Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 15:33
Verwijderd
Het zit zo: Ik heb wel eens dat ik niet helemaal weet of ik mn vriend nog wel leuk vind maar de laatste tijd is het wat meer dan normaal. Daarom hebben we besloten een 'pauze' te houden in onze relatie (dus een tijdje niet meer af te spreken/elkaar te spreken en alleen af en toe smsen ofzo).

Heeft een van jullie ook wel eens zo`n 'pauze' gehad en wat is daar dan uitgekomen? Heeft het geholpen of veranderde er nix?

Thanx voor de reacties (als die komen)!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 16:12
Piccola
Piccola is offline
Ik heb dat zelf gelukkig nog nooit gehad, maar een vriendin van me kortgeleden nog wel. Ze had de laatste weken veel ruzie met haar vriend en het leek hen beter om ff zo'n pauze te houden en dan konden ze voor zichzelf beslissen wat ze nou verder wouden enzo. Ze zouden 2 weken nix van elkaar horen... Toen ze 3 dagen nix van elkaar hadden gehoord werden ze allebei echt helemaal gek en zij is toen naar zijn handbaltraining gegaan. Na die training hebben ze een heel gesprek gehad. En sindsdien gaat het weer hartstikke goed tussen die 2!!!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:32
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Met mijn vorige vriendje hebben we dat geprobeerd ja... als een soort van laatste redmiddel. Vervolgens ging die pauze over in een break-up...
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:38
one12
one12 is offline
wat gaat een pauze oplossen?
vroeger heb ik dat ook weleens geprobeerd..
maar de problemen gaan daardoor niet weg,
misschien het verlangen naar elkaar en het vertrouwde
samen zijn etc.
dus na een pauze gaat het misschien weer even goed,
maar daarna val je weer terug in de zelfde problemen

pauze is geen oplossing voor isseus in een relatie,
het is meer een naief middel, om het maar niet uit te maken..

maarja dat is mijn mening, ik hoop dat de pauze zal werken voor je
__________________
one day it'll all make sense

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 16:42.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:54
Verwijderd
Ja, wij hebben dus pas sinds vandaag die pauze maar ik wil nu al weer bij hem zijn...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:56
highlight
Avatar van highlight
highlight is offline
't lijkt me in sommige gevallen een goed idee om een keer een pauze te nemen...is wel een goede test..
__________________
|| ==-- Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal --== ||
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:59
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Denk je dat het niet beter is om er met hem over te praten dan om het zo op te lossen
En nee, ik heb het (gelukkig) nooit gehad
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 17:02
Verwijderd
Naja, dat oplossen hebben we dus al vaker geprobeerd maar zo`n gevoel dat je iemand niet zo leuk meer vindt is niet zo gemakkelijk op te lossen, dus vandaar dat we het zo doen en dan kan ik kijken wat ik wil (of ik hem dus wel of niet leuk vind)
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:00
Little me
Little me is offline
Ik doe dat op dit moment ook met mijn vriendje... En ik moet zeggen dat dat heel goed helpt, zolang je maar niet een pauze neemt als je problemen hebt.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:10
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Ik heb het ook gedaan... Maar bij ons waren er veel misverstanden... Uiteindelijk had zij weer een nieuwe vriend... Die eerst weggewerkt na een heleboel verdriet...

Als je het doet, wees dan wel voorzichtig, en praat er veel over!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 18:33
Verwijderd
Dankjulliewel voor de reacties! Ik hoop dat het echt weer goed komt met mn vriend want ik hou superveel van hem en dat weet hij zelf ook maar ik snap gewoon niet hoe ik dat gevoel kwijt kan raken. Daarom dus de pauze om na te denken enzo. Als jullie willen (denk echter niet dat hier veel behoefte aan is) vertel ik nog wel hoe het is afgelopen... Kus!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 20:44
Utopia
Avatar van Utopia
Utopia is offline
Mijn vriendin had 't eerst uitgemaakt.. ze wist niet of ze aan een vaste relatie toe was.
We vonden 't allebei klote en hadden een ontiegelijk kut weekend.

En nu zijn we alweer een tijd samen
__________________
Gewoon Nederland stalig
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 23:55
de abt van sion
de abt van sion is offline
Maak die pauze maar permanent. Het wordt toch niets meer.
Ga eens van het leven genieten, in plaats van je ervoor af te sluiten met iemand die er niets van bakt.
Doen!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 08:54
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
heb wel eens een pauze gehad en dat is gewoon direct in een break-up overgegaan
en ik heb best t idee dat dat meestal zo zal zijn (iig bij mij)
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:01
hendrikafox
hendrikafox is offline
Citaat:
! am mE schreef:
Het zit zo: Ik heb wel eens dat ik niet helemaal weet of ik mn vriend nog wel leuk vind maar de laatste tijd is het wat meer dan normaal. Daarom hebben we besloten een 'pauze' te houden in onze relatie (dus een tijdje niet meer af te spreken/elkaar te spreken en alleen af en toe smsen ofzo).

