Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-05-2008, 19:14
Verwijderd
Oh jee ik moet nog stemmen. Ook op Missy dus.

Missy
Paranoide
matige muis
CS
Elpida
Aila
sterrenmeisje
Mr Soija
light fighter
Lisaaah
Advertentie
Oud 20-05-2008, 19:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Goh, wie zal er uit gaan. Ik kan wel hele preken gaan houden over dat het een fout is, maar dat zal waarschijnlijk geen effect hebben.
Oud 20-05-2008, 19:41
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Soija liep naar boven. Hij wilde nog even alleen zijn met het speelgoed voordat zijn nichtjes ermee aan de haal gingen.
Evilblue de superman was gaaf, hij keek zo stoer en zijn cape wapperde zo gaaf in de wind. Hij groef door de doos met speelgoed.
Ineens zag hij het mooiste stuk speelgoed dat hij ooit gezien had. Het was Paranoide de stuiterbal. Wat had ze mooie kleuren, zo had mr soija nog nooit naar haar gekeken. Wat een prachtige bal en wat een prachtige kleuren , Soija moest er van blozen.
Hij pakte paranoide op. Paranoide vond Soija altijd al een hele aantrekkelijke jongen. Stiekem was ze een beetje verliefd op hem.
Soija besloot om paranoide te verstoppen voor zijn nichtjes, die gingen vast hard met haar gooien en haar vies maken. Hij gaf paranoide een kus en legde haar onder zijn kussen.
Toen de nichtjes binnenkwamen renden ze meteen naar boven omdat ze gehoord hadden van het speelgoed. Meteen werden Missy en CS gepakt, de nichtjes gingen ze heel gek aankleden en knipte een stuk van Missy’s haar.
CS kreeg een rood hoofd van teveel lippenstift. Ze zagen er verschrikkelijk uit.
Paranoide zag onder het randje van het kussen wat er gebeurde en gniffelde zachtjes.

Tot er ruzie kwam tussen de nichtjes. ‘Ik wil met Missy spelen’ schreeuwde Danielle ‘Ik had Missy eerder dan jij’ gilde Dorothy.
Ze trokken zo hard aan de pop dat het hoofd van Missy eraf viel.
Nu hadden ze niks meer. Missy werd naas katje de knuffelleeuw in de afvalbak gegooid.

Toen de rust gekeerd was in het huis van mr soija, liep hij naar boven.
Hij ging fijn in bed liggen met paranoide. Hij kreeg er kriebels van in zijn buik.
Paranoide ook, ze vond de snor van mr soija zo fijn kriebelen in haar nek.
‘oh paranoide’ kreunde mr soija ‘ik wil voor altijd bij je zijn.’
Paranoide voelde vlinders in haar buik. Zal ze haar grootste geheim vertellen? Zal ze hem vertellen dat speelgoed leeft? Soija houdt van speelgoed, en van haar. Hij zal het speelgoed nooit verraden.
‘ mr soija’ fluisterde ze
‘huh?’ wie praat er nou?’ soija keek een beetje angstig om zich heen.
‘ niet schrikken, ik ben het, paranoide.’
‘haha erg grappig, kom maar te voorschijn wie je ook mag zijn’ zei soija geirriteerd.
‘mr soija, pak me eens op’ zei paranoide. ‘ik zal laten zien dat ik leef en dat ik van je hou.’
Mr soija pakte Paranoide op en keek recht in haar gezicht, wat was ze toch hemelsmooi.
Ze zoende mr soija. En nog eens, en nog eens.
‘wou je soms beweren dat dat niet echt was?’ vroeg ze.
Mr soija was de gelukkigste man op aarde. Maar hij moest wel beloven het nooit tegen iemand te zeggen of ooit te laten merken dat hij wist dat speelgoed leeft.
Met paranoide in zijn armen viel hij in slaap en ze leefden nog lang en gelukkig.

**Einde**

1 CS (cupido)
2 Dun Hout (heks)
3 aila (dorpeling)
4 Minke (dorpeling)
5 AllureV (tovenaar)
6 Lisaah (dorpeling)
7 Katje (weerwolf)
8 EvilBlue (dorpeling)
9 sterrenmeisje (verrader)
10 Hanneke (ziener)
11 Coolkast (dorpeling)
12 Paranoide (weerwolf, geliefde en winnaar)
13 Eye of Sauron (dorpeling)
14 Flowtje (wolfsbane)
15 Missy (weerwolf)
16 Lucky Luciano (dorpeling)
17 Mr Soija (dorpeling, geliefde en winnaar)
18 Neko* / Elbow (weerwolf)
19 Elpida (jager)
20 Matige_muis (leerling ziener)
21 Lightfighter (dorpeling)
22 zoemzoem (dorpeling)

blauw = opgehangen
rood = opgegeten

De dorpelingen hebben een zeer pijnlijke keuze gemaakt. Hoewel ze de derde wolf hebben opgehangen zijn hierdoor Mr Soija en Paranoide, de zeer sterk spelende geliefdes, de winnaars! Gefeliciteerd namens de spelleiders, jullie hebben het verdiend!

