Oud 20-05-2003, 21:04
hanneke~13
Avatar van hanneke~13
hanneke~13 is offline
ik had ff een vraagje maar wist niet waar ik em moest zetten dus ik zet hem hier maar wat vinden jullie van internet relaties/contacten en wat vinden jullie er van om dan met die gene af te spreken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-05-2003, 21:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
uitermate goed plan mja maar eigenlijk niet, ben blij dat ik het wel gedaan heb!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:13
Thomas
Thomas is offline
Als je iemand heb leren kennen via internet en je wil die persoon ontmoeten, wat maakt het dan uit wat anderen ervan vinden? Er kunnen natuurlijk nadelen aan kleven, want de gewaarborgde anonimiteit die je via MSN etc hebt die valt natuurlijk direct weg bij een ontmoeting irl.

Je moet er gewoon voor gaan en tevens moet je je door niemand laten tegenhouden.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:34
hanneke~13
Avatar van hanneke~13
hanneke~13 is offline
ik heb eigenlijk altijd gezegd van da's gewoon stom om te doen enzo.. tot dat ik een best leuke jongen ontmoette via inet (hij is 21 ik 13) toen dacht ik al een tijdje van.. zou hem best wel is in het echt willen zien tot dat hij een x zei van ik dacht nog zou ik doorijden naar alphen en toen zei ik van had je best kunnen doen en toen heb ik dus toch afgesproken.. maar ik had het niet tegen me ouders gezegd en die waren er later achtergekomen die waren toen best ongerust enzo en wouden hem ook een x zien nu is die hier 3 x geweest heb ik 2x alleen met hem afgesproken en vind me zus hem ook leuk maar me ouders hadden opzich wel gelijk want het kan heel gevaarlijk zijn ik heb niet voor nix op school afgesproken
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Een van mijn beste vrienden ken ik alleen via internet. We hebben echt geweldige gesprekken en hij is heel aardig.

Ontmoetingen kunnen natuurlijk gevaarlijk zijn, maar als je een beetje slim bent weet je ook wel wanneer iemand een hele identiteit verzint en wanneer hij de waarheid spreekt.

[offtopic: maar nu ga ik echt naar bedje toe]
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:39
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
mn ouders maken er altijd een probleem van. niet omdat het "gevaarlijk" zou zijn maar omdat de trein geld kost en ik tot voor kort geen vaste zakgeld regeling had.
mensen die ook in rotterdam wonen ontmoet ik wel gewoon en dat heeft nog geen problemen ofzo opgelevert
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 21:50
Verwijderd
Pas op dat het geen pedofiel is. Pas als je zeker weet kun je er voor 90% vanuitgaan dat het geen pedo is, en gewoon die chatvriend(in) van je. Als je een meisje van 13 bent zou ik eerst een ontmoeting regelen op openbaar terrein..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 22:02
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Als je die ander al eens gesproken hebt aan de telefoon, en je hebt foto's van de ander gezien en stem en foto komen wel overeen, waarom niet dan?? Spreek gewoon af op een plek waar veel mensen zijn (een treinstation ofzo), dan kan er nooit wat mis gaan! En wie weet houd je er wel een hele leuke vriendschap/relatie aan over!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 22:13
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Citaat:
hanneke~13 schreef op 20-05-2003 @ 22:34:
(hij is 21 ik 13)
Wouw, en dat gaat goed tussen jullie!!! dat vind ik erg knap!!! (ik begrijp het alleen niet heel erg....) Het verschil is nogal groot....
__________________
Lief zijn!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 22:15
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
Multilot schreef op 20-05-2003 @ 23:13:
Wouw, en dat gaat goed tussen jullie!!! dat vind ik erg knap!!! (ik begrijp het alleen niet heel erg....) Het verschil is nogal groot....
Ach, ik heb ook iemand leren kennen via het internet die 13 was (nu 14), en daar heb ik een hele leuke vriendschap aan overgehouden! De eerste afgesproken toen zijn moeder erbij was, en die zag dat het allemaal ok was en als ik nu naar hem ga blijf ik meestal zelfs slapen (hij woont nl in België).
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 23:19
Verwijderd
Citaat:
hanneke~13 schreef op 20-05-2003 @ 22:34:
ik heb eigenlijk altijd gezegd van da's gewoon stom om te doen enzo.. tot dat ik een best leuke jongen ontmoette via inet (hij is 21 ik 13) toen dacht ik al een tijdje van.. zou hem best wel is in het echt willen zien tot dat hij een x zei van ik dacht nog zou ik doorijden naar alphen en toen zei ik van had je best kunnen doen en toen heb ik dus toch afgesproken.. maar ik had het niet tegen me ouders gezegd en die waren er later achtergekomen die waren toen best ongerust enzo en wouden hem ook een x zien nu is die hier 3 x geweest heb ik 2x alleen met hem afgesproken en vind me zus hem ook leuk maar me ouders hadden opzich wel gelijk want het kan heel gevaarlijk zijn ik heb niet voor nix op school afgesproken
Een jongen van 21 die een meisje van 13 serieus wil 'ontmoeten' spoort niet.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2003, 23:37
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-05-2003 @ 00:19:
Een jongen van 21 die een meisje van 13 serieus wil 'ontmoeten' spoort niet.
Vriendschappelijk kan het.
Zodra hij er meer mee wil spoort het niet.

