Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2014, 11:33
AceSpade
AceSpade is offline
Ik weet niet zeker of ik dit mag posten hier maar ik ga het toch doen. Ondanks dat de post waarschijnlijk verwijderd word.

Allereerst wil ik, ondanks dit nieuws, toch iedereen gerust stellen dat hier ERG hard tegen gevochten word. En ik heb inderdaad informatie opgedaan of dit waar is, en dat is ook echt zo. Dus dit is geen "Conspiracy Theory". Het doel van deze post is puur om mensen de realiteit te laten zien, en te laten zien dat mensen veel meer macht hebben dan dat ze denken.

Nu blijkt dat de Amerikaanse overheid een heel aantal zaken achter de rug om van de mensheid zit te beslissen. En ook echt fenomenale beslissingen. De paspoorten en ID kaarten zouden moeten worden afgeschaft. En iedere burger zou een nieuw ID moeten krijgen. Maar niet zomaar een ID. Ze zouden de volgende dingen gemeten moeten hebben:
- Iris scan
- Oogspier scan
- Hartslag
- Bloeddruk
- Lichaam's temperatuur
- Een soort zenuwscan
- En natuurlijk vingerafdrukken.

Al deze gegevens zouden in een databank geplaatst worden, om vervolgens ten alle tijden gemeten moeten worden. Ze zouden grote luchschepen, of volgens mij een soort zeppelin's helemaal gevuld met supercomputers en scanners. Die elke burger in een straal van 30 km kunnen scannen en meten, of er iets mis is of niet. Daarbij zouden ze elke conversatie kunnen opnemen, en als er bepaalde woorden gezegd zouden worden kunnen deze computers dit opslaan, waardoor je binnen een uur als een terrorist gezien word. De overheid zou dus serieus ZELF op zo'n moment een beslissing kunnen nemen over jou, inclusief een persoon het land uit te schoppen, of zelfs te doden....

Daarbij zou elke school, langs een verpleging ook een klein politie bureau krijgen. En dit is serieus op sommige plaatsen al. "Puur" om terrorisme en aanslagen op scholen te voorkomen (schietpartijen in Amerikaanse scholen, die waarschijnlijk van de overheid zelf af kwamen door uitbundig nader onderzoek...). Kinderen die niet deden luisteren of niet hun best deden zouden dus daadwerkelijk in een cel gegooid worden. Of een boete krijgen. En dit was in de hand van de leraar zelf.

Nu is hier al heel wat tegen aangevochten. Maar dit zou de toekomst kunnen zijn in 10 jaar. Dan zou de film Equilibrium realiteit kunnen worden. Mijn enig bericht hier is dat... Ondanks er dingen tegen je verteld word, kun je je ooit verzetten hier tegen. Als dit daadwerkelijk de realiteit gaat worden, dan hebben koeien in een weide nog meer vrijheid dan wij zelf..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2014, 11:37
feniks
feniks is offline
Ok, jij hebt onderzoek gedaan naar je bericht.
Vertel: welke bronnen heb je aangeboord om achter deze informatie te komen, en heb je ook gecontroleerd of de gebruikte bronnen betrouwbaar zijn? Want het klinkt mij allemaal te fantastisch in de oren.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 17:08
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Die Limburgers worden met de dag gekker.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 17:20
Verwijderd
Citaat:
(schietpartijen in Amerikaanse scholen, die waarschijnlijk van de overheid zelf af kwamen door uitbundig nader onderzoek...)
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 18:28
Denkerius
Denkerius is offline
Buiten het gebrek aan enig bronnen of motieven en voorbeelden van wat dan ook wil even zeggen dat dit wel een hele slechte theorie is. Ik bedoel een oogspierscan? Waar heb je dat in hemelsnaam voor nodig? Deze scans zijn uitgebreider dan een gemiddeld medisch dossier.

En serieus? Een zeppelin? De Amerikaanse overheid heeft beschikking over een leger van drones en satellieten. Maar nee dat is te normaal voor jou toch? jij komt met zeppelins met daarin supercomputers die een straal van 30km kunnen observeren in Amerika, een land groter dan een continent (Australië).

