Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-07-2002, 10:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Bij mij ligt het eraan met welke ex.
Hij heeft 7 a 8 jaar geleden een vriendin gehad en die kwamen we laatst tegen op een festival. Nou, ik vind haar hartstikke tof en voelde geen steekje jaloezie, dus toen mijn vriend met haar praatte, praatte ik gewoon mee.
Ging hij zich achteraf excuseren tegenover mij!! "ja, het is toch al zo lang geleden....." Het maakte mij echt niet uit.

Wat jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-07-2002, 11:08
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
*klik*

Ik ruim straks dit topic op. Maar ik heb nog enkele IP'tjes nodig, en ik moet nu dringend weg. Dus mede-fb'ers, dit topic niet verwijderen Zelfs niet opruimen

dank je wel.

En topic-openster je topic is straks terug open.

edit: Alle reply's verwijderd. Sorry, als er toevallig toch 1 goede reply tussen stond, maar volgens mij was dat niet.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.

Laatst gewijzigd op 10-07-2002 om 14:07.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:15
nare_nerd
nare_nerd is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Bij mij ligt het eraan met welke ex.
Hij heeft 7 a 8 jaar geleden een vriendin gehad en die kwamen we laatst tegen op een festival. Nou, ik vind haar hartstikke tof en voelde geen steekje jaloezie, dus toen mijn vriend met haar praatte, praatte ik gewoon mee.
Ging hij zich achteraf excuseren tegenover mij!! "ja, het is toch al zo lang geleden....." Het maakte mij echt niet uit.

Wat jullie?
7 a 8 jaar geleden is toch veel te lang geleden ik zou niet geloven dat daar nog ooit iets uit zou kunnen voortkomen of hoe moet je het zeggen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:29
)Vampje(
)Vampje( is offline
Nee, maar daar ben ik ook niet bang voor. Kijk, als het 2 jaar geleden was, zou ik me er ook niet druk om maken. Ligt er gewoon aan welke ex het is, zoals ik al zei.
Die ex is toevallig een heel normaal, vriendelijk meisje, maar er loop hier in Limburg ook één of andere gore snol rond die zich zijn 'ex' mag noemen in een bepaald opzicht. Dié hoeft niet te proberen om ook maar bij hem in de buurt te komen!!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:39
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Nee ik vertrouw hem daar wel in enzo.
Als hij gewoon eens met een ex zou kletsen ofzo, daar zou ik me niet zo snel druk om maken, er zit heus niet gelijk een verdere bedoeling achter, dat hij gelijk weer verliefd op haar zal worden en je aan de kant schuiven..
Althans ik ben daar niet bang voor.. Hij heeft mij nu, maar ik kan hem niet verbieden om met mensen te praten waar hij mee wil praten
Als hij met een ex als vrienden uit elkaar is gegaan en ze kunnen nu nog goed met elkaar opschieten, dan zie ik geen problemen..
Alleen als ik niet met haar op zou kunnen schieten, dan zou ik toch wel liever hebben dat hij niet elke keer met haar praat enzo.. Maar als het een aardig iemand is, why not...

Maar of hij nou met zijn ex praat of met een andere vriendin ofzo... tja zoveel verschil maakt dat niet... (behalve dan dat ze eerder een relatie hebben gehad)..
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 15:41
sparkling star
Avatar van sparkling star
sparkling star is offline
Ja bij mij hangt het er ook vanaf welke ex het is. Want mijn vriend heeft een ex rondlopen die nog zot is van hem, en dat is best een mooi meisje. Hij komt ze wel redelijk vaak tegen (ikzelf heb ze nog nooit gezien). Het is niet zo dat ik dolgelukkig ben met de situatie, maar veel kan ik er niet aan veranderen, dus laat ik haar maar doen. Hij is te vertrouwen, dat is het voordeel
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:07
Verwijderd
Ik zie niet in waarom ik dat erg zou vinden. Ik heb liever dat ze met een ex praat dan met een eventuele toekomstige kandidaat. Met die ex is het niet voor niets uitgegaan, terwijl zo'n 'nieuwe' knul alle mogelijkheden nog open heeft liggen.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:10
girl18
Avatar van girl18
girl18 is offline
Hij heeft er maar eentje.. een serieuse dan.. de rest zijn gewoon allemaal van die schoolvriendinnetjes... maar ik zou het niet moeilijk vinden hoor..
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:24
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Schijt, ex is ex hoor...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:28
Mindfields
Mindfields is offline
hij heeft maar 1x een vriendin gehad en dat was maar heel kort...en daar praat ie weleens mee.
vind ik best