Even een kleine toelichting op deze uitslag: hoewel Paranoide de laatste weerwolf was, geldt zij in dit geval als geliefde, niet als wolf. Hierdoor zijn alle wolven dus verslagen en zouden de dorpelingen winnen. Maar helaas, aangezien de geliefdes het spel overleefd hebben zijn zij de ware winnaars!

Tot slot: ik wil graag mijn medespelleiders, Naomi en Wendy, bedanken. Ze hebben het goed gedaan als Spelleiders. Ook wil ik graag alle spelers een complimentje geven voor het gezellige en actieve (bijna elke ronde heeft iédereen gestemd!) spel.

Tot over 2 weken!
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-05-2008, 19:43
Verwijderd

Jammer wolfjes !
Oud 20-05-2008, 19:47
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
oh dat vind ik oprecht leuk. De geliefden winnen nooit! Mag ook wel een keertje. En ik maar vinden dat Soija briljant was en ik mijn bevindingen zelf niet meer hoefde te posten, tsssk hij kreeg gwn alles van para ingefluisterd. Overigens wou ik na CS voor soija als laatste wolf gaan hahaha

@ matige muis: nou, als ziener heb ik niet veel van je gezien
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 20-05-2008, 19:57
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Gefeliciteerd! oprecht verdiend imo
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 20-05-2008, 20:03
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Oh my.
Oud 20-05-2008, 20:04
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik ben wel benieuwd, wolfjes, hadden jullie ooit Paranoide verdacht van geliefde zijn?
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-05-2008, 20:04
light fighter
light fighter is offline
idd op recht gefeliciteerd! goed gespeeld,

vond dit echt weer een leuk spel!!
Oud 20-05-2008, 20:06
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik ben wel benieuwd, wolfjes, hadden jullie ooit Paranoide verdacht van geliefde zijn?
Nooit. Het is echt nooit in me opgekomen. Ze heeft het goed gespeeld.
Oud 20-05-2008, 20:07
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Geweldig spel zeg! Paranoide ik wist het!!! Je speelde echt super. Volgende keer wil ik meedoen
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 20-05-2008, 20:08
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Wacht. Natuurlijk. De laatste paar ronde(s) stemde ze ook op mij. Eerst had ik het idee dat ze het deed om haar zelf te redden. Maar ik had wel iets van: ze doet niet echt moeite tot een reddingspoging.
Oud 20-05-2008, 20:10
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Zomg

Ik besefte me al snel in het spel dat het onverstandig was om Paranoide en Soija te kiezen, vooral omdat Para een heel goede speler is die mensne ook te leuk vinden spelen om er zomaar uit te stemmen. En ik dacht almaar, shit, ik weet wie het zijn, ik weet het! Maar als ik nou roep dat ik ze verdacht vond zonder reden zouden ze me helemaal verrader-achtig vinden.

Hats off to paranoide en Soija. Ik had me al voorgenomen om, volgende stemronde, wanneer ik opgehangen zou worden (most likely) of het iemand al opgevallen was dat Paranoide en Soija bijna elke ronde op dezelfde persoon gestemd hebben.
Eennn applausje voor de spelleiders!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-05-2008, 20:13
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Eennn applausje voor de spelleiders!


Nu zit ik echt bij van alles: ohjah, dat deed ze natuurlijk ook omdat ze geliefde is.
Oud 20-05-2008, 20:17
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Paranoide en Soija hebben Katje en Missy er heel knap uitgewerkt.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-05-2008, 20:19
Verwijderd
Wow, dit had ik niet verwacht. Dus dankzij Soija himself zat ik de hele tijd in de verkeerde richting te zoeken. Daarbij had ik niet door dat de geliefden ook het spel apart kunnen winnen. Niet dat dat erg veel uitmaakt want ik had er namelijk geen idee wie de geliefden waren.

@Aila, ja als ik niet veel boeiends te melden heb ga ik dus niet mijn eigen nek riskeren. Als dit nog 1 ronde had geduurd had ik soija opgevraagd en ja, dan hadden jullie ineens een hoop van me te horen gekregen.

