestart. Na een lang gesprek over onze levens kwam op een gegeven moment het onderwerp liefde ter sprake en ik, een normale jongen die hij had ontmoet via een gamers app was de eerste die verteld werd dat hij op mannen viel was. Ik vertelde hem dat ik Bi was en zo klikte het nog meer omdat wij elkaar konden helpen. Het bleek voor hem wel veel moeilijker te zijn dan voor mij. Hij had een vader die homofoob was en zijn moeder wou er niet over praten. Op school werd het woord "homo" in elke zin gebruikt en was het meer een stopwoordje en een scheldwoord. Ik gaf hem veel advies en werd meerdere keren per dag bedankt dat ik er voor hem was. maar 2 dagen geleden waren onze snapdagen weg en voor het eerst in 2 maanden stond er niks in zijn verhaal ik kreeg geen "Gn" snaps meer en ik werd niet meer bedankt.

2 dagen later werd mij door zijn zus verteld dat hij voor de trein was gesprongen.

ik hoop dat dit verhaal je aan het denken heeft gezet en dat je beseft dat dit gewoon niet mag gebeuren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-09-2017, 18:36
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nou, mijn ogen zijn nu ineens geopend, heurr.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 29-09-2017, 11:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankjewel voor het delen, wat vervelend dat dit jou overkomen is. Heb je vrienden bij wie je dit verhaal kwijt kunt, naast hier op het forum?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2017, 01:14
Jake2000
Avatar van Jake2000
Jake2000 is offline
Heftig😧 Dit zal je maar gebeuren maar hoe gaat het met jou? Waarschijnlijk was het heel schokkend en wens je in ieder geval veel sterkte mvg jake
__________________
Met vriendelijke groet,
Jake
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Een verhaaltje voor KCV
Changshan
21 16-03-2005 10:47
Verhalen & Gedichten Heb jullie tips voor mijn verhaal?
Selina
7 10-12-2002 23:10
Liefde & Relatie Jullie moeten deze chat lezen!!
devilcat
105 03-12-2002 10:56
Verhalen & Gedichten [verhaal] Australische Griep
Type
3 09-10-2002 23:26
ARTistiek Een verhaaltje van mij...
Eend
5 03-12-2001 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.