Ikzelf heb op zich weinig problemen ondervonden aan meeten met mensen op afstand via internet (behalve geldproblemen).
Ik haak gewoon voortaan gelijk af als er niet anderen mensen bij zijn maar het afgelegen meeten is.
Dus openbaar (station) waar iedereen ons kan zien is bij mij de eerste keer de enige optie bespreekbaar. Niet afgelegen achteraf maar openlijk waar iedereen ons kan zien.
Als ze daar problemen mee hebben dan heb ik al gelijk argwaan. (is pas 1 keer voorgekomen en die meet ging ook gewoon niet door. Persoon spreek ik ook niet meer)
Ik vind het wel leuk, gewoon mensen leren kennen via I-net omdat ik het IRL nooit zou durven..... (tja, ik KAN het gewoon niet. Ik sla IRL echt helemaal dicht bij iemand die ik niet ken dus dat haalt niet eens iets uit)
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 06:53
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-05-2003 @ 00:37:
Vriendschappelijk kan het.
Nee, ik vind van niet. Ik kan me totaal niet voorstellen wat een persoon van 21 in een meisje van 13 zoekt. Een volwassen man zoekt toch een gesprekspartnet, iemand op eigen niveau om mee te converseren etc.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 07:14
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Wawl schreef op 21-05-2003 @ 07:53:
Nee, ik vind van niet. Ik kan me totaal niet voorstellen wat een persoon van 21 in een meisje van 13 zoekt. Een volwassen man zoekt toch een gesprekspartnet, iemand op eigen niveau om mee te converseren etc.
Vind ik ook, heb ik ook al ergens geschreven.

Maargoed "vrienden" worden op het internet moet kunnen, zolang je die ander maar niet teveel vertrouwd...Als hij je dan zo leuk lijkt dat je m wil ontmoeten, spreek dan op een drukke plaats af, misschien een plaats waar ook vrienden zijn.

Het is misschien heel leuk maar mensen die je van internet kent moet je NOOIT vertrouwen.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 07:36
RammsteinRulez
Avatar van RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
ik heb 2 internet-vrienden gehad. de ene ging heel goed en we werden beste maatjes (nog steeds) is al anderhalf jaar zo, mijn ouders stonden daar eerst niet achter maar later wel.

een andere internet maat vonden me ouders niet goed, na allerlei ruzies tussen ouders mij en ouders en vriend heeft hij t uitgemaakt en hoef ik m niet meer te zien.

dus t is maar net wie je treft....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 07:39
RammsteinRulez
Avatar van RammsteinRulez
RammsteinRulez is offline
en wat leeftijd betreft, das maar een getal op de kalender. t gaat om de leeftijd die je in je kop bent. dat kan zo een paar jaar ouder of jonger zijn. mijn beste vriend is nu 29....so what?

voor een "relatie" vind ik het wel een ander verhaal, een volwassen kerel met jong meisje vind ik te verg aan
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 08:20
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
hmm.. is het beste wat ik afgelopen week gedaan heb..
misschien wel afgelopen jaar

dus als je die persoon vertrouwd gewoon doen, maar ga de 1e keer wel naar openbare gelegenheid he....
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 08:22
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
miro schreef op 21-05-2003 @ 08:14:
Vin

Het is misschien heel leuk maar mensen die je van internet kent moet je NOOIT vertrouwen.
die opmerking vind ik nergens op slaan. als je op zaterdagavond een jongen ontmoet in een discotheek en t klikt, laat je m misschien tog ook woensdags al bij jou thuis komen?

terwijl je 'internet-vrienden' waarschynlyk zelfs beter kent.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-05-2003, 08:24
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Mja, internet relaties... Ik heb mijn vriendje er gevonden en ik heb een aantal hele goeie vrienden die ik (we, eigenlijk, zijn vrienden van Morgan en mij) ook irl heb ontmoet en van het zomer komt een vriendin van ons over vanuit amerika Heb er echt zin aan!!!

