Oud 27-02-2011, 12:59
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
Beste medeforummers,

Misschien dat jullie mij wat verder kunnen helpen:

Ik werk de hele week en ga één dag naar school, 's avonds maak ik vaak huiswerk of kijk wat TV.
Ik heb voor de rest geen vrienden, dit vind ik soms best jammer ookal kan ik het mezelf best naar de zin maken en bijv. 's zomers met de scooter/fiets een tourtje te maken.
Maar ik merk de laatste tijd dat ik echt wat mis en dat is een vriendin waar je leuke dingen mee kunt doen, bijv. naar de stad, het strand, de bioscoop, fietsen etcetera.
Maar bovenal leuke gesprekken mee kunt voeren, en plezier maken.
Dat stukje plezier ben ik nog meer kwijt geraakt sinds ik een nieuwe opleiding ben begonnen en tegelijkertijd ook ben gaan werken.
Nou is het zo dat als je wat vrienden hebt je daar bijv. mee naar een uitgaansgelegenheid gaat en wie weet zo een leuke dame ontmoet.
Alleen uitgaan is niet leuk, en als je het dan zou doen om een leuke dame tegen te komen heeft dat geen nut denk ik, want ik weet ook wel dat zoeken naar liefde tot niets uitpakt.
Dan nog even iets anders ik ben ook best verlegen tegenover meisjes/dames, durf bijv. niet eens een leuke cassaire recht in de ogen te kijken als ik tegen haar praat.
En als ik op het werk meisjes moet helpen voel ik me ook erg ongemakkelijk en denk dan wat zullen ze wel niet van me vinden c.q. denken.
Ik zou hier ook graag vanaf willen en me gewoon op mijn gemak bij ze voelen zoals dat bij wat oudere mensen het geval is.

En trouwens als er iemand is die het gewoon wel leuk lijkt om met mij eens een gesprekje te voeren kun je mij gerust PM'en.
Jongens mag natuurlijk ook maar als het dames zijn is het misschien nog goed voor m'n verlegenheid ook.

Vriendelijke groet,

Paul.

Laatst gewijzigd op 27-02-2011 om 13:34.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-02-2011, 13:10
sanni
Avatar van sanni
sanni is offline
en je vraag is dus eigenlijk? Dat je een meisje wil ontmoeten?
__________________
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 13:12
Verwijderd
ten eerste: Vrienden worden?
ten tweede: probeer gezellig mee te praten hier en misschien krijg je nog meer vrienden.
Het zijn natuurlijk niet de vrienden die je wil maar ze kunnen je wel helpen met dingen.
Ik wacht gewoon en soms krijg er een bij. Soms duurt het heel lang. Maar als je er een krijgt moet je gewoon er voor zorgen dat je duidelijk maakt dat ze veel voor je betekent. Je bent verlegen zie ik. Er zijn meisjes die daar mee om kunnen gaan. Je vindt vast wel iemand hier.
Misschien niet omdat je haar niet echt kan zien maar je kan wel met haar praten.
Wacht eerst. Probeer wat vrienden te verzamelen. Wie weet want een vriendin is nou eenmaal
Erg leuk om te hebben

p.s wacht soms met dingen over je zelf vertellen. Dit kan je namelijk in een gesprek vertellen en op de manier die je gebruikt kunnen ze je weer aardig vinden
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 13:27
Appj
Avatar van Appj
Appj is offline
Vooral jezelf niet te druk maken.
Als je alleen maar opzoek bent naar een vriendin vind je die niet.
Het moet wat meer spontaan zijn.
Oefen gewoon wat vaker door een meisje aan te spreken ofzo.
Als je bevoorbeeld niet helemaal rood wordt is dat goed voor je zelfvertrouwen.
Als je mn msn ofzo wilt pm dan maar.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 13:41
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
Citaat:
ten eerste: Vrienden worden?
ten tweede: probeer gezellig mee te praten hier en misschien krijg je nog meer vrienden.
Het zijn natuurlijk niet de vrienden die je wil maar ze kunnen je wel helpen met dingen.
Ik wacht gewoon en soms krijg er een bij. Soms duurt het heel lang. Maar als je er een krijgt moet je gewoon er voor zorgen dat je duidelijk maakt dat ze veel voor je betekent. Je bent verlegen zie ik. Er zijn meisjes die daar mee om kunnen gaan. Je vindt vast wel iemand hier.
Misschien niet omdat je haar niet echt kan zien maar je kan wel met haar praten.
Wacht eerst. Probeer wat vrienden te verzamelen. Wie weet want een vriendin is nou eenmaal
Erg leuk om te hebben

