Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2008, 01:30
Verwijderd
Citaat:
en eindes van films zien zuigt.
Ik heb dat eigenlijk nooit.
Advertentie
Oud 01-07-2008, 01:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb nog maar acht gig aan ruimte op mijn pc
ik nog 170 ofzo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 01:31
Verwijderd
en ik haat zappen

en mijn laptop is al bijna vol. 25 gig muziek
Oud 01-07-2008, 01:31
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb dat eigenlijk nooit.
als je zapt en je valt in een film en je denkt, ok, ziet er wel aardig uit, en het blijkt bijna het einde te zijn met de ontknoping.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 01:32
Verwijderd
Citaat:
als je zapt en je valt in een film en je denkt, ok, ziet er wel aardig uit, en het blijkt bijna het einde te zijn met de ontknoping.
Ik kijk echt nooit een film waar ik midden in val.
Oud 01-07-2008, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk echt nooit een film.
Oud 01-07-2008, 01:34
Verwijderd
ik dacht echt dat meer mensen dat wel deden eigenlijk
Oud 01-07-2008, 01:34
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik kijk echt nooit een film waar ik midden in val.


maar soms vaak is er niks beters
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 01:35
Verwijderd
Citaat:
ik ben altijd nieuwsgierig en snel van begrip, dus dan moet ik het gewoon afkijken.

die ken ik niet trouwens.
Ga 'm maar kijken Het is geen meesterwerk ofzo, maar wel gewoon een heel fijne film met een interessant en semi-vernieuwend verhaal.

En ja, kgg, daarom juist. Dan ben je nieuwsgierig en binnen de kortste keren snap je helemaal wat er eerder in de film gebeurd is, terwijl je 't niet daadwerkelijk hebt gezien. Dus dan heb je wel de kennis, maar niet de opbouw die eventueel vereist is voor een indrukwekkende ontknoping of een gave plottwist. Het haalt zowat al 't plezier van film kijken weg voor mij.

Maar goed, ik vind films kijken ook wel serious business. Dan moet iedereen z'n bek houden en het geluid moet goed zijn en het beeld zo groot mogelijk en als het even kan een zo groot mogelijke resolutie en de buren moeten niet opeens gaan boren en het moet donker zijn maar niet té donker en de film mag absoluut niet op pauze want dat stoort de opbouw en na afloop wil ik gewoon rustig voor me uitstaren en bijkomen van hoe gaaf het was dus dan moeten mensen ook nog stil zijn enzo. Als het om gave films gaat die ik graag wil zien en die ik nog niet ken dan, he.
Oud 01-07-2008, 01:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik kijk vrij veel films, maar die download ik allemaal

ik heb nog iets van 100GB aan niet-geziene films en series op mn pc staan

er kwam een keer een vriend langs met zn externe hardeschijf en dan zo van, dit wil je wel zien, en dit is ook wel goed, en doe dit ook maar..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 01:36
Verwijderd
dat heb ik enkel met muziek. films zijn extra.

dat sloeg op masj, maar op die van maarten kan het ook wel
Oud 01-07-2008, 01:41
Verwijderd
Welterusten.
Oud 01-07-2008, 01:41
Verwijderd
Met muziek heb ik het ook wel, maar dan voornamelijk bij concerten. En dan van muziek die daadwerkelijk mooi en indrukwekkend is en niet alleen maar leuk.

Bij films wil ik ook echt níks weten van te voren, trouwens. Nog een reden om snel weg te zappen Dan is het echt zo van 'AAAHHHH SPOILERRRRRR' en nu pesten al m'n sukkelvrienden me ermee. Want ik wil echt helemaal niks, het gaat niet alleen om belangrijke gebeurtenissen. Geen plaatjes zien, zelfs niet uit de eerste vijf minuten, geen namen horen van personages, niet weten welke acteurs erin zitten, etc. Zelfs heel voor de hand liggende dingen wil ik niet horen, want dan kan de film je niet meer verrassen door opeens iets anders te doen.
De gaafste films die ik heb gezien waren films waarvan ik alleen wist dat ze gaaf waren, omdat iemand op wiens filmsmaak ik vertrouw zei van 'die moet je eens kijken'. En dan fijn in je eentje 's nachts kijken zodat niemand je kan storen.
Oud 01-07-2008, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Welterusten.
Ga je slapen?
Oud 01-07-2008, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Met muziek heb ik het ook wel, maar dan voornamelijk bij concerten. En dan van muziek die daadwerkelijk mooi en indrukwekkend is en niet alleen maar leuk.