Al met al, gefeliciteerd.
Oud 20-05-2008, 20:20
Verwijderd
Ik zat de eerste en de tweede ronde echt als dorpeling te spelen en toen dacht ik opeens "hell, ik ben heks, ik moet de dorpelingen er uit stemmen, niet de wolven"
Oud 20-05-2008, 20:22
Verwijderd
Echt geweldig gespeelt soija en paranoide
Fantome en DP bedankt voor t spelleiden.
Ik vond de sfeer dit spel heel erg goed, spelers daarvoor bedankt.

Oud 20-05-2008, 20:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hihi, awww ^^
Ik vond het heel lief dat ik van Pip een PM kreeg dat ze vond dat ik mijn cupidofunctie heel goed en subtiel gebruikte.
Helaas vond de rest dat minder, ik wou dat ik wist hoe ik dan para of soija verdacht kon maken zonder over te komen als verrader!
Stomme paranoide, verspreek je dan ook eens!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-05-2008, 20:29
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik vond het geniaal dat CS constant geliefde werd genoemd.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 20-05-2008, 20:31
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Paranoide en Soija hebben Katje en Missy er heel knap uitgewerkt.
Op een gegeven moment had ik. Dit is niet meer te redden. Laat maar zitten.
Oud 20-05-2008, 20:31
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik dacht de hele tijd "Hou jij je bek eens kutparanoide en soija! "
Nee dat dacht ik niet. Ik dacht: Ooohhoh!
En ik wilde ook nog zeggen dat ik wel een droom was voor geliefdes, aangezien mensen mij toch al niet-wolvig verdacht vonden, dus dan kunnen ze heel mooi iemand als ik gebruiken om geliefde te noemen, terwijl ik eigenlijk maar een onschuldige niet-zo-goede speler ben.

Ik bleef me wel verbazen over hoe ik steeds op het laatste momentje niet dood ging!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-05-2008, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Echt geweldig gespeelt soija en paranoide
Fantome en DP bedankt voor t spelleiden.
Ik vond de sfeer dit spel heel erg goed, spelers daarvoor bedankt.

[afbeelding]
Ik wil een hele lullige opmerking maken over die bal en kinderarbeid
Oud 20-05-2008, 20:34
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Paranoide en Soija hebben Katje en Missy er heel knap uitgewerkt.
maar zo moeilijk was dat niet mij hadden ze iig. Want die theorie van soija heb ik 1 van de vorige spellen ook gebruikt om een wolf te ontmaskeren --> hij klopt gewoon. Dus ik dacht dit spel: nu klopt hij weer. Maarja, nu issie vast achterhaald

@ soija: waarom dacht je dat ik de ziener was? of jokte je. Ik vond dat namelijk best een wolvenstreek --> ziener aanwijzen. Plus dat je eigen theorie ook voor jouzelf gold ik wou echt zeer binnenkort voor jou gaan
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 20-05-2008, 20:37
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jaja, maar mij eerst he!
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-05-2008, 20:45
Lethe
Lethe is offline
Konden de dorpelingen dan niet nog van de geliefdes winnen?
__________________
Nice
Oud 20-05-2008, 20:47
Verwijderd
Nee, natuurlijk niet. De wolven waren immers dood. Anders is het vrijwel onmogelijk voor de geliefden om te winnen.

Ik vond het wel een leuk spel om mee te lezen, jammer dat ik er al zo snel uitlag (om, naar mijn mening, nog steeds rare reden, maar goed ). En tof dat de geliefden eens gewonnen hebben
Oud 20-05-2008, 20:51
Verwijderd
Wow
Oud 20-05-2008, 20:52
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Jaja, maar mij eerst he!
sorry meid. Bij jou zat ik er echt gewoon finaal naast
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 20-05-2008, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel benieuwd, wolfjes, hadden jullie ooit Paranoide verdacht van geliefde zijn?
Ik begon het een paar dagen terug te vermoeden, en grr
Oud 20-05-2008, 20:58
Verwijderd
haha, de geliefdes winnen

jammer dorpelingen.
Oud 20-05-2008, 21:01
Lethe
Lethe is offline
Ik vond het eerst vreemd dat Paranoide haar medewolven Missy en Katje zo uitdrukkelijk verdacht maakte, maar ik was even vergeten dat ze ook geliefde was. De wolven hadden toen vast wel een vermoeden?

En het viel me overigens op dat ailaa best wel goed zat met haar verdenkingen.
__________________
Nice
Oud 20-05-2008, 21:05
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk wel cool De uitslag.