p.s wacht soms met dingen over je zelf vertellen. Dit kan je namelijk in een gesprek vertellen en op de manier die je gebruikt kunnen ze je weer aardig vinden
Bedankt voor je advies en ik heb eventjes mijn verhaal aangepast m.b.t. de dingen over mijzelf.
Heb je ook ff toegvoegd.
Met citaat reageren
Oud 27-02-2011, 13:50
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
Citaat:
en je vraag is dus eigenlijk? Dat je een meisje wil ontmoeten?
Uiteindelijk niet zomaar eentje natuurlijk.
En wil graag van die verlegenheid tegenover meisjes af,
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 11:39
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
Ik zat te denken, is het niet een idee om op een sportclub c.q sportschool te gaan ofzo?
Want daar zitten immers ook veel jongeren op.
Iemand nog meer suggesties?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 16:16
FluffyKitten
Avatar van FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Ga uit, en maak vrienden!
(dus niet aan de bar zitten en bier zuipen tot je van de kruk valt)
ook op je werk? je hebt collega's! praat met ze en ga na het werk eens iets leuks doen :]
Wanneer je sociaal bent komt het vanzelf wel :]
__________________
''Idem velle, idem nolle, id vera amicitia est''
~ "Hetzelfde willen en hetzelfde niet willen, dát is ware vriendschap"
Met citaat reageren
Oud 01-03-2011, 17:27
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
Citaat:
Ga uit, en maak vrienden!
(dus niet aan de bar zitten en bier zuipen tot je van de kruk valt)
ook op je werk? je hebt collega's! praat met ze en ga na het werk eens iets leuks doen :]
Wanneer je sociaal bent komt het vanzelf wel :]
Oké ik ga zeer binnenkort dan maar eens een kijkje nemen in één van de bar/dancing's hier in het dorp.
Hoe moet ik me dat dan voorstellen? ''ik kom binnen en ga aan de bar zitten en wat drinken maar dan...''.
Misschien iemand wat tips over hoe ik het kan aanpakken? (aan de bar blijven zitten zou fataal worden dus
Op mijn werk heb ik geen collega's, alleen m'n baas van 56, dus dat wordt hem niet.
Ik ben op zich hartstikke sociaal alleen zoals ik eerder aangaf stap ik niet zo gemakkelijk op iemand af (zeker niet een leuk uitziend meisje), dus kom maar op met die tips
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 11:54
Verwijderd
Bied aan een leuk meisje een drankje aan. zo krijg je wat meer over haar te weten. En zij over jou. Maar blijf normaal. NIET TE HAASTIG.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Alleen uitgaan is niet leuk, en als je het dan zou doen om een leuke dame tegen te komen heeft dat geen nut denk ik, want ik weet ook wel dat zoeken naar liefde tot niets uitpakt.
...?
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 17:38
Verwijderd
Ga naar een balletschool daar zijn heel veel meisjes XD.
'Nee oke ff serieus, ga op een sport, uitgaan, doe iets.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2011, 21:23
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
Citaat:
...?
Wat was je vraag?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 18:47
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
Het is dus niet zo dat ze in zo'n bar denken ''hè wat staat hij daar alleen dan'', ik bedoel dat je opgemerkt wordt ofzo als je alleen bent?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 19:29
kweenie23
kweenie23 is offline
Citaat:
Het is dus niet zo dat ze in zo'n bar denken ''hè wat staat hij daar alleen dan'', ik bedoel dat je opgemerkt wordt ofzo als je alleen bent?
Jezus dude wat een treurig verhaal ben je...