Bij films wil ik ook echt níks weten van te voren, trouwens. Nog een reden om snel weg te zappen Dan is het echt zo van 'AAAHHHH SPOILERRRRRR' en nu pesten al m'n sukkelvrienden me ermee. Want ik wil echt helemaal niks, het gaat niet alleen om belangrijke gebeurtenissen. Geen plaatjes zien, zelfs niet uit de eerste vijf minuten, geen namen horen van personages, niet weten welke acteurs erin zitten, etc. Zelfs heel voor de hand liggende dingen wil ik niet horen, want dan kan de film je niet meer verrassen door opeens iets anders te doen.
De gaafste films die ik heb gezien waren films waarvan ik alleen wist dat ze gaaf waren, omdat iemand op wiens filmsmaak ik vertrouw zei van 'die moet je eens kijken'. En dan fijn in je eentje 's nachts kijken zodat niemand je kan storen.
dat is ook wel echt heel gaaf idd, maar soms kijk ik ook heel erg uit naar films en voorpret is jummie

truste plank
Oud 01-07-2008, 01:45
Verwijderd
Citaat:
dat is ook wel echt heel gaaf idd, maar soms kijk ik ook heel erg uit naar films en voorpret is jummie
Maar als je er niks van weet kan je er ook naar uitkijken, hoor. Ik heb gisterennacht eindelijk Nine Lives of Tomas Katz gezien en hij was ubergaaffff, zoals ik al verwacht had. Voordat ik 'm opzette had ik geen idee waar hij over ging maar hij stond al maanden op mijn te-kijken-lijstje.
Oud 01-07-2008, 01:46
Verwijderd
maar hoe komen dingen dan op dat lijstje? en hoe weet je of een film bij je bui past?
Oud 01-07-2008, 01:47
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik kijk ook heel graag onbekende films

als iemand een dingetje heeft verteld erover, zit ik de hele film lang te wachten tot dat dingetje eindelijk is gebeurd. en dat zuigt.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 01:47
Verwijderd
dat vind ik juist wel leuk. maar ik hou dan ook niet van verrassingen enzo
Oud 01-07-2008, 01:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik keek ook eerst 24, die serie, en op een gegeven moment dacht ik ergens halverwege een seizoen, ik wil dit en dat even weten. dus ik ging dat opzoeken. en toen kwam ik op wikipedia. en toen las ik allemaal spoilers, maar omdat ik zo graag wilde weten hoe het afliep, maar toch eigenlijk ook weer niet, ofzoiets, bleef ik doorlezen. en toen was de hele fokking lol eraf ;\ zo van, oh, die gaat niet dood, en die wel, en die ook. ;\
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 01:51
Verwijderd
bij lost wil ik heel graag alle antwoorden hebben. maar ook niet, want zo elke week wachten (en nu, een jaar wachten) en dan eindelijk kijken heeft ook wel iets


trouwens, heeft iemand hier 'de zwerm' gelezen?
Oud 01-07-2008, 01:55
Verwijderd
Citaat:
maar hoe komen dingen dan op dat lijstje? en hoe weet je of een film bij je bui past?
Nou, ik studeer Media & Cultuur en heb al mijn vrienden jaren geleden aan de films gekregen, dus 95% van de mensen met wie ik omga zijn filmnerds. Dus iedereen raadt elkaar constant films aan. En verder kom je heel vaak toevallig titels tegen als je meer opzoekt over een gave film, want dan staat er op IMDB bijvoorbeeld van 'als je deze film weet te waarderen dan vind je Y en X vast ook leuk'.