Ik heb er eigenlijk niet echt wat nuttigs over te melden... Maar weet zeker wie je tegenover je hebt als je chat en wat afspreekt!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 08:55
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb heel lang geMSN-d met een jongen die ik via een of andere site ken. Op een gegeven moment vond hij me over MSN en over de telefoon wel heel erg leuk klinken, en toen wilde hij me graag ontmoeten. Van mij hoefde dat eigenlijk niet zo, maar van de andere kant was ik ook weer wel nieuwsgierig, en hij drong aan (en mijn moeder vond het ook leuk) en ik ben niet zo goed in nee zeggen...
Nou, uiteindelijk is hij bij ons thuis gekomen, we hebben wel een gezellige middag gehad, maar ik zal niet zeggen dat ik zoiets nog snel nog eens zal doen...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 09:51
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Ik vind dat je niet meteen met de eerste de beste iets af moet gaan spreken enzo, ik doe het toch altijd wat voorzichtig aan met die dingen..
Maar ik heb ook wel eens afgesproken met iemand die in via het internet heb leren kennen, maar dat was puur vriendschappelijk..
We msnden al 2 jaar met elkaar en belden ook af en toe, (nu nog steeds wel eens trouwens) en toen hebben we een keer afgesproken, was een heel gezellige middag en we hebben toen veel gepraat..

Verder ben ik wel eens naar meetings geweest van het forum hier, maar dat is toch anders, dan ben je met een hele groep, maar het is zeker gezellig.

Ik heb eigenlijk nooit gehad dat ik verliefd werd op iemand van het internet, ik weet ook niet of me dat zo snel zal gebeuren.
Maar ik kan me voorstellen dat het bij anderen wel zo is.. Als je er echt zeker van bent, en je weet ook dat de ander serieus is, dan kun je best afspreken.. Ik zou wel altijd voorzichtig blijven als je iemand voor de eerste keer gaat ontmoeten..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 10:47
Verwijderd
[oude muts mode] Ik vind het voor 13 jarige meisjes nogal gevaarlijk. Je weet nooit of er een creep op af komt. [/oude muts mode]

Ik heb het 2 keer gedaan. De eerste keer vond ik er geen zak aan. Het klikte gewoon niet.
De tweede keer was best leuk. En ik heb er ook nog een schattige knuffel aan overgehouden.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 10:54
Verwijderd
laat hem altijd naar jou toekome en zorg dat er iemand bij je is...

kunne er geen gekke dinge gebeure

bij mij is het trouwens heel goed verlopen..

*volgende week dinsdag 2 jaar*

offtopic: dankje qimm

Laatst gewijzigd op 21-05-2003 om 11:29.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 11:25
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
StefanLovertje schreef op 21-05-2003 @ 10:54:
laat hem altijd naar jou toekome en zorg dat er iemand bij je is...

kunne er geen gekke dinge gebeure

bij mij is het trouwens heel goed verlopen..

*volgende week dinsdag 2 jaar*
Offtopic: al vast gefeliciteerd!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 11:57
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 21-05-2003 @ 00:37:
Vriendschappelijk kan het.
Zodra hij er meer mee wil spoort het niet.
Ik heb zelf ook redelijk vaak mensen ontmoet, maar dat was niet nadat ik ze eerst uitgebreid kende van dit forum, daarna uitvoerig had leren kennen (voor zover dat kan) via MSN en mailen, daarna eerst een aantal malen bellen, foto's bekijken, gewoon zoveel mogelijk zekerheid inbouwen.

Niet dat ik bang ben om aangerand of verkracht te worden als ik met iemand afspreek, maar ik heb geen zin om voor Jan Lul een eind met de trein te reizen en dan voor nop ergens op een station in the middle of nowhere te staan.