Je hebt dus geen vrienden overgehouden aan 19/20 jaar op deze planeet aanwezig te zijn? Helemaal niemand?
Dan ben je dus niet echt sociaal, ookal beweer je zelf van wel. (sociaal is iets anders dan aardig zijn/ goeie intenties)

Je hebt in je leven verschillende dingen die van waarde zijn, die bepalen hoe je je op het moment voelt. Uiteraard eerste levensbehoefte komen eerst, maar ga ervanuit dat je dat in ieder geval wel geregeld hebt.
Wat voor dingen hechten mensen nog meer waarde aan. Je hebt werk, vrienden, sport/gezondheid, meisjes/ seks, school, ontspanning, toekomstplannen, hobbies, (voor sommige mensen) religie.

Alles is bij jou niet echt in balans. Je hebt werk (al klinkt het mij erg saai, geen collega's) en school. Vindt je je werk leuk? En hoe gaat de studie, gaat dat goed? Als je daar ook niet over tevreden bent, is het echt erg.
Voor de rest heb je geen vrienden, geen passie (sport/hobbie), geen seks/ meisje en nogal eenzijdige ontspanning (tv kijken). Of mis ik nog iets?

Terwijl al deze zaken, mits in de goeie balans, jou zo chill en gelukkig kunnen laten voelen! Het leven heeft FACKING veel te bieden en sorrie dat ik het zeg, maar veel haal je er niet uit. Waar wacht je op?

Bv. sport. Onzekere jongens krijgen vaak enorme boost van ineens veel sporten en een mooier/ breder lichaam. Je voelt je super lekker in je vel zitten. Zou helemaal mooi worden als je sport ook iets is wat je super leuk vindt. (subjectieve tip; ga naar een surfcamp in frankrijk/ marokko, leer surfen: goed voor je lichaam, nieuwe wereld en vrienden, veel reizen enz.)
Maar bv. ook werk. In plaats van telkens in je eentje te werken, zoek een andere baan die socialer is (want daar verlang je naar). Ga in de horeca werken. Je ontmoet mensen en krijgt zelfvertrouwen van het contact met mensen, je raakt ''getraind''.
Ook passie en ontspanning is belangrijk, ontdek waar je wel van geniet, daag jezelf uit. Hoe meer je jezelf ontwikkeld, hoe beter je jezelf leert kennen, hoe zelfverzekerder je wordt!

Plezier in het leven en zelfverzekerd zijn over wie je bent levert je alleen maar voordelen op, dit straal je uit naar andere mensen wat positief overkomt. Ook naar andere mensen van het andere geslacht, waardoor ook hier een wereld voor je opengaat.

Maak er werk van, je leeft maar 1 keer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 20:18
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
*lang verhaal*
Ik vind dat je daadwerkelijk best een goed verhaal hebt, maar ik geloof ook dat je mensen heel erg tegen je in het harnas jaagt door ze treurig te noemen. Zou ik een beetje op letten als ik jou was..
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 21:25
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
@ kweenie23:

Nou jij gaat wel lekker zeg.....
Wat je zoal naar mij schijft bevalt mij niet en het klopt over het algemeen gewoon niet, ook heb ik er dus geen boodschap aan.
Ik hoef van jou ook niet in mijn mond geschoven te krijgen hoe ik zou zijn etcetera
School en werk verloopt prima en ik ben trouwens fietsenmaker (jij mag het saai vinden maar ook jij wil je fiets/bromfiets gemaakt hebben als hij stuk is nietwaar?).
De stukje's m.b.t. ontspanning en plezier die je aangeeft zijn waarheid.
Het enige waar ik nog niet zo ervaren mee ben is het uitgaan en een vriendinnetje.
Iets wat ik heel graag zou willen hebben en wil er ook hard mijn best voor doen.
Daarom vraag ik hier wat tips maar van jou wordt ik niet veel wijzer, gelukkig reageert de rest wel gewoon zoals het bedoelt is en gaat niet zelf een hele scene opzetten waar niets van klopt en ik geen reet aan heb om zo maar even in jou woordenschat te praten.