Maar afstemmen op je bui kan wel lastig zijn. Dan helpt voorkennis van eerder werk van de regisseur, of het gevoel dat je krijgt bij de titel, of een losse opmerking over de film, of kennis over wat voor films degene die 't je aanraadde gewoonlijk gaaf vindt. Desnoods kan je aan iemand vragen van 'he ik heb zin in iets experimenteels/vol actie/grappigs/melancholisch/noemmaarop, past film X daar bij?'. Maar op zich weet je vaak het genre ook wel, dat scheelt. Of je hebt zoiets van 'ik wil gewoon iets wat ik nog totaal niet ken' en dan begin je vanuit een heel neutrale stemming aan een film, kan ook.
Oud 01-07-2008, 01:56
Verwijderd
wat zijn dan jouw favoriete films, als ik het vragen mag? en dan wel een beetje de bekende natuurlijk, anders kan ik me nog geen beeld vormen
Oud 01-07-2008, 01:57
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Goedenavond samen.
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 01-07-2008, 02:11
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Heb ik nou iedereen weggejaagd?

Nou ja, ik ga morgenochtend toch voor drie weken op vakantie, dus misschien is het sowieso wel verstandig als ik ga slapen. Fijne vakantie allemaal!
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 01-07-2008, 02:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Fijne vakantie!
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 02:13
Verwijderd
Citaat:
wat zijn dan jouw favoriete films, als ik het vragen mag? en dan wel een beetje de bekende natuurlijk, anders kan ik me nog geen beeld vormen
Dat kan ik echt niet zeggen. Het hangt ook teveel af van mijn bui, want nu ben ik psyched over Nine Lives of Tomas Katz, maar dat komt alleen doordat het de laatste film is die ik heb gezien, dus dat is niet representatief. Ik kan niet eens een lievelingsregisseur noemen, laat staan een lievelingsfilm.

Mijn lievelingsregisseurs zijn - Hitchcock, Kubrick, Burton, Tarantino, Tarkovsky, het vroege werk van Lynch, Svankmajer, Miyazaki, Aronofski, Gilliam, de gebroeders Coen. Zoiets, waarschijnlijk vergeet ik er nog een hoop. En er zijn ook heel veel regisseurs van wie ik maar één film heb gezien, zoals bijvoorbeeld het geval is met Oliver Stone en Natural Born Killers. Dat is ook één van de films waar ik groot fan van ben, maar ik heb geen idee of de regisseur verder nog boeiende dingen heeft gemaakt. En verder zijn er nog een hoop tekenfilmseries die ik keihard waardeer. En een hoop Britse dingen, waar ik niet 1-2-3 een naam aan weet te koppelen. En sommige dingen vind ik voornamelijk gaaf om de experimentele of visuele waarde, zoals Ruttman met de Opus-reeks of sommige dingen van Buñuel. En dan is er nog een grote hoeveelheid films en series die niet onder deze beschrijvingen passen en die ik toch gaaf vind.

Dus ja, ik kan daar niet eenduidig antwoord op geven.
Oud 01-07-2008, 02:14
Verwijderd
Citaat:
Heb ik nou iedereen weggejaagd?

Nou ja, ik ga morgenochtend toch voor drie weken op vakantie, dus misschien is het sowieso wel verstandig als ik ga slapen. Fijne vakantie allemaal!
Ik kan niet voor iedereen spreken, maar ik was hard bezig met staren naar m'n DVD-collectie en dat kwam niet door jou maar door sterrenmeisje.

Fijne vakantie.
Oud 01-07-2008, 02:17
Ford Prefect
Avatar van Ford Prefect
Ford Prefect is offline
Oh gelukkig, jullie leven nog! Dan kan ik nu met en gerust hart echt gaan slapen.

