Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2013, 20:39
Jeroene
Jeroene is offline
Hallo allemaal,

Momenteel volg ik een informatica opleiding waar we zeer binnenkort met PHP gaan beginnen. Nou ben ik hier gelukkig al in bekend maar niet op de manier zoals de school het voor ogen heeft (en welke ook beter is). Om de lessen wat voor te zijn bedacht ik aan het begin van deze periode een project om de stof al grotendeels te beheersen en natuurlijk om extra EC te kunnen verdienen wanneer mogelijk.
(Wel zo handig)

Het project betreft een maffia game: Heel origineel ik weet het. Daarom geven we er ook echt onze eigen draai aan. (Ofja vooral ik) met verschillende evenementen. Zo is over enkele dagen een waar halloween event waarbij je zombies moet killen, pompoenen moet zoeken en natuurlijk!! trick or treat spelen.

De school vond het een goed project en de 2 EC zijn dus toegekend als er:
- 56 uur werk in zit (al behaald)
- Ik het spel voldoende "af" vind. (nog niet behaald)
- Het voldoende getest is (nog niet behaald).

Omdat je eigen code testen vrij moeilijk gaat helpt een medestudent die tevens ook EC daarvoor krijgt. Daarnaast is het belangrijk dat dingen zoals usability goed zijn en daar heb je echte gamers voor nodig. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen.

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie eens naar mijn website willen kijken:
www.supermaffiagame.nl

Het gaat NIET om het design. Ik doe een informatica opleiding geen design opleiding.

Mocht je het spel écht willen gaan spelen (zodat je écht kunt gaan testen hoe het is) dan kun je ook http://www.supermaffiagame.nl/index....3000MAFIA24506 <-- link gebruiken zodat je met mee cash start.

Nog een ding: Ik heb niets aan feedback wat niet duidelijk is geformuleerd. Ben dus duidelijk zodat ik er ook wat mee kan. Dan komt het dit project echt ten goede en sleep ik die 2 EC zonder problemo binnen. !

Alvast hartelijk bedankt!

Maffia Game?
Mocht je nog niet op de hoogte zijn van de wel bekende maffia games hieronder een kleine beschrijving wat het nou precies inhoud:

In dit spel dien je jezelf van groentje op te werken tot een échte Godfather. Dit doe je door misdaden te plegen, auto's te stelen, hoeren te werven & gevangen uit te breken. Het spel draait om kracht en geld. Door misdaden te plegen genereer je geld waarmee je wapens en bescherming koopt. Met deze wapens en bescherming kun je andere spelers vermoorden om weer aan meer geld te komen of jezelf hoger op te werken in de highscore.

Door te stijgen in rank speel je nieuwe content vrij. Zo kun je in het begin enkel misdaden uitvoeren maar al snel kun je ook auto's stelen of geld stelen van andere spelers.

Het spel is echter niet altijd even rooskleurig als het in het begin lijkt: In de onderwereld moet je namelijk ook opletten voor andere maffia bazen. Iedere speler kan namelijk aangevallen worden en doelwit worden van andere. Wordt je vermoord? Dan verlies je al je kogels & geld. Tevens verlies je je huidige rank vordering wat heel frustrerend kan zijn. Een optimale bescherming is dus geen overbodige luxe!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2013, 20:44
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
"Hoe wordt ik moderator of admin"
"Wat gebeurd er als ik dood ga?"

etc.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 20:47
Jeroene
Jeroene is offline
Citaat:
"Hoe wordt ik moderator of admin"
"Wat gebeurd er als ik dood ga?"

etc.
Zijn we nog druk mee bezig. Sorry
(Die twee zijn in ieder geval direct aangepast !)
Met citaat reageren
Oud 21-10-2013, 20:54
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 18:51
AimaneLuiz
AimaneLuiz is offline
Leuk! Ik schrijf me in !
Met citaat reageren
Oud 07-11-2013, 23:58
Verwijderd
Nog een mafia game. Origineel idee man.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.