Heeft een van jullie ook wel eens zo`n 'pauze' gehad en wat is daar dan uitgekomen? Heeft het geholpen of veranderde er nix?

Thanx voor de reacties (als die komen)!!

Het zou een idee zijn, als je beide daar voordeel bij hebt. Misschien wordt de pauze wel te lang en ga je elkaar juist alleen maar verder uit elkaar trekken, of de een gaat steeds meer verlangen naar de ander, terwijl de ander je steeds minder gaat missen. Dus hou de pauze zo lang dat het volgens jou nog goed gaat.

INKIE
__________________
Als hij zegt wat jij zegt dan zegt zij dat jij mij en hij niet zij maar ik uhhhhh...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 13:51
Verwijderd
Nou, ik was dus gister de hele dag verdrietig maar toen had ik dus gister ook met allemaal mensen erover gepraat en toen heb ik hem opgebeld (dus de pauze van een week was maar een dag) en heb alles verteld en uitgelegd en dat ik nog verder met hem wou en toen zei hij: "Je weet niet hoe blij ik nu ben!". Dus toen was ik ook heel erg blij en nu is het weer helemaal goed.

En wat dit betreft:
Citaat:
Maak die pauze maar permanent. Het wordt toch niets meer. Ga eens van het leven genieten, in plaats van je ervoor af te sluiten met iemand die er niets van bakt.
Doen!
Ga niet dingen zeggen over iets waarvan je niks weet want mijn vriend "bakt er niet niks van" hij is hartstikke lief en slim en alles.
Ga eens je eigen vriendin zoeken...

In ieder geval, ik raad het denk wel aan zo`n pauze want als je gek wordt als je elkaar niet ziet weet je ten minste hoe graag je bij diegene wilt zijn. En als je niet iets hebt van: "O, wat wil ik hem/haar weer graag zien" dan weet je dat het niet zoveel meer voorstelt tussen jullie

Dankjewel voor jullie reacties en hulp
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:00
Razor - Blade
Avatar van Razor - Blade
Razor - Blade is offline
pauze in relatie vind ik persoonlijk een "beginning of the end"..( i know i have been there)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:19
~*InDo SHorTy*~
Avatar van ~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
ik heb nog nooit zo'n pauze gehad, en het lijkt me ook niet leuk als het me zou overkomen..
maar ik voel me nu ook alsof hij me niet meer wil ofzo terwijl hij weer zegt dat hij niet weet waar ik het over heb en dat hij me nog steeds even leuk vind, zal wel aan mij liggen
__________________
Wanneer je de grootste fout ooit maakt, komt er toch weer iets goeds uit..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-04-2002, 15:06
Verwijderd
GEEN pauze nemen. Dat gaat in de meeste gevallen fout. Dan gaat 1 vd 2 meestal met iemand anders zoenen, en dat is dan geen vreemdgaan omdat het op dat moment uit is, en allemaal van dat soort bulll
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:57
Verwijderd
ik heb niet echt een pauze nodig want ik heb altijd pauze. zien elkaar alleen sweekends dus doordeweeks zit ik al altijd zo van 'oh ik mis hem, wil hem nu bij me hebben blabla'

maar ja, als het ooit eens slecht zou gaan tussen ons, dan kunnen we wel even een weekendpauze ook inlassen, dus elkaar 1 of 2 weekenden niet zien ofzo...maar ja, dan moet het wel heel erg met ons gesteld zijn want ik wil hem echt niet óók nog eens sweekends missen..mis hem al zo doordeweeks..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie uitmaken of niet, zware beslissing
Anoniem1988
25 11-07-2010 12:26
Liefde & Relatie Tijdelijk uit elkaar?
lob#2
13 05-06-2007 09:26
Liefde & Relatie 'pauze' in een relatie
Jojootje
58 07-08-2006 10:51
Liefde & Relatie ervaring met verdergaan na pauze/breaks?
Annemiek!!
2 07-03-2005 00:12
Liefde & Relatie Pauze in je relatie
Stefanie
15 26-05-2004 20:28
Liefde & Relatie elkaar een tijdje met rust laten?
CoveredEyes
12 18-05-2003 15:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.