Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2002, 06:10
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Het is nu net 1 week uit met mij en mn vriend. Ik baalde er echt verschrikkelijk van, voelde ook nog heel veel voor hem! Maar nu hoor ik gister van een meisje waar ik weleens op school mee praat dat hij tegen haar had gezegd dat ie wat met haar wilde!!!
Nou sorry, maar ik vind dat echt zoiets stoms, en vooraal omdat ik weet dat hij dat niet zo 1,2,3 doet......en nu gewoon alweer na 1 week.....
Ik wil graag weten wat jullie ervan denken, en of jullie het ook wellus is overkomen dat je een kleine poos nadat het uit was alweer een ander had....
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-05-2002, 06:34
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Ik zou het ook raar vinden. Ik zou het hem zelf eigenlijk vragen waarom ie nu meteen weer een ander meisje heeft. Maar misschien vond hij haar al leuk. Ik weet de reden niet waarom het uit is, maar ja love goes on hoe moeilijk het ook is
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 09:27
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
ik vind dat ook een beetje snel, ik zit ene beetje in het zelfde idee

het is nu sinds een week uit met mijn vriend (na bijna 2 jaar, tegen mijn zin in, maarja wat doe je eraan ), en nu hoorde ik gisteren dat hij bijna wat met een ander meisje heeft, en dat doet best ontzettend pijn, ik heb em daarop op gebeld en nagevraagd of dat idd zo was, en dat bleken gewoon roddels te zijn.

maar als hij dat heeft gedaan is hij je gewoon niet waard geweest..echt niet en daar moet je ook niet druk om maken
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:09
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Is zielig vind ik dat hij het al met een ander meisje wil na een week. Jongens zijn soms zoo gevoelloos, echt veel te grof
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:35
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
hij voelde blijkbaar niet zoveel voor jou anders doe je dat niet!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:53
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Iets met iemand willen is neit hetzelfde als een liefdesverklaring, maargoed. 't kan zijn dat hij al veel langer met datmeisje in zijn hoofd rondliep en het op een gegeven moment iet meer kon verdragen om jou nog aan 't lijntje te houden. En dan vindt ik het alleen maar goed dat ie bijvorbeeld niet is vreemdgegaan.
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 10:55
Verwijderd
Citaat:
Spyker schreef:
Iets met iemand willen is neit hetzelfde als een liefdesverklaring, maargoed. 't kan zijn dat hij al veel langer met datmeisje in zijn hoofd rondliep en het op een gegeven moment iet meer kon verdragen om jou nog aan 't lijntje te houden. En dan vindt ik het alleen maar goed dat ie bijvorbeeld niet is vreemdgegaan.
Ik wilde het net zeggen maar in net iets andere bewoordingen

Verder is er nog de mogelijkheid dat hij iets met dat meisje wil beginnen om jou te vergeten. Dat is zeer wel mogelijk...als je je vriend(in) kwijtraakt is het eerste wat je mist de warmte en de aanwezigheid van iemand. Het kan heel goed zijn dat hij gewoon naar dat meisje wil om haar te 'gebruiken' om jou te vergeten. De meeste mensen (het zijn vooral jongens) zullen dat ontkennen, maar het komt vaker voor dan ze willen toegeven.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:17
Spyker
Avatar van Spyker
Spyker is offline
Ik zal nooit ontkennen hetzelfde gedaan te hebben. 't ws net uit en het eerste het beste leuke meisje dat bereid is om jou soortegelijke aand8 te geven pak je aan omdat je een gemis moet opvullen. Als je heel principïeel bent kan je dat natuurlijk onderdrukken maar nare heeft wel gelijk
__________________
It's not my problem I don't like you
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:33
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Citaat:
nare man schreef:
Verder is er nog de mogelijkheid dat hij iets met dat meisje wil beginnen om jou te vergeten.
Moest het werkelijk zo zijn dat hij ze wil vergeten, dan vind ik het toch zielig, lullig, onnagedacht of wat dan ook, door met een ander meisje 'verkering' te willen hebben.

Citaat:
Spyker schreef:
't ws net uit en het eerste het beste leuke meisje dat bereid is om jou soortegelijke aand8 te geven pak je aan omdat je een gemis moet opvullen.
Het eerste het beste leuke meisje?? Dus eigenlijk om het kort samen te vatten: je gebruikt iemand om uw verdriet te onderdrukken, dus om je beter te voelen. Vrij egoistisch toch
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 11:53
Verwijderd
De wereld hangt van egoïsme aan elkaar...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 15:44
Psychickje
Psychickje is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Is zielig vind ik dat hij het al met een ander meisje wil na een week. Jongens zijn soms zoo gevoelloos, echt veel te grof

uhm..meisjes zijn ook niet altijd zo'n engeltjes hoor..