Zo zijn er nog een paar andere belachelijke dingen in je stukje.

Dus als je dan toch gaat lullen, doe het dan goed....
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 19:31
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Je kan overigens ook helemaal geen supercomputers in een zeppelin draaien. Die dingen vreten ontzettend veel stroom.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2014, 19:43
Verwijderd
Wow jij rookt goede shit!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 01:04
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Citaat:
Je kan overigens ook helemaal geen supercomputers in een zeppelin draaien. Die dingen vreten ontzettend veel stroom.
Een iPad verwerkt meer FLOPS dan de Cray2 supercomputer. Gewoon daar een clustertje van neerzetten.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 07:33
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Reken maar dat de Amerikanen je allang in de smiezen hebben.
Ik zou, als ik jou was, vanaf heden alle internet-, telefoon- en andere communicatiemiddelen mijden.
Als je dit bericht leest.... is het echter al te laat. Veel sterkte !
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 18:25
AceSpade
AceSpade is offline
Ik denk persoonlijk dat de gemiddelde normaal denkend mens best wel aanvoelt dat alles hier fout aan het gaan is. Zie het niet fout, ik zit zelf in het een en ander genesteld qua connecties, maar hier ga ik niets over leggen.

Daarbij heb ik zelf een héél groot aantal mensen die ik ken, contact mee heb, wereldwijd. Er zijn echter maar een beperkt aantal mensen waar ik dagelijk contact mee heb waaronder dus ook 2 in Amerika. En deze zijn ook nog vrij succesvol. Aangezien het gemiddeld mens hier alleen maar stempels en pakken volgt.

Ik schaam me eigenlijk al dat ik mezelf hier zit te verklaren, maar goed.

http://www.youtube.com/watch?v=uN7KWZwqFw4

http://www.youtube.com/watch?v=c6-twQ7XTvs

Wat jullie denken, doen en zeggen. Zal mij persoonlijk 0,0 interesseren. Met voorname Reverend. Zijn informatie is voor 99% totaal waardeloos geweest op dit forum.

Het enige wat de menig mens hier doet is hun onzin uit te kotsen over andere mensen. In de hoop dat de andere mensen hun geloof of methode aan neemt. Waardoor ze daarna NOG een keer over deze mensen heen walst omdat het kan. Of andere mensen slecht of minder te laten voelen.

Lees jullie berichten terug. Het deert mij niet wat jullie zeggen, totaal niet. Het deert mij nu juist hoe dom en belachelijk de mensheid geworden is in hun staat. Ik help mensen dagelijks. Een onzeker iemand zou zich slecht voelen en het over kopiëren wat over hem of haar heen gekotst word door de menigte. Mij maakt het niet uit, echt niet. Ik heb een goede baan, ben bezig met mijn eigen bedrijf en het gaat (na een aantal gefaalde pogingen) verbazingwekkend de juiste kant op.

Kijk naar de media. Eerst was het Jackass, de jeugd ging het na doen en kijk waar ze geëindigd zijn. Tuurlijk, iedereen heeft het wel eens gedaan maar hebben het niet na geleefd. Kijk nu naar Georgie Shore, Oh Oh Cherso. Mensen koppieren alles. Mensen nemen aan.. Mensen zoeken groeperingen. Mensen zijn bang om alleen te zijn. Mensen geloven de Media...

Wanneer is het voor het laatst geweest, dat iemand nog eens echt trots is geweest op zichzelf?
Wanneer is het voor het laatst geweest, dat iemand het gevoel had dat ze iets gepresteerd hebben?
Wanneer is het voor het laatst geweest, dat iemand het gevoel had dat hij/zij ook nog maar IETS heeft ondervonden, zonder enig media gebruik. Dat puur van zichzelf af kwam?
Dit is zeer normaal. Iedereen neemt maar aan wat ze verteld worden sinds de geboorte. Dit is niet slecht, maar ga het niet NA-leven..