Maar in het geval van een 13-jarige vind ik het wel iets anders. Je kunt je afvragen waaróm een 21-jarige met een 13-jarige wil ontmoeten. Om er iets mee te krijgen is uitgesloten. Om er vrienden mee te worden...misschien. Dat kun je niet zeker weten, maar ik zou er niet zo heel veel behoefte aan hebben iets te onderhouden met een 13-jarige die een eind weg woont, noch vanwege het leeftijdsverschil, noch vanwege de onmogelijkheid van haar kant ivm ouders, kosten, schooltijden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2003, 17:23
miro
Avatar van miro
miro is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 21-05-2003 @ 09:22:
die opmerking vind ik nergens op slaan. als je op zaterdagavond een jongen ontmoet in een discotheek en t klikt, laat je m misschien tog ook woensdags al bij jou thuis komen?

terwijl je 'internet-vrienden' waarschynlyk zelfs beter kent.
Ik bedoel gewoon, dat iemand van internet zich voor kan doen zoals ie dat zelf wil. Dan moet je dus oppassen als je m gaat ontmoeten. Als je hem ontmoet hebt is dat natuurlijk anders.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:41
summer1986
summer1986 is offline
Citaat:
hanneke~13 schreef op 20-05-2003 @ 22:34:
ik heb eigenlijk altijd gezegd van da's gewoon stom om te doen enzo.. tot dat ik een best leuke jongen ontmoette via inet (hij is 21 ik 13) toen dacht ik al een tijdje van.. zou hem best wel is in het echt willen zien tot dat hij een x zei van ik dacht nog zou ik doorijden naar alphen en toen zei ik van had je best kunnen doen en toen heb ik dus toch afgesproken.. maar ik had het niet tegen me ouders gezegd en die waren er later achtergekomen die waren toen best ongerust enzo en wouden hem ook een x zien nu is die hier 3 x geweest heb ik 2x alleen met hem afgesproken en vind me zus hem ook leuk maar me ouders hadden opzich wel gelijk want het kan heel gevaarlijk zijn ik heb niet voor nix op school afgesproken
Zo nou ik zou als ouder ook ongerust zijn!
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 17:45
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
miro schreef op 21-05-2003 @ 18:23:
Ik bedoel gewoon, dat iemand van internet zich voor kan doen zoals ie dat zelf wil. Dan moet je dus oppassen als je m gaat ontmoeten. Als je hem ontmoet hebt is dat natuurlijk anders.
jah okey, maar als je al een tydje met die persoon chat, mailt/belt enzo weet je minstens zoveel van die persoon als wanneer je m een avondje in een kroeg spreekt.
en ik bedoel ook, als je naar zijn/haar huis belt, krijg je ook wel is ouders ofzo aan de lijn. je merkt gewoon of iemand *echt* is of niet.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2003, 18:21
Ceiridwen
Avatar van Ceiridwen
Ceiridwen is offline
De eerste keer dat ik iemand van het internet irl zag, was ik 11. Ik kende hem via een multiplayergame en we mailden ook regelmatig. Hij was toen 10. Met zijn verjaardag zou ik naar em toe gaan, en dat heb ik ook gedaan. Mijn vader was meegereisd en op het station kwam zijn zus me ophalen. Mijn vader was er eerst wel op tegen, maar hij vond het wel goed als ie eerst ff meeging om te kijken of t geen engerd was.
Na dat afspraakje heb ik trouwens noojt meer iets van em gehoord .

Met hetzelfde multiplayergamepje had ik nog een man leren kennen die ruim 20 jaar ouder is. We speelden veel samen, msnden, mailden enzo. Foto's uitwisselen. Ging allemaal goed. Hij is toen een keer naar een paardrijles van mij komen kijken, we hebben niet meer gezegd dan alleen 'hoi' omdat ik natuurlijk op m'n pony moest letten . We hebben nog steeds contact via MSN, ik stuur em wel eens kaartjes en hij stuurt mij soms cadeautjes, en we smsen. Gaat prima zo .