Maar het is idd grof van hem! Alhoewel je toch wel blij mag zijn dat hij het niet achter je rug heeft gedaan tijdens jullie relatie..
Veel kun je der niet aan doen..je erover proberen te zetten en gewoon wachten op hetgeen dat op je afkomt in de toekomst.
Vooral jezelf niet opsluiten! Denk niet dat je het zo verhelpt..integendeel..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 17:33
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
ik vind dat ook een beetje snel, ik zit ene beetje in het zelfde idee

het is nu sinds een week uit met mijn vriend (na bijna 2 jaar, tegen mijn zin in, maarja wat doe je eraan ), en nu hoorde ik gisteren dat hij bijna wat met een ander meisje heeft, en dat doet best ontzettend pijn, ik heb em daarop op gebeld en nagevraagd of dat idd zo was, en dat bleken gewoon roddels te zijn.

maar als hij dat heeft gedaan is hij je gewoon niet waard geweest..echt niet en daar moet je ook niet druk om maken
Hmpf ja, je hebt wel gelijk. Maar het probleem is dat ik nu gekke ideeen krijg dattie me gebruikt heeft en dat soort dingen, terwil zn vrienden zeggen dattie echt gek op me was.....en die gekke ideeen krijg ik niet uit mn kop
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:02
lake bodom
lake bodom is offline
hmm twas tussen ons ook net 1 dag uit, en meteen de dag erna zoende hij met een anders meisje. kwam omdak t best lullig had uitgemaakt. maar hij is erna nog wel paar keer bij haar geweest.. kvonnut echt een naaistreek, want hij wist best dak t helemaal niet zo wou enzo... maarja.. tis nu weer aan tussen ons na een maandje van dat af.. tja khou gewoon nog van hem. maar toch, nu vraagk me echt af of die wel om me gaf, want ik zou zoeits nooit doen na 1 dag... dan vink vreemdgaan nog minder erg
Met citaat reageren
Oud 30-05-2002, 19:56
lennuzz
Avatar van lennuzz
lennuzz is offline
tussen ons was het ehmm 1,5 dag uit, maar het stelde zoiezo niet veel meer voor, het was gewoon voor ons allebei al over. ik vond het ook totaal niet erg toen hij iets kreeg met een ander meisje wat een heel goede vriendin van mij is
__________________
Talk that kinky shit up in my ear, buy me pink pretty underwear!
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 06:08
FB
Avatar van FB
FB is offline
Mijn ex-vriendin had 6 dagen nadat ze het met mij uitgemaakt had een andere vriend... Voor haar was het 'speciale gevoel' voorbij, maar voor mij dus nog niet

Was natuurlijk wel even balen, maar het maakt op zich geen verschil. Of zij nou niks met mij heeft en vrijgezel is, of niks met mij heeft en iets met een ander heeft, dat maakt voor mij niet uit. Ik wil juist dat zij gelukkig is, en als dat met die ene jongen is, het zij zo

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 02-06-2002, 17:51
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Citaat:
FB schreef:
Mijn ex-vriendin had 6 dagen nadat ze het met mij uitgemaakt had een andere vriend... Voor haar was het 'speciale gevoel' voorbij, maar voor mij dus nog niet

Was natuurlijk wel even balen, maar het maakt op zich geen verschil. Of zij nou niks met mij heeft en vrijgezel is, of niks met mij heeft en iets met een ander heeft, dat maakt voor mij niet uit. Ik wil juist dat zij gelukkig is, en als dat met die ene jongen is, het zij zo

Grtz,
F
Hmpf jah, zo begin ik ook te denken ja! Is ook helemaal waar, maar het is wel moeilijk want ik wil hem mega graag terug....
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:13
Verwijderd
een vriendin van mij ook
ze was tien maanden samen geweest met iemand, ne kerel, een paar jaar ouder dan wij, maar wegens omstandigheden had ze het uitgemaakt (ze zag hem nog altijd wel erg graag, maar de relatie verstikte haar, snappie?). vier dagen later was 't fuif in de buurt, en wij gingen daarnaartoe, en we kwamen een paar maten van dieje ex tegen, we vragen waar de ex is.
'dieje zit in zijnen auto met die van hullie'

rara wat was ie aan 't doen? aan 't seksen (zijn eerste keer) met een meiske dat hij die avond had leren kennen. (had nogal de reputatie van een del te zijn. compleet waargemaakt die avond uiteraard)
dà's pas erg...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:24
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Wat je zegt van een tijdje wachten nadat het uit is, ben ik ook van mening. FF alles laten rusten en dan weer verder kijken. Jammer genoeg gebeurt dat niet altijd, en dat kan komen door verschillende redenen...

Maar het heeft ook te maken met je leeftijd denk ik, iemand van 14 kan in vele gevallen nog geen serieuse relatie hebben, ben ik van mening.