DIT is het nut van presidenten..
http://www.youtube.com/watch?v=c6-twQ7XTvs
Wow, dat is nuttig. En het schapenras loopt het achterna

http://www.youtube.com/watch?v=anK2ZY1XLBI
En dit geloofd ons schapenras omdat het door een "man in een pak" af komt. Goh, hij zal wel gestudeerd hebben. Laten we hem geloven! Want hij maakt iemand belachelijk. Dadelijk ben ik het!

Zullen we het nu eens MET informatie voor jullie gebruiken?
http://www.youtube.com/watch?v=N9BeX...83EDB2242FB51B

En als ik zie wat voor onzin er in Amerika plaats vind, is dit wel erg triest. Dat een menig niet nadenkend persoon mij gaat vertellen wat ik wel of niet moet doen.
OH JA! Natuurlijk! Hoe vergeet ik het! "Maar Nederland is een vrij land!". Tuurlijk! Briljant dat de mensheid daarin geloofd. We hebben volgens mij maar.... 3% van de 100% vrijheid. Maar goed, ik ga geen conspiracy shit hier starten.

Mijn doel is simpel, om het helpen van mensen. Zelfs hier op het psychologie kanaal. Het bieden van een luisterend oor en mijn eigen levenservaring toe te passen. Met mijn post bedoel ik niet "GA ALLEMAAL NAAR BUITEN MET BAZOOKA'S EN BLAAS DE REGERING OP!". Ik geef alleen maar MIJN informatie uit, in een zeer kort samengevatte tekst. Lichtelijk onduidelijk, maar goed.

Als een moderator, voel je vrij om mijn prive ELK berichten na te lezen. En je zult merken dat er 0,0 fouten gemaakt zijn. Mits jullie daar UBERHAUBT toegang tot hebben gekregen. Maar ik heb wel vertrouwen erin dat jullie zo ver ontwikkeld zijn.

Ik help.. Ik beteken wat voor mensen. Bijna dagelijks zelfs. Reflecteer naar jezelf, en vertel het mij niet, maar jezelf. Wat beteken jij voor de mensheid? Wat voor nut heb jij hier? Wat is je doel? Dit? Het zeiken op ieder mens? Is dat je passie?

En ja, jullie wouden informatie. Ik geef het. Waarschijnlijk word ik gebanned om een antwoord te geven op alles wat over mij gekotst werd, maar goed Ik "blijf" vrij leven.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Het enige wat de menig mens hier doet is hun onzin uit te kotsen over andere mensen.
Die zelfreflectie.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2014, 19:34
Verwijderd
Heb je dit ooit al tegen een psycholoog verteld? Zeker doen!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 00:02
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Mensen koppieren alles. Mensen nemen aan.. Mensen zoeken groeperingen. Mensen zijn bang om alleen te zijn. Mensen geloven de Media...
Dat zijn 5 beweringen, de eerste 4 zijn logisch; samen sta je sterk. Zoek jij ook niet een groep op die jouw kant opkijkt? Of zijn alleen de minderheden de betrouwbare bronnen? Nee, niet iedereen geloofd blind de media, maar ook niet iedereen gelooft complottheoriën.
Citaat:
Wanneer is het voor het laatst geweest, dat iemand nog eens echt trots is geweest op zichzelf?
Ik, vandaag nog.
Citaat:
Wanneer is het voor het laatst geweest, dat iemand het gevoel had dat ze iets gepresteerd hebben?
Ik, vandaag nog.
Citaat:
Wanneer is het voor het laatst geweest, dat iemand het gevoel had dat hij/zij ook nog maar IETS heeft ondervonden, zonder enig media gebruik. Dat puur van zichzelf af kwam?
Ik denk dat zo'n beetje alle nieuwe ideeën op zijn, wou je elke dag naar een één nieuw liedje op de radio luisteren of hoor je af en toe liever wat meerdere bekende geluiden?
Citaat:
Iedereen neemt maar aan wat ze verteld worden sinds de geboorte. Dit is niet slecht, maar ga het niet NA-leven..
Ik denk dat je mensen aardig onderschat, en daarnaast ook nog eens de levenservaring van je ouders. Tijdens de pubertijd heb je tijd genoeg gehad de denkwijze van je ouders te bestrijden, om er over een paar jaar achter te komen dat ze gelijk hadden, net als hun ouders, en de hunne.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 06:54
feniks
feniks is offline
Maar je gaat dus niet je bronnen uit de doeken doen?
Jammer!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 11:31
Verwijderd
Je hebt het trouwens wel veel over "de media". Je beseft je wel dat internet en youtube net zo goed media is?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2014, 14:03
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
We hebben volgens mij maar.... 3% van de 100% vrijheid.
Hoe meet je dat?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2014, 21:57
Denkerius
Denkerius is offline
Citaat:
Daarbij heb ik zelf een héél groot aantal mensen die ik ken, contact mee heb, wereldwijd. .
Stoere boy
Citaat:
Ik schaam me eigenlijk al dat ik mezelf hier zit te verklaren, maar goed.
Je schaamt je voor het onderbouwen van je beweringen?
Citaat:
Wat jullie denken, doen en zeggen. Zal mij persoonlijk 0,0 interesseren.
Je spreekt jezelf nu tegen, door op ons te reageren.
Citaat:
Wanneer is het voor het laatst geweest, dat iemand nog eens echt trots is geweest op zichzelf?
Wanneer is het voor het laatst geweest, dat iemand het gevoel had dat ze iets gepresteerd hebben?
Wanneer is het voor het laatst geweest, dat iemand het gevoel had dat hij/zij ook nog maar IETS heeft ondervonden, zonder enig media gebruik. Dat puur van zichzelf af kwam?
Dit is zeer normaal. Iedereen neemt maar aan wat ze verteld worden sinds de geboorte. Dit is niet slecht, maar ga het niet NA-leven..