maar ik, ik knuffel mijn ex nog weleens als ie daar problemen mee heeft kan ik me het wel voorstellen, maar praten.. neu
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 16:30
tejore
tejore is offline
Citaat:
nare_nerd schreef:


7 a 8 jaar geleden is toch veel te lang geleden ik zou niet geloven dat daar nog ooit iets uit zou kunnen voortkomen of hoe moet je het zeggen
daar gebeurt toch niet meer tussen
__________________
If you kill 1 you're a murderer, If you kill 10 you're a serial killer, If you kil them all you're God
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:00
moedergans
moedergans is offline
ligt er inderdaad aan hoe hij met haar praat. Meestal heb ik er niet zoveel last van
__________________
Ik zat met m'n vriend in bad toen ik greep naar de zeep....en voelde dat ik ergens anders in kneep.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:05
Piccola
Piccola is offline
Mjah, bij zijn ene ex heb ik er wel een beetje moeite mee. Komt gewoon omdat ik haar erg lang als een grote bedreiging heb gezien. Maar goed, ik zou sowieso nooit boos dan worden of het verbieden ofzo, want dat is belachelijk. Met de rest van zijn ex-en heb ik geen moeite, maar dat waren ook nooit lange en serieuse relaties ofzo. Maar ik wil ook gewoon met mijn ex-en kunnen praten, dus dan kan hij dat ook gewoon!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:09
Verwijderd
ik vind t best, mij maakt t niks uit hoor of t een ex is of niet, ik zie niet zo snel iets of iemand als bedrieging, plus t is niet voor niks uit tussen die 2
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:27
rene-gn
rene-gn is offline
Ik zou daar geen problemen mee hebben, als ze daar zelf geen problemen mee heeft. Waarom zou je daar wel problemen mee hebben? Als ze uit vrienden uit elkaar gegaan zijn dan vind ik het best.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:29
luckyleo
luckyleo is offline
zou ik absoluut geen problemen mee hebben, tenzij ze steeds meer contact met elkaar gaan zoeken en iets te close worden....
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:31
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Liever met haar ex dan haar toekomstige ex.

-Desecrator
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 18:51
Verwijderd
nouw.. toen dit topic nog zooi was stond er ergens een serieuze reactie van mij tussen, maar die is nu ook weggehaald

heb je em wel gelezen?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-07-2002, 18:53
pluizeb33stje
Avatar van pluizeb33stje
pluizeb33stje is offline
Een bijvraagje bij deze topic: zouden jullie het kunnen verdragen dat je vriend(in) nog steeds smst, redelijk close dan, met zijn/haar ex?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 20:18
sientjuh
Avatar van sientjuh
sientjuh is offline
Mijn vriend praat best nog wel met zn exen.
Vast niet met allemaal, maar iig het vriendinnetje dat hij voor me had.
Ik weet ook dat hij hartstikke gek was op haar en het heel erg vond dat het uit ging, maar hij is nu hartstikke gek op mij!
Nee, ik maak me daar niet zo druk om, al moeten ze niet TE veel lol gaan hebben samen
Maar wat dat betreft is mn vriendeke ook wel heel betrouwbaar
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:11
zus en zo
Avatar van zus en zo
zus en zo is offline
zou k geen problemen mee hebben, zolang het bij praten blijft.
ik zie en spreek mijn ex ook nog wel es...

