Oud 21-02-2018, 17:00
@noniem
@noniem is offline
Ik wil graag een webshop maken, alleen dat wil ik alleen als test doen om te programmeren, niet om er echt dingen te gaan verkopen. Als het lukt wil ik wél dat je echt dingen met Pay-Pal ofzo kan betalen. Maar hoe kan ik voorkomen dat ik aangeklaagd wordt voor oplichterij, want dat is niet mijn bedoeling. Ik zat zelf te denken aan iets wat lijkt op een cookie melding ofzo, maar weet niet of dat goed genoeg is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-02-2018, 17:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als jij niet adverteert of op andere manier reclame maakt voor je webshop zal je ook niet zo snel klanten krijgen. Je kunt natuurlijk in de tekst van de webshop ook opnemen dat het een test-website is, of er totale onzin-producten in zetten met belachelijk hoge prijzen. Vermelden dat het om een test-website gaat, of dat er niet daadwerkelijk iets gekocht kan worden lijkt me wel een goed idee, maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor honderden klanten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-02-2018, 19:06
@noniem
@noniem is offline
Citaat:
Als jij niet adverteert of op andere manier reclame maakt voor je webshop zal je ook niet zo snel klanten krijgen. Je kunt natuurlijk in de tekst van de webshop ook opnemen dat het een test-website is, of er totale onzin-producten in zetten met belachelijk hoge prijzen. Vermelden dat het om een test-website gaat, of dat er niet daadwerkelijk iets gekocht kan worden lijkt me wel een goed idee, maar ik denk niet dat je bang hoeft te zijn voor honderden klanten
Dat snap ik, maar als er nou een verdwaalde bezoeker komt... Ik zal het in ieder geval dan zo doen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2018, 11:26
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Euh, als je een testomgeving wil, waarom zet je dan niet een VM op met LAMP-stack en houd je de site lekker lokaal? Wanneer je shit werkend hebt gekregen, verplaats je de handel naar een live (c.q. produktie) omgeving. Betalingskoppelingen t.a.v. Paypal is voor de bekende CMS-pakketten een kwestie van een plugin inserten en dan is het wel klaar.

Ik snap sowieso niet hoe je bij deze post komt; denk je dat dingen vanzelf online bereikbaar worden of heb je al een domeinnaam, hosting, en een backend waar je mee kunt werken? In het laatste geval; maak alsnog een lokale VM met een kopie van wat je reeds hebt. Richt dit qua versionering (van je LAMP-stack) in als een mirror.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED

Laatst gewijzigd op 22-02-2018 om 11:59.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2018, 12:12
Verwijderd
Ik snap ook niet helemaal wat het probleem is, maar vooruit, los van allerlei technische oplossingen: zet producten er op die je bij de winkel om de hoek kunt kopen. Op de site voor de dubbele prijs, met levertijd drie weken en hoge verzendkosten. Mocht dan alsnog iemand bij je bestellen, dan haal je bij de winkel het product en verstuurt het, en heb je gemakkelijk geld verdiend.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2018, 12:17
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ongetwijfeld dat het effectief is, maar development en tests doe je per definitie achter de schermen
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 22-02-2018, 14:00
Verwijderd
DTAP nog altijd heilig ja? Hebt helemaal gelijk hoor, maar ik kreeg niet de indruk dat het bij de TS ging landen
Met citaat reageren
Oud 22-02-2018, 15:05
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Nou ja, het is een beetje budgetafhankelijk en voor dit soort geneuzel is een volwaardige OTAP (met een escrow voor P) met eventuele failovers een beetje overkill, maar een beetje serieus project met budget heeft dat wel.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Centraal Blog, Website en Webshop topic #1
Elin3
17 05-08-2019 15:07
Software & Hardware msql webshop
illhueminati
3 06-03-2014 13:37
Lifestyle Enquête beauty webshop
HaninA
3 01-04-2013 19:49
De Kantine wie weet goede chineese webshop waar je met ideal kan betalen
joey10076
5 17-03-2013 21:46
Software & Hardware Goede computer winkel(webshop)
Aron_Hofstad
6 04-02-2013 06:55
Werk, Geld & Recht Bijbaan: vullen van webshops
Robbie-Jobs
10 02-11-2011 15:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:10.