En als ik zie wat voor onzin er in Amerika plaats vind, is dit wel erg triest. Dat een menig niet nadenkend persoon mij gaat vertellen wat ik wel of niet moet doen.
Je zegt nu precies wat Nietzsche zei, vieze NA-lever.
Citaat:
We hebben volgens mij maar.... 3% van de 100% vrijheid. Maar goed, ik ga geen conspiracy shit hier starten.
Lol
Citaat:
Mijn doel is simpel, om het helpen van mensen.
Ik eerder dat jij hulp nodig hebt.
Citaat:
Ik help.. Ik beteken wat voor mensen. Bijna dagelijks zelfs. Reflecteer naar jezelf, en vertel het mij niet, maar jezelf. Wat beteken jij voor de mensheid? Wat voor nut heb jij hier? Wat is je doel? Dit? Het zeiken op ieder mens? Is dat je passie?
Die passieve agressie.
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 09-02-2014, 23:22
TralalaTim
Avatar van TralalaTim
TralalaTim is offline
De Amerikaanse regering mag dat niet doen wegens privacyschending, al word dit aangenomen in Amerika kan de Nederlandse overheid nog steeds hierin tegengaan. Amerika mag tenslotte niks beslissen over Nederland, anders was zwartr piet al lang weg
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-02-2014, 12:28
beterlock
Avatar van beterlock
beterlock is offline
Citaat:
De Amerikaanse regering mag dat niet doen wegens privacyschending, al word dit aangenomen in Amerika kan de Nederlandse overheid nog steeds hierin tegengaan. Amerika mag tenslotte niks beslissen over Nederland, anders was zwartr piet al lang weg
Zo werkt het niet helemaal.
__________________
Beterlock, interwebsdetective, can I take a look around? oh what a fool I am to ask, of course I can!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Staat de toekomst vast?
dirk-janusIV
63 23-06-2011 20:54
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Lijn 4, de Toekomst
Verwijderd
13 03-01-2003 15:07
Lichaam & Gezondheid Enquête Toekomst, Diabetes Type I.
Ieke
1 22-12-2002 15:25
Verhalen & Gedichten [Een uitnodiging tot dichten] De toekomst
murwari
5 30-11-2002 17:52
ARTistiek Mijn toekomst....
Secreet
2 30-11-2001 10:45
Verhalen & Gedichten Toekomst Onbekend...
Lindatje
0 24-08-2001 11:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.