Oud 06-11-2010, 02:48
Verwijderd
Citaat:
Ik moest A Clockwork Orange kijken van Uice, maar ik heb het maar een half uur volgehouden ofzo, ik vond het te stom.
Dan heb je geen smaak.
Advertentie
Oud 06-11-2010, 02:49
Verwijderd
Citaat:
Dan heb je geen smaak.
Ja, ik was al bang voor zo'n reactie!

Misschien had ik hem ook helemaal af moeten kijken, en had ik 'm dan wel awesome gevonden.
Oud 06-11-2010, 02:50
Verwijderd
Citaat:
Goed, Bottom. Memento heb ik al gezien
Doe dat dan eerder zeggen
Citaat:
Jawel hoor!
Huhu ongeduldig
Citaat:
Dan heb je geen smaak.
Oud 06-11-2010, 02:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Uice naamzoek: Tristram Shandy is echt een kkvette film. De eerste paar seconden zijn al hilarisch. Ik heb nu pas een kwartier gekeken ofzo, maar ineens kwam ook Dylan Moran langs dus nu hou ik helemaal van deze film. Thanks for the reminder! (k)
Waar heb je hem gevonden?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-11-2010, 02:56
Verwijderd
Stiekem zou ik het best wel mee willen maken, zo'n slaapverlamming, en dan evt een Old Hag-hallucinatie of een 'out of body'-ervaring. Gewoon, om te weten hoe het is. Nu ik dit weet, weet ik dan iig dat het nep is
Oud 06-11-2010, 02:56
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Slaapverlammingshallucinaties vind ik trouwens meestal wel leuk, en Sigmund, je moet inderdaad A Clockwork Orange kijken.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-11-2010, 02:57
Verwijderd
Citaat:
Stiekem zou ik het best wel mee willen maken, zo'n slaapverlamming, en dan evt een Old Hag-hallucinatie of een 'out of body'-ervaring. Gewoon, om te weten hoe het is. Nu ik dit weet, weet ik dan iig dat het nep is
Wat is een Old Hag-hallucinatie?

Geen enge plaatjes ofzo plz.
Oud 06-11-2010, 02:58
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Maar eigenlijk is alles wat je daar hebt wel leuk, behalve How High, die film is pure holocaust, waarom heb je die in godsnaam gedownload?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-11-2010, 02:59
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik hallucineer meestal zwevende, abstracte vormen, zelden iets realistisch. Maar ze komen wel altijd superrealistisch over.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-11-2010, 02:59
Verwijderd
Citaat:
Wat is een Old Hag-hallucinatie?

Geen enge plaatjes ofzo plz.
Dit. Dat een duiveltje op je borst zit en je wil verstikken.

Oud 06-11-2010, 03:01
Verwijderd
Oh dat wordt ook een Incubus genoemd.
Oud 06-11-2010, 03:01
Verwijderd
Ja, dat stond dus in dat artikel over slaapverlamming. Het schijnt dus angstaanjagend te zijn, maar toch, extreem fascinerend om eens mee te maken.
Oud 06-11-2010, 03:03
Verwijderd
Nou, ik laat die ervaring liever aan me voorbijgaan hoor.
Oud 06-11-2010, 03:07
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, dat stond dus in dat artikel over slaapverlamming. Het schijnt dus angstaanjagend te zijn, maar toch, extreem fascinerend om eens mee te maken.
Ik heb het nooit als iets angstaanjagends ervaren. Maar ik heb het dan ook niet echt in extreme mate.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 06-11-2010, 03:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nooit als iets angstaanjagends ervaren. Maar ik heb het dan ook niet echt in extreme mate.
Nja, ik bedoel dat specifiek dat Old Hag-syndroom angstaanjagend is, niet enkel de slaapverlamming.
Oud 06-11-2010, 03:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het nooit als iets angstaanjagends ervaren. Maar ik heb het dan ook niet echt in extreme mate.
Jij hebt ook helemaal geen slaapverlamming. Slaapverlamming is dat je het gevoel hebt dat je stikt, omdat er iets zwaars op je drukt, en ondertussen hallucineer je allerlei bedreigende dingen, terwijl je doodsangsten uitstaat. Oja, en je kan niet bewegen, want je hersenen hebben het bewegingsdingske uitgeschakeld staan, terwijl het dromen-cq-hallucineren-dingske nog aan staat, ondanks dat je je ogen al open hebt en in principe wakker bent. Bij jou is alleen dat laatste een beetje het geval, dat dromen met je ogen open, de andere dingen niet.
Oud 06-11-2010, 03:17
Verwijderd
Laat die jongen nou