Dank!
__________________
Dear Enemy: I curse you, and hope that something slightly unpleasant happens to you, like an onion falling on your head.
Oud 01-07-2008, 02:18
Verwijderd
Citaat:
Dat kan ik echt niet zeggen. Het hangt ook teveel af van mijn bui, want nu ben ik psyched over Nine Lives of Tomas Katz, maar dat komt alleen doordat het de laatste film is die ik heb gezien, dus dat is niet representatief. Ik kan niet eens een lievelingsregisseur noemen, laat staan een lievelingsfilm.

Mijn lievelingsregisseurs zijn - Hitchcock, Kubrick, Burton, Tarantino, Tarkovsky, het vroege werk van Lynch, Svankmajer, Miyazaki, Aronofski, Gilliam, de gebroeders Coen. Zoiets, waarschijnlijk vergeet ik er nog een hoop. En er zijn ook heel veel regisseurs van wie ik maar één film heb gezien, zoals bijvoorbeeld het geval is met Oliver Stone en Natural Born Killers. Dat is ook één van de films waar ik groot fan van ben, maar ik heb geen idee of de regisseur verder nog boeiende dingen heeft gemaakt. En verder zijn er nog een hoop tekenfilmseries die ik keihard waardeer. En een hoop Britse dingen, waar ik niet 1-2-3 een naam aan weet te koppelen. En sommige dingen vind ik voornamelijk gaaf om de experimentele of visuele waarde, zoals Ruttman met de Opus-reeks of sommige dingen van Buñuel. En dan is er nog een grote hoeveelheid films en series die niet onder deze beschrijvingen passen en die ik toch gaaf vind.

Dus ja, ik kan daar niet eenduidig antwoord op geven.
Hier moet ik trouwens ook nog aan toevoegen dat er ook wel (teken)films en series zijn die ik voornamelijk uit nostalgisch oogpunt waardeer, dat is weer zo'n apart hoofdstukje met The Tick en allemaal oude USSR-tekenfilms en Back To The Future enzo.

Het is onmogelijk om een absolute favoriet te noemen, het hangt maar net af van het genre waar je in kijkt en in wat voor bui je zit en welke associaties de vorige paar films die je gekeken hebt met zich meebrengen enzo.
Oud 01-07-2008, 02:19
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ik ken eigenlijk maar bar weinig regisseurs. Eigenlijk ligt daar ook niet echt mn interesse. Ik ben geinteresseerd in de films en kijk daar ook vrij serieus naar. Maar tegelijkertijd is het ook een vorm van ontspanning, en heb ik niet echt de behoefte om alle achterliggende informatie van die film uit te zoeken. Ik wil films ook niet beoordelen op door wie ze zijn geregiseerd. Want misschien had die ene regisseur wel een zooi bad hair days toen hij een bepaalde film maakte maar niet bij een ander. Een film blijft een film die mij kan boeien of niet. Achteraf is het soms wel interessant om wat te gaan graven, maar niet zo vaak.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 02:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ken eigenlijk maar bar weinig regisseurs. Eigenlijk ligt daar ook niet echt mn interesse. Ik ben geinteresseerd in de films en kijk daar ook vrij serieus naar. Maar tegelijkertijd is het ook een vorm van ontspanning, en heb ik niet echt de behoefte om alle achterliggende informatie van die film uit te zoeken. Ik wil films ook niet beoordelen op door wie ze zijn geregiseerd. Want misschien had die ene regisseur wel een zooi bad hair days toen hij een bepaalde film maakte maar niet bij een ander. Een film blijft een film die mij kan boeien of niet. Achteraf is het soms wel interessant om wat te gaan graven, maar niet zo vaak.
Haha, zo dacht ik vroeger ook. Maar goed, op een gegeven moment kom je er opeens achter dat je van één regisseur bijna alles wel gaaf vindt en van een andere helemaal niks. En vervolgens blijkt na een tijdje dat het makkelijker is om gewoon een regisseur te noemen in plaats van acht films die allemaal door hem gemaakt zijn. En dan duurt het niet lang meer voor je met waslijsten aan regisseurs moet komen omdat je anders zeventig titels moet opnoemen wanneer iemand vraagt om een indicatie van wat voor films je kijkt.
Oud 01-07-2008, 02:23
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Maar jij studeert iets in die hoek, en ik niet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 02:24
Verwijderd
nee okeej, ik denk dat we wel samen een film zouden kunnen kijken dus. ik vroeg me af wat voor dingen je keek enzo en dank je voor weer een uitgebreide uitleg, zoals altijd.