Citaat:
lady_x schreef:
Is zielig vind ik dat hij het al met een ander meisje wil na een week. Jongens zijn soms zoo gevoelloos, echt veel te grof
Hmmz, waarom zeggen "jongens zijn ...", niet zoalgemeen nemen. Er zijn ook andere jongens.
Trouwens zoals al gezegd, der zijn ook een hele hoop meisjes die dergelijke dingen doen.

Citaat:
MissBi@tch schreef:
hij voelde blijkbaar niet zoveel voor jou anders doe je dat niet!
Of hij zoekt gewoon snel troost om uit te huilen, en doet dat in vorm van "liefde verklaren" om de leegte op te vullen...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-06-2002, 12:22
Da King
Da King is offline
Citaat:
nare man schreef:
Verder is er nog de mogelijkheid dat hij iets met dat meisje wil beginnen om jou te vergeten. Dat is zeer wel mogelijk...als je je vriend(in) kwijtraakt is het eerste wat je mist de warmte en de aanwezigheid van iemand. Het kan heel goed zijn dat hij gewoon naar dat meisje wil om haar te 'gebruiken' om jou te vergeten. De meeste mensen (het zijn vooral jongens) zullen dat ontkennen, maar het komt vaker voor dan ze willen toegeven.
ik wilde dit dus net gaan ontkennen, maar dat zal ik nou dus maar niet meer doen
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 13:48
#lamelodiadelmare#
#lamelodiadelmare# is offline
Ik zelf denk niet dat hij het doet om mij te vergeten, want hij heeft mij gedumpt.....om het even hard te zeggen...
Van 1 van zn beste vrienden hoor ik nu al weer verhalen van die draait wel bij, hij zal jouw nooit laten schieten enz.....
Maar wat hij nou voelt begrijp ik niet......smst dat meisje, belt haar enz enz.....dus
__________________
No Place For Angels
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 15:04
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
tja, op die leeftijd ben je sneller flieft he..en gaat die flieftheid ook weer snelvoorbij, maar wachten tot je ouder bent dan?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 16:18
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
en nu ken ik het wel weer, want het blijkt toch waar te zijn... mijn ex was zo sociaal om haar op zijn msn te laten zeggen dat ze wat hadden.. ze hebben al een tijdje iets en tegen mij beweerde hij gisteren nog dat het niet zo was, ik ben gisteren zelfs nog met hem naar bed geweest dus in een bepaalde zin ben ik nu degene die naar bed gaat emt de rviend van iemand en ik voel me hier echt heel kut door, hij verpest het gewoon, hij wilde vrienden blijven en hij liegt.. dit doet pijn.. zeker na 2 jaar
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 16:21
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
en nu ken ik het wel weer, want het blijkt toch waar te zijn... mijn ex was zo sociaal om haar op zijn msn te laten zeggen dat ze wat hadden.. ze hebben al een tijdje iets en tegen mij beweerde hij gisteren nog dat het niet zo was, ik ben gisteren zelfs nog met hem naar bed geweest dus in een bepaalde zin ben ik nu degene die naar bed gaat emt de rviend van iemand en ik voel me hier echt heel kut door, hij verpest het gewoon, hij wilde vrienden blijven en hij liegt.. dit doet pijn.. zeker na 2 jaar
maar je wist toch voordat je met em naar bed ging dat hij iets met iemand anders had?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 20:41
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
moenbase schreef:


maar je wist toch voordat je met em naar bed ging dat hij iets met iemand anders had?
nee dat wist ik dus niet, er waren dus roddels geweets en toen heeft ie me gezworen dat het niet zo was.. en niet 1 keer maar echt vaak.. ik ben best ewm onzeker en niet snelgelovig ik heb het echt instens 10 keer gevraagd en hij zou dat nooit doen... ik weet nu wel beter..
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 09:47
Tox
Avatar van Tox
Tox is offline
Citaat:
lady_x schreef:
Is zielig vind ik dat hij het al met een ander meisje wil na een week. Jongens zijn soms zoo gevoelloos, echt veel te grof
Nou meisjes zijn altijd braaf
__________________
In the end we will not remember the words of our enemies, but the silence of our friends
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-06-2002, 13:01
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
blijkbaar voelde ie nix meer voor je en wou ie da wijf. hij heeft het maybe wel voor uitgemaakt. Soms zijn jongens zo onuitstaanbaar!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 13:15
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef:
"da wijf"

beetje respect hé meid!!

*blue*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Verhalen & Gedichten [verhaal] Het liefdesspel
Bikinie-meisje
20 01-04-2003 16:13
Verhalen & Gedichten [verhaal] Zana heel hoofdstuk 1
Nas-t Zeekoe
8 29-03-2003 12:57
Verhalen & Gedichten Zana
Nas-t Zeekoe
12 30-01-2003 14:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.