Mijn ouders waren er vorig jaar wel achter gekomen dat ik em toen een kaartje voor Valentijn had gestuurd. Ze waren wel boos, maar volgens mij zijn ze t nu alweer vergeten .
__________________
Dacht het niet.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 18:35
Lionheart
Bij mij werkte t Elkaar ontmoet via t chatten en toen irl. En nu hebben we al 4 maanden.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:18
Verwijderd
Vorig jaar heb ik een msn-vriend uitgenodigd voor m'n verjaardag. Was heel leuk, blij dat ik dat gedaan heb Sindsdien hebben we elkaar nog 3 keer ontmoet en zijn we elkaar 3 keer tegengekomen (wonen allebei in Enschede), maar we hebben nog steeds vooral msn-contact, omdat we dat nu eenmaal gewend zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 19:33
cyber ian
Avatar van cyber ian
cyber ian is offline
in de zomer vakantie ga ik mensen uit me lijst ontmoeten
__________________
just want fun
Met citaat reageren
Oud 22-05-2003, 22:28
Verwijderd
Ik heb 1 hele goede internet-vriendin. Ze woont in Texas. En over een paar weken logeert ze 2 weken bij mij en Qimm. *grijns*

En volgend jaar wil ik daarheen. Hoei. Mja. Met sommige mensen klikt het gewoon zo...
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 07:06
load_harmony
load_harmony is offline
ik ben er tegen.. ik heb er zeeer slechte ervaringen mee, en ik vind het gewoon dom.
kun je in het echte leven geen contact krijgen of zo?? iemand via internet leren kennen is gewoon nep, een soort leugen of zo, omdat je die gene eigenlijk niet kent.. je leert iemand te vertrouwen, waarvan je helemaal niet zeker weet of ie te vertrouwen is.. ik vind het echt iets voor mensen die eigenlijk bang zijn voor mensen of te veel moeite hebben met contact leggen. Dan zijn er 3 oplossing: jezelf issoleren, internetvreindjes zoeken of ER WAT AAN LATEN DOEN!!
lieve mensen, internet is geen therapie...

en iedereen die gaat meeten, DOE VOORZICHTIG...
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 09:35
hanneke~13
Avatar van hanneke~13
hanneke~13 is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 23-05-2003 @ 08:06:
ik ben er tegen.. ik heb er zeeer slechte ervaringen mee, en ik vind het gewoon dom.
kun je in het echte leven geen contact krijgen of zo?? iemand via internet leren kennen is gewoon nep, een soort leugen of zo, omdat je die gene eigenlijk niet kent.. je leert iemand te vertrouwen, waarvan je helemaal niet zeker weet of ie te vertrouwen is.. ik vind het echt iets voor mensen die eigenlijk bang zijn voor mensen of te veel moeite hebben met contact leggen. Dan zijn er 3 oplossing: jezelf issoleren, internetvreindjes zoeken of ER WAT AAN LATEN DOEN!!
lieve mensen, internet is geen therapie...

en iedereen die gaat meeten, DOE VOORZICHTIG...
als je het zo dom vindt waarom heb je het dan zelf gedaan? kon je in het echte leven geen contact krijgen of zo?? iemand die je via internet kent kan je ook goed kennen hoor! ik ken zelf iemand via internet heb hem nu 5x irl gezien (waarvan 3x waar me ouders er bij waren) nou als je bang bent om contact te leggen is dit toch juist een goeie oplossing beter dan in zo'n stom praatgroepje stel dat iemand onwijs eenzaam is heel slecht in contacten leggen en die gene durft ook niet af te stappen op zo'n praatgroepje of whatever. dan heb je dus de keus tussen oplossing 1 of 2 nou wat is dan het beste...... ik heb zelf trouwens echt GEEN moeite met contacten leggen k heb genoeg vrienden en normaal zou ik ook nooit afspreken irl om het contact in het begin te houden had ik ook me redenen voor hoor!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 09:52
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 23-05-2003 @ 08:06:
ik ben er tegen.. ik heb er zeeer slechte ervaringen mee, en ik vind het gewoon dom.
kun je in het echte leven geen contact krijgen of zo?? iemand via internet leren kennen is gewoon nep, een soort leugen of zo, omdat je die gene eigenlijk niet kent.. je leert iemand te vertrouwen, waarvan je helemaal niet zeker weet of ie te vertrouwen is.. ik vind het echt iets voor mensen die eigenlijk bang zijn voor mensen of te veel moeite hebben met contact leggen. Dan zijn er 3 oplossing: jezelf issoleren, internetvreindjes zoeken of ER WAT AAN LATEN DOEN!!
lieve mensen, internet is geen therapie...