Welterusten Nieuwe poging.
Oud 06-11-2010, 03:26
Verwijderd
Citaat:
Laat die jongen nou
Ja, wacht maar tot jij een loverrrrrr hebt die jou regelmatig wakker maakt met vrolijke kreten als 'ha, overal wc-papier' en 'wat een gekke planten'
Oud 06-11-2010, 03:28
Verwijderd
Of met 'ja, met tonijn geloof ik'. ;x
Oud 06-11-2010, 03:36
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Waar heb je hem gevonden?
Gewoon, isohunt.com
Op elke andere willekeurige torrentsite zal hij ook wel staan.

__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2010, 03:38
Verwijderd
Het lijkt me geweldig om van die bizarre gesprekken te voeren met iemand die in zijn slaap praat.
Oud 06-11-2010, 03:40
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een vriend van mij praat ook heel erg in z'n slaap, en dan denk ik altijd dat hij iets tegen me zegt, maar dan blijken het helemaal geen echte woorden te zijn, maar een of andere verzonnen taal.
Ik vind dat altijd hilarisch en moet dan m'n best doen om niet hardop te lachen.

edit: Oh, en ik heb wel eens gehoord dat ik het zelf ook doe en nu ben ik best wel creeped out om bij mensen te blijven slapen, omdat ik dan mss 'geheimen' verklap in m'n slaap.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2010, 03:41
Verwijderd
Hm dilemma. Zal ik nog brak doorgaan met tekenwerk tot in de vroege uurtjes OF stoppen en keihard gaan slapen (met hopelijk een slaapverlammingetje hier en daar) en morgen doorgaan?
Oud 06-11-2010, 03:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gewoon doorgaan, het is nog geen licht.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2010, 03:42
Verwijderd
Bij Nachtegiel is een topkok die HELFRED heet.
Oud 06-11-2010, 03:42
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Omg Moz babynaam naamzoek!!!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2010, 03:43
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me geweldig om van die bizarre gesprekken te voeren met iemand die in zijn slaap praat.
Ja, het is erg leuk Ik heb bij Uice nog een documentje met een paar van die gesprekken, opgeschreven op momenten waarop ik de nacht doorhaalde en hij sliep. Het enige nadeel is dat je soms na twee uur wiebelen eindelijk in slaap valt, en dan plots wakker schrikt van iets als "LANGWERPIGE TENNISBALLEN. Tennisballen als komkommers." Maar ja, ieder voordeel hep z'n nadeel.
Oud 06-11-2010, 03:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind Gerard Ekdom duizent sexier dan Giel Beelen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 06-11-2010, 03:44
Verwijderd
Citaat:
(met hopelijk een slaapverlammingetje hier en daar)
Gast, dat wil je echt niet!
Oud 06-11-2010, 03:44
Verwijderd
Citaat:
Hm dilemma. Zal ik nog brak doorgaan met tekenwerk tot in de vroege uurtjes OF stoppen en keihard gaan slapen (met hopelijk een slaapverlammingetje hier en daar) en morgen doorgaan?
Doorgaan Ik weet niet hoe 't met jou zit maar niet slapen komt m'n tekenwerk vaak wel ten goede.
Oud 06-11-2010, 03:45
Verwijderd
Citaat:
Haha Bob Ross.