En way to go spelleiders
Oud 20-05-2008, 21:16
Verwijderd
Fantastisch verhaal ook
Oud 20-05-2008, 21:43
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Wanneer wordt de volgende nu geopend? Dat het 00.00 3 juni wordt of dat het 4 juni wordt?
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Oud 20-05-2008, 21:57
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Hihi, awww ^^
Ik vond het heel lief dat ik van Pip een PM kreeg dat ze vond dat ik mijn cupidofunctie heel goed en subtiel gebruikte.
Helaas vond de rest dat minder, ik wou dat ik wist hoe ik dan para of soija verdacht kon maken zonder over te komen als verrader!
Stomme paranoide, verspreek je dan ook eens!
hihi, stiekem heeft ze zich ook een keer versproken, daar moest ik wel om lachen, maar blijkbaar is dat niemand opgevallen (fantome)
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-05-2008, 21:59
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hangt er vanaf hoe lang het nadiscusssiëren nog doorgaat. Ik denk dat ik het topic donderdag dichtdoe, dan kan het donderdag 5 juni weer open.
En waar dan, fantome?
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-05-2008, 22:03
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Hangt er vanaf hoe lang het nadiscusssiëren nog doorgaat. Ik denk dat ik het topic donderdag dichtdoe, dan kan het donderdag 5 juni weer open.
En waar dan, fantome?
oei, dat moet ik even voor je opzoeken
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-05-2008, 22:03
Verwijderd
Sinds wanneer wordt het topic pas geopend twee weken na het sluiten van het topic? Het was toch altijd twee weken na de laatste ronde?
Oud 20-05-2008, 22:03
Verwijderd
nee laat paranoide nou ook nog even reageren cs, die komt vanavond thuis.
Oud 20-05-2008, 22:07
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Donderdag is over 2 dagen, Pip. Rustig maar.

Ik weet eerlijk gezegd niet precies of het geldt vanaf het sluiten van het speltopic, of de datum dat de uitslag bekend wordt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 20-05-2008, 22:07
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Ik vind het opvallend dat je totaal niet reageert op de beschuldiging dat je geliefde zou zijn, alsof je de aandacht eraf wil leiden ofzo.
Dit poste Lisa.
Maar Paranoide reageert hierop terwijl zij niet/nauwelijks beschuldigd is van geliefde zijn, toch? ja op gegeven moment wel trouwens dat CS en Paranoide wellicht een setje waren, maar dat werd niet echt breed gedragen. eigenlijk werd vooral CS hiervan beschuldigd. Dat Para antwoord terwijl het niet om haar gaat is wel een aanwijziging dat ze meer weet, opzich...

Maargoed, ze verspreekt zich niet heel duidelijk, maar hier had je wel wat uit kunnen afleiden.

en ik moest wel héél smakelijk lachen dat iedereen met Paranoide meeging toen ze zei dat de geliefden opgeknoopt moesten worden maar beter eerst missy eruit kon omdat er dan nog een wolf over zou zijn die niet meer kan overleggen
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-05-2008, 22:08
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
en @ Pip en DP: ik vond het gezellig spelleiden

@ Wolven: hadden jullie nou echt overleg met elkaar?
want als ik missy was ofzo had ik het niet zo aardig gevonden dat Para me zo lekker verdacht aan het maken was
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-05-2008, 22:29
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Donderdag is over 2 dagen, Pip. Rustig maar.

Ik weet eerlijk gezegd niet precies of het geldt vanaf het sluiten van het speltopic, of de datum dat de uitslag bekend wordt.
Missy had na het einde van het spel gezegd een keer.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 20-05-2008, 22:31
Lethe
Lethe is offline
Twee weken na de laatste ronde is het altijd ja.
__________________
Nice
Oud 20-05-2008, 22:41
Verwijderd
ben ik nou debiel of ben ik de enige die niet snapt waarom het spel nu is afgelopen? de dorpelingen hadden toch nog de laatste wolf en daarmee de geliefden kunnen vermoorden?
Oud 20-05-2008, 22:43
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
ben ik nou debiel of ben ik de enige die niet snapt waarom het spel nu is afgelopen? de dorpelingen hadden toch nog de laatste wolf en daarmee de geliefden kunnen vermoorden?
Ik begreep het eerst ook niet. En nu wel maar ik vind het wel een rare regel.
__________________
Nice
Oud 20-05-2008, 22:50
Verwijderd
zelfs na die "uitleg" snap ik het nog steeds niet
Oud 20-05-2008, 22:51
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
zelfs na die "uitleg" snap ik het nog steeds niet
Blijkbaar is het gewoon zo dat als de wolven of de dorpelingen verloren hebben (in dit geval de wolven dus) de geliefdes dan automatisch gewonnen hebben.
__________________
Nice
Oud 20-05-2008, 22:53
Verwijderd
maar er was nog een wolf. ookal was die ook geliefde. dat snap ik dus niet. maar blah, t zal wel weer aan mij liggen ofzo.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 84 deel 2
Verwijderd
500 10-04-2011 22:55
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Het grote Weerwolfspel #47
Spelleider
500 16-05-2008 11:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:36.