en iedereen die gaat meeten, DOE VOORZICHTIG...
Ik vind dit een beetje een kortzichtige opmerking. Dat jij er een negatieve ervaring mee hebt wil niet zeggen dat het meteen 'nep' of 'een leugen' is. Met internet kom je veel makkelijker mensen tegen met dezelfde interesse dan in het echt, je kan al een soort pré-selectie houden. En als het nou heel goed klikt, je kent elkaar al een tijdje, waarom dan niet ontmoeten? Omdat de ander misschien niet te vertrouwen is? Ik denk dat je na een paar weken/maanden MSN-nen veel meer over iemand weet dan iemand die je één keer in een discotheek ofzoiets ontmoet. Hoe weet je dan dat die persoon te vertrouwen is? Precies, dat weet je niet, je gaat op je gevoel af. En zo gaat het ook met internet.

[edit]
Voor mezelf vond/vind ik het ook een goede manier om jongens te leren kennen die ook homo zijn. Die kom je niet zomaar tegen in een discotheek (en sowieso ben ik al helemaal geen uitgaanstype...) en aan zo'n homo-bar heb ik echt een vreselijk hekel. Dat is niets voor mij. Via internet heb ik een hele leuke jongen leren kennen, waar ik nu al bijna 7 maanden wat mee heb. Dus hoezo heb ík therapie nodig?
[/edit]

Laatst gewijzigd op 23-05-2003 om 09:55.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-05-2003, 10:44
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik ken tallig heel veel leuke mensen via internet, en aantal daarvan heb ik ook irl ontmoet of ga ik nog doen deze zomer. Je moet ook niet iemand meeten die je nog mar een maand kent, dat is te kort om een eventuele leugen uit te vissen! Bovendien... als iemand evil plannen met je heeft of wat dan ook houd ie het echt geen maanden vol om alleen te chatten, dat zoekt ie wel een ander 'slachtoffer'
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 10:51
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
hanneke~13 schreef op 20-05-2003 @ 22:04:
ik had ff een vraagje maar wist niet waar ik em moest zetten dus ik zet hem hier maar wat vinden jullie van internet relaties/contacten en wat vinden jullie er van om dan met die gene af te spreken?
geweldig, anders had ik nooit mijn schatje ontmoet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 10:52
Zazoo
Zazoo is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 23-05-2003 @ 08:06:
ik ben er tegen.. ik heb er zeeer slechte ervaringen mee, en ik vind het gewoon dom.
kun je in het echte leven geen contact krijgen of zo?? iemand via internet leren kennen is gewoon nep, een soort leugen of zo, omdat je die gene eigenlijk niet kent.. je leert iemand te vertrouwen, waarvan je helemaal niet zeker weet of ie te vertrouwen is.. ik vind het echt iets voor mensen die eigenlijk bang zijn voor mensen of te veel moeite hebben met contact leggen. Dan zijn er 3 oplossing: jezelf issoleren, internetvreindjes zoeken of ER WAT AAN LATEN DOEN!!
lieve mensen, internet is geen therapie...

en iedereen die gaat meeten, DOE VOORZICHTIG...
en als je denkt dat iemand heel aardig is en t blijkt ook nog zo te zijn en je wordt zo verliefd op iemand dat je je leven met hem wil delen????
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-05-2003 @ 11:44:
Ik ken tallig heel veel leuke mensen via internet, en aantal daarvan heb ik ook irl ontmoet of ga ik nog doen deze zomer. Je moet ook niet iemand meeten die je nog mar een maand kent, dat is te kort om een eventuele leugen uit te vissen! Bovendien... als iemand evil plannen met je heeft of wat dan ook houd ie het echt geen maanden vol om alleen te chatten, dat zoekt ie wel een ander 'slachtoffer'
Ja idd... Dat weerhoudt ons er niet van Jennifer te vermoorden als ze hier is, tho *grijns* Als echte psychopaten moeten we dat wel doen.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 12:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 23-05-2003 @ 12:33:
Ja idd... Dat weerhoudt ons er niet van Jennifer te vermoorden als ze hier is, tho *grijns* Als echte psychopaten moeten we dat wel doen.
*verstopt slagersmes* Psies
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 21-05-2003 @ 00:19:
Een jongen van 21 die een meisje van 13 serieus wil 'ontmoeten' spoort niet.
Hierin moet ik je toch echt gelijk geven.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 15:56
x-Tinkerbell-x
Avatar van x-Tinkerbell-x
x-Tinkerbell-x is offline
ik ken iemand via msn (een vriendin van mij kent die jonge een beetje) en we kunne goed met elkaar opschiete! We wille ook wat afspreken, gelukkig is hij de vriend van de neef van die vriendin, kunne we met zn 4e afspreke
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:29
load_harmony
load_harmony is offline
okeej, een reactie op de reacties op mijn reactie. okeej, jullie vinden het prettig om contacten te liggen via internet. Jullie recht. ik denk dat het toch onbewust een soort uitvlucht is van de echte wereld, zo niet, wat fijn... weet je, ik dacht ook dat ik iemand evrtrouwde, na een heeele lange tijd MSNen, we spraken af op een openbare plek, maar toch liep het verkeerd... TSJA... weet je, als het gaat om internet relaties kan ik soms opeens helemaal doorslaan. Ik vind het gewoon te gevaarlijk en het is een te makkelijke uitvlucht van de echte wereld, en dat denk ik echt!!!!