bovendien kan je dan lekker roddelen met je vriend over je exen, wat voor doms ze nou weer zeiden bv
__________________
Geen mens is intelligent genoeg om zijn eigen domheid te begrijpen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2002, 22:47
lieve
lieve is offline
Hi,
Ik ben niet jaloers op m'n vriend als hij nog met een ex praat. Eigenlijk bewonder ik hem, ... hij heeft een relatie tot vriendschap kunnen brengen.. daar ben ik nog niet in gelukt! Als ik een ex-vriend tegenkom draaien ze hun hoofd om.
Dus... ik vind het niet erg. En zeker niet 1 van 7-8 jaar geleden!
__________________
Ik hou van ... alleen van ..., ik kan nie leven in een wereld MET jou!!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:19
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
nouw.. toen dit topic nog zooi was stond er ergens een serieuze reactie van mij tussen, maar die is nu ook weggehaald

heb je em wel gelezen?
Ja hoor!
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:22
sunflouwer
Avatar van sunflouwer
sunflouwer is offline
mij maakt het niet uit, een van zijn exen bleek ik ook te kennen, en nu ken ik via hem wel meer van zijn exen... Allemaal harstikke lieve meiden, en ik weet dat hij hun na max. een maand niet meer zag zitten, en met mij heeft ie nu al 8 maanden... Waarom zou ik jaloers zijn, hun moeten jaloers op mij zijn toch?
__________________
beter 1 sunflouwer op het forum, dan 11 bloemen in een vaas
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 10:25
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Nee hoor, geen problemen mee
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2002, 10:27
Jerommeke
Jerommeke is offline
gewoon praten? nee dat is geen probleem

voor wie dat wel een probleem is die is wel errrrrug jaloers
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:21
Yamyam
Yamyam is offline
Als ik hem/haar vertrouw wel. Ik ga de mijne echt niet tegenhouden hoor.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2002, 11:31
Orion16
Avatar van Orion16
Orion16 is offline
Hangt er vanaf hoe jou vriend(in) omgaat met exen.. Ik heb een meisje gehad dat was over het algemeen erg klef met jongens en ging naar mijn gevoel meer om met haar exen dan met mij, maar 't was ook heel snel uit.

Maar, als je ervanuit gaat dat je vriendin niet raar gaat doen met haar ex is het mij best hoor, daar zou ik mijn vriendin gewoon vrij in laten..
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 07:48
TMLWKY
Avatar van TMLWKY
TMLWKY is offline
Dat hangt denk ik/vind ik van een aantal dingen af...

Ten eerste wie het uit heeft gemaakt. Als hij het uit heeft gemaakt en zij heeft daar een gebroken hart aan overgehouden heb ik het liever niet, maar als ze op een 'goede' manier (ok, het is natuurlijk nooit goed, maar je snapt wat ik bedoel) uit elkaar zijn gegaan, waarom niet?

Ik wil ook graag dat mijn ex contact met mij blijft houden, ook al heeft ze nu een vriend. Dat zal hij denk ik toch moeten accepteren (anders maakt ze het uit denk ik ze is nogal eigenzinnig).

Het hangt denk ik ook van de ex af trouwens. Kijk, als ik die ex ben heb je niets te vrezen, ik kom niet aan de vriendin van een ander (erecode). Maar er zijn genoeg die dat dus WEL doen.

Grtz,
F
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 17:48
little lady
Avatar van little lady
little lady is offline
ik vind niet dat ik t recht heb om mn vriend te verbieden om met wie dan ook te praten.. btw: wil hij niet eens meer met zn ex praten, alleen dat arme snollenkind heeft dat niet door
__________________
plop.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 18:07
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
jawel, mn ex deed dat ook, en de meeste meisjes waren wel aardig dus...en zolang zij geen andere bedoelingen heeft, en ik me er niet jaloers bij voel zou ik niet weten waarom niet...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 19:28
DaRealEvE
Avatar van DaRealEvE
DaRealEvE is offline
och nou jah als mijn vriend met z'n ex praat vind ik dat niet erg... meestal kijk ik wel ff een andere kant op zodat ik niet eens de kans krijg om me te ergeren.. als ik erbij bent dan geeft ie mij nog net zo veel aandacht als daarvoor en ik weet ook dat hij nix meer voor haar voelt duz jah waarom niet he!
Met citaat reageren
Oud 12-07-2002, 20:07
Verwijderd
Sheesh, dat kun je gewoon niet verbieden, dan moet je je vriend maar gewoon vertrouwen hoor.