Heb je nog niks gezien van wat je daar hebt staan? Dan zou ik A Clockwork Orange doen.
Die heb ik al wel gezien briljante film.
Oud 06-11-2010, 03:46
Verwijderd
Citaat:
Maar eigenlijk is alles wat je daar hebt wel leuk, behalve How High, die film is pure holocaust, waarom heb je die in godsnaam gedownload?
Ik heb hier ooit eens gevraagd welke films ik moést zien. En dat waren deze. En Trainspotting, en nog een paar. Trainspotting vond ik maar stom.
Oud 06-11-2010, 03:47
Verwijderd
Ok, twee afleveringen Bottom gehad, ik denk dat ik Full Metal Jacket zo maar eens ga kijken.
Oud 06-11-2010, 03:48
Verwijderd
Citaat:
Ok, twee afleveringen Bottom gehad, ik denk dat ik Full Metal Jacket zo maar eens ga kijken.
Die is ook erg goed Al moet ik zeggen dat ik de eerste helft leuker vind dan de tweede helft.
Oud 06-11-2010, 03:49
Verwijderd
Citaat:
Doorgaan Ik weet niet hoe 't met jou zit maar niet slapen komt m'n tekenwerk vaak wel ten goede.
Nachtelijke uurtjes zijn vaak ook wel goed voor mn drive, maar nu komt er weinig zinnigs uit mijn pen En het is Echt Werk, ipv lekker kliederen, dus dat betekent instant inspiratieloosheid.
Oud 06-11-2010, 03:49
Verwijderd
Nou, ik ben benieuwd!
Oud 06-11-2010, 03:49
Verwijderd
Citaat:
Gast, dat wil je echt niet!
Jaweeel, liefst nog met een gave alien abduction.
Oud 06-11-2010, 03:52
Verwijderd
Citaat:
Nachtelijke uurtjes zijn vaak ook wel goed voor mn drive, maar nu komt er weinig zinnigs uit mijn pen En het is Echt Werk, ipv lekker kliederen, dus dat betekent instant inspiratieloosheid.
De opdracht van die McDonalds-man, ja? Wat moet je doen? Ik zou gewoon alsnog gaan kliederen, je zit nu nog in de conceptuele fase, lijkt me, dus dan zijn zulk soort dingen geoorloofd. Al helemaal als je geen inspiratie hebt voor het eindproduct, want dan kun je dus koortsachtig meerdere opzetjes maken en dan later beslissen welke je daadwerkelijk gaat uitwerken.
Oud 06-11-2010, 03:55
Verwijderd
Geheimhoudingsplichtje daargelaten, ben ik nu bezig met het hoofdcharacter. Ik ga 3 verschillende designs maken voor maandag/dinsdag, dan kan hij kiezen wat hem wel of niet bevalt.
Oud 06-11-2010, 03:59
Verwijderd
Haaa wat leuk Maar voorlopig dus inderdaad nog erg conceptueel. Ik zou gaan kliederen en schetsen hoor, de nacht is daar zeer geschikt voor En dan een uur of acht slapen en morgen drie designs uitzoeken en die gaan perfectioneren. Tenzij je nu per ongeluk iets gaafs bij elkaar kliedert, zoals dat wel vaker gaat met ongedwongen creëren, maar dat is ook niet erg want dan is het win-win.
Oud 06-11-2010, 04:04
Verwijderd
True, maar ik ben nu best wel moe Morgen relatief vroeg beginnen en dan lekker aan de slag zie ik nu beter zitten
Oud 06-11-2010, 04:19
Verwijderd
Dan is het geen kwestie van 'is het beter om [...]' maar een kwestie van 'ben ik te moe voor [...]'! En als het antwoord op dat tweede 'ja' is dan is het inderdaad raadzamer om te gaan slapen Welterusten.
Oud 06-11-2010, 04:20
Verwijderd
Citaat:
Bij Nachtegiel is een topkok die HELFRED heet.
Hmm. Helfred. Hmm.
Oud 06-11-2010, 04:23
MiBe
Avatar van MiBe
MiBe is offline
Ik begin slaapdronken te worden.
__________________
Godzijdank ben ik atheïst.
Oud 06-11-2010, 04:24
Verwijderd
Ik vind Fred een van de lelijkste namen. Hij doet me denken aan harige moedervlekken, kleine penissen en Limp Bizkit.
Oud 06-11-2010, 04:26
Verwijderd
Ik vind het gewoon een van de vele namen die alleen mannen van middelbare leeftijd hebben denk ik. Hoewel ik ook een jonge Fred "ken".
Oud 06-11-2010, 04:28
Verwijderd
Oja, ik ken ook één jonge Fred. Dat maakt de naam wel iets minder lelijk. Maar niet veel minder.
Oud 06-11-2010, 04:28
Verwijderd
Citaat:
Dan is het geen kwestie van 'is het beter om [...]' maar een kwestie van 'ben ik te moe voor [...]'! En als het antwoord op dat tweede 'ja' is dan is het inderdaad raadzamer om te gaan slapen Welterusten.
Komt goed, truste!

@ Moz: Je kind zal je later dankbaar zijn!
Oud 06-11-2010, 04:33
Verwijderd


ik voel me nu ook een beetje als deze chagrijnige lelijkerd. de moeheid helpt daar ook bij. alles irriteert me en ik krijg de neiging met opgeheven vuist te schudden
Oud 06-11-2010, 04:33
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het gewoon een van de vele namen die alleen mannen van middelbare leeftijd hebben denk ik. Hoewel ik ook een jonge Fred "ken".
Mijn opa heette Fred(erik)
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:50.