trouwens, vind jij natural born killers niet ook de ultieme love-story?


ik heb, om ook maar even op maarten te reageren, meer favoriete acteurs en vooral favoriete genres.

en fp: je had me niet weggejaagd hoor, ik was bol.com aan het plunderen
Oud 01-07-2008, 02:26
Verwijderd
en ik denk dat ik nu een boek ga kopen, enkel omdat de cover me aan staat... hmzz...


damn, 7 boeken voor 60 euro is niet duur.
maar 60 euro is wel veel geld...
maar ik kan niet kiezen welk boek ik dan niet zou willen kopen...
Oud 01-07-2008, 02:29
Verwijderd
Citaat:
nee okeej, ik denk dat we wel samen een film zouden kunnen kijken dus. ik vroeg me af wat voor dingen je keek enzo en dank je voor weer een uitgebreide uitleg, zoals altijd.

trouwens, vind jij natural born killers niet ook de ultieme love-story?


ik heb, om ook maar even op maarten te reageren, meer favoriete acteurs en vooral favoriete genres.

en fp: je had me niet weggejaagd hoor, ik was bol.com aan het plunderen
Haha, ik overwoog eerst om je gewoon naar m'n IMDB-lijstje te verwijzen, maar ik heb lang niet alle gave films en series daadwerkelijk op DVD, dus dat had geen nut.

En ik vind NBK ook de ultieme love-story, ja. Echt keihard. <3

Citaat:
Maar jij studeert iets in die hoek, en ik niet
Ja okay, maar de meeste dingen ken ik van ver voor die tijd, hoor. Maar door die studie heb ik wel Svankmajer ontdekt, dus zelfs als ik in de goot eindig met mijn brakke diploma uit de culturele hoek maakt het geen donder uit, want dan was het 't waard.
Oud 01-07-2008, 02:29
Verwijderd
Citaat:
en ik denk dat ik nu een boek ga kopen, enkel omdat de cover me aan staat... hmzz...


damn, 7 boeken voor 60 euro is niet duur.
maar 60 euro is wel veel geld...
maar ik kan niet kiezen welk boek ik dan niet zou willen kopen...
Kut is dat he.

Welke boeken wil je nu allemaal kopen?
Oud 01-07-2008, 02:36
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hahahaha. Bij ER zitten ze nu met het y2k computerprobleem. Jeetje, dat is lang geleden zeg
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 02:40
Verwijderd
Ik heb ook zin om weer even een aflevering of wat van een gave serie te gaan kijken, maar ik luister al muziek en dan kan ik nooit kiezen. Het kan ook niet tegelijkertijd, zo stom is dat altijd.
Oud 01-07-2008, 02:42
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Ja Ik denk heel vaak, ok, ennu? En dan heb ik net iets gaafs uitgezocht om te luisteren. En dan denk ik, ok, nu ga ik ER kijken, of iets anders, en dan zo van, oh wacht
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 02:42
Verwijderd
de zwerm dus maar. en slam. en iets lonely planets, om van het weekend te lezen op de boot en dan kan ik dromen dat ik ergens anders ben. en nog meer van dat soort crap.
Oud 01-07-2008, 02:44
Verwijderd
Backpacken met Lonely planet
1 € 8,00 € 8,00 In behandeling