Of het me uit zou maken weet ik niet, maar dat zou dan mijn probleem zijn en niet het zijne.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 16:46
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
triest als je het erg zou vinden.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 11:18
Smartie
Avatar van Smartie
Smartie is offline
Waarom is iedereen hier zo jaloers? Daar snap ik echt helemaal niks van. Zo lang het niet overgaat in zoenen of meer ... Maar het is niet voor niks uitgegaan he, net of ze nu wel bij elkaar zouden passen!
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 12:13
Tenischa
Tenischa is offline
ik sluit me helemaal aan bij smartie85
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-07-2002, 12:16
Hippielove
Hippielove is offline
Ligt eraan. Als ik het idee heb dat zij nog bepaalde gevoelens heeft zou ik het verschrikkelijk vinden, maar anders zou ik het wel oke vinden. Ik heb zelf ook nog regelmatig contact met mijn ex en die vriendschap zou ik me niet door een ander meisje af laten nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
praten???! Natuurlijk niet! Kijk, als-ie nou met haar gaat afspreken, ofzow... Maar praten... Tja, daar kan ik me echt niet druk over maken! (maar ja... hij heeft ook geen leuke exen ofzow, en helemaal niet serieus. Het lijkt me wel moeilijk, als-ie een heel mooie ex had, waarmee hij heel veel heeft meegemaakt (zoiets als ik hoezo arrogant?!))
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 14:59
Verwijderd
Praten vind ik niet erg, maar hij moet er niet gezellig mee gaan afspreken en er blijven slapen ofzow..
En je hebt contact en contact..

Een beetje chatten en een kort gesprek houden als hij haar tegenkomt, nou daar heb ik geen problemen mee. Maar als ie dagen met dr meelt/chat/belt en haar ook nog eens regelmatig gaat ontmoeten, dan heb ik er wel problemen mee.

Maargoed dat zou ik ook hebben als hij die dingen bij ieder ander willekeurig meisje zou doen..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:27
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
neej zit ik niet mee, ik praat ook nog vaak met mn ex (hij belt me wel eens) en dat vertel ik mn vriend ook zit hij ook niet mee zegt ie
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 15:31
Verwijderd
Ik vind het dus echt geen probleem als mijn vriendin met exen van haar zou praten. Al blijft een ex bij haar slapen. Of als een gewone vriend bij haar blijft slapen en zelfs in de zelfde bed. En ga zo maar door. Het doet me niks.

Waarom niet? Ik begin een relatie met een meisje omdat ik verliefd op haar ben, omdat ik haar echt heel erg goed ken en omdat ik haar voor de volle 100% kan vertrouwen.
Ik geef haar daarom dus alle vrijheid die ze maar krijgen kan. Ze mag alles met een jongen doen echt alles, behalve sex en zoenen. Heel simpel gewoon. Kus op de mond dat vind ik wel gewoon kunnen.

Maar daar staat natuurlijk wel iets tegenover.
Als ze ondanks al mijn vertrouwen en al die vrijhad die ze van mij krijgt toch nog misbruik hiervan maakt en vreemd gaat. Is het ook gewoon simpel weg meteen uit.
Want van een meid die ondanks dat allemaal toch misbruikt maakt van mijn vertrouwen.. nehh daar kan ik dan niet meer van houden
Met citaat reageren
Oud 20-07-2002, 18:06
peetraatjuh
peetraatjuh is offline
Ik zou het niet goed vinden als hij met een ex praat,
want..... dat weet ik eigenlijk niet maar ik vertrouw dat nooit zo.
Dat ligt er niet aan dat hij onbetrouwbaar is maar omdat die exen van hem vetop sletten zijn. Dus eigenlijk ligt het eraan hoe die ex is
__________________
kuzziezzz aan alle BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS BOYS
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] Montofoob
Type
3 19-04-2004 22:11
Liefde & Relatie Hoe mijn relatie de puin in liep!
Woestijnpinguin
26 17-08-2003 20:54
Liefde & Relatie wat moet ik nou??
me_86
10 25-01-2003 19:26
Liefde & Relatie Liefdesverdriet verwerken
AnoniemIemand
20 27-10-2002 10:39
Liefde & Relatie Ik wil mijn ex terug
HipHopSter
7 03-04-2002 21:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:13.