Laatst gewijzigd op 03-03-2011 om 21:49.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 21:57
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
ik geloof ook dat je mensen heel erg tegen je in het harnas jaagt door ze treurig te noemen. Zou ik een beetje op letten als ik jou was..
Je had gelijk

OT: Ik vind uitgaan ook helemaal niks om te doen. Hier in de buurt betekent uitgaan als je jezelf niet lam wilt zuipen: toekijken hoe andere mensen zich lam zuipen. gezellig
Als je werk en een opleiding doet die je leuk vindt, zou ik als ik jou was daar vooral niks aan veranderen. Als je naast je werk en school tijd overhoudt zou een hobby zoeken wel aan te raden zijn. Sporten werd al ergens aangeraden. Dat is een goede manier om iets te doen (je bent lekker bezig) het is goed voor je en je leer er mensen kennen (dus dan pak je je sociale deel ook nog mee). Als je nog een sport zou doen die jongens en meisjes door elkaar doen zou het ook nog een manier zijn om met meer meisjes in contact te komen . Naast sport zijn er natuurlijk nog hele andere hobby's die ook heel leuk zijn om te doen (of het leuk is of niet hangt natuurlijk van jouw intresses af). Misschien vindt je het bijvoorbeeld wel leuk om een muziek instrument te gaan bespelen? Allemaal mogelijkheden. De beste tip die ik je kan geven is: Doe iets wat je leuk vindt om te doen, want iets tegen je zin in doen werkt NOOIT (op het gebied van hobby's niet, op het gebied van geforceerd uitgaan zodat je meisjes kan ontmoeten niet, NOOIT)
Ik ga nog meer dingen proberen te denken om te doen als hobby en als ik nog iets verzin zet ik dat er later nog wel bij
succes
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-03-2011, 22:18
kweenie23
kweenie23 is offline
Citaat:
@ kweenie23:

Nou jij gaat wel lekker zeg.....
Wat je zoal naar mij schijft bevalt mij niet en het klopt over het algemeen gewoon niet, ook heb ik er dus geen boodschap aan.
Ik hoef van jou ook niet in mijn mond geschoven te krijgen hoe ik zou zijn etcetera
School en werk verloopt prima en ik ben trouwens fietsenmaker (jij mag het saai vinden maar ook jij wil je fiets/bromfiets gemaakt hebben als hij stuk is nietwaar?).
De stukje's m.b.t. ontspanning en plezier die je aangeeft zijn waarheid.
Het enige waar ik nog niet zo ervaren mee ben is het uitgaan en een vriendinnetje.
Iets wat ik heel graag zou willen hebben en wil er ook hard mijn best voor doen.
Daarom vraag ik hier wat tips maar van jou wordt ik niet veel wijzer, gelukkig reageert de rest wel gewoon zoals het bedoelt is en gaat niet zelf een hele scene opzetten waar niets van klopt en ik geen reet aan heb om zo maar even in jou woordenschat te praten.
Zozo naamgenoot wat een grappige reactie. Je moet weten dat ik het met de intentie schreef om je verder te helpen, vandaar dat ik 100% eerlijk en dus bot tegen je ben. Probeer daar in mijn verhaal door heen te kijken, het is vriendelijk doch dringend bedoelt.

School en werk verloopt dus prima, daar vroeg ik ook naar toch? Daar deed ik geen uitspraken over. (Ik wist niet dat je fietsenmaker bent, ik heb er niks mee, maar als jij ervan geniet is het echt helemaal goed). Dat zijn belangrijke dingen, erg relaxt als je je daar content over voelt, dat heb je dus goed in balans. Ook neem ik aan dat hier iets van passie in zit, want je wordt dit niet zomaar, je doet dus wat je leuk vindt elke dag. Mooi!

Voor de rest blijft me verhaal staan (en de botheden daarin), want alleen maar werken wordt niemand vrolijk van. Probeer nieuwe ervaringen te beleven, in mijn ervaring wordt je daar gelukkig van. En let erop dat geluk alleen echt is als je het met iemand deelt.

Succes buddy
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Geen geluid van PS3...
-SoloWolf-
5 22-05-2012 11:36
Studeren Geen idee welke opleiding. *help*
gertjetop
7 27-02-2012 11:23
Werk, Geld & Recht tv programma zoekt...
ekki
1 10-02-2005 17:47
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen gevaarlijke sporten-can u help me?
julisa
3 12-06-2003 07:25
Algemene schoolzaken Verhoging eindexamen voor inloting
Be Cool Be Me
8 31-05-2003 00:35
Vrije tijd gevaarlijke sporten- could u help me?
julisa
8 05-05-2003 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:09.