Oud 20-01-2021, 09:29
Anoniemen18
Anoniemen18 is offline
Hallo iedereen!

Ik weet niet of ik hiervoor in de juiste topic zit maar ik zal hier m'n verhaal doen:

Ik word er 20 en aangezien ik nog studeer woon ik dus nog thuis. Ik wil al 10 jaar een hond maar ik mag geen huisdieren van m'n ouders.

Toen ik klein was hebben we eerst cavia's en daarna konijnen gehad. Dat was van m'n 7 tot m'n 12 ongeveer. Maar omdat m'n ouders moesten helpen met de bak te verschonen enzo zeiden ze dat ik nooit meer huisdieren mocht omdat ik er toch niet voor kon zorgen. Uiteraard is het normaal dat je als 7-jarige niet alleen je konijnenhok kan verschonen.

Ik wil dus al heel lang een hond kopen maar ik mag dus niet.
Nu kunnen jullie zeggen, je bent meerderjarig ja mag kopen wat je wil. En ja, dat klopt! Maar ik woon dus nog thuis omdat ik nog studeer. Technisch gezien is het niet mijn huis ook al woon ik hier al m'n hele leven. M'n ouders hebben het huis gekocht dus het is van hun. Ik kan dus inderdaad een hond kopen als ik daar zin in heb maar die mag dan niet binnen in huis omdat het niet mijn huis is.

Hoe kan ik ze overtuigen om toch een hond te kopen? Zonder dat ik moet verhuizen want als student is dit financieel nog niet mogelijk.

Alvast bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-01-2021, 11:05
Verwijderd
Gewoon wachten tot je op jezelf woont dus.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2021, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Gewoon wachten tot je op jezelf woont dus.
Dit.

Als je een hond koopt zijn je ouders daar niet blij mee. En hond is geen huisdier dat je makkelijk in huis hebt als je er niet op zit te wachten. Het heeft nogal wat impact op je huisgenoten (of dat nu je ouders of studenten zijn) en het is geen beslissing die je alleen kunt nemen zolang je bij anderen in huis woont. Verder kun je je afvragen of je als student de tijd hebt om goed voor een hond te zorgen.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2021, 17:43
BramJoop
BramJoop is offline
hey Man!

Is het nog gelukt met je hond? Ik heb er zelf ook een.

Iemand toevallig ervaring met https://www.dogchef.com/nl/ (of hoe je dit ook toevoegd)? Ben hier naar aan het kijken.

Mvg,
B.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2021, 19:47
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
smooth bram, heel smooth
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Flora & Fauna Waarom honden blaffen/burengerucht
Verwijderd
7 13-02-2013 16:26
Flora & Fauna Hond aangevallen door soortgenoot ...
0oFZo0
3 01-10-2009 19:41
Werk, Geld & Recht [Vraag] Agressief gedrag hond
Stefanie
7 15-07-2008 20:31
Flora & Fauna Hond aan komen lopen
wup
1 08-11-2006 17:36
Flora & Fauna Onze hond en een nieuwe kat in huis
Konijn
2 18-12-2003 12:21
Verhalen & Gedichten de hond
osc
7 18-05-2003 11:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:24.