sorry, ik wou niet kortzichtig overkomen, misschien ben ik dat ook wel op dit gebied..
__________________
just call it music
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef op 23-05-2003 @ 10:52:
Dat jij er een negatieve ervaring mee hebt wil niet zeggen dat het meteen 'nep' of 'een leugen' is. [/edit]
Offtopic:
Dit heb ik gehad bij Nederlands... dat heet een overhaaste generalisatie!


ontopic: het kan leuk zijn, maar ik denk dat je er heel erg mee moet oppassen. En zowiezo vind ik dat je als meisje van 13 niet met jongens van 21 hoort om te gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 16:32
x-Tinkerbell-x
Avatar van x-Tinkerbell-x
x-Tinkerbell-x is offline
sommige kunnen wel goed gaan, iemand die ik ken is getrouwd met iemand die ze kent via internet!!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2003, 21:48
Sha'Quessir
Avatar van Sha'Quessir
Sha'Quessir is offline
leuk topic ik ken mijn vriendin ook via inet (een chatbox) en heb inmiddels bijna 8 maanden met haar

of het een goeie manier is kan ik niet zeggen, omdat ik daarvoor nog niemand had ontmoet
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:21
hanneke~13
Avatar van hanneke~13
hanneke~13 is offline
Citaat:
load_harmony schreef op 23-05-2003 @ 17:29:
, ik dacht ook dat ik iemand evrtrouwde, na een heeele lange tijd MSNen, we spraken af op een openbare plek, maar toch liep het verkeerd... TSJA... weet je, als het gaat om internet relaties kan ik soms opeens helemaal doorslaan. Ik vind het gewoon te gevaarlijk en het is een te makkelijke uitvlucht van de echte wereld, en dat denk ik echt!!!!
als het zo gevaarlijk enz. is waarom doe/deed jij het dan?
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:25
**FrenchKiss**
**FrenchKiss** is offline
Zolang je op een openbare plek afspreekt, fotos hebt gezien van diegene, mee hebt gebelt.. iig als je weet dat het niet een freak van een jaar of 50 is. Kan je er toch gewoon mee afspreken?

Ik spreek niet maarzo met iedereen die ik van internet ken af, maar ik heb er al heel wat gezien..

Me vriend ken ik ook van internet en had ik gister 2 jaar mee
Met citaat reageren
Oud 25-05-2003, 21:29
Verwijderd
Als je elkaar al via de msn kent, lijkt het me ook niet zo'n punt om thuis af te spreken... dat hebben wij de vorige 2 keer ook gedaan, en nou zijn Justice en N00dles wel eng, gevaarlijk zijn ze niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het ontmoeten van iemand die je van internet kent
Tazer
42 04-01-2011 22:01
Algemene schoolzaken Wie is de leukste leraar/lerares? Het grote zwijmel-topic!
Sander Gessel
42 19-10-2005 21:47
Liefde & Relatie Internet relaties
Chronocide
49 08-08-2005 22:26
Software & Hardware [Internet] Planet probs
dafelix
1 13-11-2003 08:16
Liefde & Relatie verliefd via internet..(denk ik)
*Sneeuwmuts*
16 20-09-2002 18:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09.