Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2005, 19:17
Sjanna
Sjanna is offline
Ik heb een (vind ik) groot probleem!

Mijn borsten zijn heel klein.. mijn moeder heeft ook hele kleine dus ik ben bang dat ze niet meer echt veel groter groeien en daar zit ik erg mee! zo'n stomme paspop uit de winkel heeft zelfs grotere, dus al die kleren die leuk lijken te staan staan stom bij mij dan) .... heeft iemand tips waardoor je borsten groter kan laten lijken of wat er leuk uitziet als je heel kleine borsten hebt? ik heb ook een vragenlijstje:

1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

5. (voor meisjes) wanneer begonnen jou borsten te groeien?

als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..


als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)


xxx Sjanna
__________________
//*KisS*\\
Oud 23-07-2005, 19:27
Estar
Estar is offline
Citaat:
Sjanna schreef op 23-07-2005 @ 20:17 :
Ik heb een (vind ik) groot probleem!

Mijn borsten zijn heel klein.. mijn moeder heeft ook hele kleine dus ik ben bang dat ze niet meer echt veel groter groeien en daar zit ik erg mee! zo'n stomme paspop uit de winkel heeft zelfs grotere, dus al die kleren die leuk lijken te staan staan stom bij mij dan) .... heeft iemand tips waardoor je borsten groter kan laten lijken of wat er leuk uitziet als je heel kleine borsten hebt? ik heb ook een vragenlijstje:

1. (voor jongens) wat vinden jullie mooier/aantrekkelijker bij een meisje : grote of kleine borsten(geef anders aan in cupmaat)

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

5. (voor meisjes) wanneer begonnen jou borsten te groeien?

als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..


als mijn borsten uitijndelijk niet groter groeien dan cup A dan ga ik misschien mijn borsten laten vergroten..... (wat vinden jullie daarvan?)


xxx Sjanna
2. Dezelfde cupmaat alleen heb ik een smallere omtrek.
3. Niet helemaal, het is niet buiten proportie maar ik had liever een andere vorm gehad.
4. Nee
5.toen ik 9 of 10 was, toen heeft t tot mijn 13e gegroeid, tot een B toen ik 16 was ofzo waren ze verder gaan groeien.

Ik ken iemand die der borsten heeft laten vergroten, omdat ze kleintjes had, en dat is erg mooi geworden want ze heeft tot een grote b laten vergroten, als je daarmee gelukkig bent vooral doen, alleen je moet ze niet ineens tot E laten vergroten ofzo.
Oud 23-07-2005, 19:29
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
Sjanna schreef op 23-07-2005 @ 20:17 :


2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)

5. (voor meisjes) wanneer begonnen jou borsten te groeien?

als je zelf nog wat toe te voegen hebt zeg het alsjeblieft..


2. M'n mams heeft b 85, ik c75. Kheb een heel ander model borst, maar goed heb dan ook geen 3 kinderen gebaard en ben ook niet bijna 50.

3. Ja, vind m'n borsten echt mooi. Ze zijn stevig ze hangen niet, mooi rond van vorm, geen rare grote of kleine tepels of tepelhof. Ja ben er trots op. Nog belangrijker vind ik dat ze ook mooi bij m'n figuur passen. Kben niet extreem groot/fors/breed, en m'n borsten ook niet, tis een mooi geheel.

4. Nee khoef er niets aan te veranderen, zie hier boven. Een goede vriendin van me wil ze laten verkleinen vanwege nek/rugklachten, maar ze durft niet vanwege de risico's. Afgezien van dat heeft ze er alleen heel veel last van met hele dagen staan/lopen, en slechte bh's. Wanneer de klachten erger worden laat ze ze wel verkleinen.

Dat zij haar borsten evt wilt laten verkleinen kan ik wel begrijpen, zeker wanneer je er echt gezondheidsklachten op na houdt. Verder ben ik van mening dat wanneer je gewoon gezond bent, en geen klachten hebt je niet in gezond vlees moet gaan snijden.

5. Tja kzou 't niet weten eigenlijk, gok een jaar of 11/12 en doorgegroeid tot m'n 14e... denk ik.

Hoe oud ben je? Wat is je postuur? En hoe zijn de borsten aan je de kant van je vaders familie? Niet alleen de borsten van je moeder bepalen hoe de jouwe er uit gaan zien.. Ik zou er heel goed over na denken en niet zomaar in me laten snijden en allemaal troep in me lijf laten spuiten.
__________________
Freak me baby

Laatst gewijzigd op 23-07-2005 om 19:34.
Oud 23-07-2005, 19:37
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Verder tips om je borsten groter te laten lijken; push- up bh..

Beter is de nadruk op iets anders te leggen, je benen bijvoorbeeld ipv je borst. Dan wordt de aandacht gewoon afgeleid
__________________
Freak me baby
Oud 23-07-2005, 19:40
3rd Rock
Avatar van 3rd Rock
3rd Rock is offline
als jongen zal ik ook even reageren.

borsten doen er wat mij betreft niet echt toe, klein of groot, het gaat mij om de persoon zelf en of de borsten bij de dame in kwestie passen. een slanke den met dubbel D vind ik niks, maar een olifant (met een knipoog, ik overdrijf graag) met 2 erwtjes vind ik ook niet zo mooi.
maak je er gewoon niet al te druk om. en idd, push-up bh's vergroten wel iets ja, en vind ik iig een betere oplossing dan bijv tissues in een gewone beha
__________________
As many intelligent people know, aliens are all around us. */* http://www.achterklap.nl
Oud 23-07-2005, 19:41
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik heb ook amper tetten en daar ben ik ook niet geheel tevreden mee, maar veel problemen met kleding heb ik nooit.

2. (voor meisjes) wat heeft je moeder ongeveer en heb jij ongeveer hetzelfde of juist heel andere?
Zij heeft ook niet veel, maar wel meer dan ik. ONgeveer hetzelfde van vorm, alleen meer uitgezakt.

3. (voor meisjes) ben jij tevreden met je borsten? waarom wel/niet?
Nee, niet helemaal. Te klein en te puntig als je t mij vraagt.

4. (voor meisjes) heb jij wel eens overwogen om je borsten te vergroten of te verkleinen, of heb je dat weleens gedaan? (vertel!)
Nee, dat wil ik niet, hoef ik niet en ga ik nooit doen. Zo erg is het nou ook weer niet.

5. (voor meisjes) wanneer begonnen jou borsten te groeien?
Dat al vrij vroeg, rond mijn 11e geloof ik dat ik al verandering voelde. Maar is nooit hard gegroeid.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 23-07-2005, 19:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Jammer dat ik niet meteen zag dat het een crosspost was. TS, wil je eerst de forumregels doorlezen voor je gaat posten? Dat voorkomt dit soort fouten.
__________________
I like my new bunny suit
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Borsten... (vragenlijstje erbij =p)
Sjanna
229 03-01-2006 13:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.