België voor beginnelingen
1 € 5,00 € 5,00 In behandeling



Filosofie voor in bed, op het toilet of in bad
1 € 5,00 € 5,00 In behandeling



De zwerm
1 € 15,00 € 15,00 In behandeling



Pirattitude!
1 € 10,99 € 10,99 In behandeling



Slam


fucked up layout
Oud 01-07-2008, 02:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik heb zin in een gezellige kerstmis maar dan anders dan anders. want de laatste kerstmis was uitermate saai.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 02:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
ik ga naar bed. ook heel gezellig.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 01-07-2008, 03:20
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ik heb zin in een gezellige kerstmis [afbeelding] maar dan anders dan anders. want de laatste kerstmis was uitermate saai.
Kerstmis? In juli?

Ik heb dit weekend allemaal films gekeken, waaronder 'Ils', want ik hoorde van duizentveel mensen dat het een van de engste films was die ze ooit hadden gezien. Dus ik kijken, in het donker enzo,blijkt het gewoon een irritante butfilm te zijn. Ik vond er echt niks engs aan en het verhaal is ook stom.
Maar het gebeurt wel vaker dat mensen een film heeel eng vinden en dan vind ik dat totaal niet. Zijn die mensen van die pussy's of ben ik zo'n bikkel?
Para, heb jij tips voor enge/goede horror?

Anyway, ik ga zo maffen, want ik heb van 1PM tot 3 AM geverfd en nu ben ik best wel moe. Trusten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 01-07-2008, 03:23
Verwijderd
good morning (8)
Oud 01-07-2008, 03:28
Verwijderd
Citaat:
Kerstmis? In juli?

Ik heb dit weekend allemaal films gekeken, waaronder 'Ils', want ik hoorde van duizentveel mensen dat het een van de engste films was die ze ooit hadden gezien. Dus ik kijken, in het donker enzo,blijkt het gewoon een irritante butfilm te zijn. Ik vond er echt niks engs aan en het verhaal is ook stom.
Maar het gebeurt wel vaker dat mensen een film heeel eng vinden en dan vind ik dat totaal niet. Zijn die mensen van die pussy's of ben ik zo'n bikkel?
Para, heb jij tips voor enge/goede horror?

Anyway, ik ga zo maffen, want ik heb van 1PM tot 3 AM geverfd en nu ben ik best wel moe. Trusten.
Ik ben niet zo van de horror, want ik vind veel dingen snel eng. En dan ben ik de rest van de week psyched. Eigenlijk wil ik wel heel veel horror kijken nog, maar dat doe ik wel als ik samenwoon en mijn vriend/huisgenoot/whatever heb gedwongen om een contract te ondertekenen waarin staat dat hij/zij me het erop volgende halfjaar geen moment alleen zal laten.

Ik ken wel gave films vol met gore, maar die zijn niet eng. Eerder grappig. En ik ken ook gave films met heel nare beelden, waaronder Nine Lives of Tomas Katz en veel dingen van Svankmajer, maar die vind ik ook niet eng. (Wat raar is, want veel anderen vinden het juist wel heel erg luguber en eng, ook mensen die wél goed tegen horror kunnen.) Maar dat is niet echt wat je zoekt, denk ik. Ik zou even een topic openen op F,TV&R, daar kwamen vroeger een hoop horrorliefhebbers.
Oud 01-07-2008, 03:29
Verwijderd
Citaat:
good morning (8)
Goedemorrrgen.

Zet jij eigenlijk koffie als je zo vroeg moet werken of doe je een energiedrankje? Ik wil eigenlijk wel een kopje koffie nu, maar ik vind dat zo zielig voor de buren.
Oud 01-07-2008, 03:30
Verwijderd
Senseo, ivm te weinig tijd om fatsoenlijke koffie te zetten.
Oud 01-07-2008, 03:32
Verwijderd
Ik heb ook een Senseo.

Maar die heb ik pas sinds kort en toen ik die gisteren uitprobeerde luisterde ik heel hard muziek met een koptelefoon, dus ik heb geen idee of 'ie veel herrie maakt of niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:52.